ET-break in regard to nuclearwar - Re: 2013 uge 32 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, August 05, 2013, CET 07:38, GMT 05:38
Subject: 2013 uge 32 (news samlet)
15727 news:51ff3a47$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/RHZOaST8GuI/5SXkBeBjIaQJ

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=UkYz7dsCXd8
>

> See perhaps also ...
> http://www.youtube.com/watch?v=uFRYdGihOl4
>

> God fornøjelse ... :-)
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Tyrkisk general får livstid for kupplaner. ET-break in regard to Hiroshima and Little Boy

-

I dag for mange år siden i 1945 blev verdens første atombombe
smidt over Hiroshima.

Bomben tvang Japan til at kapitulere og det sparede mange
amerikanske soldaters liv.

Men det åbnede samtidig op for afgrunden, hvor en hel planet
kan begå kollektivt selvmord i et atomragnarok.

Og Verden blev dermed aldrig den samme igen:

Menneskeheden er nu ***tvunget*** til at bruge sin forstand,
hvis den vil overleve, idet ubehersket aggression ikke
længere kan fremme overlevelse. Tværtimod!

Se evt. mere vedr. dette in the school example ...
https://en.wikipedia.org/wiki/WarGames

(Gad i grunden vide ***om*** en religiøs galning kan nå at
lære lektien I TIDE ?)...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på bvesøg
i vort solsystem), der sagde (i bydeform, givetvis til den
religiøse galning og ligesindede):

(2013-08-06, Tuesday, day no 218, CET 08:51, GMT 06:51)
- "Svar mig!"

-

DR S172 man 05 aug 17:35:00
5.august dr.dk/nyheder 11:38

TYRKIET: DOM I SAG OM KUPFORSØG
Sikkerheden er skærpet forud for
mandagens ventede dom i en af Tyrkiets
mest omtalte retssager, hvor 275
militærpersoner og andre står anklaget
for kupplaner.

Vejen til retsbygningen i Silivri i
udkanten af Istanbul er afspærret med
stålgærder og betonblokke. Foran
bygningen står omkring 100 personer og
råber slagord mod regeringen.

Mindst 10 mennesker blev kvæstet, da
tyrkisk beredskabspoliti lørdag aften
greb ind for at opløse en demonstration
mod regeringen i Istanbul.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/08/05/0805113856.htm

-

Politiet skal beskytte Akkari i aften:
De værste trusler er ikke kommet endnu

kl. 12:24

DR S175 man 05 aug 17:35:00
5.august dr.dk/nyheder 13:32

TYRKISK DOMSTOL FRIKENDER 21
En tyrkisk domstol har mandag frikendt
21 tiltalte i Ergenecon-retssag, der
tæller 275 anklagede, heriblandt en
tidligere hærchef for at have forberedt
et kup mod landets regering, oplyser
den private fjernsynsstation NTV.

Den meget omtalte sag ses som
premierminister Recep Tayyip Erdogans
forsøg på ad rettens vej at gøre op med
sekulære og militære modstandere i
landet. Nogle af de anklagede kan
risikere domme på op til 20 års
fængsel.

Retten dømmer hver af de tiltalte
enkeltvis. Dommene mod højtstående
anklagede, heriblandt den tidligere
forsvarschef ventes senere.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/08/05/0805133256.htm

-

DR S114 man 05 aug 17:34:57
5.august dr.dk/nyheder 13:54

TYRKISK GENERAL FÅR LIVSTID
General Ilker Basbug er blevet idømt
fængsel på livstid for deltagelse i en
påstået kupsammensværgelse mod den
tyrkiske regering, skriver flere
nyhedsbureauer.

/ritzau/

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/08/05/135222.htm

-

DR S125 tir 06 aug 07:42:28
5.august dr.dk/nyheder 20:01

BRODERSKAB LOKKES MED LØSLADELSER
Egyptens militær og regering tilbyder
at løslade en række medlemmer af Det
Muslimske Broderskab, frigøre
indefrosne midler og tildele det tre
ministerposter i et forsøg på at stoppe
uroen i landet.

- Initiativet sker for at stoppe krisen
og for at få broderskabet til at stoppe
demonstrationerne, siger en
militærkilde til nyhedsbureauet
Reuters.

En politisk kilde med indblik i sagen
har bekræftet oplysningerne over for
nyhedsbureauet.

