Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Conspiracy

Wszystko, co chcieliscie wiedziec o Expercie, ale baliscie sie zapytac

Wydanie drugie, poprawione. Praca zbiorowa powstala przy wspolpracy
providerow, KGB, CIA, NSA, Department of Defense, Department of Justice,
Department of Agriculture, National Oceanic and Atmospheric Administration,
UOP, firm komputerowych, Polmos SA, ORBS, Sony, Microsoft i pani Hani
(dla tej ostatniej wielkie podziekowania). Praca opiera sie o publicznie
dostepne informacje; chwilami nieco humorystyczna, ale jednoczesnie
staralismy sie o zachowanie rzetelnosci.

1) Dane podstawowe:
-------------------

Imie i nazwisko: Dariusz Slawiec
Telefon: +48 32 266 xx x8 (dane pociete dla ochrony niewinnych)
Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Koscielna 4x, m. x
Pseudonimy: Expert, Dariusz, Jacek, Pastor, DariusJ, etc
Urodzony: szacunkowo kolo 1965-70 lub nieco wczesniej
Zamieszkanie: Katowice, mieszka z matka lub babcia (?)
Wyksztalcenie: prawdopodobnie studia na Politechnice lub Uniwersytecie
Slaskim
Zawod: nie ma stalej pracy, dorywcze interesy, tlumaczenia z
niemieckiego?
Jezyki: polski biegle, angielski na poziomie srednim, niemiecki
w stopniu trudnym do okreslenia

Expert posluguje sie dosc biegle 'formalnym' jezykiem polskim, ma powazne
problemy z pisaniem biegle i bezblednie w jezyku angielskim. Umiejetnosci
'oficjalnego' pisania nie ida niestety w parze ze zdolnosciami w innych
aspektach komunikacji werbalnej na bardziej abstrakcyjnych plaszczyznach
(jak na przyklad rozumienie kontekstu, zlozonej argumentacji czy intencji
rozmowcy). Brak stalej posady sugeruja godziny, w ktorych wysyla posty,
a dzieje sie to wlasciwie przez caly czas z domu, oraz fakt mieszkania z
matka lub inna kobieta, z ktora nie jest jego partnerka - i, w koncu,
jego posty na pl.praca.szukana na temat uslug programistycznych. Expert
wielokrotnie podkreslal, iz nie ma kobiety, poza tym zdajduje to
potwierdzenie
w jego mentalnosci oraz zachowaniach i nawykach omowionych pozniej. Nie jest
jasne wyksztalcenie Experta - posluguje sie tytulami magistra, doktora, itp,
wydaje sie to jednak byc co najmniej dyskusyjne. Prawdopodobnie pomocna
moze okazac sie tu wizyta w bibliotece US / POLSL i poszukanie rzekomej
pracy magisterskiej Experta, ktora - jesli istnieje - moze byc nader
ciekawym
kaskiem dla kolekcjonerow.

Trudno ustalic wiek - obecne przyblizenie opiera sie na zalozeniu, iz
podjal studia w wieku 19-20 lat. Jesli byly to jednak studia wieczorowe,
mogly byc podjete duzo pozniej. Sadzimy jednak, iz Expert nie ma mniej niz
30 ani wiecej niz 40 lat.

Nie jest jasny zwiazek Experta z kobieta z Warszawy, ktora pojawia sie
na listach typu pl.soc.seks, pl.misc.paranauki, i posluguje sie nickiem
Jasmine. Expert raz wyslal pytanie dotyczace wycieczki, podajac jej e-mail,
w domenie free.polbox.pl, jako adres kontaktowy. Potem ona sama zmieniala
adresy, korzystajac z kont kki.net.pl, poczta.onet.pl, i zmieniajac sam
username. Zarowno lokalizacja, jak i osobowosc tej osoby wybitnie nie
pasuja do Experta.

2) Historia
-----------

Wedlug danych DoJ i DoD, pierwsze wzmianki dotyczace Experta pochodza
z roku 1993. Wtedy to pojawia sie nastepujacy artykul:

http://www.mit.edu/afs/athena.mit.edu/course/other/cdsdev/old/uu-gna/admin/d
ocuments/articles_of_incorporation.html

Jest tam wymieniony jako jeden z pieciu "initial directors", rzekomo
reprezentujacy "Global University Poland". Jest to jedyny dokument w
ktorym pojawia sie ta nazwa, potem Expert zmienia ja na "Global Electronic
Multimedia University". Jedyne dokumenty zawierajace te nazwe wskazuja
na GNA lub MIT, dotycza tylko "szkoly" experta, najczesciej linkuja do
nieistniejacej strony w MIT/GNA. Oczywiscie zarowno GUP jak i GEM nigdy
nie posiadaly statutu uczelni, nie wydaje sie tez, by ktokolwiek korzystal
z uslug tych "instytucji".

Expert posluguje sie wowczas adresem e-mailowym w domenie Uniwesytetu
Slaskiego, slaw...@usctoux1.cto.us.edu.pl, ktory juz nie istnieje (konto
slawiecd). Zarowno wypowiedzi samego Experta jak i doniesienia ze zrodel
niezaleznych sugeruja, iz byl on studentem POLSL, lecz jest prawdopodobne,
iz w 1993 CTO US hostowalo konta studentow innych wydzialow lub nawet
sasiedniej uczelni.

Potem slad odnajduje sie 10/08/1994, kiedy wysyla na bionet.journals.note i
bionet.general call for papers dla conajmniej absurdalnych badan nad
iloscia nowotworow u ludzi w zaleznosci od znaku zodiaku. Co ciekawe,
CFP napisany jest poprawnym angielskim, najprawdopodobniej nie przez Experta
lecz przez trzy inne, tajemnicze postaci podpisujace sie pod tym tekstem:

http://iubio.bio.indiana.edu/R4226-20307-/news/bionet/journals/note/9408.new
sm

Owe tajemnicze osoby to Brodziak A., Kaszuba D., Romanowski W., oraz Ry M.

Nastepnie, 26/08/1994 wysyla na trzy grupy z comp.cad.* absurdalny
multipost nawolujacy do wysylania... adresow swoich stron domowych. W
podpisie ma "G.E.M. University".

http://sigda.acm.org/Archives/NewsGroupArchives/comp.cad.synthesis/Aug1994/0
319.txt

Nastepny slad pochodzi juz z 1995 roku, Expert pisze na zagraniczne grupy
z adresu bt...@torfree.net, na groups.google.com jest tylko kilka jego
postow z tego czasu, od 12/95 do 03/96.

Potem pojawia sie jako Darius Jack <dar...@usa.net> w grudniu 1996;
uzywa tego adresu az do konca 1998 roku, w miedzyczasie uzywa tez
adresu gem...@polbox.com i trafia z niego do ZKC ;)

Nastepnym adresem jest juz znany nam exp...@friko.onet.pl, ktory
zaczyna kariere w grudniu '98... reszte historii zna chyba kazdy bywalec
hierarchii pl.* (i grupy alt.jacek).

3) Preferencje, osobowosc
-------------------------

Expert wydaje sie wykazywac zainteresowanie hazardem on-line. Wedlug
tajnych danych pochodzacych od NSA, KGB oraz providera, oglada on
strony poswiecone grze on-line, sciaga aplikacje pozwalajace na taka
gre. Jak donosi NOAA, powolujac sie na dane CIA, Expert spedza wolny
czas takze na ogladaniu stron poswieconych glownie erotyce i pornografii,
w szczegolnosci amateurs / teen. Jest to kolejny argument dosc mocno
przemawiajacy za tym, iz nie posiada partnerki (oczywiscie wciaz nie
przesadza to sprawy). Anonimowi informatorzy donosza, iz czyta grupy
takie jak:

alt.binaries.pictures.erotica.pussy.firsthair
alt.binaries.pictures.erotica.female.orgasm
alt.binaries.pictures.erotica.female.spreadwide
alt.binaries.pictures.erotica.panties
alt.binaries.pictures.erotica.male.oral
alt.binaries.pictures.erotica.groupsex
alt.binaries.pictures.erotica.animal
alt.binaries.pictures.erotica.female.genitalia.large
alt.binaries.pictures.erotica.13-17
alt.bainaries.pictures.erotica.groupsex
alt.binaries.pictures.erotica.amateur.facials

Na niektorych grupach w hierarchii pl.* pojawiaja sie wypowiedzi Experta
dotyczace seksu, jednak nigdy nie moga byc traktowane powaznie. Tematyka
grup zdaje sie ukazywac, w ktora strone dryfuja jego fantazje, lecz
komentarz pozostawiamy uwaznemu czytelnikowi.

Jak znow donosza nasi niezawodni informatorzy, Expert uwielbia wypowiadac
sie na Usenecie oraz w innej korespondencji na tematy zwiazane z technika,
nauka oraz biznesem. W wiekszosci przypadkow, jego korespondencja nie
trwa zbyt dlugo, gdyz albo prezentuje dosc enigmatyczne i nie poparte
argumentami przekonania, lub tez prosi rozmaite firmy i organizacje o
ujawnienie szczegolow implementacyjnych pewnych technik (jak np. budowa
terminali HIS Ericssona, kierowana do glownej siedziby i do polskiego
przedstawicielstwa chwile po tym, gdy Expert otrzymal SDI).

Expert bardzo czesto stwierdza, iz jest inicjatorem badz uczestnikiem
licznych bardzo zaawansowanych technologicznie projektow naukowo-badawczych,
poczawszy od AI czy tez funkcjonowania Internetu, a skonczywszy na
zupelnie niezrozumialych i enigmatycznych terminach, takich jak "self(EGO)".

Niestety, zaden z jego projektow nie znajduje zadnego potwierdzenia nie
tylko argumentach (lub ich braku) przytaczanych w dyskusjach, ale takze
w korespondencji, jakiejkolwiek innej aktywnosci, ani w umiejetnosci
poslugiwania sie komputerem i Internetem jako takim.

Expert wlasciwie nie interesuje sie grami komputerowymi, grafika,
muzyka, programowaniem i innymi zajeciami, ktore pozwalaja zaangazowac
sie w prace z komputerem. W pewnym stopniu uzasadnia to nadzwyczajna
aktywnosc Usenetowa, z drugiej strony - jest zastanawiajace.

Expert posiada niewielu przyjaciol, wiekszosc z nich wyjechala do
innych miast lub krajow, nie utrzymuje z nim stalych kontaktow i nie
odpowiada na jego maile. W listach wyslanych przez Experta pojawia sie
nutka zazdrosci. Z tego wzgledu w korespondencji przewazaja posty
na grupy usenetowe, nieliczne odpowiedzi na owe posty wyslane na
priv, oraz skargi i pytania wysylane do firm i instytucji. Expert nie
miewa dluzszych okresow korespondencji prywatnej ze znajomymi. Zaobserwowano
natomiast bardzo duza ilosc doniesien na swych oponentow lub na powszechne
praktyki panujace w Internecie oraz Usenecie w szczegolnosci, na ogol
wysylane w zupelnie nietrafione miejsce i pozostajace bez odpowiedzi.

