Counter: T-25. Muslimske l�rde: Dr�b og korsf�st terroristerne fra IS + ET-Break - Re: Counter: T-27, 2015 uge 06 (news samlet)

File 18.177 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/voice-of-heaven/18-177
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/18-177
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terrorism/18-177

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Sunday, February 01, 2015, CET 19:31, GMT 18:31
Subject: Counter: T-27, 2015 uge 06 (news samlet)
18169 news:54ce70f4$0$289$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/HmrOKnSV990/bg44tMdaqmsJ

> [...]
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn
>

> Jeg ville øjeblikkelig ta' kontakt til vores allierede
> i NATO og/eller EU og forsøge at overbevise dem om
> ***nødvendigheden*** af at oprette De Forenede
> Demokratiske Nationer (United Democratic Nations, UDN)
> som en ***sund*** modvægt til FN (UN)!
>
> Hvorfor ?
>
> Fordi fordelene ved UDN er for mange (herunder sund
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,

[ ... ]
> Boykot Psykopatistan (Russia)
> http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
[ ... ]
> Stem på snUFO-partiet ...
> http://www.skrivunder.net/stem_pa_snufo-partiet
[ ... ]
> [...]
> http://www.skrivunder.net/interstellart_bryllup_ja_tak
>
> (Givetvis to sider af samme sag!)
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Counter: T-25. Muslimske lærde: Dræb og korsfæst terroristerne fra IS + ET-Break
Død statsadvokat ville arrestere argentinsk præsident
FN advarer om katastrofe i Ukraine

-

Økonomer: Nødvendigt at lade grækere slippe for gæld
kl. 12:45
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/02/02183855.htm

Kommentar:

Start nu med at tilbagebetale, hvad du kan
overkomme!

-

DR S128 tir 03 feb 16:32:16
3.februar dr.dk/nyheder 15:59

FN ADVARER OM KATASTROFE I UKRAINE
Næsten 5400 mennesker har mistet livet
under den 10 måneder lange konflikt i
Ukraine, meddeler FN's
menneskerettighedskontor i Geneve.

En opgørelse baseret på FN-kilder i
regionen viser, at 5358 personer har
mistet livet, mens 12.235 er såret.

Alene de seneste tre uger er 224 civile
dræbt og 545 er såret.

FN's højkommissær for
menneskerettigheder, Zeid Ra'ad Al
Hussein, appellerer til, at parterne
straks indstiller kampene og advarer
om, at situationen ellers kan udvikle
sig katastrofalt.

Knap 5400 dræbte i Ukraine: FN advarer om katastrofe
kl. 15:59
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/03/0203155917.htm

-

Ukraine tæt på decideret krig: Kan ende med et blodbad
kl. 21:06
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/03/140249.htm

-

Død statsadvokat ville arrestere argentinsk præsident
kl. 21:36
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/03/0203213658.htm

-

DR S134 ons 04 feb 10:55:15
4.februar dr.dk/nyheder 06:00

JORDAN HENRETTER TERRORDØMT KVINDE
Jordan har henrettet en dødsdømt
irakisk kvinde, som landet ville have
udvekslet med et gidsel hos
terrororganisationen Islamisk Stat.

Det oplyser jordansk stats-tv ifølge
flere internationale medier.

Henrettelsen af den terrordømte Sajida
al-Rishawi sker, efter at Islamisk Stat
i går offentliggjorde, at gruppen havde
likvideret en jordansk pilot, som
gruppen havde holdt som gidsel.

Foruden Rishawi er en fange fra al-
Qaeda blevet henrettet.

Jordan henretter terrordømt kvinde efter IS-drab
kl. 06:00
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/04/0204044742.htm

-

Korrespondent: Tjetjenere tager til Ukraine for at dræbe russere
kl. 07:00
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/03/190447.htm

-

Økonomer er ligeglade med, hvem der vinder valget
kl. 09:07
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2015/02/03/172915.htm

-

DR S141 ons 04 feb 10:55:16
4.februar dr.dk/nyheder 09:40

KAMPEN MOD KRÆFT SKRIDER FREMAD
Det er International kræftdag i dag.

