ET-break - Was: OMVEND dig, din uforstandige t�be (fra din ondskab, herunder tyveri af andres ejendom) - Re: 2015 uge 05 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/18-160

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Thursday, January 29, 2015, CET 09:41, GMT 08:41
Subject: Israel-top drøfter svar på Hizbollah-angreb (Irans skakbrik):
Bagmænd vil betale den fulde pris -
Re: 2015 uge 05 (news samlet)
18158 news:54c9f21f$0$286$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/L98Hztpm8_Q/pUAT4C79F7UJ

and ...

Sent: Thursday, January 29, 2015, CET 11:01, GMT 10:01
Subject: OMVEND dig, din uforstandige tåbe (fra din ondskab, herunder tyveri
af andres ejendom) -
Re: 2015 uge 05 (news samlet)
18159 news:54ca0500$0$286$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/L98Hztpm8_Q/jkKDvrK1mlEJ

> [...]
>
> 1.
> Hele verdens undergang
>
> og ...
>
> 2.
> En ***tyveknægts*** undergang
>

> da synes jeg faktisk, at det er bedst, om du gik
> til grunde (pga. din ondskab mod jødefolket osv.),
> fremfor at vi alle omkommer!
>
> OMVEND dig, din uforstandige tåbe (fra din ondskab,
> herunder tyveri af andres ejendom)
>
> Og det samme gælder Jer psykopater i Rusland!
>
> Åh ... I Jerikos forbandede vantroens mure. I
> ***command*** in the name of Christ Jesus: Bow down!

More news:

Rusland smækker døren til europæisk råd resten af året
Af Ritzau
29. januar 2015, 01:52
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-01-29-rusland-smaekker-doeren-til-europaeisk-raad-resten-af-aaret

Kommentar:

Kunne du ikke, nu når du er i gang, låse dig selv
ude, så vi andre kan blive fri for dig og navnlig
din ondskab!

FORBANDET være enhver, der myrder og stjæler fra
sin naboer (og andre), hvad end de nu hedder
Georgianere eller Ukrainere!

FORBANDET være sådanne onde mennesker!

Down to hell with You...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-01-29, Thursday, day no 029, CET 11:08, GMT 10:08)
- "All"

Last OUTPUT: 18000 news:5487e1ef$0$302$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18160

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/hezbollah/18-161

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, January 25, 2015, CET 18:04, GMT 17:04
Subject: 2015 uge 05 (news samlet)
18151 news:54c521f8$0$294$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/L98Hztpm8_Q/u2GxEMA8-PMJ

> [...]
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn
>

> Jeg ville øjeblikkelig ta' kontakt til vores allierede
> i NATO og/eller EU og forsøge at overbevise dem om
> ***nødvendigheden*** af at oprette De Forenede
> Demokratiske Nationer (United Democratic Nations, UDN)
> som en ***sund*** modvægt til FN (UN)!
>
> Hvorfor ?
>
> Fordi fordelene ved UDN er for mange (herunder sund
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,

[ ... ]
> Boykot Psykopatistan (Russia)
> http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
[ ... ]
> Stem på snUFO-partiet ...
> http://www.skrivunder.net/stem_pa_snufo-partiet
[ ... ]
> [...]
> http://www.skrivunder.net/interstellart_bryllup_ja_tak
>
> (Givetvis to sider af samme sag!)
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Israel får brev fra Hizbollah efter blodigt grænseskyderi + ET-break
Forskere advarer: Ebola-virus muterer

-

Israel får brev fra Hizbollah efter blodigt grænseskyderi
kl. 10:55
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/01/29/0129105526.htm

Hizbollah har tilsyneladende ikke noget ønske om at
optrappe konflikt, men israelske styrker holder sig
klar.

Hezbollah-bevægelsen er ikke interesseret i at
optrappe konflikten med Israel.

Den besked har det israelske forsvarsministerium
modtaget gennem FNs fredsbevarende styrke i Libanon,
dagen efter, at to israelske soldater og en
FN-soldat blev dræbt på grænsen mellem Libanon og
Israel.

Den israelske forsvarsminister, Moshe Yaalon,
bekræfter, at have modtaget beskeden.

Kommentar:

I skal OMVENDE Jer fra jeres ondskab. Det Forjættede
Land tilhører IKKE Jer!

Hmm ...

OUTPUT this message now, Sir ?

Og hold op med det martyr-flip. I er aldeles ikke
martyrere, når I myrder andre mennesker. Det er et
***MISBRUG*** af ordet, og så kan vi andre jo ikke
andet end tænke, at I er bindegale!

Vous comprenez?

Ja! SELVFØLGELIG forstår enhver idiot, at I vil
skræmme fjenden, men det er løbet løbst for Jer,
denne propaganda, og I er havnet i djævelens
fangegarn (hvor løgn og mord er det normale, fremfor
medmenneskelighed)!

Nu er I kommet i krig mod andre, der bruger de samme
galskabsagtige våben, så I høster, hvad I selv har
sået: Ondskab!

Hvorfor (blive ved med at blive trukket rundt i
djævelens maneche som et dumt dyr uden forstand)...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-01-29, Thursday, day no 029, CET 11:49, GMT 10:49)
- "(Spørger jeg)"

Thank You for Your support, Sir! ... :-)

Forskere advarer: Ebola-virus muterer
Af Lotte Sørensen
29. januar 2015, 09:41
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-01-29-forskere-advarer-ebola-virus-muterer