Stalking-ofre: Loven virker ikke. Irans next? + ET-break - Re: 2012 uge 51 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Sunday, December 16, 2012, CET 20:40, GMT 19:40
Subject: 2012 uge 51 (news samlet)
14969 news:50ce23aa$0$289$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/cy5bAts0vXU/Bi5IFwIyaXsJ

> [...]
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)
> Last OUTPUT: 14853 news:50a6e91e$0$287$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14969

Stalking-ofre: Loven virker ikke. Irans next? + ET-break

17. dec. 2012 09.49 Nyheder

http://www.dr.dk/P4/Aarhus/Nyheder/Aarhus/2012/12/17/091946.htm

Kommentar:

Hmm ... (memory on 2012-12-18, CET 08:52, from) ...

https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-person/niels-p-soenderskov

Udsagn fra Per B til Niels P Sønderskov (ang. mig, Mogens Kall):

"du stalker ham"

Mideasttalk + ET-break

-

164
08:11
08:23
06:16

samt ...

08:38

-

Palæstinensiske grupper udtaler: "3. intifada er begyndt"

Tilføjet til udfordringen.dk: 18.12.2012, 09:26
Artiklen bragt i Udfordringen uge 51/2012

Medlemmer af forskellige palæstinensiske grupper har i
weekenden udtalt, at den tredje intifada (opstand) mod
Israel er begyndt, samtidig med at meddeles, at der er
oprettet en militærenhed ved navn "De nationale enheds
Brigader".

Læs mere »
http://www.udfordringen.dk/art.php?ID=25450

Kommentar:

The screw without an end! Og så fik børnene IKKE lagkage
dén dag!...

Og netop i det samme hørte jeg IGEN en røst fra himlen
(still perhaps the voice of ET; altså en udenjordisk
civilisation på besøg i vort solsystem), der sagde:
(2012-12-18, Tuesday, day no 353, CET 09:31, GMT 08:31)
- "Husk det."

Tak skal du eller ha', ET! Du er begyndt at snakke i dag!

Og det er fint, fordi ...

Desto mere du blander dig i disse vor jordiske forhold,
desto mere kan du gøre ***din*** indflydelse gældende!

Og det tror jeg Menneskeheden har godt af, fordi ...

***Dine*** tanker er sunde og normale!

Du kan - med andre ord som Menneskehedens nabo - påvirke os
i en konstruktiv retning, bort fra galskaben!

Så, tak for det ... :-)

Glæder mig til at høre fra dig igen ... :-)

-

14973

File 14.979 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/14-979

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> New output:

Jeg var i bad, og mens jeg funderede over dette, da h�rte
jeg en r�st fra Himlen (perhaps the voice of ET; alts� en
udenjordisk civilisation p� bes�g i vort solsystem) sige:

(2012-12-22, Saturday, day no 357, CET 14:34:09, minus some few seconds)
(2012-12-22, Saturday, day no 357, GMT 13:34:09, minus some few seconds)
- "Jeg straffer"

CET 14:34:09, minus some few seconds
- "uret."

15004