mapping party 2015

kayle

Ahojte,
aj pre neclenov OZ tu davam na zmamost ze sa chysta MPK (Mapping Party
Kysuce). Alebo tak nejak :)

Poprosil by som Vas, kto by mal predbezny zaujem tam prist, tak nech
vyplni ktory termin vyhovuje, aby sme nasli co najvacsie prekrytie.
Samozrejme je mozne oznacit viac datumov.

http://doodle.com/kdv5i7u5zd5mww3x

Ak chcete mozete za meno zadat zatial orientacny pocet ludi (napr.:
"kayle - 1", alebo "MegaMapper225 - 2+1"). Ten sa este upresni ak bude
presny termin, ale aspon priblizne budeme vediet kolko Vas ocakavat.

Pokial mozno vyplnte co najskor.

Dakujem za pozornost :)

Miroslav Janosik

to Openstreetmap Slovakia, fre...@kayle.sk
Ja sa nepisem, pretoze by som siel (ako neclen), ale zatial iba na 40%...
  Miro

Dňa pondelok, 24. augusta 2015 10:11:37 UTC+2 kayle napísal(-a):

Aceman444

to Openstreetmap Slovakia, fre...@kayle.sk
Dobry den, co je to VZ?
A bolo by mozne upresnit aj nejake miesto a program? Ci rovnaky princip ako pred rokom? :)

Dňa pondelok, 24. augusta 2015 10:11:37 UTC+2 kayle napísal(-a):
Ahojte,

Valne Zhromazdenie

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/0dbb7d27-f861-4d77-bbb3-3e104c956769%40googlegroups.com.
Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/d/optout.

Jozef Vince(freemap.sk)

Zdravim Vas Aceman,

kedze freemap oz je obcianske zdruzenie dobrovolnikov, mame vo zvyku naprv najst spolocny konzenzus na mieste a potom na termine konania VZ (valne zhromazdenie – zakonom dany povinny program kazdeho oz) a k nej pridruzenej mapping party.

Miesto: Kysuce

Program:  jeden vecer valne zhromazdenie (neverejne, asi v sobotu vecer, 2-3 hodiny), Ostatny cas mapping party (pre vsetkych bez prislusnosti k oz) , kto kde chce a moze, kolko chce a  vladze ...

Jozef Vince

Alexander Zatko

Umap mapa doteraz navrhnutych ubytovacich moznosti:

Ak mate dalsie tipy, mapu mozte editovat.

s.

--
Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Openstreetmap Slovakia“ služby Skupiny Google.

Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55DAD1B0.8020702%40kayle.sk.

kayle

super, dakujem
Dňa 24.8.2015 o 20:06 Alexander Zatko napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/480C2AA0-1B0D-46C9-AB66-052CB30C0C31%40strings.net.

kayle

Ako pisal Dodi miesto su Kysuce, presny datum zatial hlasujeme a podla najlepsieho "pokrytia" urcime kedy. Miesto ubytovania tiez este uvidime, podla poctu osob a (ne)obsadenosti ubytovania na vybrany termin.

Dovolim si este rozpisat program podrobnejsie, aby aj pripadny dalsi zaujemcovia mali predstavu o priebehu vikendovych MP:
* piatok po prijazde (pred ktorym sa niektorym podari aj nieco obehat a pomapovat) vacsinou preberanie roznych OSM/neOSM veci (nic oficialneho :) a aj nejake to uvazovanie kde kto co pojde mapovat
* sobota rano rozdelenie si mapovanych tras a mapovanie. Po postupnom prichode zvycajne zas rozne debaty pri napojoch :)
   V pripade ze sa kona aj VZ OZ (valne zhromazdenie obcianskeho zdruzenia) tak vecer clenovia maju zasadnutie a v tomto pripade sa separujeme od neclenov OZ na urcity cas.
* nedela rano je najdolezitejsi den, robi sa spolocne foto :) a potom odchadzame domov, ci niekto este mapovat a az potom domov

Dňa 24.8.2015 o 18:37 Jozef Vince(freemap.sk) napísal(a):

Jozef Vince(freemap.sk)

Jasne ... spolocne foto...  to je tradicne finale kazdej mapovacky ;)...

kto nie je na fotke, nebol na mapovacke :D ... hm mozno ho ani nepozname, dokonca niektori co nie su na fotke, ani neexistuju ... mam menovat ?

