mapy.hiking.sk

Martin Ždila

to Openstreetmap Slovakia
Ahojte

Nepokusal sa uz niekto v minulosti skontaktovat s vlastnikmi hiking.sk
pre ucel spoluprace? Co ja viem, tak udaje do svojich map maju od
svojich fanusikov, ktori im ich volne prispievaju. Tyka sa to
turistickych tras, ale aj roznych POI.

Linky:
http://mapy.hiking.sk/
http://hiking.sk/hk/li/sluzby-gps_databaza.html

... a prave som objavil dalsiu stranku: http://www.boudy.info/ - tiez
by stalo za to ziskat aj tento zdroj.

Skusi ich niekto charizmaticky kontaktovat a dohodnut spolupracu? Ak
nie, mozem sa o to pokusit ja. Co vy na to?

*Martin*

Lubos Petrovic

to osm...@googlegroups.com
Z hikingom sme obcas v kontakte. Pokusali sme sa nadviazat spolupracu
este koncom roku 2008.
Verdikt je asi takyto. Trasy v ziadnom pripade nesmieme obkreslovat,
nakolko maju dohodu s poskytovatelom
mapovych podkladov o vymene logov.

Osobne som rad ze sme to od nich neprebrali.. Lebo podobne ako na
cykloserver.cz ani turistickamapa.sk
nema vsetky tie logy presne. Obkresluju to vselijako.

Jedine co mi vtedy Lubo ponukol, ze mozeme pouzivat gps body z databazy.
Ale suhlas bol iba slovny. Nakolko su to data, ktore tam dali
uzivatelia neviem ci ten suhlas moze dat on.
Ak chcete importovat tie data, mozeme poziadat o pisomny suhlas.

Co sa tyka dalsej spoluprace, ponukol nam vrstvy geocachingu, limba,
utulne a pod ale geocaching a hrady mame priamo od portalov, ktore ich
prevadzkuju.
Co sa tyka nasich veci, ponukali sme im vrstevnice, relief, pripadne
nase tiles, ale odpoved ziadna..
Boli len otazky ako sme to vyrobili a pod..

Co sa tyka boudy.info.. Skus tam napisat. Pisal som tam pred 1.5 rokom
ani mi neodpisali.

Martin Ždila

to Openstreetmap Slovakia
Vdaka za odpoved. Ja som za aby sa poziadalo o pisomny suhlas pre tie
POI. A skusim napisat na boudy.info.

On Jun 1, 7:50 pm, Lubos Petrovic <nick....@gmail.com> wrote:
> [...]
> Boli len otazky ako sme to vyrobili a pod..
>
> Co sa tyka boudy.info.. Skus tam napisat. Pisal som tam pred 1.5 rokom

Martin Ždila

to Openstreetmap Slovakia
Lubos, na http://www.boudy.info/diskuse.php?txt=cz&tr=1&se=2 vidim
tovj prispevok pod nickom "NiCK.n17". Je tam aj odpoved, takze od tej
doby sa uz mozno nieco aj pohlo. Neskusis mu tam znova napisat? Alebo
mam ja? :-)
A podla mna by bolo lepsie tie data potom importovat priamo do OSM,
namiesto extra vrstvy. Alebo by to mohlo koexistovat paralelne. A na
oplatku kludne mozu (vlastne uz aj teraz) pod CC licenciou vytahovat
dalsie "boudy" priamo z OSM. Dobre vravim? :-)

Lubos Petrovic

to osm...@googlegroups.com
ano je lepsie to nahrat priamo do osm..
zial v tej dobe este moc neexistovali na to tagy, resp neboli este pouzivane
teraz mame tagy aj na utulne atd..
nestiham sa tomu moc venovat.
ak mas volnu kapacity kontaktuj ich.

Martin Ždila

to Openstreetmap Slovakia
ok :)

On Jun 1, 8:42 pm, Lubos Petrovic <nick....@gmail.com> wrote:
> ano je lepsie to nahrat priamo do osm..
> zial v tej dobe este moc neexistovali na to tagy, resp neboli este pouzivane
> [...]

Michal Palenik

to osm...@googlegroups.com
ahoj

budu na konferencii v ziline
http://wiki.freemap.sk/Konferencia201007

tam ich mozme pri pive ukecat...

Milan Nobonn

to osm...@googlegroups.com
Staci ked nam daju povolenie skopirovat udaje zo stranky.

Po technickej stranke to uz nie je problem, netreba robit ziaden specialny export. Jednoducho sa stiahnu vsetky stranky a odtial vycitaju WGS84 suradnice.

Alexander Zatko

to osm...@googlegroups.com
Chcel by som upozornit ze som si uz v niekolkych pripadoch vsimol ze turisticke znackovanie na mape http://mapy.hiking.sk/ nie je aktualne. Napriklad - uvadzali znacenie ktore KST nema v databaze, alebo priebeh znacenej trasy je v terene iny ako na mape naznaceny.

S.

Jozef Vince (freemap.sk)

to osm...@googlegroups.com

Chcel by som len dodat ze stebou suhlasim, a potvrdzujem zo skusenosti tento fakt  ;)

Martin Ždila

to Openstreetmap Slovakia
@boudy.info .. A treba pisomne povolenie?