W postach usenetowych sugeruje posiadanie wiedzy i dostepu do materialow,
ktore w zadnym stopniu nie znajduja potwierdzenia w uzyskanych danych, lub
tez w sposobie korzystania z komputera jako takiego. Jednym z nagminnych
zachowan Experta jest powolywanie sie na posiadanie umiejetnosci lub wiedzy
- a to umiejetnosci programowania w jakims jezyku, a to znajomosci RFC,
a to prawa - polaczone rownoczesnie z nieumiejetnoscia wymienienia
jakiegokolwiek przykladu lub powolania sie na jakikolwiek dokument.
We wszystkich z kilkudziesieciu zaobserwowanych przypadkow, Expert zaslanial
sie argumentami takimi jak to, iz z jakichs powodow rozmowca nie jest
godzien jego odpowiedzi; jednoczesnie Expert kontynuuje swoje fantazje,
wyliczajac swoje umiejetnosci i zajecia - od prawnika, przez tlumacza
przysieglego, bieglego sadowego, programiste - na listach typu
pl.praca.szukana
itp.

Nie znajduja takze potwierdzenia jego deklaracje na temat licznych
publikacji naukowych w gazetach oraz serwisach informacyjnych (zwlaszcza
w swietle problemow z jezykiem angielskim). Zauwazalne jest natomiast to,
iz Expert nie wymysla wszystkich rzeczy, ktore probuje wmowic innym. Jego
przekonania wynikaja najczesciej z przypisywania blednej wartosci
informacjom
i doniesieniom. I tak na przyklad po wyslaniu kolejnego absudalnego i
pozostawionego bez odpowiedzi doniesienia na jakas osobe, czesto
jakakolwiek zmiane w jej zachowaniu traktuje jako skutek swych dzialan.
Dodaje do tego tylko, iz efekt zostal osiagniety dzieki 'wspolpracy' z
jednostka, do ktorej wysylal swe doniesienia. Podobnie jest z odpowiedziami
na pytania - czesto kurtuazyjna i nic nie znaczaca odpowiedz traktuje jako
zainteresowanie, chec wspolpracy, dodaje do tego to, iz zainteresowani
chca kupic jego technologie (ktore, nawet jesli istnieja, nie wzbudzily,
wedlug korespondencji, jakiegokolwiek zainteresowania rozmowcow). Oslawiona
juz korespondencja z Google, w ktorej zaoferowano mu rzekomo wspolprace,
i usprawniono engine dzieki jego sugestiom, wygladala w nastepujacy sposob:

Thanks for writing to Google.

We read all of the email we receive and try to send personal responses
to each message.

This note is just to let you know that we've received your letter, and
you should hear from us soon. If you are interested in adding
Google's award winning search services to your site, please see
<URL:http://www.google.com/services/> for more information.

Nie poddajac sie, Expert zaproponowal wspolprace:

Google Inc.,

Dear Sirs,

i received my Ph.D. in computer science and would like to work for
Google on voluntary basis to design some web interfaces to your search
engines to let me test, the most advanced internet/usenet search
technology.

virtually yours,
Jacek Darius

Odpowiedz byla prosta - kolejny auto-responder i nic wiecej...

Wierzy w anonimowosc w Internecie. Expert unika poslugiwaniem sie imieniem
i nazwiskiem. Ciezko powiedziec, czy jest to wina wrodzonej podejrzliwosci,
czy tez po prostu specyfika osobowosci Experta, ktory wlasciwie nigdy nie
zabieral glosu w nieformalnych kwestiach takich jak sztuka, kultura, milosc,
seks, aborcja, preferencje w jakimkolwiek temacie - ktore potrafia byc
motorami wielomiesiecznych dyskusji na Usenecie. Expert bardzo sporadycznie
bierze udzial w sporach o wyzszosc systemow czy oprogramowania, co
jest conajmniej zastanawiajace. Jest to wszak idealna pozywka dla
trolla i temat pozostawiajacy niewielu komputerowcow obojetnymi.

Expert dosc czesto pada ofiara internetowych oszustw, zartow czy tez
wlasnej nieumiejetnosci zrozumienia sieciowych realiow; wlicza sie w to
nieudana proba uzyskania tytulu doktora przez siec oraz rzekome wlaczenie
w poczet hierarchii koscielnej. Aplikacje o tytul doktora Expert skladal
na tak wybitnych uczelniach jak Uniwersytet Poludniowej Afryki, przy
okazji proponujac im pomoc przy rozwiazywaniu problemow sieciowych - ktora
odrzucili.

Oprocz wspomnianej wczesniej wiary w anonimowosc, oraz dziwnie malej
ilosci przeslanek na temat zainteresowan i preferencji, Expert zyje
w lekkiej paranoi. Wlicza sie w to poszukiwanie spiskow, a takze
uzywanie rozmaitych programow majacych zabezpieczyc go przed atakami
hackerow. Nalezy podkreslic przy tym, iz Expert ma znikome pojecie
o bezpieczenstwie komputerowym, choc najwyrazniej programy sprawuja
sie dobrze, gdyz Centrum Kontroli Internetu twierdzi, iz nie zanotowano
wlaman na jego maszyne. Tym niemniej Expert twierdzi, ze nie oglada
stron WWW ze strachu przed wirusami.

Nieprawdziwe wydaja sie jakiekolwiek przeslanki na temat tego, iz Expert
jest postacia wykreowana przez innego czlowieka, ktory bawi sie w ten
sposob. Podejrzewamy raczej, iz jest on sfrustrowanym wlasnym zyciem
czlowiekiem, ktory szczerze i gleboko wierzy w rzeczywistosc, ktora sam
sobie kreuje.

jacek placek

Użytkownik "Conspiracy" <c...@spire.com> napisał

> Wszystko, co chcieliscie wiedziec o Expercie, ale baliscie sie zapytac
<--- c i a c h --->

Panowie - PIĄTKA
super ekspertyza
czekamy na odzew Experta - czytaj ostatnio "Jacek"

pozdrowka
jacekPlacek

Jacek

Conspiracy napisał:

> Wszystko, co chcieliscie wiedziec o Expercie, ale baliscie sie zapytac

Z zainteresowaniem przeczytalem to literackie dzielo.
I mam tylko male zapytanie.
Czy oczekiwac kolejnych biografii nieznanych, malo znanych i znanych ludzi,
korzystajacych z internetu ?

Szczegolne wrazenie robi cytowanie korespondencji.
Z internetu korzysta ok. 3 mln osob.
Znamienitych kupcow, lekarzy, adwokatow, studentow i gospodyn domowych.

Jezeli teraz Conspiracy bedzie nas raczyl kolejnymi dzielami prozy,
pokazujac ze Echelon to jednak nie mit,
czy nie straca na tym wszyscy uzytkownicy internetu, firmy internetowe,
bankowosc elektroniczna,
i cale elektroniczne spoleczenstwo 21 wieku.

I pozostanie nam odwrocenie sie od Internetu, e-maili i powrot do korespondencji

pisanej na papierze, wysylanej w kopercie ze znaczkiem.

Czy mamy oczekiwac ze przed rozpoczeciem kampanii wyborczej zostanie
zacytowana i streszczona przez Szanownego Kolege/Kolezanke/Kolegow z Conspiracy,

autora/ow, niniejszej prozy, korespondencja wszystkich kandydatow na poslow ?

Przyznam sie ze to robi kolosalne wrazenie, ze my male ludki piszemy te swoje
lisciki,
zwane e-mailikami, a one wedruja, wedruja do Conspiracy do czytania.

A potem Conspiracy nam odpisuje z kim korespondujemy, o czym, kiedy.
Kogo lubimy, kogo nie, kto jest naszym znajomym, a kto nie.
Conspiracy zna nasze plany, nasza przyszlosc, a jak widac, jego wiedza o
wszystkich jest nieograniczona.

Ciekawe czy Conspiracy czyta tez nasze wyciagi bankowe, czy czyta korespondencje
urzedow, firm, a w ogole czy jest cos na swiecie, czego Conspiracy nie wie, albo
nie czyta ?

A gdy mowil mi pradziadek, ze komputery sa szkodliwe, to mu nie wierzylem.
A mial racje.

I ostatnie zapytanie.
Czy powyzsza proza stanowi reklame wdrozenia Echelonu,
ktory potrafi zamieniac prywatna korespondencje w grupy usenetowe ?

Czy mozemy prosic o liste kolejnych osob Echelonowanych ?

Jacek

Przemyslaw Popielarski

"Conspiracy" <c...@spire.com> napisal:

> [...]

> sposob. Podejrzewamy raczej, iz jest on sfrustrowanym wlasnym zyciem
> czlowiekiem, ktory szczerze i gleboko wierzy w rzeczywistosc, ktora sam

Ja sie nie zgadzam. Nie mozna byc az tak glupim. To typowy troll, trolluje
bo sprawia mu to radosc.

--
./ premax
./ pre...@hot.pl

Pawel Szymanski

In article <9gogrq$nko$1...@news2.ipartners.pl>, Przemyslaw Popielarski wrote:

>Ja sie nie zgadzam. Nie mozna byc az tak glupim. To typowy troll, trolluje
>bo sprawia mu to radosc.
mozna mozna. spojrz chociazby na nasza 'klase polityczna'
oni tak wlasnie zyja.

Ever

P.S. Expertyza super.

--
Pawel Szymanski
pa...@szymanski.pl

Anna Sikora

"Jacek" <past...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bankowosc elektroniczna,
> i cale elektroniczne spoleczenstwo 21 wieku.

Srata tata. Nie zaczynaj nowego watku.
Moge ci za to sprzedac info kto to napisal.

Anal-i-Zator/

Jacek

Anna Sikora napisał:

A czemu uwazasz ze chcialbym kupic tajemnice Echelonu-Conspiracy ?
Pewnie nikt nie ma tyle pieniedzy.

My drobni ludkowie bylismy przekonani, ze ten mityczny stwor, jest wytworem
jedynie 20-wiecznych powiesci fantastyczno-naukowych.
A jednak dowod na istnienie Echelonu, kontrolujacego nasze zycia, nasza
prywatnosc,
nasza korespondencje e-mail, stanowi epokowe zdarzenie 21 wieku.

Otwiera dopiero co rozpoczety 21-wiek przerazajaca perspektywa
nieustajacego, totalnego monitoringu naszych dzialan, zachowan, naszej
prywatnosci.