Mursis tilhængere har demonstreret i
over en måned.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/08/05/0805200113.htm

-

Ahmed Akkari talte i fred for fulde huse

05. Aug. 2013 kl. 21:03

DR S130 tir 06 aug 07:42:29
6.august dr.dk/nyheder 03:14

I FREMTIDEN KAN ALLE BLIVE 100 ÅR
Engang virkede det næsten utænkeligt,
at et menneske skulle være i stand til
at leve i hele 100 år.

Men om få generationer vil det være den
alder, som et gennemsnitligt nyfødt
barn kan forvente at blive, vurderer en
række eksperter på baggrund af den
udvikling, som man har set i danskernes
middellevetid de seneste 150 år,
skriver Kristeligt Dagblad.

- I den periode er middellevetiden
steget jævnt med cirka tre måneder om
året. Der er ingen tegn på, at den
udvikling vil stoppe, siger Knud Juel,
forskningsleder ved Statens Institut
for Folkesundhed.

Læs også ...

DR S133 tir 06 aug 07:42:29
6.august dr.dk/nyheder 05:43

TRUSLEN MOD DANMARK PÅ VEJ NED
Mens USA lukker ambassader i
Mellemøsten og Nordafrika af frygt for
terrorangreb fra al-Qaeda, er truslen
mod Danmark og danske interesser i
udlandet på retur.

Det siger internationale
terroreksperter, som Information har
talt med.

- Danmark er ikke længere et mål i
samme grad som tidligere, siger den
anerkendte terrorekspert Lorenzo
Vidino, der har skrevet flere bøger om
al-Qaeda i Europa.

Den vurdering bygger han blandt andet
på, at Danmark ikke længere optræder i
al-Qaedas retorik.

Læs også ...

Al-Qaeda går efter ***magten*** (= SHIRK; altså
afgudsdyrkelse), og her repræsenterer Danmark så godt som
intet. Vi er blot spottere i deres øjne (hvad enten vi har
spottet eller ej), og det skal jo selvfølgelig straffes i
den hellige afguds navn! Men mere er der heller ikke at komme
efter. Begæret efter magt må mættes et andet sted!

Kim Jong-Un skylder svenskerne milliarder

Mandag d. 5. aug. 2013 kl. 09:44 af Anders Holm Nielsen
for TV 2 Nyhederne (opd. d. 5/8 2013; 10:20)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70569656
:kim-jongun-skylder-svenskerne-milliarder.html

-

Tyrkiet: Skærpet sikkerhed før dom om kupforsøg

Mandag d. 5. aug. 2013 kl. 10:55 af ritzau / ke...@tv2.dk
for TV 2 Nyhederne (opd. d. 5/8 2013; 11:30)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70571150
:tyrkiet-sk%C3%A6rpet-sikkerhed-f%C3%B8r-dom-om-kupfors%C3%B8g.html

-

Politiet har sikkerhedsplan klar for Akkari

Mandag d. 5. aug. 2013 kl. 12:20 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70572082
:politiet-har-sikkerhedsplan-klar-for-akkari.html

-

Tyrkiet: Livsvarigt fængsel til tidligere hærchef

Mandag d. 5. aug. 2013 kl. 12:40 af ritzau / ke...@tv2.dk
for TV 2 Nyhederne (opd. d. 5/8 2013; 13:44)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70572202
:tyrkiet-livsvarigt-f%C3%A6ngsel-til-tidligere-h%C3%A6rchef.html

-

Tyrkisk general idømt livstid

Mandag d. 5. aug. 2013 kl. 14:05 af ritzau/pe...@tv2.dk
for TV 2 Nyhederne (opd. d. 5/8 2013; 14:32)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70573036
:tyrkisk-general-id%C3%B8mt-livstid.html

-

Egyptisk militær lokker broderskab med løsladelser

Mandag d. 5. aug. 2013 kl. 20:01 af ritzau / je...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70587848
:egyptisk-milit%C3%A6r-lokker-broderskab-med-l%C3%B8sladelser.html

-

Nu kan egyptere fornærme præsidenten uden fængsel

Mandag d. 5. aug. 2013 kl. 20:05 af ritzau / je...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70588308
:nu-kan-egyptere-forn%C3%A6rme-pr%C3%A6sidenten-uden-f%C3%A6ngsel.html

Egypterne kan nu fornærme deres præsident uden at risikere
fængselsstraffe - store bøder kan dog blive en konsekvens.

Kommentar:

Et skridt frem og to tilbage!

(Dette har INTET med demokrati at gøre!)