Og det går godt med kræftforskningen,
selvom 8,2 millioner mennesker årligt
dør af kræft på verdensplan.

- Alt i alt går det rigtig godt fremad
med behandlingen i disse år, siger
Frede Olesen, der er formand i Kræftens
Bekæmpelse.

- Vi har nu styr på, at 40-50 procent
af alle kræfttilfælde skyldes vores
livsstil, og det er specielt tobak, som
er synderen, fortsætter Frede Olesen.

Herhjemme er kræft den hyppigste
dødsårsag blandt mennesker under 65 år.

International kræftdag: Behandlingen bliver bedre
kl. 09:40
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Koebenhavn/2015/02/04/080208.htm

-

149
11:18

samt ...

FN-domstol: Der blev ikke begået folkedrab på Balkan
03. februar 2015, 12:49
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-03-fn-domstol-der-blev-ikke-begaaet-folkedrab-paa-balkan

-

Udkast til præsidents arrestordre fundet hos dræbt anklager
Af Lotte Sørensen
03. februar 2015, 21:21
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-03-udkast-til-praesidents-arrestordre-fundet-hos-draebt-anklager

-

Naser Khader: Brutalt gidseldrab skaber intern IS-splid
Af David Buch Hansen
03. februar 2015, 23:39
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-03-naser-khader-brutalt-gidseldrab-skaber-intern-is-splid

-

Mugabe kan igen rejse ind i Europa
Af Ritzau
04. februar 2015, 02:32
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-04-mugabe-kan-igen-rejse-ind-i-europa

Den snart 91 år gamle Mugabe har styret Zimbabwe
de seneste 35 år, og på grund af brud på
menneskerettighederne indførte EU i 2002 en
våbenembargo, indefrøs Mugabes værdier i europæiske
lande og nægtede ham siden indrejse.

Kommentar:

Helt forkert signal at sende! ... :-(

-

11:12

-

104 SVT Text Onsdag 04 feb 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Jordanien avrättade två som hämnd..130
Utlänningar mördade av IS..........175

* Sex människor dog i tågkrasch......131
* Dödlig flygkrasch i flod i Taiwan..132
* Norge: Tiggarhjälp kan ge fängelse 133

* Lärare misstänks för sexövergrepp..134
Nisman ville arrestera presidenten 135
Brittiskt ja till dna från tre.....136

Tre soldater attackerade...........137
* Tchad: 200 från Boko Haram dödade..138

-

4. februar 2015, 00:08
Uønskede svangerskap kan unngås
http://www.nrk.no/nyheter/1.12188168

Nesten ni av ti uønskede graviditeter i
utviklingsland kunne vært unngått hvis kvinnene
hadde kunnet mer om prevensjonsmidler, viser ny
rapport. Studien viser at en tredel ikke ville
bruke prevensjon av frykt for bivirkninger og
helseplager

-

4. februar 2015, 08:58
Konflikten i Ukraina
To ukrainske soldater drept
http://www.nrk.no/nyheter/1.12188449

To ukrainske soldater er drept og 18 såret i kamper
med prorussiske separatister i løpet av det siste
døgnet. Det opplyser en ukrainsk militærtalsmann.
Rundt 300 ukrainske soldater er drept siden det
ble inngått en våpenhvile i september i fjor.

-

4. februar 2015, 11:32
Konflikten i Ukraina
- Sykehus truffet i Donetsk
http://www.nrk.no/nyheter/1.12188994

Et sykehus er truffet av en artillerigranat i den
øst-ukrainske byen Donetsk. opplyser myndighetene
i byen. De frykter at det er døde og sårede etter
beskytningen, men så langt er ikke tapstall klare.

-

4. februar 2015, 11:40

-

Soldater foran jødisk center blev overfaldet
Tirsdag den 3. februar 2015
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3787

Tirsdag overfaldt en mand en gruppe soldater foran
et jødisk center i Nice i Frankrig.

