популаризација оријентиринга

Boško Jelačić

to Orijentiring
На порталу који сам покренуо средином маја ове године, можете објављивати све вести из оријентиринга, најаве догађаја,..., постављати фотографије. До сада је постављена једна репортажа (захваљујем се Стевану на прелепом тексту и фотографијама).
Лично, мислим да би требало више радити на промовисању овог спорта. Ја обезбеђујем простор, а на вама је колико ћете га искористити. Од јуна до сада, порасла је посећеност порталу а, преко 20 спортских савеза шаље информације о својим активностима, које најажурније објављујем... Једино правило - нема вести о фудбалу, политици и старлетама.

портал:

Објављена репортажа:
http://asrbija.com/vest-ОriЈЕntiring-28303

Вест: