ciastka - jak?

1 view

Krzysztof Kujawski

Problem jest nastepujacy:

cookie ustawione dla adresu http://www.costam... serwis obsluguje logowanie.
gdy user wejdzie z adresu http://costam... ciastko nie jest czytane lub jest
czytane niepoprawnie.

z obserwacji wynika tez ze zapis ciastka jest tez czasami uszkadzany, bo
ponowne wejscie na http://www.costam nie jest obslugiwane prawidlowo.

Czy spotkaliscie sie kiedys z takim problemem i jak go obejsc?

Krzysztof Kujawski

leekuid

na 100% Ci nie powiem ale wydaje mi sie ze pomoze Ci ustawienie parametru
domain w setcookie lub cos podobnego do:

If you are having trouble setting cookies because people are coming to your
site with http://domain.com instead of http://www.domain.com Try this code:
// what they're requesting is without the www.
if (getenv("HTTP_HOST") == "domain.com") {
//then Redirect them to the properly formatted url with any
//document/directory strings on the end.
Header("Location: http://www.domain.com" . getenv("REQUEST_URI"));
}

Pozdr
leekuid
http://www.xbox.pl

Krzysztof Kujawski

> na 100% Ci nie powiem ale wydaje mi sie ze pomoze Ci ustawienie parametru
> domain w setcookie lub cos podobnego do:

fakt... nie pomyslalem o tym
dzieki

Krzysztof Kujawski