-

Muslimske lærde: Dræb og korsfæst terroristerne fra IS

Ritzau
4. februar 2015 11:31
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/muslimske-laerde-draeb-og-korsfaest-terroristerne-fra

Institutionen al-Azhar i Kairo opfordrer til et
opgør med Islamisk Stat efter drab på jordansk
gidsel.

Kommentar:

Jeg FRARÅDER at vi bli'r ligeså barbariske som
terroristerne, fordi er det ikke netop lige denne
adfærd, vi væmmes ved ?

I nogle lande er der dødsstraf efter devisen: Øje
for øje, tand for tand og liv for liv.

Men korsfæstelse (ligesom menneskeafbrænding) er
og bliver ***tortur***!

Mit råd er:

Lad IKKE det onde opsluge dig, men bekæmp det onde
med det gode!

Eller som Jesus sagde: Gør mod andre, hvad du vil,
de skal gøre mod dig.

Det er meget sjældent, at et menneske ønsker, at
andre skal torturere en eller på anden måde påføre
en smerte!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-02-04, Wednesday, day no 035, CET 11:51, GMT 10:51)
- "Husk det!"

-

18177

File 18.188 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/18-188
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/18-188
Counter: T-22. Natos topgeneral kalder Putins udspil for uacceptabelt + ET-break (risiko for vor civilisations undergang)

-

Espersen i Lama-samråd: Dommen over os bliver hård
kl. 12:28
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2015/02/06/073629.htm

Kommentar:

En, man IKKE kan regne med, når der er modvind,
eller ligefrem einem Cannibal-istan-spytslikker! ... :-(

-

Korrespondent: Ingen fred i Ukraine uden separatister
kl. 13:49
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/06/110758.htm

-

Tre bud på Ukraines fremtid: Sådan går det for det krigsplagede land
kl. 16:24
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/06/145712.htm

-

DR S118 lør 07 feb 09:45:19
6.februar dr.dk/nyheder 22:36

MØDE SLUT: INGEN AFTALE MED PUTIN
Den tyske forbundskansler, Angela
Merkel, og den franske præsident,
Francois Hollande, forlader Kreml efter
samtaler med den russiske præsident,
Vladimir Putin, om konflikten i
Ukraine.

Det fremgår endnu ikke, hvad der er
kommet ud af samtalerne i løbet af
fredagen.

Kremlin-talsmand Dmitry Peskov siger,
at lederne har haft konstruktive
samtaler frem mod at finde en løsning.

Planen er, at de tre ledere skal tale
sammen i telefon på søndag og han
indikerede, at ukraines præsident Petro
ligeledes vil deltage.

Efter topmøde med Putin: Våbenhvile lader vente på sig
06. Feb. 2015 kl. 22:36
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/06/0206223620.htm

-

DR S124 lør 07 feb 09:45:19
7.februar dr.dk/nyheder 07:38

DF, LA OG Ø: SKÆR I MINISTERPENSION
Normalt er Dansk Folkeparti,
Enhedslisten og Liberal Alliance ikke
enige om meget på Christiansborg, men
nu går de tre partier sammen om et
udspil, der skal hæve politikernes egen
pensionsalder og skære i deres pension.
Det skriver Berlingske.

Eksempelvis skal politikere først kunne
modtage politikerpension fra
folkepensionsalderen ligesom alle andre
danskere, og det skal ifølge partierne
tage længere tid at optjene retten til
ministerpension ved at forlænge
optjeningsperioden fra ét til to år.

Sjælden alliance vil skære i ministerpension
kl. 07:38
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2015/02/07/0207073833.htm

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/skrivunder/afskaf-pension-til-folketingsmedlemmer

En arbejder er sin løn værd, men ingen har sagt, at
man ligefrem skal malke koen!

Det efterlader i hvert fald et MEGET dårligt indtryk
ude i befolkningen, særligt hos dem, der knokler for
at tjene til dagen og vejen! ... :-(

"Kanske" derfor nogle så hellere vil ha' et kalifat?