Dodi

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55DBF6FC.6070506%40kayle.sk.

A este poprosim vsetkych (co budu aj nieco mapovat v terene) aby vzdy ked su "v pohybe" mali zapnuty gpx zaznam, vratane prichodu aj odchodu. Je to koli mapping party videu kde to potom vyzera efektnejsie :)

cetko

moze niekto sikovny pridat do umap-u aj chybajuce trasy ako to bolo pri revuckej mapovacke?

moze niekto sikovny pridat do umap-u aj chybajuce trasy ako to bolo pri revuckej mapovacke?

planujem...

moze niekto sikovny pridat do umap-u aj chybajuce trasy ako to bolo pri revuckej mapovacke?

cetko

parada, dik

Aceman444

To by som povazoval za vyhodu, nie zavadu :)

Dňa utorok, 25. augusta 2015 7:23:07 UTC+2 didoa napísal(-a):

kayle

Ahojte,
zatial je poradie terminov nasledovne:

1./ 7.-8. 11. (uz bude asi chladnejsie, ale ak bude pekne snad vydrzime)
2./ 31. 10.-1. 11. (tento termin hned zavrhujem, Martin nemoze, malo
pomapujeme ;)
3./ 10.-11. 10.

Ak teda nik nema zasadnu pripomienku k terminom. Zacal by som s
obvolavanim ubytovania ako maju volno na terminy (myslim na psa aj
ulozenie bicyklov, ak mam este na nieco ine mysliet dajte vediet :)
Pripadne, ak nieco poznate kde sa da ubytovat ~20 ludi (okrem tych na
mapke -
http://umap.openstreetmap.fr/en/map/freemap-mapovacka-2015_50786) dajte
vediet.

Dňa 24.8.2015 o 10:11 kayle napísal(a):

tak ja by som mohol hociktory den, ale prisposobujem sa aj manzelke :). a toho 1.11 ze vraj su dusicky (co by mne nevadilo).

a ktovie tiez kolko toho pomapujem kedze rodinne zalezitosti...

--

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55DDA209.8050408%40kayle.sk.

Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/d/optout.

Andrew Shadura

> 3./ 10.-11. 10.

Tento termín ja nemôžem, a tento rok veľmi by som chcel byť, lebo predtým už som
dvakrát nebol, ak dobre pamätám.

--
Cheers,
Andrew

kayle

Ano vidim, ved si to zaznacil do doodle. Datumy su zoradene podla toho
kedy to najviac ludom vyhovovalo.
Primarne bude prvy datum. Ak by nebolo ubytovanie, pojde dalsi v poradi.
Takze zatial je velka sanca ze prides :)

Dňa 26.8.2015 o 13:50 Andrew Shadura napísal(a):

dostal som povolenie aj na dusicky, takze som to upravil v doodlovi :)

--
[...]

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55DDA940.4010203%40kayle.sk.

Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/d/optout.

kayle

No tak ja som to myslel ako (nepodareny) vtip s tim mensim poctom tras. Tesi ma ze v pripade potreby zmeny terminu prides, ale zas ste nemuseli menit plany.

Ked su teraz dva 2 rovnako vyplnene terminy, uprednostnil by som ten skorsi. (ak to vadi dajte vediet) A modlim sa k lietajucemu spagety monstru, aby akurat vtedy nebolo uprsano a o tyzden pekne :)

Dňa 26.8.2015 o 13:57 Martin Ždila napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520RmF1zQJC7Hju1iYAqxreUFv3WELO4v0N0qnBmD8fv1YdA%40mail.gmail.com.

Michal Palenik

ja neviem ako, vikedny mam volne vlastne vsetky ale neviem ci a kolko
ludi mozem zobrat. idealne asi 2+2*1/2 (teda jedna izba), ale neviem ci
vobec...

minule som bol v
http://zagrapou.sk/
co je hned cez ulicu od
http://www.penzionrami.sk/sk/o-penzione
( http://poi.oma.sk/n3424972802 )

velmi prijemne

On Wed, Aug 26, 2015 at 02:08:15PM +0200, kayle wrote:
> [...]
> Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Openstreetmap Slovakia“ služby Skupiny Google.

braňo valach

Ahojte, síce vyzerá, že sa nezúčastním, no dávam tip na ubytko v Starej Bystrici.
Severne od Obľúbenej reštaurácie http://www.openstreetmap.org/#map=18/49.34727/18.93821
Sú tam síce izby po 4 postele (plus max jeden prístelok)...tak neviem :)
Zas vám budem závidieť :)
braňo

Dňa 26. augusta 2015, 15:09, Michal Palenik <sportov...@gmail.com> napísal(-a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/20150826130859.GA15179%40tanicka.iz.sk.

Tibor Jamečný

Tiez pridam zopar navrhov, ale nic som osobne nevyskusal:
Hotel *** Marlene [http://www.marlene.sk/hotel/index.html] - asi by sme sa vosli v pohode, ale trochu drahsie
Penzión pri Trojičke *** [http://www.penzionpritrojicke.sk/] - je to sice priamo v centre, ale tomu zodpoveda aj cena. A maju nieco proti zvieratam :(
Chata Kamilka [http://www.kamilka.sk/chata-kamilka] - vraj dokazu zabezpecit aj stravovanie pri vacsom pocte ucastnikov
Chata Horec [http://www.chata-horec-oscadnica.sk] - bez stravy (neviem, ako daleko je to k nejakej restauracii, kedze je to uz mimo centra), a od 1.11. maju vyssiu cenu za ubytovanie

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAGGWReUWyn%3D%2B%3Dqpq%2B%2B%2BhFX084sHtUOjGWEs3XZ6NhsPuNqwMOg%40mail.gmail.com.

kayle

Podujal som sa (konecne) obvolat ako maju kde volne ubytovanie a podmienky. Vid znama mapa na
http://umap.openstreetmap.fr/en/map/freemap-mapovacka-2015_50786#12/49.3560/18.9325

Cervene su nevyhovuju (malo miesta, obsadene 30.10.-1.11, ziadny pes)
Zelene su zatial volne, vyhovujuce.
Modre som este neobvolal, alebo cakam na informaciu.

V priebehu dna budem pridavat dalsie farby, takze vecer sa pozrite a vyjadritre sa kde sa vam to paci podla fotiek (a cennika :) najviac.

Dakujem.

Dňa 27.8.2015 o 8:39 Tibor Jamečný napísal(a):

kayle

Ahojte,
nik sa neozval, takze predpokladam, ze to je uplne jedno kde bude ubytovanie. Este mate sancu do stredy (9.9.) sa vyjadrit. Potom nieco vyberiem.

Dňa 3.9.2015 o 10:08 kayle napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55E80013.3040802%40kayle.sk.

Tibor Jamečný

Ahoj,
v podstate je mi to tiez jedno, ale preferujem Oscadnicu.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55EE716E.20705%40kayle.sk.

Alexander Zatko

Podla mapy s vyznacenymi nezmapovanymi trasami aj Stara Bystrica vyzera byt vhodnou lokalitou. Navrhoval by som zuzit vyber na Oscadnicu a St. Bystricu. V tomto zmysle som pripravil hlasovatko:

Alexander Zatko

Az teraz som si vsimol ze v St. Bystrici kayle vyznacil apartmany ako nevyhovujuce. Takze moju predoslu spravu mozte ignorovat.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/39B3B144-C399-4EF0-B87D-593A9B574ED4%40strings.net.

kayle

Bohuzial na nas termin maju obsadene. V popise POI je text preco je / nie je vhodne

Dňa 8.9.2015 o 8:30 Alexander Zatko napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/F4046B2C-A36C-4A28-97ED-A59DE543126C%40strings.net.

kayle

Nakolko padla poznamka len k polohe ubytovania (Oscadnica), demokraticky som sa rozhodol ze to bude http://www.penzion-central.sk

Prosim ZAVAZNE sa nahlaste co najskor na nasledujucej stranke (idealne do piatka 11.9.2015)
https://docs.google.com/forms/d/1fmN0oMDW8LTdh4-x5nbMhOEb0ewIqLao2Z0WHkILVyI

Dakujem

Dňa 8.9.2015 o 7:26 kayle napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55EE716E.20705%40kayle.sk.

