Polbank - zmiana warunkow Moneyback/Cashback - zwrot kwot

darnok

Polbank przycina zwrot kwot :(

Z dzisiaj otrzymanym wyciagiem Polabnku przyszly nowy regulamin i TOIP
dla KK obowiazujacy od 16.09.2013.

Jak dla mnie najwazniejsza zmiana jest sposob rozliczania "Zwrotu Kwot"
dla KK. Dotyczy Praktycznej, Komfortowej, T-Mobile (ERA) i Prestizowej.

Zwrot zbudowany na tej samej zasadzie co w DK z Millenium.
Czyli za kazde pelne 100zl transakcji zwrot 1zl.
Sa w tabeli nawet przyklady ze transakcja na 100zl to 1zl i transakcja
na 199zl to 1zl.

Jak dla mnie to bardzo duze pogorszenie warunkow, bo dzieki zwyklym
transakcjom byla szansa na uzyskanie rzeczywistego 1%. Teraz to nie tak
duzo transakcji bedzie sie �apa� na te zwroty.

Brak zmian w kwestii przewalutowania.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Kamil Jońca

darnok <darnok-allegro...@anty.spam.ch> writes:

> Polbank przycina zwrot kwot :(
>
> Z dzisiaj otrzymanym wyciagiem Polabnku przyszly nowy regulamin i TOIP
> dla KK obowiazujacy od 16.09.2013.

Wyci�g dostajesz papierkiem, czy elektrycznie? Bo ja w swoim nic nie
widzia�em.
KJ

"In order to form an immaculate member of a flock
of sheep one must, above all, be a sheep"
- Albert Einstein

xbartx

Dnia Thu, 27 Jun 2013 17:19:21 +0200, darnok napisał(a):

> [...]
> transakcjom byla szansa na uzyskanie rzeczywistego 1%. Teraz to nie tak
> duzo transakcji bedzie sie łapać na te zwroty.

Napisałeś "za kazde pelne 100zl transakcji" czyli rozumiem, że od sumy na
koniec okresu rozliczeniowego będzie zwrot czyli w zasadzie ryzykujesz
przysłowiową złotówką. Jeżeli tak to ma wyglądać to tragedii nie ma.

--
xbartx

darnok

On 2013-06-27 18:14, xbartx wrote:
> Dnia Thu, 27 Jun 2013 17:19:21 +0200, darnok napisaďż˝(a):

> Napisa�e� "za kazde pelne 100zl transakcji" czyli rozumiem, �e od sumy na
> koniec okresu rozliczeniowego b�dzie zwrot czyli w zasadzie ryzykujesz
> przys�owiow� z�ot�wk�. Je�eli tak to ma wygl�da� to tragedii nie ma.

Nie sumy transakcji, tylko 1 transakcji.
Cytujac:
"1 PLN za kazda transakcje bezgotowkowa, ktorej wartosc wynosi 100PLN,
jesli wartosc przekracza 100pln - 1pln za kazde pelne 100pln kwoty
transakcji"

J_K_K

W dniu 2013-06-27 17:19, darnok pisze:
> Polbank przycina zwrot kwot :(

Juďż˝ nie Polbank, tylko Raiff ...
Czyli same straty z przej�cia wynikaj�.
W sumie - "jak zwykle".

--

Pzdr

J_K_K

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

Rafal M

W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 17:19:21 UTC+2 użytkownik darnok napisał:
> [...]

> Jak dla mnie najwazniejsza zmiana jest sposob rozliczania "Zwrotu Kwot"
>
> dla KK. Dotyczy Praktycznej, Komfortowej, T-Mobile (ERA) i Prestizowej.

Ciekawe co bedzie z ubezpieczeniem na zycie prz KK Komfortowej.
Do tej pory od zwrotu 0,75% odliczalo sie koszt obowiazkowego ubezpieczenia 0,12% i na czysto bylo 0,62%.

