Predlog periodizacije takmičarskog kalendara OSS-a za 2020

Dejan Avramovic

to orijentiring
Pozdrav

Nešto smo pričali na ovu temu, pa rekoh da podelim neko moje razmišljanje.
Periodizacija takmičarskog kalendara je važna iz mnogo razloga.Moj predlog je da se Prvenstva Države odvoje prema uzrasnim kategorijama. Praksa a takvim odvajanjem se na primeru OSB-a pokazala kao dobra jer takmičari mogu učestvovati na svim onim prvenstvima po dva osnova: prvo, je po godištu (recimo veterani mogu i u seniorskoj, kadeti od 18 godina mogu i u juniorskoj i dr....), a drugo prema fizičkoj spremi.
Nacionalna Prvenstva više ne smeju biti organizovana u vreme letnjih odmora, jer onda nema ni govora o masovnosti.
Kup (Ligu) sam zadržao
I druga mišljenja su dobrodošla, u svrhu poboljšanja klime u orijentiringu u Srbiji.

Pozdrav

Dejan
Predlog periodizovanog nacionalnog takmičarsko kalendara 2020 godina.pdf