Miroslav Jurecka

Aká je cena ubytovania ?

Dospelá osoba - ubytovanie noc - 26 €
Pri skupinách – cena dohodou.
/firemné školenia, lyžiarske kurzy, školské výlety, školy v prírode a rôzne iné akcie/

http://www.penzion-central.sk/cennik/cennik-ubytovania

Dňa 9. septembra 2015, 8:28, kayle <fre...@kayle.sk> napísal(-a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55EFD1A6.6070309%40kayle.sk.

kayle

Zatial ziadna dohoda nebola. Takze ratajte cennikovu, ked budem mat ludi prihlasenych  (budem vediet presny pocet ) "nenapadne" nadhodim aj tuto otazka :)

Dňa 9.9.2015 o 13:27 Miroslav Jurecka napísal(a):

kayle

ahojte,
poprosim kto sa este neprihlasil a ma zaujem sa zucastnit nech este DNES (18.9.2015) vyplni formular
https://docs.google.com/forms/d/1fmN0oMDW8LTdh4-x5nbMhOEb0ewIqLao2Z0WHkILVyI

dakujem

Dňa 9.9.2015 o 8:28 kayle napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55EFD1A6.6070309%40kayle.sk.

kayle

aktualizacia informacie o cene ubytovania

Cena ubytovania:
Dospelá osoba  /ubytovanie/                      -   15,00 eur
Dieťa 12 - 15 rokov /ubytovanie/                -   12,00 eur
Dieťa  6 - 12  rokov  /ubytovanie/               -   8,00 eur
Dieťa  3 - 6  rokov  /ubytovanie/                  -  6,00 eur
Dieťa do 3 rokov  / bez vlastného lôžka /     -  0,- eur

Cena stravy:
Švédske raňajky: 5,00 eur.
Večera / polievka, hl.jedlo, nápoj / : 5,00 eur.
Detské švédske raňajky: 3,00 eur.
Detská večera / polievka, hl.jedlo, nápoj / : 3,50 eur.
Kontinentálne raňajky: 3,-€

Dňa 9.9.2015 o 14:10 kayle napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/55F021A7.9020900%40kayle.sk.

Andrew Shadura

On 18/09/15 06:40, kayle wrote:
> ahojte,
> poprosim kto sa este neprihlasil a ma zaujem sa zucastnit nech este DNES
> [...]

Hmm, to sa mi zdalo, alebo primárny termín bol 7.—8.11, a teraz je zrazu
31.10—1.11? 7.—8. bolo lepšie.

--
Cheers,
Andrew

kayle

Dňa 18.9.2015 o 12:07 Andrew Shadura napísal(a):
Ahoj,
zo zaciatku hlasovania bolo na 7.-8. viac ludi (o jednu osobu). Ale
zmenili sa ale pocty a tie dva dni mali rovnaky pocet ludi.
Tak bol zvoleny skorsi termin, v domneni ze bude lepsi.
A sa mi zda ze si aj ty mal na zaciatku ten termin 30.10.-1.11. oznaceny
ako mozny. Pisal si ze 10.-11. 10. nevyhovuje.

Ale ked teraz spatne pozeram maily, mas ciastocne pravdu v terminoch.
Ten datum 30.10.-1.11. bol spomenuty v texte a dal sa lahko prehliadnut.
Nabuduce sa posnazim to viac zdoraznit.

Andrew Shadura

On 18/09/15 12:42, kayle wrote:
> [...]
> A sa mi zda ze si aj ty mal na zaciatku ten termin 30.10.-1.11. oznaceny
> ako mozny. Pisal si ze 10.-11. 10. nevyhovuje.

Mal som obidva terminy, potom som sa odhlasil od 1.11., lebo 1.11 je
‘andrewsh’, a 8.11 je ‘andrewsh +1’ :)

> Ale ked teraz spatne pozeram maily, mas ciastocne pravdu v terminoch.
> Ten datum 30.10.-1.11. bol spomenuty v texte a dal sa lahko prehliadnut.
> [...]

