Jak napisano tą grę online?

Sebastian Barycza

Bardzo spodobała mi się idea pewnej gry dostępnej za darmo na necie. Ciekaw
jestem czy została ona wykonana w gołym html czy też przy pomocy innych
języków. Będę bardzo wdzięczny za informację w jaki sposób zabrać się za
tworzenie tego typu gier. Oto link do niej

http://go.everwars.com/play.x?p=24342

Z góry dziękuję za pomoc

Maly Rozowy Prosiaczek

Sebastian Barycza wrote:
> pomocy innych języków. Będę bardzo wdzięczny za informację w jaki
> sposób zabrać się za tworzenie tego typu gier. Oto link do niej

Zlapano jednego chorego spamera barycza i tluczono go kijem w zakuty leb tak
dlugo az powstala taka piekna gra.

Schliesky

Maly Rozowy Prosiaczek wrote:

> Zlapano jednego chorego spamera barycza i tluczono go kijem w zakuty leb tak
> dlugo az powstala taka piekna gra.

:))))

--
Schliesky
email: schliesky (at) gazeta (kropka) pl

Sebastian Barycza

Twój stary był spam jak cię robił wieśniaku pierdolony. Już nie można napisać
wątku na trzech grupach bo od spamerów cieć jeden z drugim wyzywają. Po to
jest ta pierdolona opcja na dole aby z nich korzystać lamusie !! Mam już
odpowiedź na postawione przeze mnie pytanie i nie potrzebuję pomocy takiej
końskiej spierdoliny jak Ty :/

Lucifer

Sebastian Barycza wrote:
> [...]
> odpowiedź na postawione przeze mnie pytanie i nie potrzebuję pomocy takiej

Dzieki, dawno sie tak nie ubawilem :)) Wyjatkowo wybitnie
zademonstrowales swoja glupote :)

--
Lucifer

Marcin Rzeźnicki

Użytkownik "Sebastian Barycza" <shog...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:balqas$8gj$1...@inews.gazeta.pl...

> [...]
> odpowiedź na postawione przeze mnie pytanie i nie potrzebuję pomocy takiej

PLONK, cieciu.

Rafal 'Raf256' Maj

shog...@NOSPAM.gazeta.pl news:balqas$8gj$1...@inews.gazeta.pl

juz poszlo, do juta pozegnaj sie z swoim kontem (bo dzis Andrzeje
Buse juz spia ;)

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

Nurek

> Dzieki, dawno sie tak nie ubawilem :)) Wyjatkowo wybitnie
> zademonstrowales swoja glupote :)

Czyżby chodziło Ci o to, że kolega Sebastian Barycza odpowiedział sam na
swój post nazywając siebie "pierdolonym wieśniakiem" i wyzywając
własnego ojca od niechcianej poczty, ew. od mielonki? ;-)))))

A co to jest "końska spierdolina", to chyba tylko on wie...

pozdrowienia

--
Nurek
WWW: http://www.watra.of.pl

Adam

> juz poszlo, do juta pozegnaj sie z swoim kontem (bo dzis Andrzeje
> Buse juz spia ;)

czyzbys nauczyl sie od Jacka? :)

A.

Rafal 'Raf256' Maj

a...@def.com news:bam451$p3t$1...@atlantis.news.tpi.pl

> czyzbys nauczyl sie od Jacka? :)

Ale ja nie posylam zgloszen np. gdy ktos mowi ze C++ jest lepsze od
Pascala, albo ze to nie prawda ze mam znajomych senatorow w USA ;P

Schliesky

Sebastian Barycza wrote:
> [...]
> odpowiedź na postawione przeze mnie pytanie i nie potrzebuję pomocy takiej

Panie Barycza sam sobie odpowiadasz?

Stary za surowo się oceniasz.
Nie jesteś wcale taki najgorszy.
Sebek, no chłopie, głowa do góry.

Kamil Burzynski

On Fri, 23 May 2003 18:46:52 +0000 (UTC), Sebastian Barycza wrote:
> [...]
> odpowiedź na postawione przeze mnie pytanie i nie potrzebuję pomocy takiej

Niniejszym ty dostajesz PLONKa a Twoj admin zazalenie ze musimy znosic
takich ludzi jak ty. ('ty' pisane swiadomie z malej litery :P)

--
Best regards from
Kamil Burzynski

Ecto

On Fri, 23 May 2003 10:17:26 +0000 (UTC)
"Sebastian Barycza" <shog...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> pomocy innych języków. Będę bardzo wdzięczny za informację w jaki
> sposób zabrać się za tworzenie tego typu gier. Oto link do niej

dlaczego łamiesz regulamin tej gry? nie martw się - zaraz pójdzie info
do jej autorów, że łamiesz regulamin ...

--
Ecto,
Schroedinger's Cat is <blink>not</blink> dead.