هیچان (مجموعه داستان) - جواد سعیدی پور

باقر کتابدار

to persianebooks
توضیح نویسنده درباره نشر الکترونیکی کتاب:
- اول قصد داشتم هر سه تا کتابی را که حاضر دارم، یک جا منتشر کنم. اما
بنا به توصیه چند نفر از دوستان نادیده ام، تصمیم گرفتم در ابتدا فقط یک
کتاب را به صورت الکترونیکی منتشر کنم تا اگر چاپ کتاب به این صورت نتیجه
رضایت بخشی نداشت، برای کتابهای باقی مانده فکر دیگری بکنم.

- کتاب طوری صفحه بندی شده تا آن دسته از دوستانی که عادت به خواندن روی
صفحه مانیتور ندارند, بتوانند به راحتی آن را پرینت بگیرند. پیشنهاد خود
من هم این است که این کتاب را روی کاغذ بخوانید.

- این کتاب به صورت رایگان ارائه شده. اما برای آن دسته از دوستانی که
قادر و مایل به پرداخت مبلغی برای هزینه های تمام شده این کتاب هستند، یک
شماره کارت شتاب توی کتاب وجود دارد.

Hichan.pdf
هیچان-جواد-سعیدی-پور.jpg