Michal Palenik

ja neviem ako/ci.

snazim sa ju presvedcit, ale je to tazke. netusim ci v tom veku su deti
uz rozumne alebo je s nimi stale nemoznost rozumne riesit veci... (3m
a 1 den veku).

najde sa tam niekto ochotny babrat sa aj s detmi?

vdaka

> [...]
> Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Openstreetmap Slovakia“ služby Skupiny Google.

Jose Riha

nie som si isty otazkou. mam to chapat tak, ze zvazujes, ze pojdes sam so
svojim prirastkom?

Jozef Vince(freemap.sk)

> najde sa tam niekto ochotny babrat sa aj s detmi?

Michal nechcem byt zly, ale na toto maju tie deti primarne __svojich__ rodicov :)
A ty co nemaju deti a chcu sa hrat, at si kupia vlastne :D

d.

PS: 3M je dost malo, myslim, ze samotna mapping party,
pivo ani nasa spolocnost nevyvazia potencialny nekomfort vas 4roch...
tym ta samozrejme neodhovaram...

Michal Palenik

no ja so svojim, judka so svojim...

kayle

Neporadim ti ako sa rozhodnut, ale hlavne sa rozhodni. Zajtra rano nech ta vidim v zozname nahlasenych! :-)

Dňa 18. septembra 2015 15:12:57 SELČ používateľ Michal Palenik <sportov...@gmail.com> napísal:

Nas ma teraz 2M a uz behame po lese :)

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/10D89AB8-B5FD-4255-9119-54029B1F7464%40kayle.sk.

Andrew Shadura

to Openstreetmap Slovakia, fre...@kayle.sk
Ahojte,

Napadlo mi, že zabudol som sa prihlásiť na mapovačku, a už ten link
nefunguje. Dá sa ešte sa tam prihlásiť vôbec?

--
Cheers,
Andrew

Jozef Riha

to Openstreetmap Slovakia, kayle
celkom sebecky som si na http://umap.openstreetmap.fr/en/map/freemap-mapovacka-2015_50786#12/49.4151/18.8754 klikol na 2 planovane miniprechadzky v okoli oscadnice. ideme s malou, tak mi to azda odpustite.

[...]

kayle

V pohode, ked sa zaznacite teraz, nebudeme sa musiet dohadovat neskor :)

Dňa 26.10.2015 o 21:08 Jozef Riha napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAOGszj2_vJfdNMmYrSZ3sewvjFDeWDKFMH1jd6DGuMQC%3DJxeyg%40mail.gmail.com.

kayle

ahojte,
este par udajov k ubytovaniu a strave.

Od 16.00 hod je mozne sa ubytovat.

Veceru je mozne konzumovat v case 17.00-19.00. Keby ste planovali meskat, dajte vediet, odlozime veceru (alebo zjeme
Veceru robia jednu verziu. Bude najskor nejake kuracie maso, ryza, obloha. Polievka vyvar, alebo nejake rezancove. (take tie "bezne" jedla)
Neviem ci teda chcete hromadnu alebo individualnu (napiste)

Ako som pisal v predchadzajucich mailoch, kto tam bude aj na obed, zbehne do restauracie a objedna si z menu (ten v cene nie je) Je to len par ludi, takze sa zariadia ako im bude vyhovovat.

Dňa 27.10.2015 o 11:42 kayle napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/562F5532.3040703%40kayle.sk.

kayle

Ahojte.
Termin akcie sa nam nezadrzatelne blizi.
Predpoved pocasia vyzera viac ako dobre. http://www.shmu.sk/sk/?page=1&id=meteo_num_mgram&nwp_mesto=32001
Takze sa tesim na stretnutie.

Dňa 27.10.2015 o 11:46 kayle napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/562F560C.1090709%40kayle.sk.

Jose Riha

parada. otazka do plena: ma niekto pozicat podsedak?
> Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/5631C7D7.3020409%40kayle.sk.

Prosim nezabudnite si nechat zapnute GPS trackery uz ked budete odchadzat z domu a az kym nepridete znova domov, okrem miest kde budete dlhsie "nehybni". Koli dokonalemu mapping party videu :)

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/5631C7D7.3020409%40kayle.sk.

Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/d/optout.

uz som vyklikal ja ja, len cast mojej trasy prekryva "janKo"v plan, tak ho chcem poprosit ci si nezvoli nejaky inu trasu, alebo sa kludne moze pridat :-)

[...]