Der bør nok gælde de samme regler, som i alle andre
brancher (løn efter fortjeneste): 30 år giver en så
meget ret til pension, 1 år knap så meget!

-

DR i Ukraine: Mange ukrainere har vænnet sig til kampene
kl. 09:00
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/06/140742.htm

-

Mere end 4000 magtanvendelser mod anbragte børn sidste år
kl. 11:09

Kommentar:

Børn skal irettesættes (når der er grund til det),
men 4000 er nok for mange!

Jeg kan huske en sag med mig selv (godt nok i en
anden forbindelse), at jeg dårlig kunne dokumentere
et verbalt overgreb uden videooptagelser, så måske
burde man inddrage videoovervågning, som INGEN har
adgang til, men som kan blive åbnet af en dommer
(og sidenhen anklagere og forsvarere).

Er dette en mulighed ?

Som udsat barn ville jeg i hvert fald føle mig lidt
tryggere, hvis jeg kunne dokumentere overgrebene.

Og er det ikke børnene, der kommer i første række i
disse sgaer (fremfor de ansatte og deres rettigheder)?

-

124
12:02

samt ...

Våbenhvile i Ukraine giver civile chance for at flygte
Af Ritzau, jute@tv2
06. februar 2015, 09:45 Opd. 06. februar 2015, 11:02
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-06-vaabenhvile-i-ukraine-giver-civile-chance-for-at-flygte

-

Biden: Ukraine kæmper for sin overlevelse
Af Ritzau, ah...@tv2.dk
06. februar 2015, 13:50 Opd. 06. februar 2015, 14:22
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-06-biden-ukraine-kaemper-for-sin-overlevelse

Rusland fortsætter med at sende lejesoldater og
kampvogne ind i Ukraine, siger den amerikanske
vicepræsident.

Mens Rusland optrapper sit engagement, så kæmper
Ukraine for at overleve, og landet behøver EU's og
USA's hjælp.

-

Tyrkiet forlader sikkerhedskonference i protest
06. februar 2015, 15:58
http://nyhederne.tv2.dk/2015-02-06-tyrkiet-forlader-sikkerhedskonference-i-protest

-

Hundredevis af børn smittet med HIV under Ukraine-konflikten
Af Lars Keinicke Tofte
06. februar 2015, 17:25
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-06-hundredevis-af-boern-smittet-med-hiv-under-ukraine-konflikten

-

Merkel og Hollande forlader samtaler om Ukraine
Af Ritzau
06. februar 2015, 22:32
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-06-merkel-og-hollande-forlader-samtaler-om-ukraine

-

Rusland og EU-lande er enige om udkast til fredsplan
Af Ritzau
07. februar 2015, 09:50 Opd. 07. februar 2015, 10:28
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-07-rusland-og-eu-lande-er-enige-om-udkast-til-fredsplan

-

12:36

-

104 SVT Text Lördag 07 feb 2015

SVT Text

* = efter kl 12 Nyhetsrullen 188

Kanadas HD öppnar för dödshjälp....130
* "Regnflod" över Kalifornien........131

Brändes levande i bussattack.......132

* Källa: Valet i Nigeria skjuts upp..133
Boko Haram har upp till 6.000 man..134

Islamister dödade på Sinaihalvön...135
Notiser: Politiker sköts ihjäl.....148

Moskvamötet är sista chansen......175-

-

6. februar 2015, 20:53
Badawi dømt til pisking i Saudi-Arabia
Utsetter piskingen av blogger
http://www.nrk.no/nyheter/1.12194598

Saudiarabiske myndigheter har for fjerde helgen på
rad utsatt piskingen av menneskerettighetsaktivisten
og bloggeren Raif Badawi, skriver NTB. Badawi er
dømt til 1000 piskeslag for å ha krenket islam i
bloggen sin.