On Jun 2, 9:51 am, Milan Nobonn <milan.nob...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Po technickej stranke to uz nie je problem, netreba robit ziaden specialny
> export. Jednoducho sa stiahnu vsetky stranky a odtial vycitaju WGS84

Jozef Vince (freemap.sk)

to osm...@googlegroups.com
Povolenie per huba sa da popriet a moze viest k sporom, reverovaniu dat
poskodeniu mena OSM (v zmysle kradnu data) ...

Of

Lubos Petrovic

to osm...@googlegroups.com
staci suhlad na email. ze data budu importovane do medzinarodnej
databazy opentreetmap. a budu dalej poskytovane pod licenciou dat
OpenStreetMap, ktorou je CC-BY-SA 2.0.

2010/6/2 Jozef Vince (freemap.sk) <jozef...@freemap.sk>:

> Povolenie per huba sa da popriet a moze viest k sporom, reverovaniu dat
> poskodeniu mena OSM (v zmysle kradnu data) ...

Martin Ždila

to Openstreetmap Slovakia
ok, napisal som im to do toho fora.

On Jun 2, 10:50 am, Lubos Petrovic <nick....@gmail.com> wrote:
> staci suhlad na email. ze data budu importovane do medzinarodnej
> databazy opentreetmap. a budu dalej poskytovane pod licenciou dat
> [...]

Martin Ždila

to Openstreetmap Slovakia
Lubos, poziadal si o ten pisomny suhlas? Ak nie, tak by som ta rad o
to poprosil :-). D.

Lubos Petrovic

to osm...@googlegroups.com, Michal Palenik
Michal spominal ze na konferencii opyta ? Michal ako si dopadol.
Vypytam to ja ?

Tibor Jamečný

to osm...@googlegroups.com, Michal Palenik
Konferencia je az na zaciatku jula: 1. - 4.7. ;)

Jozef Vince (freemap.sk)

to osm...@googlegroups.com
Nam sa to tu trochu pletie, bo Michal je aj teraz na nejakej ;)

konferencie.freemap.sk

Dodi

Milan Nobonn

to osm...@googlegroups.com
Pan Kucera zostavuje databazu zaujimavych bodov v Malych Karpatoch
http://kucera.sk/

Mozno by sa dala dohodnut spolupraca s projektom Openstreetmap.

Martin Ždila

to Openstreetmap Slovakia
Uz asi je po konfere. Nieco nove v tomto smere? :-)

On Jun 9, 7:59 am, Tibor Jamečný <tibor.jame...@gmail.com> wrote:
> Konferencia je az na zaciatku jula: 1. - 4.7. ;)

Martin Ždila

to Openstreetmap Slovakia
Milan, pisal si tomu p. Kucerovi? Ak nie, mozem skusit ja...

Inac na wiki by sme mohli mat nejaku sablonu e-mailu pre oslovovanie
inych zdrojov dat o spolupracu...

On Jun 9, 8:20 am, Milan Nobonn <milan.nob...@gmail.com> wrote:
> Pan Kucera zostavuje databazu zaujimavych bodov v Malych Karpatochhttp://kucera.sk/
>
> Mozno by sa dala dohodnut spolupraca s projektom Openstreetmap.

Tomas Kovacik

to osm...@googlegroups.com
Ahojte, nejaky update? dnes som nasiel kucera.sk skoro som napisal
mail :)

dajte asap vediet ci ho niekto kontaktoval nech nevyzerame ako motaci :)

t.

Michal Palenik

to osm...@googlegroups.com
dobre vidim ze reagujes na mail z roku 2010? :0)

Tomas Kovacik

to osm...@googlegroups.com
Jasne, daj si do google "openstreetmap kucera.sk" a pochopis :)

Tomas Kovacik

to osm...@googlegroups.com

Jozef Vince(freemap.sk)

to osm...@googlegroups.com
Je tam toho celkom pozehnane ;) inak super,...
d.

to osm...@googlegroups.com
tie data pochadzaju od uzivatelov? a aky source tag dame?

Tomas Kovacik

to osm...@googlegroups.com
uf to neviem, ale predpokladam, ze asi ano. nieco treba este overit,
nemal som cas to detailne studovat .... tak ak nieco dajte otazky,
preposlem

t.

Jozef Vince(freemap.sk)

to osm...@googlegroups.com
Dajme source:kucera.sk, tym sa prenesie zodpovednost na neho :)

Na spodku stranky ale ma
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cz/

Šířit - kopírovat, distribuovat a sdělovat dílo veřejnosti

Uveďte autora - Máte povinnost uvést údaje o autorovi a tomto díle způsobem,
který stanovil autor nebo poskytovatel licence (ne však tak, aby vznikl
dojem, že podporují vás nebo způsob, jakým dílo užíváte).

Neužívejte dílo komerčně - Toto dílo nesmíte využít pro komerční účely.

Nezasahujte do díla - Toto dílo nesmíte pozměňovat, doplňovat, využívat celé
nebo částečně v jiných dílech.

^^^^ tieto posledne dve su potom showstopper nie ? ibaze by dal vynimku pre
osm, co by asi efektivne prenieslo zodpovednost za udelenu licencou na
kucera.sk

Dodi

Jozef Riha

to osm...@googlegroups.com
> ^^^^ tieto posledne dve su potom showstopper nie ?

hmm.. tiez to tak vidim :-|

Tomas Kovacik

to osm...@googlegroups.com
mailom pise, ze mozeme pouzit co potrebujeme, co je separatna licencia
na data :)

Jozef Vince(freemap.sk)

to osm...@googlegroups.com
Tak potom plati - source:kucera.sk :)