Tibor Jamečný

Tiez som si zarezervoval, kym je co.

ty si cyklo, tebe nelezu do kapusty ;-)

Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/d/optout.

Tibor Jamečný

Ved prave preto leziem ja do kapusty vam, turistom ;)

Ľuboš Petrovič

http://umap.openstreetmap.fr/en/map/freemap-mapovacka-2015_50786#13/49.3837/19.1685

Sorry za zdvojenie,, nejako neviem robim z tym toolom :-) Ak bude cas obeham aj to okolo.

Dňa pi 30. 10. 2015 o 5:35 Tibor Jamečný <tibor....@gmail.com> napísal(a):

Tibor Jamečný

http://umap.openstreetmap.fr/en/map/freemap-mapovacka-2015_50786#13/49.3837/19.1685

Sorry za zdvojenie,, nejako neviem robim z tym toolom :-) Ak bude cas obeham aj to okolo.

Mal si to dobre, uz stacilo len presunut duplicitnu polyline do svojej vrstvy (aby sa zmenila farba) a nastavit je vacsiu sirku (vid aktualny stav).

este by niekto mohol dat oscadnica-zakopcie nech to tam v okoli turisticky vycistime :). je to nejakych 15km, len treba odvoz z ciela.

Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/d/optout.

Tibor Jamečný

este by niekto mohol dat oscadnica-zakopcie nech to tam v okoli turisticky vycistime :). je to nejakych 15km, len treba odvoz z ciela.

Alebo ho odvezieme rano do Zakopcia (ak by bol ochotny si privstat).
Dakujem neznamej dobrej dusi, co pripridavala aj nezmapovane cyklotrasy. Da sa nejak prepinat podklad na cyklomapu?

Dakujem neznamej dobrej dusi, co pripridavala aj nezmapovane cyklotrasy. Da sa nejak prepinat podklad na cyklomapu?

neviem o tom, aj ta turisticka tam bola dana dost pracne.

Alexander Zatko

myslim ze umap podporuje len jeden “custom background”, ale kliknutim na ikonu s ceruzkou vpravo si mozes z vrstiev vybrat OSM cyklomapu.

Alexander Zatko

…len po tu volbu cyklomapy neukladaj, inak to sa bude od toho momentu zobrazovat kazdemu namiesto freemap turistickej vrstvy.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/10813283-0EF0-412C-917C-5B01F40F9C3A%40strings.net.

Aceman444

to Openstreetmap Slovakia, fre...@kayle.sk
Prajem uspesnu mapovacku. Mrzi ma, ze som sa nemohol zucastnit a napravit nejake resty z minulej:(
Tak som aspon dnes nieco presiel v Bratislave, pocasie aj tu bolo fajnove.

Dňa štvrtok, 29. októbra 2015 8:16:49 UTC+1 kayle napísal(-a):

Jozef Riha

dnesny plan bohuzial nestihame. kto moze a chce, nech prejde bodkovany usek na http://umap.openstreetmap.fr/en/map/freemap-mapovacka-2015_50786#15/49.4478/18.8623 dakujem, jose

Dňa 31.10.2015 20:46 používateľ "Aceman444" <acesha...@gmail.com> napísal:
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/814481e3-f3a8-46f6-a567-2a8698db2457%40googlegroups.com.

Miroslav Jurecka

Ja tam prebehnem. Pojdeme sa s priatelkou prejst...

Dňa 1. novembra 2015, 8:18, Jozef Riha <jose...@gmail.com> napísal(-a):

kayle

Ahojte,
dakujem vsetkym zucastnenim za to ze si nasli cas a prisli na akciu. Dufam ze ste boli spokojni.

A tesim sa na jar 2017

Dňa 29.10.2015 o 8:16 kayle napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/5631C7D7.3020409%40kayle.sk.

Mapping party je uspesne za nami, dakujem vsetkym zucastnenim :-). Niektori mi uz aj poslali GPX pre vytvorenie mapping party videa. Poprosim aj ostatnich. Idealne keby tie GPS zaznamy skoncili v OpenStreetMap (http://www.openstreetmap.org/traces), ale verim ze to uz davno vsetci tak robite ;-). A bolo by pekne aby sme to povedzme tento tyzden uz aj zakreslili do OSM, aspon vyfarbene trasy bez detailov, aby som spravil animaciu "pred a po". Dakujem.