-

Arbejdsløs: Jeg føler mig intet værd

Mandag d. 5. aug. 2013 kl. 20:11 af Heidi Guldager,
he...@tv2.dk, Thomas Foght, th...@tv.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70588221
:arbejdsl%C3%B8s-jeg-f%C3%B8ler-mig-intet-v%C3%A6rd.html

Kommentar:

Vi har desværre fået udviklet et samfund, hvor identiteten
først har værdi, når/hvis der kan præsteres noget. Men det
er en ***falsk*** identitet. Den opbygger IKKE et sundt
Jeg, der dannes gennem en såkaldt præstationsløs-identitet;
altså hvor man har værdi, uanset om man fx. er et lille
spædbarn, der ikke selv kan skifte ble eller om man er lam
eller ej.

Klogest ville det nok være, at alle, der modtager
overførselsindkomst, blev sat til noget meningsfuldt arbejde.
Førtidspensionister inklusiv. De melder sig så bare syge de
dage, hvor helbredet svigter. Jeg kendte fx. engang en
skitzofrem, som var uddannet ingeniør og havde vitterlig
forstand på it. Hans arbejdskraft var langtfra lig med 0%,
og ved at indgå i en social sammenhæng, kunne det faktisk
holde ham lidt mere rask. Men desværre begik han (vist nok)
selvmord.

Der er jo masser af opgaver, der skal løses i samfundet, men
som der ikke er råd til, fx. i genbrugsbranchen. Vi frådser
faktisk i øjeblikket med al det, vi smider ud. Ting, som
sagtens kunne bruges igen (efter lidt istandsættelse). Det
er - som sagt - et meningsfuldt arbejde og vil ku' gi' folk
deres værdighed tilbage, samtidig med at de kvalificerer sig
i jobkøen!

Kanske vi også skulle tvinge det offentlige til at ansætte
langtidsledige fremfor korttidsledige, men vi kan ikke
tillade os at gøre det i den private sektor, fordi det ville
jo være al, al for formynderisk; ja nærmest på grænsen til
diktatur.

Og det gi'r også mening at købe ind og gøre rent for ældre,
handikappede og al, al for travle børnefamilier, så ... !

-

Om få generationer kan alle blive 100 år

Tirsdag d. 6. aug. 2013 kl. 02:45 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70588937
:om-f%C3%A5-generationer-kan-alle-blive-100-%C3%A5r.html

-

Al-Qaeda-truslen mod Danmark er på vej nedad

Tirsdag d. 6. aug. 2013 kl. 03:20 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70588947
:alqaedatruslen-mod-danmark-er-p%C3%A5-vej-nedad.html

136 SVT Text Tisdag 06 aug 2013
UTRIKES PUBLICERAD 5 AUGUSTI

Ny regering tillsatt i Iran

Irans nye president Hassan Rohani
presenterade på måndagen sin nya
regering. De 18 ministrarna, alla män,
är erfarna politiker från hela det
politiska spektrumet.

Sju betecknas som reformsinnade, tre
konservativa, fyra moderata och fyra
anses vara oberoende.

På måndagen utsågs också den tidigare
presidenten Mahmoud Ahmadinejad till
medlem av Rådet för fastställande av
ändamålsenlighet. Rådet medlar mellan
parlamentet och Väktarrådet som över-
vakar att beslut är förenliga med
islam.

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/alarm/15-738

> [...]
> religiøse galning og ligesindede):
>
> (2013-08-06, Tuesday, day no 218, CET 08:51, GMT 06:51)

I dag meget tidligt i morges blev jeg vækket ved at
røgalarmens elektronik "besluttede" sig for at gå i
alarmmode.

Det hændte klokken ...
2013-08-10, CET 04:39, GMT 02:39

Og var det så blot en tilfældighed, eller ... (input memory
from) ...

Tankeoverføring m.m.:

https://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage/Home/et/mind/15-658

Input memory from:

Baggrund:

En fremmed konge opdager at fortrolige oplysninger lægges til
Israels konge

http://www.biblegateway.com/passage/?search=2%20kg%206:12&version=DN1933

Da sagde en af hans Hærførere: "Det er ingen af os, Herre Konge;
det er Profeten Elisa i Israel, der lader Israels Konge vide, hvad du
taler i dit Sovekammer."

(2. King 6,12)

Gud Helligånd kan altså ***videreformidle*** oplysninger (fra et menneskesind
til et andet)!

and ...

The Thief-alarm:

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/07-928