TESTARI, CORECTARI. Practic si usor..

CGabi

to panoramio...@googlegroups.com

Zilele acestea am testat postarea unor tabele , texte , foto, etc., aranjarea lor in pagina, dorind sa vad cum arata rezultatul. Cred ca am cel putin 25 de postari si tot atatea stersaturi. Tot atatea stersaturi de mail-uri.

Imi cer scuze tuturor celor au primit mesajele postate de mine, in topicul, ,,Test’’, pe grupul de discutii ,,Panoramio-Romania’’, adica cei care au bifata optiunea  ,,Doresc să primesc un e-mail pentru fiecare mesaj nou …’’(din ,,Statutul meu de membru’’ al grupului de discutii.).

La un moment dat am vrut sa compar aranjamentul din doua postari, dar erau in pagini diferite. Am inceput sa butonez pana mi-a venit  … ideea, cea de pe urma … . Am realizat  doua postarii, una dupa alta. Am inceput editarea, salvarea, vizionarea si stergerea continutul celei de a doua. Am repetat pasii pana am obtinut ce doream.

Consecinta: nu am mai prmit postarea prin mail si, probabil nici pe altii nu i-am mai deranjat. Asta datorita  faptului ca n-am modificat textul subiectului, ci numai cel din fereastra de editare a postarii.

Mai jos va prezint, in capturi editate, modul de lucru.

Recomandari!

Sa creati si utilizati cel mult doua postari, pentru a avea si posibilitatea compararii. Vezi urmatoarele doua postari.

Nu editati textul subiectului postarii. Editatii doar cand doriti sa fie avertizati amici.

Dupa lucru stergeti continutul postarii.

Creaza-ti un bookmark link-at la pagina unde ai postarea.

NU  activa(actiona, apasa) butonul ,,Stergeti postarea’’! Alfel se umple, si acest topic, de stersaturi! Stergeti numai daca este necesar!

Postarile de raspuns, pe alte topicuri, care au erori, este de preferat sa fie corectate prin editare, pastrand astfel logica dialogului.

La fel procedati cu postarile de intrare in concursuri. In clasamentul final, la nr. de voturi egal, se claseaza in functie ordinea inscrierii in concurs.

Pentru orice nelamurire ori ajutor ma puteti contacta fara retineri.

 SUCCES!

CGabi

to panoramio...@googlegroups.com

Corectarea(modificarea) titlului subiectului(topicului) sau a unui text postat.

Urmareste pasii din imaginile de mai jos. Click pe imagini(Click on images).

sima viorel

to panoramio...@googlegroups.com
Am si eu o nelamurire ,pe anumite poze i-mi apare eroarea ,

400. That’s an error.

Your client has issued a malformed or illegal request. That’s all we know.

Ce ar trebuii sa fac sau sa nu mai fac ?

Multumesc anticipat !!!

CGabi

to panoramio...@googlegroups.com

   Fotografiile din Panoramio pot fi salvate pe PC(pe net in G. Drive, Dropbox, OneDrive. Vezi link-ul) arhivate in format .zip.

   Pentru aceasta urmeaza pasii de mai jos:

1. - acceseaza link-ul takeout.google.com .

2. - se deschide pag. ,, Contul dvs., datele dvs.

Exportați o copie.’’ .

3. – a: -debifeaza(deselecteaza) toate produsele ;

        b: -bifeaza  Panoramio.

4. – click pe ,,Inainte’’.

   Se deshide o noua pagina:

5. - ,,Tipul de fisier’’ selecteaza .zip.

6. - ,,Metoda de livrare’’ eu am utilizat ,, … prin e-mail’’.

7. – click pe ,,Creati arhiva’’.

Se deschide o noua pagina.

8. -- Urmeaza procesul de arhivare. Poti urmari progresul arhivarii.

Eu am pe Pano 1354 foto, procesarea a durat aprox. 17’, a rezultat 2 fsiere .zip.

   Dupa terminarea procesului:

9. – click pe ,,Gestionati exporturile’’ sau pe ,,Gestionati arhivelor’’, pentru a descarca fisierele  .zip  pe PC propriu.

10. – se afiseaza ferestra de descarcare.

11. -- vei primi si un mail cu link-urile de descarcare.

   Pentru conectare la Google+ deschide pagina Panoramio proprie, logheaza-te, click pe rotita colt dreapta sus), click pe ,,Setari’’, mergi la ,,Google+ settings’’, click pe ,,Connect to Google+’’, urmeaza instructiunile.Nu stiu daca mai sunt active butoanele. Eu am vrut sa ma deconectez dar link-ul m-a dus la textul de oprire al Pano.

CGabi

to panoramio...@googlegroups.com

Perioada de înscrieri în CFP August 2016 a luat sfârşit!
Maşina de vot va fi încărcată imediat.

Voturile se pot posta  până pe data de 20 August 2016, ora 22:00 ora României (GMT+2).

Pentru o experienţă plăcută utilizati maşina de vot alui Rob.

2015 CFP August entry period is now closed!

Voting period starts now and ends on August 20 August at 10.00 pm oraRomâniei (GMT+2).)

I recommend using the voting machine's Rob Stamp.

CGabi

to panoramio...@googlegroups.com

    Unde migram?

   Migrarea pe Google Maps cu Local Guides program, este un mare fâs, adica sa faci reclama moca la restaurante, cafenele, centre comerciale, etc. .

Nici-o modalitate de socializare( comentarii, aprecieri, etc., asupra pozei)!

   Unii au migrat la Flickr și folosesc loc.alize.us  și  mypicsmap.com.  pentru localizare pe harta.

   Pentru amatorii de concursuri foto, invitatia(,,News’’ din meniul masinii de vot) lui Rob Stamp, care a migrat pe Ipernity   cu jocuri cu tot(SPC  si  CWP fost NPC).

   Un site care se pretinde a fi nr. 1(?) in materie de recenzii cu aprecieri, top-uri(review-uri),  No1Reviews are si o sectiune cu ,,Site-uri de partajat fotografii’’ cu toate site-urile  si un Top 10. Merita vizitat.

   Alta varianta de migrare, https://www.mapillary.com/signup, are si o invitatie adresata panoramistilor. Neclar cu dreturile de autor.

       Un program de salvare afotografiilor si a principalelor info despre foto, PanoramioExport!

Descarci versiunea engleza, este foarte usor de utilizat.

Am creat un folder si l-am numit PanoExport, am mutat in el fisierul PanoramioExport_1.6_en.zip [77 kB], l-am dezarhivat, am pornit aplicatia PanoramioExport.

Tot in acest folder vor fi salvate si folderele si fisierele create  de aplicatie.

Dupa introducerea ID-ul propriu:

-- clic pe ,,Check’’, se activeaza optiunile, pe langa cele deja bifate am mai optat astfel;

-- ,,Load range’’ selectezi ,,All photos’’;

-- ,,Size of downloaded photos’’ pentru ,,List’’ am optat pt. 500px, pentru ,,High-res’’ am optat pt. original;

-- clik pe ,,Export’’ si astepti.

Pe mine m-a interest in mod deosebit, numarul dat de Panoramio fotografiei, numar care permite depiestare mai usoara a fotografiilor furate.

Mai aveti o posibilitate  de salvare, mai saraca, cea data de Google(vezi tutorialul).

O seara si distractie placuta!