A co wiecej. Echelon 21 wieku zwany Conspiracy, udowadnia, ze idea Globalnej
Wioski
Globalnego Elektronicznego Swiata, okazala sie mitem, gdyz dla
Echelona-Conspiracy stanowimy jedynie pasze, elektroniczny zapis na nosniku,
dla jego niezbadanych narzedzi, mocarnych pamieci i totalitarnego panowania
nad nami, a moze i swiatem.

Czy sa znane doniesienia o aktywnosci Echelonu zwanego Conspiracy w innych
krajach europejskich ?

Czy Conspiracy obejmuje takze naszych sasiadow za oceanem ?

Jacek

Ryszard Rączkowski

> Trudno ustalic wiek - obecne przyblizenie opiera sie na zalozeniu, iz
> podjal studia w wieku 19-20 lat.

To bardzo mało ustaliliście.
Żeby nie znać wieku kogoś, kto x lat siedzi w necie.

> Expert posiada niewielu przyjaciol, wiekszosc z nich wyjechala do
> innych miast lub krajow, nie utrzymuje z nim stalych kontaktow i nie
> odpowiada na jego maile.

Skąd te przypuszczenia?
Nonses, gdybyście znali znajomych Experta, znalibyście jego wiek i drogę
edukacji.
WIedzielibyście, czy ma/miał dziewczynę, itp.
Logiczne.

> Aplikacje o tytul doktora Expert skladal
> na tak wybitnych uczelniach jak Uniwersytet Poludniowej Afryki,

Sru tu tu tu tu, pęczek drutu.

BTW: Pamiętacie jego post sprzed circa dwóch lat, o zaproszeniu do
Princetown w celu wygłoszenia wykładu o e-edukacji.
Chwalił się, że ma największą cytowalność w usenecie.
Jak dość mgliście pamiętam, post nosił tytuł "Autoreklama - nie czytajcie"
czy jakoś tak.
Wybaczcie, to było lekko dwa jahry wstecz.

Na zakończenie powiem Wam, że Expert kiedyś, jakoś tak na wiosnę 1999,
napisał mi, że studiował w Krakowie.
Było to podczas krótkiej wymiani e-maili na priv, gdy ja napisałem na
grupie, iż chciałem studiować swego czasu na Jagiellonku.

Rico.
wars...@post.pl

Jacek

Slawek 'IDEall' Fydryk

Wielopłaz "Jacek" <past...@poczta.onet.pl> napisał...

> My drobni ludkowie bylismy przekonani, ze ten mityczny stwor

Jacy Wy i jak drobni ?

> Czy sa znane doniesienia o aktywnosci Echelonu zwanego
> Conspiracy w innych krajach europejskich ?

Na pewno są opisane w RFC 2555

> Czy Conspiracy obejmuje takze naszych sasiadow za oceanem ?

Skieruj pytanie do Google.

SF.

RusH

Jacek napłodził(a):

[cut]

blabalbalblalblalaa gdyby to bylo po angielsku to bym sadzil ze on
uzywa generatora "complains" :))

--
Pozdrawiam.

RusH // BigTowerATX CaseMod
http://kiti.pulse.pdi.net
http://ut-to.kopnet.gliwice.pl

Ryszard Rączkowski

> Jezeli teraz Conspiracy bedzie nas raczyl kolejnymi dzielami prozy,
> pokazujac ze Echelon to jednak nie mit,

Mitem też nie są wyszukiwarki.

Poznajesz Darku?

************

Autor:dar...@usa.net (dar...@usa.net)
Temat:Holiday in Costa Brava Spain - 2 weeks - looking for
Grupy dyskusyjne:rec.travel.europe
Data:1997/02/24

Hello,

I would like to spend 2 weeks at Costa Brava with my wife
and 6 yrs old boy during summer holidays.

Looking for nice , low-cost accomodation.
If you need more ppl to come I can arrange details.

On my hand I can offer you:

Setting up your Web server, Ftp server (Linux + Apache),
authoring web pages, writing Perl scripts, CGI scripts.

regards,

Dariusz

dar...@usa.net

*********Wcześniejsze?**********

Autor:Dariusz Slawiec (bt...@torfree.net)
Temat:E-mail contact to Videotext, Teletext TV Office needed
Grupy dyskusyjne:alt.dss

Data:1996/01/03

Hello,
we are working on interactive videotext, teletext systems for
distance learning at G.E.M.University.
Need contact to videotext, teletext providers.
regards,
Dariusz Slawiec
G.E.M.University

*********Jeszcze?********

Hello,

for a research project in distance education at G.E.M.University
I would like to get in touch with providers of Teletext/Videotext
of local and TVSAT stations.
Dariusz Slawiec
G.E.M.University

*******A tu mamy takie cuś*******

Autor:Dariusz (gem...@polbox.com)
Temat:Zatopione komputery w powodzi
Grupy dyskusyjne:pl.listserv.wroclaw

Data:1997/08/12

Czesc,

Ratowanie komputerow, sieci komputerowych po powodzi.
Odzyskiwanie danych z zatopionych komputerow.
Ekspertyzy itd.

Jezeli znasz firmy ktore oczekuja takiej pomocy to prosze o kontakt:

Dariusz Slawiec
biegly sadowy d/s informatyki

tel. 0-32/669948

******A tu rewelacja!******

Expert, Ty sam sobie odpisałeś,
popatrzcie na trzyliterowy skrót w podpisie:

Autor:medziany_pieniazek (mi...@miedz.org)
Temat:Re: Zatopione komputery w powodzi
Grupy dyskusyjne:pl.listserv.wroclaw
Data:1997/08/22

Mamy problemy z serwerami, ktore stoja wylaczone od powodzi.
Bede dzwonil w poniedzialek.
G.E.N.
^^^^^^^^

Tam GEM (University), tu GEN, tam znowu GEMU - Global Electronic Multimedia
University.
Coś się to za bardzo powtarza....

*******Coś jeszcze Miedziany Pieniążku*******

Autor:medziany_pieniazek (mi...@miedz.org)
Temat:Re: Sieci Neuronowe
Grupy dyskusyjne:pl.listserv.gielda

Data:1997/08/22

Sieci neuronowe sa ok dla gieldy, posialem kiedys o tym z Kahanonem.

Ale trzeba do nich podlaczyc Artifficial Intelligence i wprowadzac
jako predykaty istotne zdarzenia ze swiata gospodarki, polityki.

Poniewaz wzrost WIG-u jest skorelowany z np. z wnioskiem PSL o odwolanie
rzadu to brak takiego predykatu w programie NN nie uwzgledni prognozy
spadku cen po zlozeniu wniosku o odwolanie gabinetu.

Zatem kazdy program jest ok, jezeli jest 50 programow, 50 prognoz itd.
to do kazdego wydarzenia na gieldzie mozna znalezc program, prognoze,
ktora je przewidziala.
Ja osobiscie stosuje metody anty-wskaznikow.

To znaczy zawsze analizuje zachowanie duzego i malego inwestora dla
konkretnego sygnalu kupna lub sprzedazy.

Jezeli kurs dolara rosnie to sprzedaje akcje, kupuje dolary , sprzedaje
dolary po zwyzce i kupuje akcje na spadku.

Jezeli jest wniosek o odwolanie gabinetu to sprzedaje wszystkie akcje
( duzy inwestor robi to na kilku sesjach , aby uniknac zalamania kursu).

Jezeli twoj program generuje automatycznie zlecenia to jest ok, jezeli
tylko daje analizy to niestety decyzje, ktore ci nie odpowiadaja beda
blokowane przez ciebie i nie masz z niego zadnego pozytku poza
testowaniem kto jest lepszy, ty czy program.

Jacek

********Kuniec*******

(choć można by dłużej)

Wbrew pozorom, trzeba się tylko pobawić wyszukiwarkami.
Można wyciągnąć nawet w/w numery telefonów i adresy.

Dariusz Slawiec,M.Sc. (slaw...@usctoux1.cto.us.edu.pl)
Global University Poland
40-001 Katowice
P.O.Box 1346
Poland

---------

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> Wydanie drugie, poprawione. Praca zbiorowa powstala przy wspolpracy
> providerow, KGB, CIA, NSA, Department of Defense, Department of Justice,

To trzeba powiedzieć, że jak na tak renomowane specłużby, to działacie
opieszale.
Ograniczacie się wyłącznie do białego wywiadu - wertowania archiwów usenetu,
przez co trafiacie wyłącznie na to, co sam Jacek napisał.

Nie dotarliście do żadnego zdjęcia, żadnej informacji ze szkoły/uczelni,
żadnej karty zdrowia i co najgorsza, do żadnego ze znajomych Jacka.

Ponadto popełniliście zasadniczy błąd:

Niejaka jas...@polbox.com, to nic innego, jak Jacek vel Expert. Wychodzi mi
czarno na białym.
Choć nie wykopał się na odmianie czasowników i odmianie osobowej, to
popełnił błędy podpisując się w identyczny sposób, choć niekiedy nad
cytatem, nawiązując do awarii news-serwerów i telewizji satelitarnej, o czym
zwykle pisze.

Także Szanowi Agenci tropiący Jacka,
na dzieńdobry ustalcie, do której szkoły on chodził.
Potem ustalcie grupę potencjalnych znajomych, od nich coś możecie wyciągnąć,
gdyż dotychczas nie przekonaliście mnie, iż Dariusz Sławiec, to jest
autentyczne imie i nazwisko, a nie to, co Jacek chciał żebyście znali.

Ode mnie:
Sztuki zdobywania informacji, musicie się jeszcze nauczyć, sam internet nie
jest wystarczającym źródłem.
Natomiast gratuluję Wam, Agenci cieprliwości w niuchaniu po archiwach.

Rico.
wars...@post.pl

TOM (SDI)

Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <wars...@post.pl> napisał w wiadomości

> Dariusz Slawiec
> biegly sadowy d/s informatyki

ROTFL :-)

> tel. 0-32/669948
Mniam :-) Cos dla p.m.telefonia ;-)

Rysiu, dobry jestes :-)

--
TOM
tsl...@iws.com.pl GG 139980 GSM +48 607 81 83 30

smarkacz

Jacek <past...@poczta.onet.pl> wrote:
> Otwiera dopiero co rozpoczety 21-wiek przerazajaca perspektywa
> nieustajacego, totalnego monitoringu naszych dzialan, zachowan,
> naszej prywatnosci.

To nie perspektywa, to fakty. ONI są wszędzie i wiedzą wszystko.

> A co wiecej. Echelon 21 wieku zwany Conspiracy, udowadnia, ze idea
> Globalnej Wioski Globalnego Elektronicznego Swiata, okazala sie
> mitem,

A była kiedykolwiek czym innym?

> Czy Conspiracy obejmuje takze naszych sasiadow za oceanem ?

Oczywiście. Myślisz, że ktoś by budował taki system tylko dla Polski?
--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański
a co tu ma do rzeczy linuks ? chodzi o linuksiarzy, takich ludków z

smarkacz

Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> wrote:
> Mitem też nie są wyszukiwarki.

