I et homofilt forhold?

Terje Henriksen

Noen har visst blitt fortalt at jeg befinner meg i et homofilt forhold.
Det stemmer sikkert dersom man definerer homofil voldtekt som et
homofilt forhold, der jeg, blant mange andre, er den voldtatte.

Noen har visst, som jeg tidligere har skrevet, bestemt at homofile skal
herske over verden. Dette gjøres blant annet ved homofil voldtekt
foretatt av rompelus og rompevirus som voldtar, stjeler, knuser og
dreper og gjør folk til slaver.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Djevelen gjør altså ikke forskjell på voldtekt og frivillige forhold.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Kall, Mogens

"Terje Henriksen" <the...@trollnet.no> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

i en meddelelse news:54bbd12b$0$281$1472...@news.sunsite.dk...
Tidligere har du vist nok sagt, at der er så megen ondskab her nede på jorden.

Tillad mig at ***opmuntre*** dig med et Skriftsted:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=he+12%3A3&version=DNB1930

Ja, gi akt på ham (Jesus), ..., så I ikke skal gå trett og bli motløse i eders sjeler!

(Hebr. 12,3)

Mørket (det onde) vil gerne omslutte os mennesker (og dermed slukke lyset,
håbet, glæden og varmen i os), men kan det ikke, når du ser på Lyset (Kristus),
fordi Lyset ***fortrænger*** mørket, så det må vige.

Se derfor på Lyset og ***ignorer*** mørket (der jo som et pattebarn hele tiden
forsøger at få vores opmærksomhed og ind i mellem tiltvinger sig opmærksomhed
gennem terror und so weiter).

Kald det bare exorcismus!

At fjenden vil eje dig, er således blot en illusion, en løgn!

Hovedsagen er, at du lader dit sind bade i Lyset (for det er der, du hører hjemme),
så du føler dig glad, fri og frisk.

Ihukom Ordene:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Salme+23:5&version=DNB1930

Du dekker bord for mig like for mine fienders øine,
Du salver mitt hode med olje; mitt beger flyter over.

(Salme 23,5)

Det fineste og mest kostbare og mest ædle serverer Han for dig, fordi Han ***elsker***
dig ... :-)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=john+1%3A5&version=LB

(Og lyset skinner i mørket) - og mørket kan aldri slokke det.

(John 1,5)

Du er Hans ejendom for evigt. Hold fast i dette!

18137

Terje Henriksen

Det er ihvertfall noen rompelus som prøver seg med åndelig voldtekt i
forskjellige former, natt og dag, spesielt når jeg skal ut og trene.
Åndsparasitter får nemlig angstnevroser og lidelser når jeg trener, og
vil helst unngå det.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Dette bryr djevelen seg intet om. Det er mulig at han ikke har lest det.

> [...]
> gennem terror und so weiter).
>
> Kald det bare exorcismus!
>
> At fjenden vil eje dig, er således blot en illusion, en løgn!

Det har han neppe forstått, siden han sammen med psykologer, andre
parasitter og rompelus forsøker det de kan på å "eie" og overta og
kontrollere andre rent åndelig. De har imildertid lyktes med de som gir
opp og blir "tatt ned", fordi disse mister motstandskraften de har fått
fra Gud.

> [...]
>
> (John 1,5)
>

> Du er Hans ejendom for evigt. Hold fast i dette!

Det har jeg ingen problemer med, selv om plageåndene og de som skal "ta
en ned" eller gjøre en gal, er mange.

--
Terje Henriksen
Kirkenes