Setkání Kralický Sněžník 2016

Unknown

to Unknown
Zakládám vlákno pro sraz v roce 2016...

Unknown

to Unknown
Hlasování o tématech soutěže:

Kontrolní slovo do formuláře je KRALICAK (bez háčků a čárek).

Hlasujte prosím nejvýše pro 5 témat a to do 15.3.,
ať případně zbude čas i na focení podle vybraných témat.

Unknown

to Unknown
Díky Tome za témata :O))

Unknown

to Unknown
Ahoj Tome, mě se ta hlasovací stránka nenačítá. Říká, že se nedá připojit.

Unknown

to Unknown
Ahoj Viktore,
pokud se nepřipojuješ z nějaké exotického připojení, nebo nemáš nějaké omezení internetu,
tak by ti to mělo fungovat (teď jsem to ověřoval).

Unknown

to Unknown
Doufám že moje hlasování došlo vpořádku né jako loni že se Ti to nezobrazovalo :O))
zdravím Lada

Unknown

to Unknown
Lado,
vidím, že jsi hlasovala a to pro 3 témata.

Unknown

to Unknown
Díky Tome,jsem ráda že u mě to funguje :O))

Unknown

to Unknown
Výsledky hlasování o tématu soutěže:

Bylo to zase těsné. Navíc tu máme shodu počtu hlasů jak na 1. a 2. místě, tak na 3. a 4.!

Protože nám tři témata stačí, budu muset vybrat sám, které bude to třetí...
Vzhledem k jednomu hlasu pro téma “portrét” (což lze chápat jako podmnožinu tématu “lidé a životní styl”)
a vzhledem k odlišnosti tématu “lidé a životní styl” od obvyklých krajinářských témat jsem pro větší pestrost rozhodl že...

Soutěžit budeme v těchto tématech:
- Moře a pobřeží
- Odrazy a zrcadlení
- Lidé a životní styl

Základní pravidla soutěže:
Pravidla ponechávám tak, jak byla v předchozím ročníku:
- Účastnit soutěže se může každý účastník srazu (opět vyzývám "doprovody" k zapojení do soutěže) s vlastními fotkami
  v papírové podobě (doporučuji tisk na rozměr A4 v kvalitním fotolabu, ale rozměr ani způsob tisku není podmínkou)
- Soutěž je anonymní (v rámci možností)
- Každá přihlášená fotografie může soutěžit právě v jednom tématu
  (pozor na off-topic dílka, tedy fotky "mimo mísu", čtěte pozorně popis soutěžních témat)
- Do soutěže může jeden účastník přihlásit nejvýše pět fotografií
- Do jedné kategorie může jeden účastník přihlásit nejvýše tři fotografie
- Hlasování se mohou zúčastnit všichni účastníci srazu i náhodní hosté
- Účastník soutěže nesmí hlasovat pro vlastní fotky
- V každé kategorii vyhrává fotka s nejvyšším počtem hlasů v dané kategorii
- Způsob hlasování bude vyhlášen až podle počtu a rozdělení fotek do jednotlivých kategorií
- Parametry soutěže mohou být upraveny podle počtu soutěžících a přihlášených fotek
- Odměny do soutěže nejsou zatím známy, budeme si je zajišťovat sami, Ani letos nebude sponzorování ze strany Panoramia.

Unknown

to Unknown
Tome díky za témata  a na cenách se už pracuje,doufám že se budou líbit :O))

Unknown

to Unknown
Ahoj Lado a Rudo, tak všechno je jinak. Letos se poprvé nezúčastníme. Musím tentokrát z pracovních důvodů zůstat v Č.Budějovicích. Škoda, ale doufám, že si to všichni užijete.

Tak Vás všechny s Editou zdravíme a těšíme se na fotky.

Viktor

Unknown

to Unknown
Škoda Viktore. Mějte se fajn.

Unknown

to Unknown
Myslím,že to bude všechny moc mrzet,ale jak se zdá povinosti volají,tak doufáme,že už na tom příštím se zase uvidíme.Moc oba zdravím a přeju hezké léto a krásné fotečky Lada a Ruda

Unknown

to Unknown
Viktore, pošli alespoň Editu a Besy! ;-)

Unknown

to Unknown
Zdar,
posílám předběžné výsledky soutěže:

Zatím je to jen přepis hlasovacích lístků + vyhodnocení součtu hlasů a pořadí... bez "chytrých" vyhodnocení na dalších záložkách (to dodám později).

U některých fotek v kategorii Odrazy jsem neidentifikoval autora... a nejsem si jistý, jestli jsem v přiřazení autorů k fotkám neudělal nějaké další chyby (byl v tom trochu chaos). Prosím, pošlete proto mi mailem, kdo je autorem těch chybějících fotek v kategorii Odrazy + případné námitky proti chybně uvedenému autorství.

Pokud si nepamatuje, pod jakým číslem byly vaše fotky, tak tady je ofocená soutěžní galerie i s čísly fotek:

Unknown

to Unknown
Zdar, zde je konečný výsledek soutěže:

Na první záložce je opis hlasovacích lístků a základní vyhodnocení.
Na dalších záložkách je to seřazené a jsou tam vyhodnocení podle doplňkových kritérií.
Pokud by někdo potřeboval něco vysvětlit – poradím.

Pokud někdo nemá Excel, zde je možné se na to podívat a i to editovat online:
(můžete doplnit názvy a odkazy na své fotky)

Pokud si nepamatuje, pod jakým číslem byly vaše fotky, tak tady je ofocená soutěžní galerie i s čísly fotek:

Tom

P.S.
Zaznamenal jsem 16 “partnerských” hlasování. Ta nebyla zakázána, ale je to docela překvapivě hodně...
Rozumím tomu, že někdy má partner pro “rodinnou” fotku slabost a má k ní osobní vztah, ale...
Jaký je na to váš názor?