Kabel USB

stch...@gmail.com

Brakuje mi parę mA i poszukuję kabla USB takiego z dwoma wtykami A po jednej stronie i jednym B po drugiej. Za cholerę nie mogę namierzyć gdzie kupić. Macie jakieś namiary?

Hans Kloß

<stch...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Brakuje mi parę mA i poszukuję kabla USB takiego z dwoma wtykami A po jednej
stronie i jednym B po drugiej. Za cholerę nie mogę namierzyć gdzie kupić.
Macie jakieś namiary?
Cuś w ten deseń:

http://www.komputronik.pl/product/144915/Akcesoria/Kable_i_adaptery/Kabel_USB_2_0_typu_Y_AMX2_AF_2_0_90CM_GEMBIRD.html

http://www.conrad.pl/Kabel-USB-3.0,-wtyk-A-%20-2-x-wtyk-A,-1,5-m,-typ-Y,-niebiesi.htm?websale8=conrad&pi=986316&ci=SHOP_AREA_258249_0410105

szukaj kabel usb typ y

stch...@gmail.com

Dzięki, tak coś właśnie w tym stylu. Tylko za diabła nie mogę namierzyć z wtykiem B po drugiej stronie.

AdamS

Użytkownik napisał w wiadomości grup

> szukaj kabel usb typ y

> Dzięki, tak coś właśnie w tym stylu. Tylko za diabła nie mogę namierzyć z
> wtykiem B po drugiej stronie.
Podłącz do tego przedłużacza krótki kabelek AM/BM i masz rozwiązanie.

Maciek

Użytkownik stch...@gmail.com napisał:
Bo takich chyba faktycznie nie ma. Kup kabel USB typu "Y" z gniazdkiem
na końcu a do niego włóż zwykły kabel z wtykami A-B. Używam różnych
takich przejściówek i działają.
Maciek

stch...@gmail.com

I tak właśnie zrobię. Dzięki.

tck

Użytkownik "AdamS" <adam...@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
albo obcinaczki, ciach to gniazdo i wlasciwy wtyk zamiast niego podlaczyc
jak przedluzy o jeszcze jeden kabel to sie moze okazac ze pradu jest
wystarczajaco ale napiecie sie zgubi bo przewaznie miedzi w tych kablach
duzo nie ma

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Maciek

Użytkownik tck napisał:

> [...]
> jak przedluzy o jeszcze jeden kabel to sie moze okazac ze pradu jest
> wystarczajaco ale napiecie sie zgubi bo przewaznie miedzi w tych kablach

Bez przesady - 800 mA ciągnie na takim połaczeniu i nie ma wpływu na
działanie urządzenia. Bardziej bym sie martwił zbyt długim przewodem.

Adam

W dniu 2015-04-23 o 21:18, Maciek pisze:
No to przecież tck dokładnie o tym pisał.

--
Pozdrawiam.

Adam