W³a¶ciwo¶ci paska zadañ.

1 view

na spam@poczta.onet.pl Dokto

We właściwościach paska zadań =>później dostosuj mam zadań mam jakies
strony erotyczne.
Jakie je wykasowac.Siedze juz drugi dzien i nie moge
Pomozcie
Pozdrawiam all

Andrzej_K

User "Dokto" <dokto na sp...@poczta.onet.pl> napisał(a)
w news'ie: news:c9kvcr$69g$1...@news.onet.pl

> We właściwościach paska zadań =>później dostosuj mam zadań mam jakies
> strony erotyczne.
> Jakie je wykasowac.Siedze juz drugi dzien i nie moge

Jeśli to nie wina zasilacza to może HDD ma
badsektory?. Jeśli nie to, to może coś z
kartą graficzną, a jeśli nic z tych rzeczy to udaj
się *na odpowiednią grupę* np:
alt.pl.comp.windowsxp (?) (jaki masz system?)
Na *odpowiedniej* grupie najpierw przeczytaj
już istniejące wątki, a napewno znajdziesz
gotową odpowiedź.

> Pomozcie

Pomogłem?. ;-)

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Człowiek z jednym zegarkiem zawsze wie która jest godzina,

Marco

Użytkownik "Dokto" <dokto na sp...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> We właściwościach paska zadań =>później dostosuj mam zadań mam jakies
> strony erotyczne.
> Jakie je wykasowac.Siedze juz drugi dzien i nie moge

na pewno pomoże jak kupisz nowy dysk twardy, w końcu to grupa o sprzęcie,
więc jedynie takie rozwiązanie sprzętowe przychodzi mi do głowy

Radosław Sokół

Dokto wrote:
> We właściwościach paska zadań =>później dostosuj mam zadań mam jakies
> strony erotyczne.
> Jakie je wykasowac.Siedze juz drugi dzien i nie moge

Zapytać na pl.comp.os.ms-windows.winnt/win9x, bo sprzętowo
to chyba jedynie rozmagnesowując dysk. Pl.comp.pecet zajmuje
się sprzetem, a nie Windowsami!

| Radosław Sokół | mailto:rso...@magsoft.com.pl |
| | http://www.grush.one.pl/ |
\................... ftp://ftp.grush.one.pl/ ............../

peterphk

> na pewno pomoże jak kupisz nowy dysk twardy, w końcu to grupa o sprzęcie,
> więc jedynie takie rozwiązanie sprzętowe przychodzi mi do głowy

tak mysle wlasnie nad sprzetowym rozwiazaniem problemu "niechcianych" stron
i przychodzi mi do glowy tylko jeden skuteczny sposob: bede sprzedawal
sprzetowy pakiet anty-xxx:) ... w pakiecie znajduja sie kombinerki, ktore
bez problemu poradza sobie z kazdym kablem, ktory laczy nas z internetem:))
po odlaczeniu od internetu problem znika:)

DooMiniK

achus Na grupy dyskusyjne pisze prywatnie, nie reprezentuje zadnej firmy, instytucji

Dokto <dokto na sp...@poczta.onet.pl> zapodał(a):

> We właściwościach paska zadań =>później dostosuj mam zadań mam jakies
> strony erotyczne.
> Jakie je wykasowac.Siedze juz drugi dzien i nie moge

a z jakiej strony to wina hardware?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl

Marco

Użytkownik "peterphk" <peterphk....@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bez problemu poradza sobie z kazdym kablem, ktory laczy nas z
internetem:))
> po odlaczeniu od internetu problem znika:)

w pakiecie powinien sie jeszcze znaleźć jakiś świerszczyk, żeby nie kusiło
do stronek xxx :-)

Zbyszek Misiewicz

Użytkownik DooMiniK napisał:

> a z jakiej strony to wina hardware?