MTBO-Podrška od Grege Raja iz Slovenije

Orijentiring savez Beograda

to Orijentiring
Drage orijentirke i orijentirci,

Prosleđujem vam poruku koju smo dobili od našeg prijatelja iz Slovenije u vezi sa održavanjem treninga u Košutnjaku. Grega nam zdušno pomaže da pokrenemo MTBO u Srbiji. Proletos smo Vlada, Zoki i ja sa Gregom vozili po Košutnjaku i Grega je bio oduševljen terenom za MTBO.

Za OSB
Potpredsednik
Ž. Tasić

Od: Grega Raj
Poslato: 6. октобар 2017. 7:58
Za: zivo...@gmail.com
Tema: MTBO

Zdravo prijatelju,

Izvini jer se duže vreme nisam javljao, previše stvari a tako malo vremena.

Video sam, da pripremate akciju na Košutnjaku i oduševljen sam. Na žalost u BG dolazim tek oko 15.. Možemo se dobiti i popričati malo.

Obavijest o MTBO prezentaciji sam delio u MTBO grupi na facebooku, gde se okupljamo i delimo informacije skoro svi, koji se tim sportom bavimo.

Bacio sam kost i najavio takmičenje sledeče godine i reakcije su baš pozitivne.

cid:image001.jpg@01D33E78.E7EC7F70

Toliko za sada, poslepodne moje ekipa putuje na masters trke u Njemačku, jedva čekamo 😊

Pozdrav iz SG

Grega