Ciastka

Projekty WWW

Witam!

Mam problem z zapisem ciastek. Gdy zapisuję ciastkow sposób:
function ZapiszCiastko(nazwa,wartosc)
{
document.cookie=nazwa+"="+wartosc;
}
Ciastko się zapisuje... Ale...

Najpierw jest tak:

PHPSESSID=fef7f9a8314b8d399375aacca393db75; otwarte=waw

Po drugiej próbie zapisu (i przeładowaniu strony) pojawia się kolejne
ciastko, i efekt jest taki:

otwarte=aegee; PHPSESSID=20d327a137223678edcda0f89098a035; otwarte=waw

że mam dwa ciastka o takiej samej nazwie, ale różnych wartościach... Kiedy
chcę ponownie zapisać ciastko "otwarte" na inną wartość, to dopiero po
drugim odświerzeniu strony (lub przeładowaniu na inną) ciastko przyjmuje
rządaną wartość :-( Nie wiem co jest. Ciastka są zapisywane w ten sam
sposób.

--
Tworzę strony WWW
******************************

Projekty WWW

Dnia Mon, 26 Jul 2004 13:01:00 +0200, Projekty WWW napisał(a):

> [...]
> drugim odświerzeniu strony (lub przeładowaniu na inną) ciastko przyjmuje
> rządaną wartość :-( Nie wiem co jest. Ciastka są zapisywane w ten sam

Zauważyłem kolejny efekt... jeżeli po przejściu procedury zapisującej
ciastko naciskę F5 (reload) to wszystko jest w porządku. Ciastko przyjmuje
chcianą wartość. Problem zaczyna się gdy chcę załadować inną stronę...

Projekty WWW

> [...]

> drugim odświerzeniu strony (lub przeładowaniu na inną) ciastko przyjmuje
> rządaną wartość :-( Nie wiem co jest. Ciastka są zapisywane w ten sam

Zauważyłem kolejny efekt. Kiedy odświerzę tą samą stronę (F5) ciastko
przyjmuje rządaną wartość (po przejściu funkcji). Jednak dziwne rzeczy
zaczynają się dziać, kiedy po przejściu funkcji zapisującej ciastko kliknę
link do innej podstrony. Wtedy muszę drugi raz zrobić to samo (otworzyć
menu w danej sekcji - bo poczas jego otwierania zapisywane jest cookie) i
dopiero cookie przyjmuje określoną wartość. (Cookie służy do zapamiętania,
która sekcja menu jest otwarta)

PiotrB.

26 lipca 2004, Projekty w <19x8lsvkepxdo$.qhlvvxge...@40tude.net> napisał(a):

> Witam!

> Mam problem z zapisem ciastek. Gdy zapisuję ciastkow sposób:
> function ZapiszCiastko(nazwa,wartosc)
> {
> document.cookie=nazwa+"="+wartosc;

Tak się nie zapisuje ciastek. Podaj path.
Albo masz tu funkcję:

function saveCookie(n,v,d,p,o,s){document.cookie=n+'='+v
+(d?'; expires='+(new Date(new Date()-(-d*86400000))).toGMTString():'')
+';path='+(p?p:'/')+(o?';domain='+o:'')+(s?';secure':'')}

--
PiotrB.