RouteGadget analiza štafetnog prvenstva

Đorđe Arizanović

to Orijentiring
Poštovani,

molim sve takmičare, a posebno one koji su trčali u kategoriji seniora na nedavno održanom štafetnom prvenstvu, da unesu svoje GPS trekove, ili da ucrtaju rutu kojom su se kretali.

Alat RouteGadget koji služi za ovu analizu se nalazi na sledećem linku: http://159.69.105.251/routegadget/rg2/#1

Želimo da napravimo video izveštaj sa trke, pa nam je pored video snimaka koje smo snimili, potrebno da prikupimo i što više podataka.

Napomena: Ako unosite GPS trek, nije potrebno nikakvo dodatno podešavanje jer je karta georeferencirana. Ukoliko imate neki problem sa postavljanjem treka, pošaljite fajl na moj mejl, pa ću ga ja postaviti.