Problemów z Javą ciąg dalszy

Marek

Witam,

Komunikat o błędzie pod W8 jest następujący:

http://img138.imageshack.us/img138/6927/20130225001329.png

Znam już więcej detali niż w wątku poprzednio omawianym. Mianowicie
efekt taki powstaje wyłącznie w obecności Kaspersky Internet Security.
Gdy wstrzymam ochronę - działa. Mało tego, do tej pory Java działała bez
problemów. Zainstalowałem automatyczną aktualizację i przestała. Szkodzi
prawdopodobnie instalowanie aktualizacji a nie określonej wersji.
Odinstalowanie i zainstalowanie Javy nie pomaga. Support Kasperskiego
nie widzi problemu - no bo faktycznie trudno go wygenerować. Jeśli się
zacznie, to jest permanentny. Czy macie koncepcję co można w tej sprawie
zdziałać? A może pogodzić się z tym faktem?

Marek

Piotr B. (pb2004)

> [...]
>problemów. Zainstalowałem automatyczną aktualizację i przestała. Szkodzi
>prawdopodobnie instalowanie aktualizacji a nie określonej wersji.

Ewidentnie szkodzi Kaspersky.

> [...]
>to jest permanentny. Czy macie koncepcję co można w tej sprawie zdziałać? A

Sprawdź w IE10 w trybie inPrivate czy Java działa. Jeśli tak to wyłącz
ochronę związaną z przeglądarkami/zmień antywirusa na mniej sprawiający
problemy niż obecny.

--
Piotr Borkowski

Marek

W dniu 2013-02-25 16:42, Piotr B. (pb2004) pisze:

> Sprawdź w IE10 w trybie inPrivate czy Java działa. Jeśli tak to wyłącz
> ochronę związaną z przeglądarkami/zmień antywirusa na mniej sprawiający
> problemy niż obecny.

W InPrivate też nie działa. Co do zmiany, to raczej w grę nie wchodzi z
uwagi na jego skuteczność. Praktycznie wszędzie, gdzie ratowałem
zjedzone przez wirusy systemy, były zainstalowane różne antywirusy.
Avast i Norton to najbardziej popularne. Gdy one niczego nie znajdowały,
to KIS zwykle długą listę koni trojańskich i innych, które system
zżerały. Wolę kombinować ze startem Javy niż zainfekować komputer.

Marek

Piotr B. (pb2004)

Może i jest skuteczny jak na antywirusa, ale jego używanie jak widać
powoduje efekty bardzo podobne do infekcji. ;-)

--
Piotr Borkowski

Marek

W dniu 2013-02-25 20:43, Piotr B. (pb2004) pisze:

> Może i jest skuteczny jak na antywirusa, ale jego używanie jak widać
> powoduje efekty bardzo podobne do infekcji. ;-)

Ha! Każdy antywirus miesza w systemie. To i tak pikuś. Widziałem gościa,
który po każdym przeładowaniu strony musiał wyrazić na coś zgodę w oknie
dialogowym (zwykłe strony - bez pluginów). Facet tak się do tego
przyzwyczaił, że nawet nie zwracał uwagi na potrzebę potwierdzania
czegoś w kółko i klikał jak automat. Ja bym oszalał :)

Marek