Może to głupie pytanie, ale z której wyszukiwarki chłopaki wyciągnęli
listę grup, które on, erm, czyta? I jego list do Google?

Jednak coś w tym jest..

--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański

sorry poprawiam sie, Linux zostal opracowany przez Linusa Torvaldsa
poczatkowo na Minixa, potem przeniesiony na inne platformy,
-- Luke Skywalker na pl.comp.security

Mariusz Wołek

Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> w artykule
news:9gok9e$mgl$1...@korweta.task.gda.pl pisze...

> To bardzo mało ustaliliście.
> Żeby nie znać wieku kogoś, kto x lat siedzi w necie.

Z wygladu to tak lekko po 40-stce (widzialem go!)

Zaslav

Szymon Sokół

Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> wrote:

: Także Szanowi Agenci tropiący Jacka,

: na dzieńdobry ustalcie, do której szkoły on chodził.

Był na studiach doktoranckich na UŚ...

[...]

...pod nazwiskiem Dariusz Sławiec, i to jest wystarczająca gwarancja,
że to autentyczne imię i nazwisko - chyba nie sądzisz, że przyjęto go
pod lewym nazwiskiem na studia?

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland. O

Szymon Sokół

On Wed, 20 Jun 2001 00:36:53 +0200, Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl>
wrote:

[----]

> [...]
>edukacji.
>WIedzielibyście, czy ma/miał dziewczynę, itp.

To chyba logika experta. Ja np. wiem, że wymieniałeś maile z expertem (zgadnij
skąd?), ale nie wiem, czy masz dziewczynę, ani czy on ma, ani czy Ty wiesz czy
on ma dziewczynę.

>BTW: Pamiętacie jego post sprzed circa dwóch lat, o zaproszeniu do
>Princetown w celu wygłoszenia wykładu o e-edukacji.
>Chwalił się, że ma największą cytowalność w usenecie.

Kłamał. Jak to on.
--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

Krzysztof Oledzki

Szymon Sokół <szy...@bastard.operator.from.hell.pl> wrote:
> Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> wrote:
<CIACH>

> [...]
> ...pod nazwiskiem Dariusz Sławiec, i to jest wystarczająca gwarancja,
> że to autentyczne imię i nazwisko - chyba nie sądzisz, że przyjęto go
Hm.. w Warszawskim PJWSTK studiuja osoby ktore nie maja matury.
Od kiedy dowiedzialem sie o tym jestem w stanie uwierzyc ze
mozna takze studiowac pod "lewym" nazwiskiem :)

Pozdrawaim,

Krzysztof Oledzki

Jacek

smarkacz napisał:

> Może to głupie pytanie, ale z której wyszukiwarki chłopaki wycišgnęli

> listę grup, które on, erm, czyta? I jego list do Google?
>
> Jednak coś w tym jest..

To przeciez nie jest istotne jak i czym,
istotne jest czy programem Echelona-Conspiracy sa objeci wszyscy
uzytkownicy internetu, a jezeli tak, to od kiedy ?
A jezeli nie wszyscy to ktorzy i jak czesto i kiedy informacje z internetu
sa wykorzystywane
i w jakich celach ?

Ale najwazniejsze w Echelon-Conspiracy jest oczywiscie czytanie prywatnej
korespondencji, uzyskiwanie dostepu do numerow kart kredytowych, hasel,
pinow.

Jezeli korespondencja e-mail prywatna czy sluzbowa firm, instytucji jest
archiwizowana, analizowana, to e-mail staje sie tak bezpieczny jak pisanie
do usenetu, gdyz podlega takiej samej procedurze archiwizowania i
pozniejszej analizie off-line.

Przyznam sie, ze nie oczekiwalem, ze projekt Echelon-Conspiracy zostanie
kiedykolwiek publicznie ujawniony.

Oczywiscie zmienia to nastawienie to poufnosci i przydatnosci internetu do
prowadzenia
dzialalnosci naukowej, gospodarczej czy prywatnej, z jego wykorzystaniem.
Jacek.

.

TOM (SDI)

Użytkownik "Mariusz Wołek" <mari...@lexmedia.com.pl> napisał w wiadomości

> Z wygladu to tak lekko po 40-stce (widzialem go!)

Mozliwe, ze nawet więcej- słyszałem go. Głos niemłody.

Michal Zalewski

On Wed, 20 Jun 2001, Ryszard Rączkowski wrote:

> Niejaka jas...@polbox.com, to nic innego, jak Jacek vel Expert.
> Wychodzi mi czarno na białym.

To zerknij na NNTP-Posting-Host, tak btw.

> Także Szanowi Agenci tropiący Jacka, na dzieńdobry ustalcie, do której
> szkoły on chodził.

Nie wiem, kim sa owi agenci, ale slaw...@usctoux1.cto.us.edu.pl brzmi
dosc wiarygodnie.

Michal Zalewski [lca...@bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=

Michal Zalewski

On Wed, 20 Jun 2001, Krzysztof Oledzki wrote:

> Hm.. w Warszawskim PJWSTK studiuja osoby ktore nie maja matury. Od
> kiedy dowiedzialem sie o tym jestem w stanie uwierzyc ze mozna takze
> studiowac pod "lewym" nazwiskiem :)

PJWSTK to PJWSTK ;) Uniwerek panstwowy chyba dziala inaczej - warto miec
przynajmniej falszywa ;)))

Public <Anonymous_Account>

> To przeciez nie jest istotne jak i czym,
> istotne jest czy programem Echelona-Conspiracy sa objeci wszyscy
> uzytkownicy internetu, a jezeli tak, to od kiedy ?

Wszyscy. Od momentu jego powstania. A nawet wcześniej. Echelon bowiem
to tylko przykrywka na inny prawdziwy system, który kolekcjonuje
informacje przy użyciu technologii neutronowej. Głównym węzłem tego
systemu jest Waszyngton.

Dane analizowane są po wielu kryteriach. Np. jednym z nich są
zainteresowania seksualne ludzi, ich preferencje, rodzaje pobieranych
materiałów pornograficznych w zależności od płci, wieku, sytuacji
społecznej. Celem jest produkcja w przyszłości materiałów
trafiających w gusta klienta, a jednocześnie takie uzależnienie od
seksu, aby ludzkość straciła nad nim kontrolę. To z kolei zmusi do
masowej sterilizacji i przejęcia przez NAS kontroli nad reprodukcją i
demografią - staniemy się władcami ludzkości.

> A jezeli nie wszyscy to ktorzy i jak czesto i kiedy informacje z
> internetu sa wykorzystywane
> i w jakich celach ?

Wszyscy; wszystkie informacje. Jeden dysk neutronowy mieści ok. 2000
TB informacji. Podtrzymywane bateryjnie. Dane są archiwizowane na
wszelki wypadek. Całość ma na celu przejęcie całkowitej kontroli nad
światem ok. 2007 roku. Na życzenie można wiedzieć o wszystkim
wszystko. Natomiast jeśli ktoś wysyła maile zaszyfrowane PGP, to do
momentu złamania tego algorytmu bardzo dużo daje sam fakt, że takie
informacje wysyła -ma coś do ukrycia!

> Ale najwazniejsze w Echelon-Conspiracy jest oczywiscie czytanie
> prywatnej korespondencji, uzyskiwanie dostepu do numerow kart
> kredytowych, hasel, pinow.

Tak! Chociaż karty kredytowe do niczego się nie przydają poza
statystyką kto w ogóle z takich korzysta.

> [...]
> jest archiwizowana, analizowana, to e-mail staje sie tak bezpieczny
> jak pisanie do usenetu, gdyz podlega takiej samej procedurze

Dokładnie. Przemyśl, jakie firmy rozwinęły internet do takiej skali
jak obecnie i czy na tym coś zarobiły. Nie zarobiły. Ale zarobią
niebawem.

> Przyznam sie, ze nie oczekiwalem, ze projekt Echelon-Conspiracy
> zostanie kiedykolwiek publicznie ujawniony.

A jaki masz dowód na to, że został ujawniony?

> Oczywiscie zmienia to nastawienie to poufnosci i przydatnosci
> internetu do prowadzenia
> dzialalnosci naukowej, gospodarczej czy prywatnej, z jego
> wykorzystaniem. Jacek.

Pamiętaj. Są na tym świecie ludzie, którzy wiedzą o Tobie wszystko.
Czytają to co czytasz, piszesz etc. W TPSA jest agent, który loguje
połączenia z Twojego SDI i zapisuje biling z Twojego telefonu. W Era
GSM był agent podsłuchujący twoje telefony 06023xxx12 i 06023xxx01,
ale już nie ma co robić, bo zrezygnowałeś z tych numerków. W Plusie i
Idei jest też agent, ale nie masz tam telefonu abonamentowego. Na
razie nie stwierdzono, abyś miał prepaida, ale może niebawem... W
Onet SA jest agent, który czyta Twoją pocztę i analizuje
częstotliwość jej pobierania POP3, a przez to Twój tryb życia. W
Policji jest agent, który ma dostęp do Twojej kartoteki. Nigdy nie
miałeś nic do ukrycia. Ale mamy Cię tak dosyć, że musieliśmy cię
ostrzec.

Czy wiesz, dlaczego TPSA ma w Psarach łącze do USA (Waszyngton) ok 3
GB/s a tylko kilka procent jest na Internet? Co leci do Waszyngtonu
tym łączem? Odpowiedz sobie sam.

Łukasz Grochal

Jacek <past...@poczta.onet.pl> writes:

> Oczywiscie zmienia to nastawienie to poufnosci i przydatnosci
> internetu do prowadzenia dzialalnosci naukowej, gospodarczej czy
> prywatnej, z jego wykorzystaniem.

Czy to oznacza, że pójdziesz i będziesz nauczał gdzie indziej, Mistrzu?
Zrób to, o Wielki, zrób jak najszybciej.

--
(-) Łukasz Grochal lu...@rotfl.eu.org
___________________________________ (for PGP key visit:)

Janusz A. Urbanowicz

"Przemyslaw Popielarski" <pre...@hot.pl> writes:

> Ja sie nie zgadzam. Nie mozna byc az tak glupim. To typowy troll, trolluje
> bo sprawia mu to radosc.

Można. Pooglądaj obrady Sejmu albo popracuj w supporcie.

Alex
--
C _-=-_ H| Janusz A. Urbanowicz | ALEX3-RIPE | SF-F Framling | | *
; (_O : +-------------------------------------------------------------+ --+~|

smarkacz

Jacek <past...@poczta.onet.pl> wrote:
> To przeciez nie jest istotne jak i czym, istotne jest czy programem
> Echelona-Conspiracy sa objeci wszyscy uzytkownicy internetu, a
> jezeli tak, to od kiedy ?