Ahojte,
dakujem vsetkym zucastnenim za to ze si nasli cas a prisli na akciu. Dufam ze ste boli spokojni.

A tesim sa na jar 2017

navrhujem radsej jar 2016 :-)

kayle

Samozrejme, jar 2016 je skorej, ale ja sa uz tesim na jar 2017 :p
Inac nie je to dnes prvy krat, od rana som nejak casovo mimo :s

Dňa 2.11.2015 o 11:00 Martin Ždila napísal(a):

Jozef Riha

podla mna velmi vydarene akcia. dakujem! j

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/5637357E.3040400%40kayle.sk.

Alexander Zatko

Vdaka kayle. Bolo to skvele zorganizovane.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/56372022.2010701%40kayle.sk.

Aceman444

to Openstreetmap Slovakia, martin...@freemap.sk
Tiez sa mi zda, ze by sa mohlo organizovat aj castejsie ako raz do roka. Samozrejme neviem kolko je za tym roboty, takze mozno je to nerealne...

Dňa pondelok, 2. novembra 2015 11:00:48 UTC+1 Martin Ždila napísal(-a):

Zatial silno pracovna ochutnavka, ale este mi chybaju nejake logy. Finalna verzia bude orezana na oblast mapovania.

Neviem ci uz ste mi poslali svoje logy vsetci, ale zajtra poobede je uzavierka. Momentalny stav (surove video): https://drive.google.com/file/d/0B6M72P2gzYmwTDdZOU1rZng4WVk/view?usp=sharing

Jozef Vince(freemap.sk)

Pekne vela ste toho presli ! :)

adela Švončinárová

mapping party  ked tu niekto pise ze vela ste toho presli.
to je turisticka akcia?
-- Adela
Dňa 03.11.2015 o 21:14 Jozef Vince(freemap.sk) napísal(a):

mapping party  ked tu niekto pise ze vela ste toho presli.

Nemusi nutne byt turisticka. Tato bola najma turisticka a cyklo, no mapovalo sa aj autom.

Aceman444

Kazdy ako moze a co ho bavi. Da sa aj peso po meste.

Dňa utorok, 3. novembra 2015 21:15:32 UTC+1 Adela Švončinárová napísal(-a):

adela Švončinárová

wav, mozno sa buduci rok prihlasim ak ma este zabava s dotwalkerom bude bavit.

ale mohli by vznikat aj take mestske mapovacie party ze v kazdom meste by sa zisli traja styria ludia,  a nejako by si rozhodili mesto a riesili prave to svoje mesto
mimochodom je tu niekto s galanty teda ... okrem mna?

-- Adela
Dňa 03.11.2015 o 21:27 Aceman444 napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/45fc7cc8-a640-4674-a551-401eec3c5232%40googlegroups.com.

Jozef Vince(freemap.sk)

:P niekto som ja...  heh

Forma partenia nie je podstatna,  z klasickeho  „party“ vyznamu  je pri MAPPING PARTY  zachovana iba „skupina zucastnenych“, zvysok je pomerne zdravy druh zabavy – v meste, v lese, na nohach, na bajku, a tak... cele podfarbene socialnym a komunitnym aspektom

Dodi

Tu ide asi o to, ze tieto velke "mapping Party" su organizovane oficialne obcianskym zdruzenim a mozu mat aj formalny rozmer za ucelom prace obcianskeho zdruzenia freemap. A je sanca, ze sa zucastni viac ludi a pokryju oblast na zmapovanie komplexne peso/bicyklom/autom. Ale zase nie je presne urcene kto "musi" co urobit.

Mensie mapovacky so specifickym zameranim (napr. 3-4 pesiaci v danom meste) si moze hocikto zorganizovat hocikedy aj mimo tohto fora.

Dňa utorok, 3. novembra 2015 21:33:05 UTC+1 Adela Švončinárová napísal(-a):

Finálne video môžete vzhliadnuť na https://youtu.be/4ZM9lI1GppA.

Enjoy.

