Filmen 'Nærkontakt af 3. grad' og realiteternes verden

Jeg så filmen 'Nærkontakt af 3. grad', Amr. science fiction-drama fra 1977,
af Steven Spielberg i går fra den danske Tv-kanal 'TV2 Film', klokken 21:00.

På baggrund af det fundne ET-stjernekort i Bibelen, see perhaps ...
5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
... bør jeg måske lige her komme med nogle rettelser (til filmen):

1.A
Mødet vil IKKE blive holdt i hemmelighed.

Jesus siger (angående Sin genkomst, herunder Hans engle, som i Liv-2
hypotesen givetvis bl.a. kan dækker over ET, Aliens from Space):

0588 news:z2rsa.44453$y3.31...@news010.worldonline.dk

> ... Matt 24,27 ...
[ ... ]
> Thi ligesom lynet, der kommer fra øst, lyser HELT OM i vest, sådan skal
> Menneskesønnens komme være.
>
> Dersom Liv-2 ankom vil det ØJEBLIKKELIG rygtes i hele "byen" !!!

Vi advares ligefrem mod at tro, at det sker skjult (Matt.24,26).

1.B
Fremgangsmåden (angående ankomsten):

Jesus siger (ligeledes igen angående Sin genkomst):

Hvor ådselet er, dér vil gribbene flokkes.
Matt. 24,28

Jeg var engang sammen med en kristen, og han forstod ikke dette Skriftsted
udfra sin religiøse opfattelse.

Men hvordan opfører gribbe sig i grunden ?

De holder øje med hinanden:. Hov, der dykkede min sidemakker ? - Hvorfor nu
det ? - Mon han skulle have fået færden af et ådsel ? - Jeg må vist hellere
følge efter ham, for jeg vil sandelig også have min andel af byttet!

Når vi læser Evangelierne i NT, hænder det, at Jesus siger til nogle
mennesker (som Han lige har helbredt), at de ikke må fortælle andre det. Og
dog alligevel gjorde de det (fx. Matt.9,28-31) ... :-)

Hvorfor ?

Fordi det er simpelt hen bare en kæmpe sensation; en nyhed uden sidestykke.

Og mon ikke mennesker vil opføre sig på tilsvarende vis mht.
UFO-observationer ?

0588 news:z2rsa.44453$y3.31...@news010.worldonline.dk

> Hvor Liv-2 er, dér vil ateisterne (OG vi andre) flokkes.
> (ihukom fx. filmen: Nærkontakt af 3. grad)

2.A
Afrejse oder Bryllup (Wedding)

I filmen 'Nærkontakt af 3. grad' lægges der op til, at Liv-2 rejser bort
efter nærkontakten af 3. grad, men såfremt Bibelens Skrifter dækker om en
meddelse fra Liv-2, da slås det meget tydeligt fast, at mødet sammenlignes
med et Bryllup; altså at de IKKE agter at rejse bort (uden os) ... :-)

Det havde også været ret trist (om det var tilfældet), synes jeg, fordi
hændelser af denne kalibre jo ikke ligefrem forekommer sådan hver anden dag!

2.B
Gælder dette en særlig udvalgt skare eller os alle ?

1610 news:gRJ0c.102192$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> 97-02-02.HIZ
[ ... ]
> Kom lad os vandre op til DADDYs hus ABOVE the hill
> (2304 km.^3), thi fra I AM udgår der retfærd.
> Es. 2,2-5

Isaiah 2,2-5 inkluderer vel *alle* folk og nationer, og dette er jo også i
overensstemmelse med NT's budskab ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6039 news:4mDyh.25$65...@news.get2net.dk
6038 news:Y4Dyh.23$Z%7...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6040

"Jesus-loves-you" skrev
6040 news:VtFyh.31$be2...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Isaiah 2,2-5 inkluderer vel *alle* folk og nationer, og dette er jo også i
> overensstemmelse med NT's budskab ... :-)

ET-Break:
(2007-02-08, Thursday, CET 14:27, GMT 13:27)
- "You are welcome."