Myślę, że od bardzo dawna. Pewnie nawet dłużej niż pracujesz nad
modelowaniem jaźni.

> A jezeli nie wszyscy to ktorzy i jak czesto i kiedy informacje z
> internetu sa wykorzystywane i w jakich celach ?

Wykorzystywane są raczej rzadko i dyskretnie. Trzeba im naprawdę mocno
dać się we znaki żeby się ujawnili, jak w Twoim przypadku.

> Ale najwazniejsze w Echelon-Conspiracy jest oczywiscie czytanie
> prywatnej korespondencji, uzyskiwanie dostepu do numerow kart
> kredytowych, hasel, pinow.

Oczywiście to nie jest najważniejsze. To wcale nie jest ważne; pomyśl,
po co organizacji o takich możliwościach numery kart kredytowych? Żeby
komuś ukraść kilka czy nawet kilka tysięcy zielonych? Oni mają niemal
nieograniczone środki; owszem, pewnie czasem komuś niewygodnemu konta
wyczyszczą, ale raczej nie potrzebują do tego numerów jego kart;
wystarcza telefon do odpowiedniego człowieka..

> Jezeli korespondencja e-mail prywatna czy sluzbowa firm, instytucji
> jest archiwizowana, analizowana, to e-mail staje sie tak bezpieczny
> jak pisanie do usenetu

Oczywiście. Zawsze tak było.

> Przyznam sie, ze nie oczekiwalem, ze projekt Echelon-Conspiracy
> zostanie kiedykolwiek publicznie ujawniony.

Ja też nie.. ale co im przeszkadza taka demonstracja siły?

> Oczywiscie zmienia to nastawienie to poufnosci i przydatnosci
> internetu do prowadzenia dzialalnosci naukowej, gospodarczej czy
> prywatnej, z jego wykorzystaniem.

Nigdy nie było żadnej poufności. Przecież internet został stworzony
przez wojskowych, jak myślisz po co? I nie, nie chodzi o numery kart
kredytowych; dla mnie nawet kilka trefnych numerów miałoby znaczenie,
jeśli tylko bym umiał i nie bał się ich wykorzystać - dla nich to jest
nic, mają budżet przy którym obroty największych korporacji wyglądają
jak kieszonkowe przedszkolaka.

--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański

MS nie zdobyl 80 % rynku bo zmuszał producentów PC do kupowania
systemu, ale przekonał duże firmy, że potrafi dostarczyć stabilny
system operacyjny
-- Mikołaj Kowalski na pl.comp.os.advocacy

Ryszard Rączkowski

Witam Smarkacza!
;-)

> Może to głupie pytanie, ale z której wyszukiwarki chłopaki wyciągnęli
> listę grup, które on, erm, czyta?

To były przypuszczenia zapewne.
Sporządzili hipotetyczny portret psychologiczny faceta, poczym zasadą
extrapolacji nieznanych cech charakteru, "dopasowali" doń grupy, które
potencjalnie czyta ktoś, o tej osobowości.

> I jego list do Google?

Łohoho ! Beeez liikuuu!!!!

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> Mniam :-) Cos dla p.m.telefonia ;-)

Skoro już przy tym jesteśmy, to przypomnieć pragnę, iż Expert w ostatnich
dniach, żalił się na pl.misc.telefonia, iż zadzwonił doń jakiś gość,
przedstawiający się jako pracownik TPSA z Warszawy, na rzekający, iż Expert
za dużo śle na niusy.

Więc:

1) Ktoś ustalił numer domowy Experta, i chcąc się upewnić zadzwonił do
niego.
Post na pl.misc.telefonia dobitnie oznacza, iż trafiono w dobry (ten
zaixowany) numer.

2) TPSA raczej dzwoniła by z Piotrkowa Trybunalskiego, od Agnes S.

> Rysiu, dobry jestes :-)

A dziękuję, apo prostu kojarzyłem fakty. ;-(
Expert ewidentnie sam sobie odpisał z tymi zatopionymi serwerami we Wrocku.

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> To chyba logika experta. Ja np. wiem, że wymieniałeś maile z expertem
(zgadnij
> skąd?)

Zapis sesji na którym z serwerów pocztowych?
Z Expertem, owszem, jakiś czas temu wymieniałem korespondencję.

> Kłamał. Jak to on.

To logiczne, gdyby któryś z polskich naukowców robił karierę na renomowanej
uczelni amerykańskiej, były by tego ślady w mediach, zarówno polskich, jak i
tych, w USA.

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> Był na studiach doktoranckich na UŚ...

Ty to wiesz, Szymonie, ale ja np. nie.
A poza tym, to pewna informacja?

> ...pod nazwiskiem Dariusz Sławiec, i to jest wystarczająca gwarancja,
> że to autentyczne imię i nazwisko - chyba nie sądzisz, że przyjęto go
> pod lewym nazwiskiem na studia?

W zasadzie jest to możliwe, ale mniejsza o to.
Jeśli Expert się kształcił na doktora, znaczy że muszą go znać ludzie ze
studiów.
Dziś, to mogą być ludzie nawet po habiliturze, znaczy mający generalnie
kontakt z netem, więc ktoś z jego znajomych, kogo ktoś z nas zna, zna z
koleji Experta.

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> To zerknij na NNTP-Posting-Host, tak btw.

Tak dial-up z Warszawki, choć nie wyklucza to tego, że Expert łączył się z
Sosnowca przez jakąś Warszawską bramkę (kierunkowy 0-22) lub przebywał
wówczas w Warszawie.

Jeśli to drugie, to wszystkie jego posty winne być nadane z Warszawy, lub na
ten czas zaprzestał występować pod innymi osobami, jak Jasmin.

> Nie wiem, kim sa owi agenci, ale slaw...@usctoux1.cto.us.edu.pl brzmi
> dosc wiarygodnie.

No cóż, to już dla Ciebie, Michale zagadka.
Odnajdź admina ze Stanów, który wówczas opiekował się tym serwisem,
chociaż... to nieczmu nie będzie potrzebne. Zaś interesujące dla mnie jest
to, spod jakiego IP zostało założone konto ja...@polbox.com i z jakiego IP
łączono się z nim, aby pobrać pocztę.
(Choć tu Expert chyba nie był tak naiwny, by popełnić tak kardynalny błąd).

Rico.
wars...@post.pl

Maciek Uhlig

Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> wrote in

> No cóż, to już dla Ciebie, Michale zagadka.
> Odnajdź admina ze Stanów, który wówczas opiekował się tym serwisem,

moze i us.edu.pl brzmi z amerykanska, ale to nic innego jak domena
Uniwersytetu Slaskiego w edukacyjnych instytucjach w Polsce. Istotnie -
bylo kiedys takie konto, byla kiedys taka maszyna, Pan, o ktorym mowa,
byl dysponentem tego konta na tej maszynie - do czasu, az przestal byc
uprawniony do posiadania takiego konta - poniewaz przestal byc w
jakikolwiek sposob zwiazany z Uniwersytetem Slaskim. A stalo sie to w
okolicach 1994-1995 roku, nie chce mi sie teraz dokladnie sprawdzac.

Maciek

Michal Zalewski

On Wed, 20 Jun 2001, Ryszard Rączkowski wrote:

> Tak dial-up z Warszawki, choć nie wyklucza to tego, że Expert łączył
> się z Sosnowca przez jakąś Warszawską bramkę (kierunkowy 0-22) lub
> przebywał wówczas w Warszawie.

Ciezko przebywac przez prawie rok w Wawie, i rownoczesnie gdzies indziej
;)

smarkacz

> Mitem też nie są wyszukiwarki.
[...]

A właśnie, zapomniałem o jednym; wszystko, co tu przekopiowałeś dość
łatwo znaleźć jeśli wiadomo, że w wyszukiwarkę trzeba wpisać `Dariusz
Slawiec'. Jak sobie wyobrażasz znalezienie tego *bez* wcześniejszej
znajomości prawdziwego nazwiska Experta?

--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański

A Amigi jeszcze istnieja ? Cos chyba z nich zostalo i sa to mody
uzywane wlasnie na PC pod Dosem.
-- Piotr Trzcionkowski

smarkacz

> Sporządzili hipotetyczny portret psychologiczny faceta, poczym
> zasadą extrapolacji nieznanych cech charakteru, "dopasowali" doń
> grupy, które potencjalnie czyta ktoś, o tej osobowości.

Akurat te pasowały najmniej.

--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański

każda rozległa sieć bez firewall'a jest gorsza od tpnetu !
-- Piotr Trzcionkowski

Ryszard Rączkowski

> [...]
> Slawiec'. Jak sobie wyobrażasz znalezienie tego *bez* wcześniejszej
> znajomości prawdziwego nazwiska Experta?

Wbrew pozorom, nie jest to konieczne.
Wystarczy żmudnie sięgać do jego starych pseudonimów w archiwach, one zaś
naprowadzą do tych GEMów itp, te zaś odkopią jego imię i nazwisko.

Rico.
wars...@post.pl

smarkacz

Których, dokładniej? Jedyny jaki widzę, który można skojarzyć z
nazwiskiem to bardzo stary gemnet@polbox; znając jego nie musisz już
się dokopywać do GEMów, nieprawdaż? Kółko się zamyka.. albo ktoś na to
trafił przypadkiem, w co wątpię, albo ktoś znał jego nazwisko *zanim*
zaczął zbierać dane z wyszukiwarek.

--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański

Ogólny sens [helpa z W98] jest poprawny. Pod warunkiem, że z góry
wiadomo co autor miał na myśli.
-- Marcin Wieczorek na pl.comp.os.advocacy

Daniel Podlejski

Ryszard Rączkowski napisał(a):
: 2) TPSA raczej dzwoniła by z Piotrkowa Trybunalskiego,

Bredzisz. Abuse TPSA jest w Warszawie.

: od Agnes S.

Bredzisz. Ona w tej chwili nie ma nic wspólnego z abuse TPSA

--
Daniel Podlejski <unde...@underley.eu.org>
... When you're through with life and all hope is lost,

Adam Kułagowski

Michal Zalewski, napisał(a):

> Ciezko przebywac przez prawie rok w Wawie, i rownoczesnie gdzies indziej
> ;)

Da sie mogl wracac na weekendy do domu.

Adam Kułagowski UIN: 23321744 fi...@pf.pl

Kamikaze Pilot Wanted: Experienced only need apply.

Adam Kułagowski

> [...]

> extrapolacji nieznanych cech charakteru, "dopasowali" doń grupy, które
> potencjalnie czyta ktoś, o tej osobowości.

Glupie pytanie - moze Expert byl na tyle naiwny, ze wyslal post na
rzeczone grupy ? To by tlumaczylo wszystko a Expert czasami wysyla
"nieopatrznie" posty.

