Rusland benægter krigsforbrydelser, men hvis den anklagede selv skal bestemme, mon ikke Hitler så frifandt sig selv? - Re: 2016 uge 41 (news samlet)

Rusland benægter krigsforbrydelser, men hvis den anklagede selv skal bestemme,
mon ikke Hitler så frifandt sig selv?

File 19.333 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/19-333
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/19-333

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 10, 2016, CET 06:50, GMT 04:50
Subject: 2016 uge 41 (news samlet)
19330A news:ntf6m0$8ia$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/FjuLwQoYvPw/-6ufjrAuAQAJ

> [...]
>
> Prøv også :
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 19301 news:nrqif1$ru2$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19330A

Rusland benægter krigsforbrydelser, men hvis den anklagede selv skal bestemme, mon ikke Hitler så frifandt sig selv?
Krigsskibe igen beskudt fra Yemen

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=mark+13.6&version=BPH

Markus 13:6, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Jesus Messias siger:)

Mange vil komme og påstå, at de er Messias,
og de vil føre mange på vildspor.

-

FN's menneskerettighedschef kalder Trump farlig
kl. 13:19
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fns-menneskerettighedschef-kalder-trump-farlig

-

DR S147 tor 13 okt 06:22:12
12.oktober dr.dk/nyheder 21:26

KRIGSSKIBE IGEN BESKUDT FRA YEMEN
For anden gang inden for bare fire dage
er to amerikanske krigsskibe i dag
blevet beskudt med et missil ud for
Yemens kyst - dog uden at blive ramt.

Det bekræfter amerikanske embedsmænd,
skriver Reuters og ABC News.

Denne gang valgte USS Mason at besvare
angrebet med flere skudsalver.

Skibene holder til ved Bab al-Mandab-
strædet i Det Røde Hav, der er et af
verdens mest travle.

Det amerikanske forsvarsministerium
mener, at missilet endnu engang blev
affyret fra Houthi-rebellernes
territorium.

Amerikanske krigsskibe igen beskudt ud for Yemen
12. Okt. 2016 kl. 21:26
http://www.dr.dk/nyheder/udland/amerikanske-krigsskibe-igen-beskudt-ud-yemen

-

DR S148 tor 13 okt 06:22:12
12.oktober dr.dk/nyheder 22:09

RUSLAND BENÆGTER KRIGSFORBRYDELSER
Det giver ingen mening at beskylde
Rusland for krigsforbrydelser i Syrien,
mener landets præsident, Vladimir
Putin.

- Det er en politisk retorik, som ikke
giver meget mening, og som ikke
medregner virkeligheden i Syrien, siger
Putin i et interview med den franske
tv-station TF1.

Frankrig er sammen med Danmark, USA og
Storbritannien blandt de lande, der
tager afstand fra russernes
bombardementer af civile i det
krigshærgede land, men det er Vesten
selv, der har ansvaret for krisen i
Syrien, lyder det fra Putin.

Putin: Vi begår ikke krigsforbrydelser i Syrien
12. Okt. 2016 kl. 22:09
http://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-vi-begaar-ikke-krigsforbrydelser-i-syrien

Kommentar:

Forbrydelserne begyndte allerede i Grozny i Tjetjenien i foråret
1995, da man myrdede civilbefolkningen med hensynsløse bombardementer.

Det bedes dommeren OGSÅ tage højde for (foruden myrderierne i
Georgien, Ukraine og nu også i Syrien)!

Hvis ikke denne ondskab bliver stoppet, ender det med at vi alle
omkommer, fordi psykopati inkluderer grådig altdomminans, apropos
der Fuhrer!