Na video slabe reakcie, tak skusim este s gifom turistiky :-)

Marián Kyral

Video jsem viděl, jako vždy žasnu, kolik toho projdete/projedete ;-)
Možná bych zkrátil ty příliš dlouhé titulky na začátku a na konci.

Marián

Video jsem viděl, jako vždy žasnu, kolik toho projdete/projedete ;-)

Vdaka

Možná bych zkrátil ty příliš dlouhé titulky na začátku a na konci.

To je koli synchronizacii s hudbou :-). Ale je pravda, ze je to kus dlhsie.

Jose Riha

som premyslal, ci by nestalo za to skusit este pred mapovanim v okoli BB
aj prihranicnu turisticku mapovacku - teda chybajuce oblasti na CZ/SR
pomedzi. s tym, ze samozrejme vsetci mapuju vsetko (resp. na co im stacia
sily).

On Tue, 10 Nov 2015, Martin Ždila wrote:

> [...]

som premyslal, ci by nestalo za to skusit este pred mapovanim v okoli BB aj prihranicnu turisticku mapovacku - teda chybajuce oblasti na CZ/SR pomedzi. s tym, ze samozrejme vsetci mapuju vsetko (resp. na co im stacia sily).

Jose Riha

a mame aj gpx? stale sa nejak neviem dokopat k prelozeniu hiking vrstvou
gps traces..

gpx k comu? gpx nezmapovanej turistiky?

a ake prelozenie vrstiev myslis?

Jose Riha

myslim tak, ze sa vezme gpx planet (ci ako sa to vola) a polozi (prelozi)
cez zmapovanu turistiku. chybajuce casti by tak mohli byt nieco ako
podozrive (kedze nevies zarucit, ze nemohli byt obkreslene z inej mapy).

> [...]

myslim tak, ze sa vezme gpx planet (ci ako sa to vola) a polozi (prelozi) cez zmapovanu turistiku. chybajuce casti by tak mohli byt nieco ako podozrive (kedze nevies zarucit, ze nemohli byt obkreslene z inej mapy).

Aha. To by bolo pekne. Len skoda ze este vela ludi co mapuje turistiku GPXka neuploaduje :-(

peter....@gmail.com

to Openstreetmap Slovakia, martin...@freemap.sk
mal by som postreh k vizualizacii - myslim ze datum a cas by mohol byt vacsi a pripadne umiestneny aj na inom mieste ako vpravo dole - podla mna 50% ludi si to na youtube neprepne do fullscreenu a tak im timestamp zakryva navigacna lista a aj ked si to pozeram na fullscreen, tak sa mi nedari uspesne zaroven sledovat aj pohybujuce bodky aj timestamp.

okrem tejto drobnosti je to super a zvlast ocenujem vyber hudby, necakal som, ze sa vobec niekedy stretnem s niekym, kto okrem mna oblubuje O.M.F.O. - ostatnych by som aspon upozornil na podla mna skvely obal jedneho albumu od O.M.F.O: http://www.omfo.net/img/cover-omfo.jpg

[...]

Napadov pre GPX Animator mam dost, len casu nie je :-/

[...]

Ale bola uz aj negativna reakcia a podmaz :-). Ja to poznam zo soundtracku filmu Borat kde je vela super skladieb :-)

pridal som do galerky svoje fotky z mapping party mapovania a vyzivam k tomu aj ostatnych :-)

Jozef Riha

si daj bacha aby sme nevyzivali my Teba :)

Dňa 13.11.2015 11:48 používateľ "Martin Ždila" <martin...@freemap.sk> napísal:

si daj bacha aby sme nevyzivali my Teba :)

k comu? challenge accepted :)

Tibor Jamečný

A teraz som ja Grammar Nazi :)

aha. tak to ma mozete jedno aj druhe ;-)

Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/d/optout.

Jozef Riha

pravda je taka, ze som mal na mysli vy-"zívať", coho volny preklad by mohlo byt "vynudit" (od "to bola nuda" = zivacka). normalne s tym neprudim, ale taky krasny novotvar nemohol ostat bez reakcie :-)

Ja viem, len sa snazite zahovorit ze nemate co ponuknut do galerky ;)

> Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAOGszj0C_i0oOXs32njq2arYrYbcSHhP4YY9SJGjbKvZM_Dy5w%40mail.gmail.com.

It is loading more messages.