Adam Kułagowski UIN: 23321744 fi...@pf.pl

Useless Invention: Fine glass-crystal castanets.

Lukasz Komsta

Ryszard Rączkowski wrote:

> To były przypuszczenia zapewne.

Jeśli list był preparowany przez kogoś z tpsa (nntp-posting-host
wprawdzie nie wskazuje), to co to był dla niego za problem monitorować
połączenia jego numeru SDI, czy przejrzeć logi serwera news. Wprawdzie
to podpada pod paragraf, ale technicznie jest jak najbardziej wykonalne
i cudu nie trzeba. Mógł nawet stać jakiś snifer na routerze,
przechwytujący wszystkie maile.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *

Nina Liedtke

On 20 Jun 2001 18:29:07 +0200, Janusz A. Urbanowicz <al...@bofh.org.pl>
wrote in article <871yofn...@syjon.fantastyka.net>:

> Można. Pooglądaj obrady Sejmu albo popracuj w supporcie.

A poważnie... Kiedy pracowałam w OIN BG PWarsz, pojawił się tam
pewnego razu człowiek, ściskający pod pachą rękopis oprawiony u
introligatora w twardą oprawę. Człowiek nalegał, aby włączyć ten rękopis
do zbiorów Biblioteki. Na stronie tytułowej było imię i nazwisko autora,
tytuł dzieła i dopisek 'praca magistersko-doktorsko-habilitacyjna'. Było
też nazwisko promotora (jednego z profesorów PWarsz).
Ciężko wypłoszona, zastosowałam stary manewr 'to nie ja, to
koleżanka', czyli wytłumaczyłam, gdzie jest dział Gromadzenia Zbiorów.
Dziewczyny z tamtego działu kazały człowiekowi przyjść za kilka dni,
a w tym czasie zadzwoniły do 'promotora' tej pracy i dowiedziały sie, że
jej autor był niegdyś bardzo dobrze się zapowiadającym studentem. Pisał
pracę magisterską pod kierunkiem owego profesora. Niestety, nie ukończył
jej - coś mu się w głowie poprzestawiało... (ATSD - profesor zachował
się bardzo pięknie: powiedział, żeby odesłać tego człowieka do niego,
a gdyby jeszcze kiedyś w przyszłości się pojawił, to też od razu
odsyłać.)

Mam wrażenie, że w przypadku Experta mogło być podobnie, tyle, że nie
na etapie magisterki ale doktoratu.

Nina
--
Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
<ni...@hell.pl>>>;->>>>>> ____________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _

Szymon Sokół

On Wed, 20 Jun 2001 21:03:22 +0200, Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl>
wrote:

>Ty to wiesz, Szymonie, ale ja np. nie.
>A poza tym, to pewna informacja?

Tak, pewna. Potwierdził to pracownik UŚ (wolący pozostać anonimowym).

Szymon Sokół

On Wed, 20 Jun 2001 21:03:17 +0200, Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl>
wrote:

>(zgadnij
>
>Zapis sesji na którym z serwerów pocztowych?

Pudło, Watsonie.
Wiem to z Twojego poprzedniego postingu - <9gok9e$mgl$1...@korweta.task.gda.pl>:

>Na zakończenie powiem Wam, że Expert kiedyś, jakoś tak na wiosnę 1999,
>napisał mi, że studiował w Krakowie.
>Było to podczas krótkiej wymiani e-maili na priv, gdy ja napisałem na
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>grupie, iż chciałem studiować swego czasu na Jagiellonku.

Naprawdę, nie idź w ślady experta, nie wpadaj w paranoję :->

Adam Kułagowski

smarkacz, napisał(a):

> Akurat te pasowały najmniej.

Przepraszam bardzo - geniatlia.big i jego ciagla jazda z kompleksem malego
czlonka nie pasuje ? Dla mnie jak ulal.

Adam Kułagowski UIN: 23321744 fi...@pf.pl

OUT TO LUNCH - If not back at five, OUT TO DINNER!

smarkacz

fi...@hoga.pl (Adam Kułagowski) wrote:
> Przepraszam bardzo - geniatlia.big i jego ciagla jazda z kompleksem
> malego czlonka nie pasuje ? Dla mnie jak ulal.

Hm - może i masz rację, ja bym się akurat tego nie spodziewał.. ale
tak czy inaczej, pozostaje kilka rzeczy, których nie umiem wyjaśnić
`sporządzeniem portretu'.

--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański

...services w linuksie to tylko demony a nt to dowolna usługa także na
bazie gniazdek.
-- Piotr Trzcionkowski

Michal Zalewski

On Wed, 20 Jun 2001, Lukasz Komsta wrote:

> [...]
> to podpada pod paragraf, ale technicznie jest jak najbardziej
> wykonalne i cudu nie trzeba. Mógł nawet stać jakiś snifer na routerze,

A gdyby to byl UOP to juz w ogole...

Jacek Zapala

In article <slrn9j219m....@witch.underley.eu.org>, Daniel Podlejski wrote:
> [...]
>
>Bredzisz. Abuse TPSA jest w Warszawie.
>
>: od Agnes S.
>
>Bredzisz. Ona w tej chwili nie ma nic wspólnego z abuse TPSA

Hmmm, jeśli Abuse TPSA jest w W-we, ale Agnieszka nie ma z nim nic wspólnego,
to chyba... może mieszkać w Piotrkowie? ;-)

Jacek

Ryszard Rączkowski

> Jeśli list był preparowany przez kogoś z tpsa (nntp-posting-host
> wprawdzie nie wskazuje), to co to był dla niego za problem monitorować
> połączenia jego numeru SDI, czy przejrzeć logi serwera news.

TPSA sama z siebie to robi, tyle, że nie indywidualnie wobec każdego usera,
lecz na szerszą skalę, aby wiedzieć, gdzie najczęściej ludzie łączą się i co
ssają.

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> Kółko się zamyka.. albo ktoś na to
> trafił przypadkiem, w co wątpię, albo ktoś znał jego nazwisko *zanim*
> zaczął zbierać dane z wyszukiwarek.

Nie, ja znalazłem ten post, w którym jawi się, jako biegły sądowy (podaje
numer) BEZ znajomości imienia i nazwiska.
Trzeba tylko dłużej posiedzieć, łączyć jedno ogniwo z drugim i po koleji, po
słowach kluczowych się dojdzie.

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> Tak, pewna. Potwierdził to pracownik UŚ (wolący pozostać anonimowym).

OK, ja nie będę tego dochodził.
Jeśli tak, to jest to punkt zaczepenia, ale dlaczego tylko jeden?

Każdy z nas, choćby był szesnastolatkiem, ma pewien krąg znajomych, z
których ktoś, może być naszym znajomym.

Rico.
wars...@post.pl

Dariusz K. Ladziak

On Wed, 20 Jun 2001 10:59:35 +0200, "Mariusz Wołek"
<mari...@lexmedia.com.pl> wrote:

>Z wygladu to tak lekko po 40-stce (widzialem go!)

O niczym (poza psychofizycznymi predyspozycjami osobniczymi) nie
swiaddczy. Znam szczawi wyglladajacych na moich wujkow...

--
Darek

Dariusz K. Ladziak

=?iso-8859-2?Q?Ryszard__R=B1czkowski?= <wars...@post.pl> wrote:

> [...]
>Dziś, to mogą być ludzie nawet po habiliturze, znaczy mający generalnie
>kontakt z netem, więc ktoś z jego znajomych, kogo ktoś z nas zna, zna z

Wiesz, mam kumpla ktory osobiscie znal niejakiego Kielbase (tego z
Pruszkowa). Tak sie glupio skladalo ze ow Kielbasa byl w radzie szkoly
w ktorej ow kumpel uczy (paru innych gangsterow takoz). Mnie sie
przyznal, ale czy myslisz ze publicznie sie tym chwali?

--
Darek

Dariusz K. Ladziak

On Wed, 20 Jun 2001 21:13:28 +0200, Michal Zalewski
<lca...@coredump.cx> wrote:

>Ciezko przebywac przez prawie rok w Wawie, i rownoczesnie gdzies indziej

Wystarczy zaprzyjazniony czlowiek w firmie z centralka cyfrowa ktory w
nia wprogramuje recrossing...

--
Darek

Dariusz K. Ladziak

On Tue, 19 Jun 2001 23:13:45 +0200, Jacek <past...@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

>I pozostanie nam odwrocenie sie od Internetu, e-maili i powrot do korespondencji
>
>pisanej na papierze, wysylanej w kopercie ze znaczkiem.

Czy adres www.dejanews.com jest ci znany? juz raz upierdliwego
dyskutanta usadzilem cytujac jego wypowiedzi sprzed roku i dalej...

> [...]
>lisciki,
>zwane e-mailikami, a one wedruja, wedruja do Conspiracy do czytania.

Stanislaw Lem, Cyberiada, wyprawa bodajze siodma, kedy to Trurl i
Klapaucjusz zbojce Gebona pokonali demona drugiego rodzaju budujac...

--
Darek

Michal Zalewski

On 20 Jun 2001, Jacek Zapala wrote:

> Hmmm, jeśli Abuse TPSA jest w W-we, ale Agnieszka nie ma z nim nic
> wspólnego, to chyba... może mieszkać w Piotrkowie? ;-)

A co na to Aga?;)

Michal Zalewski

On Thu, 21 Jun 2001, Ryszard Rączkowski wrote:

> TPSA sama z siebie to robi, tyle, że nie indywidualnie wobec każdego
> usera, lecz na szerszą skalę, aby wiedzieć, gdzie najczęściej ludzie
> łączą się i co ssają.

O tak, permanentna inwigilacja ;) Potem wiedza kto bedzie wolal kupowac
majtki, a kto skarpetki.

Michal Zalewski

On Thu, 21 Jun 2001, Dariusz K. Ladziak wrote:

> O niczym (poza psychofizycznymi predyspozycjami osobniczymi) nie
> swiaddczy. Znam szczawi wyglladajacych na moich wujkow...

Oj Expert ma siedemset lat, w dodatku jest kobieta i lata na miotle...

Michal Zalewski

> Wystarczy zaprzyjazniony czlowiek w firmie z centralka cyfrowa ktory w
> nia wprogramuje recrossing...

W celu trollowania jako sympatyczna kobieta?

Ryszard Rączkowski

> O tak, permanentna inwigilacja ;)
> Potem wiedza kto bedzie wolal kupowac
> majtki, a kto skarpetki.

Ja kupuję jedno i drugie i nie znam nikogo, kto kupuje zamiennie. ;-)))

Rico.
wars...@post.pl

Pawel Szymanski

In article
<Pine.LNX.4.33.010621...@dione.ids.pl>, Michal Zalewski wrote:

>Oj Expert ma siedemset lat, w dodatku jest kobieta i lata na miotle...
i uczy Jedi ?;)

Ever

--
Pawel Szymanski
pa...@szymanski.pl

Lukasz Komsta

Michal Zalewski wrote:

> W celu trollowania jako sympatyczna kobieta?

