FN-rapportør: Nordkoreas ledere er kriminelle. Video afsløret: Her eksploderer russisk bombefly i lufthavn + external ET-break ? - Re: 2016 uge 03 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/18-421/18-885
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/18-421/18-885 (psychopath-istan)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/18-885
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/ukraine/18-421/18-885
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/18-421/18-885
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/185-000/18-422/18-885
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nato/18-421/18-885
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/18-421/18-885

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, January 18, 2016, CET 07:38, GMT 06:38
Subject: 2016 uge 03 (news samlet)
18875 news:n7i13k$th8$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/tsTYlp-9q-M/licH8mhnCAAJ

> [...]
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg!
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18634 news:mtb2nt$5a6$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18875

FN-rapportør: Nordkoreas ledere er kriminelle. Video afsløret: Her eksploderer russisk bombefly i lufthavn + external ET-break ?

DR S138 fre 22 jan 13:30:57
22.januar dr.dk/nyheder 11:57

FN: NORDKOREAS LEDERE ER KRIMINELLE
Tiden er kommet til formelt at anklage
den nordkoreanske ledelse for krimi-
nelle handlinger, siger FN's særlige
rapportør om menneskerettigheder i
Nordkorea, Marzuki Darusman.

Han konstaterer, at der ikke er sket
nogen fremskridt, siden en FN-rapport
for to år siden beskrev nazilignende
forbrydelser i Nordkorea.

- Ud over at fortsætte det politiske
pres for at tvinge Nordkorea til at
forbedre menneskerettighederne er det
bydende nødvendigt at gå efter et
kriminelt ansvar hos Nordkoreas
ledelse, siger Darusman.

FN-rapportør: Nordkoreas ledere er kriminelle
kl. 11:57

Kommentar:

En oplagt sag for Haag-domstolen!
(Crime does NOT pay!)

Video afsløret: Her eksploderer russisk bombefly i lufthavn
22. jan. 2016, 09:26
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-01-22-video-afsloeret-her-eksploderer-russisk-bombefly-i-lufthavn

To piloter døde ved ulykken, der fandt sted den 8. juni 2015 på
militærbasen Ukrainka i den østlige del af Rusland.

[ ... ]

I alt fem russiske militærfly styrtede i løbet af sommeren 2015.

Re: Ukraine: Vi har tilfangetaget to russiske befalingsmænd -
Re: 2015 uge 21 (news samlet)
18422 news:55598e2f$0$283$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/185-000/18-422
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gfc-xcSPkI8/T6CbvzuF7-gJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/v9dbW0I9iN0/awsAaeNuAuAJ

> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev...

2015-06-08, day no 159 in the year
2015-05-18, day no 138, CET 07:53, GMT 05:53, ET 01:53

Delta = 21

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Daniel+10:13&version=BPH

Daniel 10:13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

13 Den mægtige åndsmagt, der styrer det persiske rige, blokerede
imidlertid vejen for mig i 21 dage. Men så kom ærkeenglen Mikael
mig til hjælp, og jeg efterlod ham dér i kamp med den persiske
åndsfyrste.

Hmm ...

Did we got an external ET-"phonecall", Mr. president ?

Counter (at that time) around 843
Counter now around 1071

Delta = 228

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-01-22, Friday, day no 022, CET 14:55, GMT 13:55)
- "Ready"

Let's straffe disse dumme svin nu, så morgendagens psykopater lærer at holde
sig væk! ... :-)

-

NRK:
22. januar 2016 kl. 09:25