-

7. februar 2015, 06:56
FN-resolusjon mot IS
http://www.nrk.no/nyheter/1.12194759

FNs sikkerhetsråd vil neste uke vedta en resolusjon
som tar sikte på å hindre IS i å finansiere sin
virksomhet med olje, smugling av antikviteter og
løsepenger.

-

7. februar 2015, 12:18

-

Modtag Dalai Lama ordentligt

Leder
Af Anders Ellebæk Madsen
7. februar 2015 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/leder/modtag-dalai-lama-ordentligt

-

Natos topgeneral kalder Putins udspil for uacceptabelt

Ritzau
7. februar 2015 10:20
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/natos-topgeneral-kalder-putins-udspil-uacceptabelt

Den militære øverstkommanderende for Nato kalder
Putins forslag for Østukraine "totalt uacceptable."

Kommentar:

Indse nu ***nødvendigheden*** af UDN samt domstolenes
globale kompetance!

Kun derved kan vi vinde sejr over uretten i verden
(hvad enten det nu gælder angrebskrig med en anden
demokratisk og dermed fredselskende nation eller
You-name-it)!

Ellers vil de blive ved og ved og ved som rovdyr,
og så kan det jo ikke andet end ende galt en dag,
hvor vi alle ender ned i atomafgrunden!

Du skal - med andre ord - arbejede mere ***målrettet***
på din overlevelse!

Det er desværre ikke nogen selvfølge længere (i
denne Putin-skabte galeanstalt)!

-

Merkel: Vi skylder ukrainerne at vove forsøg på fred

Ritzau
7. februar 2015 11:29
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/merkel-vi-skylder-ukrainerne-vove-forsoeg-paa-fred

Kommentar:

Fint nok, men vær ***realist***!

Putin vil ha' det hele, akkurat som Hitler! Og dét
er ***sygeligt***!

Jo mere du sender dét signal til den russiske
befolkning, desto medre kan de distancere sig fra
***galskaben*** og indse, at andre nationer har de
selvsamme rettigheder mht. tryghed bag sikre og
anerkende grænser som Rusland. Og at det netop er
disse rettigheder, der krænkes af putin og hans mænd
i Georgien og nu også i Ukraine! Og at dette må
straffes ved en domstol!

For hvis ikke det bli'r standset, dør vi alle...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-02-07, Saturday, day no 038, CET 13:07, GMT 12:07)
- "Skulle jeg hilse og sige"

Gosch! Er dette virkelig vor fremtid, Sir ?

-

18188

18189 news:54d604ac$0$287$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/HmrOKnSV990/s5X3iKAnqfUJ
> Hmm ... (input memory from) ...
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=job+29%3A17&version=BPH
>
> Jeg besejrede de onde og ***TVANG*** dem
> til at udlevere deres ofre.
>
> (Job 29,17)
>

> Vær ***tapper**! ... :-)
>
> Be a hero! ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> [...]

Be a ***hero***, my friend (out there in space)!

Please ***remember***:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=psa+110%3A3&version=BPH

... (villigt kommer Dit folk på kampens dag), ...
fra morgenrødens skød ...

(Salme 110, 3)

Dette gælder vel også for dig, min galaktiske nabo og ***ven*** ... :-)

Ja! Mine tårne er som bryster!
jeg er ikke længere en mindreårig (uden ansvar)!
Jeg er blevet voksen og giftefærdig! ... :-)

Kom, min elskede, og lad os lege:

Lad os som rovdyr besejre de onde og ***TVINGE*** dem til at udlevere
deres ofre!

18190

File 18.191 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/18-191
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/18-191

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Natos topgeneral kalder Putins udspil for uacceptabelt +
ET-break (risiko for vor civilisations undergang) -
Re: Counter: T-27, 2015 uge 06 (news samlet)
18190 news:54d6094e$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/HmrOKnSV990/MvyVJbyjPSAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/sj4DHDceWYc/NAJhRP_RnhkJ
Sagt (henvendelse til disse onde mennesker):

Jeg RÅDER dig til at holde ultra-lav profil...

CET 13:51
- "Skulle jeg hilse og sige"

Så der ér altså...

CET 13:55