A w sumie coż to za problem? Kwestia odpowiedniego przekonania o
słuszności tego czynu.

tig...@kernel.pl

Michal Zalewski <lca...@coredump.cx> wrote:

> A co na to Aga?;)

Jakiekolwiek interpelacje i zapytania
obsluguje centralne biuro firmy Akwarium&Co.
Adres - w ksiazkach Suworowa.

Tym ogorkowym akcentem
Pozdrawiam
AS
:)

Miros/law 'Jubal' Baran

PT Ryszard Rączkowski pisze:

A może by tak jednak użyć brzytwy Hanlona?

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

If the odds are a million to one against something occurring, chances
are 50-50 it will.

smarkacz

> Nie, ja znalazłem ten post, w którym jawi się, jako biegły sądowy
> (podaje numer) BEZ znajomości imienia i nazwiska.

Taak? Ale chwalisz się tym dopiero teraz, jak ktoś imię i nazwisko
podał, tak?

A, i jeszcze jedno, dlaczego w <9gp7r4$5k5$1...@korweta.task.gda.pl>
jeszcze przekonany nie byłeś, dopiero musiałeś sam z wyszukiwarki
skorzystać?

--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański

I proszę mi nie wmawiać, że głosowanie za powstaniem nowej grupy,
dyskusje o długościach podpisów mają cokolwiek wspólnego z racjonalnym
rozumowaniem.
-- Piotr Trzcionkowski

Daniel Podlejski

Lukasz Komsta napisał:
[...]

Paragraf ? Jaki ?

--
Daniel Podlejski <unde...@underley.eu.org>
... One look could kill

Jo'Asia

Pawel Szymanski wystukał w wiadomości <slrn9j34di...@w.waw.pl>:

> i uczy Jedi ?;)

Znaczy, masz na myśli "Jest ich zawsze tylko dwóch"?

No i zostaje pytanie, którym z tych dwóch jest Expert...

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= joa...@hell.pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

Paweł Pluta

On Thu, 21 Jun 2001 11:24:34 +0200, Jo'Asia
<JoA...@rassun.art.pl> wrote:
>Pawel Szymanski wystukał w wiadomości <slrn9j34di...@w.waw.pl>:
[...]

>Znaczy, masz na myśli "Jest ich zawsze tylko dwóch"?
>
>No i zostaje pytanie, którym z tych dwóch jest Expert...

But which one did we kill? Expert or Pszemol?

Paweł Pluta

--
- Is life always like this or only when you're a child?
- Always like this.

Tomasz Bojakowski

On Wed, 20 Jun 2001 22:25:47 +0000 (UTC), Daniel Podlejski <unde...@underley.eu.org> wrote:
> [...]
>: to podpada pod paragraf, ale technicznie jest jak najbardziej wykonalne

Chyba tylko jeden, paragraf 22.

T.
[Tomasz Bojakowski]-[m...@devil.inside.pin.pl]-[Mad Karrde]
[ ^..^ ]-[+48603081163]-[Member of the chrum degeneration]
[ (00) ]-[http://devil.inside.pin.pl/~mad/]-[PGP:78CF5B05]

Pawel Szymanski

In article <9gslhi.3...@sloth.hell.pl>, Jo'Asia wrote:
> [...]
[ciach]

>Znaczy, masz na myśli "Jest ich zawsze tylko dwóch"?

nie-e. mialem na mysli 'od 900 lat naucam Jedi' (cyt. z glowy)

>No i zostaje pytanie, którym z tych dwóch jest Expert...

ale ta interpretacja faktycznie lepiej pasuje:)

Ryszard Rączkowski

> [...]
>
> A, i jeszcze jedno, dlaczego w <9gp7r4$5k5$1...@korweta.task.gda.pl>
> jeszcze przekonany nie byłeś, dopiero musiałeś sam z wyszukiwarki

A czy ja etatowo zajmuję się namierzaniem i identyfikacją userów?
Chodzi o to, że Conspiracy bardzo mocno chciała poznać coś, bardzo mocno
starała się, więc coś z tego wyszło.
Ileś razy trafia się w próżnię, ale powoli, powoli, po nitce do kłębka.

W jednym ze swoich postów, których być może nawet forwardnąłem na polip,
exp...@friko.onet.pl otwarcie pisze o GEMU i rozwija skrót.
Wobec tego, bierzesz to jako hasło kluczowe i Googlem szukasz dalej.
W ten sposób dochodzisz to tej amerykańskiej bodaj strony, gdzie Dariusz
Sławiec i ten jego multimedialny uniwerek figuruje na liście.
W tym momencie poznajesz nazwisko i imię. Szukasz dalej po nim, aż
dochodzisz, jak ja, do tego postu z Wrocławiem itp.

Wystarczy tylko żmudnie posiedzieć w necie, autorzy Conspiracy, tak to
zapewne zrobili.
Tak też poznawali coraz to wcześniejsze jego adresy e-mail.

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> Jakiekolwiek interpelacje i zapytania
> obsluguje centralne biuro firmy Akwarium&Co.

Delegatura w Wiedniu, w szczególności.
Nawigator zawsze gotów. ;-)

> Adres - w ksiazkach Suworowa.

akwa...@fsb.ru

;-)))

Rico.
wars...@post.pl

smarkacz

Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> wrote:
> W jednym ze swoich postów, których być może nawet forwardnąłem na
> polip, exp...@friko.onet.pl otwarcie pisze o GEMU i rozwija skrót.

Message-Id?

--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański

PANOWIE! Jak Windows sa takie do dupy, to napiszcie wlasne, lepsze
zamiast niekonstruktywnie narzekac!
-- Andrzej Lewandowski na pl.comp.pecet

Gopher

"TOM (SDI)" w wiadomości news:9gpejk$3os$1...@news.tpi.pl napisał tak:

> Mniam :-) Cos dla p.m.telefonia ;-)

Tiaaa, tyle że ten numer to stary numer. Co nie oznacza, że nie można się
dowiedzieć, co należy dodać przed / po nim:-). Właściwy, aktualny numer: 032 266
99 48.

--
Take care * Gopher * Dark Electro / Techno Fan * GG#413992
www.tir2000.prv.pl:80 * Voice +48503963441 * $ / SMS'y = 0

Gopher

"Szymon Sokół" w wiadomości news:9got01.3...@sloth.hell.pl napisał tak:

> nie wiem, czy masz dziewczynę,

Pffff... rozbryzgałem całą Colę na monitor! Rysio i dziewczyna???

> Kłamał.

Oj chyba wtedy nie...

Michal Zalewski

On Wed, 20 Jun 2001, Daniel Podlejski wrote:

> Paragraf ? Jaki ?

Ba, paragraf, toz to przykazania lamie! "I nie bedziesz czytal logow
newsservera swojego".

Gopher

"Ryszard Rączkowski" w wiadomości news:9gok9e$mgl$1...@korweta.task.gda.pl napisał
tak:

> Jak dość mgliście pamiętam, post nosił tytuł
> "Autoreklama - nie czytajcie" czy jakoś tak.

Pamiętasz jego post na pmt z końca grudnia Y2K, w którym stwierdził, że jestem
ukrytym pracownikiem TPSA (jak jeszcze byłem pod starą ksywką, on zresztą też)?
Miało to temat "(nie czytać)".

...a tymczasem ukończyłeś http://www.wz.uw.edu.pl/... dobrze pamiętam?

Michal Zalewski

On Thu, 21 Jun 2001, Jo'Asia wrote:

> No i zostaje pytanie, którym z tych dwóch jest Expert...

Hmm, Dariusz i Arnold, uczen i mistrz?

Lukasz Komsta

Gopher wrote:

> Tiaaa, tyle że ten numer to stary numer. Co nie oznacza, że nie można się
> dowiedzieć, co należy dodać przed / po nim:-).

Nie trzeba się dowiadywać. Wystarczy porównać ten numer z maską w 1
poście z wątku.

Julek Gędek

a nie exp...@gru.ru? :-)

> ;-)))
>
> Rico.
> wars...@post.pl

pozdrawiam
Julek
ju...@opel-calibra.de

http://80x.cjb.net - numery budek telefonicznych
GG: 408857

Tomasz Kopacz

Michal Zalewski <lca...@coredump.cx> wrote in
<Pine.LNX.4.33.010621...@dione.ids.pl>:

>O tak, permanentna inwigilacja ;) Potem wiedza kto bedzie wolal kupowac
>majtki, a kto skarpetki.

To nie był ataki zupełny żart.... niestety

Tomasz Kopacz
tko...@idg.com.pl

Michal Zalewski

On 21 Jun 2001, Tomasz Kopacz wrote:

> To nie był ataki zupełny żart.... niestety

A czemu niestety? Co jest tak tajnego w aktywnosci na sieci? Logi zbierane
sa w dziesiatkach miejsc, u providerow, "po drodze", na systemach
docelowych jako logi demonow, tylko co z tego? Nie przeraza mnie jakos
perspektywa tego, ze Wielki Koncern bedzie wiedzial, ze wole rozowe majtki
od niebieskich balonikow, i absolutnie nie wierze w to, ze jakiekolwiek
regulacje powstrzymaja Wielki Koncern od zdobycia tych danych - co
najwyzej podwyzsza cene. Jesli z jakiegos powodu nie chce, zeby wiedzieli
iz uwielbiam nader perwersyjna pornografie z wykorzystaniem akcesoriow
biurowych, albo nie chce by czytali moje prywatne wyznania, moge korzystac
z kryptografii, moge zapewnic sobie anonimowosc na zadowalajacym poziomie
korzystajac z innych maszyn, albo w ogole rezygnujac z Internetu...

To cena zycia w bardziej zorganizowanych systemach niz jaskinie i drzewa,
dla mnie jakos niezbyt duza ani niezbyt spedzajaca sen z powiek. Internet
sluzy docieraniu do informacji, a nie jej ukrywaniu. Korzystanie z
telefonow, Internetu, itp, to tylko przejawianie coraz wiekszego zaufania
wobec technologii, ktorych nie da sie odgornie i skutecznie kontrolowac.

Piotr Majka

Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> napisał(a):

> Każdy z nas, choćby był szesnastolatkiem, ma pewien krąg znajomych, z

Zawsze się zastanawiałem ile masz lat, teraz już wiem. Dzięki ;->

--
Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger cha...@link.pl | Uin: 20873695
GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y

Ryszard Rączkowski

> Właściwy, aktualny numer: 032 266 xx xx.