Tak sobie na swiezym wyciagu policzylem: w ostatnim okresie rozliczeniowym mialem 22 platnosci, tylko 5 z nich bylo platnosciami >100 zl.
Na starych warunkach mialem 8,83 zl zwrotu (po koszcie ubezpieczenia), a na nowych warunkach przy tych samych platnosciach mialbym 11 zl MINUS koszt ubezpieczenia 1,71 = 9,29
Czyli teoretycznie minimalnie wiecej ;p

Ale ogolnie wiekszosc platnosci utrzymuje sie u mnie na poziomie >100, wiec w nast miesiacu moze juz tak nie byc :(

Wiadomo, jak od 1 stycznia spadnie intercharge (a powinien do tych max 0,5%) to sie z tego typu ofertami bankow bedzie trzeba na pewno pozegnac.

Kwestia tylko pilnowania, zeby oplat za same karty nie wprowadzili.

Pozdrawiam
Rafal

quiris

On 2013-06-27, darnok <darnok-allegro...@anty.spam.ch> wrote:

> Polbank przycina zwrot kwot :(
>
> Z dzisiaj otrzymanym wyciagiem Polabnku przyszly nowy regulamin i TOIP
> dla KK obowiazujacy od 16.09.2013.

Mógłbyś zeskanować ten nowy regulamin i TOiP i opublikować?

Robert

xbartx

Dnia Thu, 27 Jun 2013 18:27:33 +0200, darnok napisał(a):

> [...]
> "1 PLN za kazda transakcje bezgotowkowa, ktorej wartosc wynosi 100PLN,
> jesli wartosc przekracza 100pln - 1pln za kazde pelne 100pln kwoty

Ok wszystko jasne. Cóż jak już ktoś napisał, opłaty za płatność kartami
lecą w dół to i banki przestają się dzielić. Jak wykastrują przeliczniki
można się spokojnie zawijać.

--
xbartx

gral

darnok napisaďż˝(a):

Zwrot zbudowany na tej samej zasadzie co w DK z Millenium.
> Czyli za kazde pelne 100zl transakcji zwrot 1zl.
> Sa w tabeli nawet przyklady ze transakcja na 100zl to 1zl i transakcja
> na 199zl to 1zl.

Odmaupowali od Mille, rajfomarketoidy!
�adnej w�asnej inwencji!
Tfu :D

TrzyLinie

W dniu 2013-06-27 23:42, gral napisaďż˝(a):
Mam nadziej�, �e nie sugerujesz, �e Mille samo to wymy�li�o... Ciekawe
od kogo ono zer�n�o?

--
TrzyLinie

xbartx

Dnia Fri, 28 Jun 2013 05:22:37 +0200, TrzyLinie napisał(a):

> Mam nadzieję, że nie sugerujesz, że Mille samo to wymyśliło... Ciekawe
> od kogo ono zerżnęło?

Dostali prikaz od menadżmentu, że mają zrobić tak: zjeść ciastko i mieć
ciastko ;)

--
xbartx

TrzyLinie

Toć to niemożliwe... A jeśli ktoś myśli, że zjadł i ma dalej, to nie widzi
wszystkich szczegółów chyba? Brak mu wiedzy...

--
TrzyLinie

darnok

On 2013-06-27 21:26, quiris wrote:

> M�g�by� zeskanowa� ten nowy regulamin i TOiP i opublikowa�?

http://wrzucacz.pl/file/2541372413360/Polbank_zmiany_regul_i_toip.pdf
ok 700kB

jedna strona mi sie odwrotnie wskanowala :)

quiris

On 2013-06-28, darnok <darnok-allegro...@anty.spam.ch> wrote:

> http://wrzucacz.pl/file/2541372413360/Polbank_zmiany_regul_i_toip.pdf

Dzięki serdeczne. Ja tego nie otrzymałem. Nie wiem dlaczego, skoro
zmiany mnie też dotyczą.

Widzę, że jednak są niekorzystne zmiany w przewalutowaniach. Dotyczą
kart wydanych w systemie Visa. Będzie doliczane 3% za przewalutowanie
transakcji. Takie zmiany stawiają pod znakiem zapytania dalsze
korzystanie z KK Raiffeisen Polbanku w tym systemie.

Robert

xbartx

Dnia Fri, 28 Jun 2013 10:17:56 +0000, quiris napisał(a):

> [...]
> transakcji. Takie zmiany stawiają pod znakiem zapytania dalsze
> korzystanie z KK Raiffeisen Polbanku w tym systemie.

No to powoli się trzeba pilnować aby nie przespać końca dobry
przeliczników półbankowych.

--
xbartx