Ludzie, bez przesady... Expert nie będzie miał chwili spokoju.
;-))))

Choć to ja w sumie zacząłem, gdyż jako pierwszy wyciągnąłem z archiwum jego
post z numerem.
;-)

Rico.
wars...@post.pl

Lukasz Komsta

Conspiracy wrote:

> Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Koscielna 4x, m. x
> [...]
> Zamieszkanie: Katowice, mieszka z matka lub babcia (?)

Poprawka do wersji stable - zdecydujcie się, Katowice, czy Sosnowiec????

;-)

smarkacz

Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> wrote:
> Choć to ja w sumie zacząłem, gdyż jako pierwszy wyciągnąłem z
> archiwum jego post z numerem.

W żadnym wypadku. Jeśli imć Conspiracy korzystał tylko z wyszukiwarek
i niczego więcej, *musiał* trafić na ten post. Jeśli miał jakieś info
poza tym, zapewne znał numer i naziwsko Experta zanim poszukał jego
postów sprzed lat.

ps. Czekam na Message-Id.

--
*** smarkacz (smar...@anathema.eu.org) -- Jacek P. Szymański

chyba wszyscy sobie zdają sprawę, że UNIX nieistotne jaki by nie był
nie nadaje się dla normalnego człowieka.
-- Mikołaj Kowalski na pl.comp.os.advocacy

Ryszard Rączkowski

> [...]
> i niczego więcej, *musiał* trafić na ten post. Jeśli miał jakieś info
> poza tym, zapewne znał numer i naziwsko Experta zanim poszukał jego

Już, już szykuję!!!!!
Odgrzebuję po koleji!

Poślę na grupę i priv!

Rico.
war...@post.pl

Ryszard Rączkowski

Z ostatniej chwili!!!

Odkryłem, iż Expert podawał się za specjalistę od..... samochodowych
klimatyzacji!

Autor:Dariusz (gem...@polbox.com)
Temat:Such Kontakte mit Klimaanlagen-Werkstatt in Deutschland
Grupy dyskusyjne:de.alt.auto
(This is the only article in this thread)
Data:1998/06/08

Ich suche Kontakte mit Kfz-Werstatten in Deuitschland,
die Service von Klimaanlagen fuhren.
Ich kaufe auch Ersatzteile , Einbauteile fuer verschiene
Klimaanlagen.

Klimaanlagen-Spezialist
Dariusz
Polen, Schlesien
gem...@polbox.com

Drogi Smarkaczu, już niedługo poślę Tobie na priv i na polip, cały schemat,
jak zidentyfikować Experta. :)

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> Hm, a mógłbyś przetłumaczyć? Niemieckiego nie znam.

To nie niemiecki, raczej holenderski.

Rico.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

> Message-Id?

Może nie ID, ale skopiuję posty.
Cała droga, jak śledzisz Experta.

Poniższy post, możesz odnaleźć, szukając wedle hasła dariusz@, aby
rozszerzyć kryteria poszukiwań. (Intuicja, jeszcze nic nie wiesz)
Czyli w tym momecie poznajesz jego wcześniejszy adres e-mail
(dar...@usa.net), ten, którego używał przed dar...@friko.onet.pl, który
jest (był) powszechnie znany.

*****Oto post******

Autor:dar...@usa.net (dar...@usa.net)
Temat:Javascripts and security of local files
Grupy dyskusyjne:comp.lang.javascript
View complete thread (2 articles)
Data:1996/11/29

Hi,

in some previous postings to this group J.Verschurren said how
to pass variables between documents ( remote and local).

{Reszta treści wycięta, gdyż nie ważną jest}

Dariusz
^^^^^^^^

W tym miejscu oczywiście jeszcze nie masz pewności, iż za tym adresem
(dar...@usa.net), kryje się Expert, wobec czego, zawężasz krąg poszukiwań
do dar...@usa.net, by odnaleźć inne posty tego autora.
I tak:

******Następny post*******

Search Result 12
Autor:Darius Jack (dar...@usa.net)
Temat:Who can modify free sources of NN ?
Grupy dyskusyjne:comp.infosystems.www.browsers.misc

(This is the only article in this thread)

Data:1998/11/22

Who can modify free sources of NN ?
Interested to dowload decoded html files and have them undecoded and
viewed by NN on-the-fly to keep open html format secret to the public.

Then want to close option: view a source and save a file to disk.
Why to let someone to view a source, can we delete this option.
If you run a program, you can' t see a source, so why to let ppl see
source of my html pages , what for ?

Who can help me or direct me to concerned ppl.
regards,
Jack

dar...@usa.net

*********Koniec postu*****

Teraz popatrz! Widzisz w nagłówku, iż właściciel tego adresu
(dar...@usa.net), podpisuje się jako Darius Jack.
Czyli? Czyli nie czytając postu Conspiracy, zauważasz podobieństwo Jack,
czyli Jacek, to zaś stara xywa Experta.
Ale nic, jedziem dalej, szukamy innych postów z wyrażeniem dar...@usa.net

*******Next********

Autor:Dariusz (gem...@polbox.com)
Temat:MS TrueType fonts programming language - request # 2
Grupy dyskusyjne:comp.fonts
View complete thread (2 articles)
Data:1997/10/07

{Treść wiadomości wyciąłem, gdyż długa i nic nie wnosi}

ALE TU UWAGA! ! ! Na Podpis!!!

regards,

Dariusz

dar...@usa.net
--------------2D3758145286--

*******Koniec postu******

Wyrzuciło kolejny post zawierający dar...@usa.net
Ale w polu nadawcy figuruje jeszcze inny adres e-mail.
Czyli zdobywamy KOLEJNY adres e-mail Experta!
Skoro drugi adres jest w Polboxie, to logiczne, że......
W tym poście użył dwóch swych adresów.
Wiadomo już, iż będzie on (gem...@polbox.com) słowem kluczowym w dalszych
poszukiwaniach.
Brzmi polskawo, jeśli patrzeć na domenę!
Ale nic, szukamy tego, co napisał ów gem...@polbox.com

******Początek*******

Autor:Dariusz (gem...@polbox.com)
Temat:Kupie przetwornice z 12V na 220 V
Grupy dyskusyjne:pl.misc.elektronika, pl.ogloszenia.kupie,
pl.ogloszenia.rozne
View complete thread (9 articles)
Data:1997/11/29

Pilnie kupie przetwornice z 12V na 220 V do zasilania pompy
cyrkulacyjnej
przy weglowym piecu C.O..

{Wycięta część postu}

Najchetniej kupie caly zestaw awaryjnego zasilania pompy 75W 220V
w przypadku wylaczenia pradu w sieci :
Raz jeszcze dziekuje za ewentualne informacje

gem...@polbox.com

*****Kuniec postu********

Popatrz!!!! Nie mamy wątpliwości, to MUSI być Expert!!!
Crossposting, ogłoszenie o kupnie jakiegoś dziwnego urządzenia.... to tylko
on!!!
Ale nic, szukamy i drążymy dalej (gem...@polbox.com) . Co znajdujemy?

Znajdujemy post, który bodaj przedwczoraj walnałem na polip.
Ten, w którym podaje się za biegłego sądowego.
Zalane komputery we Wrocku itp.
Post nadany z adresu gem...@polbox.com, z resztą sam sprawdź!

TU PODAJE SWOJE IMIE & NAZWISKO.

Dariusz Sławiec... to wystarczy, ale niech to będzie punkt dalszych
poszukiwań.
Słowo kluczowe: Dariusz Sławiec. (bez polskiej bukwy)

*****Wynik poszukiwań******

Autor:Dariusz Slawiec (bt...@torfree.net)
Temat:Contact with Video/Teletext providers needed
Grupy dyskusyjne:de.alt.tv.misc

(This is the only article in this thread)

Data:1995/12/16

Hello,

[...]

******Koniec definitywny poszukiwań******

Wiemy, iż Expert krył się wcześniej pod innymi adresami, które poznaliśmy,
zaś w tej chwili doszedł jeszcze jeden:
bt...@torfree.net oraz ten cały multimedialny uniwersytet.

Ufffff...... Trudne było?
Owszem, kupa siedzenia, dedukowania, łączenia i kojarzenia faktów.
Najtrudniejszy pierwszy krok, gdy szukasz czegoś na "dariusz@" , gdyż w tym
momencie, jeszcze nic na dobrą sprawę nie wiesz.
Ale wszystkiego dowiadujesz się po koleji, w miarę wielogodzinnego
fedrowania archiwów.

Tyle ode mnie!

Pozdrawiam!

Rico.
wars...@post.pl

Daniel Podlejski

Ryszard Rączkowski napisał(a):
: > Hm, a mógłbyś przetłumaczyć? Niemieckiego nie znam.

:
: To nie niemiecki, raczej holenderski.

Nie ma takiego języka. Jak już to flamandzki.

--
Daniel Podlejski <unde...@underley.eu.org>
... Political speeshes They are lying in the mud

Adam Kułagowski

Miros/law 'Jubal' Baran, napisał(a):

> A może by tak jednak użyć brzytwy Hanlona?

A na czym polega bo znam brzytwe Ockhama.

Adam Kułagowski UIN: 23321744 fi...@pf.pl

Too much month at the end of the money.

Ryszard Rączkowski

> Nie ma takiego języka. Jak już to flamandzki.

To dziwne, że są kursy holenderskiego... ;-)

Ale poza flamandzkim, jest waloński (dialekt "francuskawy"), jakim gadają po
części w Belgii i Luxemburgu.

Rico.
wars...@post.pl

smarkacz

Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> wrote:
> Odkryłem, iż Expert podawał się za specjalistę od..... samochodowych
> klimatyzacji!
[...]

Hm, a mógłbyś przetłumaczyć? Niemieckiego nie znam.

Ryszard Rączkowski

> Zawsze się zastanawiałem ile masz lat, teraz już wiem. Dzięki ;->

Nie ma sprawy, właśnie ukończyłem podstawówkę. ;-)))

Rico.
wars...@post.pl

TOM (SDI)

> Nie ma sprawy, właśnie ukończyłem podstawówkę. ;-)))

Zapomniałeś dodac, ze z wynikiem celującym ;-)))

Asia Jedrychowska

Ryszard Rączkowski <wars...@post.pl> wrote:

> Ale wszystkiego dowiadujesz się po koleji, w miarę wielogodzinnego
> fedrowania archiwów.

Jasne. A wyguglaj mi jeszcze jego prywatne mejle, pliz? :->

Asia
--
----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ as...@kociefutro.w.pl ] ----
"NIKT NIE SPODZIEWA SIĘ USENETOWEJ INKWIZYCJI.

Michal Zalewski

On Thu, 21 Jun 2001, Ryszard Rączkowski wrote:

> Odkryłem, iż Expert podawał się za specjalistę od..... samochodowych
> klimatyzacji!

Bo to tylko? I od programowania, i od odzysku danych, i od kryminalistyki,
i od prawa, i od karmienia piersia...

It is loading more messages.