Hmm ... memory on:
6038 news:Y4Dyh.23$Z%7...@news.get2net.dk

?

14:27
- "Det får du at vide senere (Mogens)."

Okay ... :-)

14:30
- "Bye-bye for now."

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6041

> [...]

> Isaiah 2,2-5 inkluderer vel *alle* folk og nationer, og dette er jo også i
> overensstemmelse med NT's budskab ... :-)

(2007-02-08, Thursday, CET 14:47, GMT 13:47)
- "Kom med."

:-)

The ET-music ...
5746 news:Gs6Sg.24$RH2...@news.get2net.dk
5827 news:Ri4_g.25$k21...@news.get2net.dk

> 004, Harmony, CD2, Track19, Time to say Hello, was: goodbye.
... was on (at that time).

Hmm ... this reminds me a "little" bit about Luk.14,23.

-

Last file-OUTPUT:
6041 news:HGFyh.32$f%1...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6042

> [...]

> Det havde også været ret trist (om det var tilfældet), synes jeg, fordi
> hændelser af denne kalibre jo ikke ligefrem forekommer sådan hver anden

Interrupt from ...
4414 news:C6WXe.68382$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

This place (1.Mos. (Gen.) 2,20b) is a "little" bit emty without You, ET...

ET-Break:
(2007-02-08, Thursday, CET 20:13:38, delay 0, GMT 19:13:38)
- "I know."

20:21
- "I feel the same."

:-)

-

Last file-OUTPUT:
6043 news:R7Kyh.75$dB7...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6044

> [...]

> Jeg så filmen 'Nærkontakt af 3. grad', Amr. science fiction-drama fra

> 1977, af Steven Spielberg i går fra den danske Tv-kanal 'TV2 Film',

[ ... ]
> [...]

> nu det ? - Mon han skulle have fået færden af et ådsel ? - Jeg må vist
> hellere følge efter ham, for jeg vil sandelig også have min andel af

Interupt from ...
6324 news:KttLh.1$oo...@news.get2net.dk

... renhen (white) ... NO Big-Brother-syntax and so on ...

Simuleringsprogram:
Mig vil også ha' en andel i "byttet"...

ET-Break:
(2007-03-19, Monday, CET 12:46:30, delay 0, GMT 11:46:30)
- "Welcome."

:-)

-

Last file-OUTPUT:
6325 news:lVtLh.3$%R6...@news.get2net.dk

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk

File-number: 6326

http://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/airport-matt-24-28

"Jesus-loves-you" skrev ...

Sent: Thursday, February 08, 2007, CET 14:21, GMT 13:21
Subject: Filmen 'N�rkontakt af 3. grad' og realiteternes verden
6040 news:VtFyh.31$be2...@news.get2net.dk corrections movie_3.contact
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/bd21a9d0bfb75348

> Jeg s� filmen 'N�rkontakt af 3. grad', Amr. science fiction-drama fra
> 1977, af Steven Spielberg i g�r fra den danske Tv-kanal 'TV2 Film',
> klokken 21:00.
[ ... ]
> ... nogle rettelser (til filmen):
>

> 1.A
> M�det vil IKKE blive holdt i hemmelighed.
[ ... ]
> 1.B
> Fremgangsm�den (ang�ende ankomsten):
>
> Jesus siger (ligeledes igen ang�ende Sin genkomst):
>
> Hvor �dselet er, d�r vil gribbene flokkes.

> Matt. 24,28
>
> Jeg var engang sammen med en kristen, og han forstod ikke dette Skriftsted

> udfra sin religi�se opfattelse.
>
> Men hvordan opf�rer gribbe sig i grunden ?
>
> De holder �je med hinanden:. Hov, der dykkede min sidemakker ? - Hvorfor
> nu det ? - Mon han skulle have f�et f�rden af et �dsel ? - Jeg m� vist
> hellere f�lge efter ham, for jeg vil sandelig ogs� have min andel af
> [...]

Denne Lotto-illustration kan m�ske ogs� hj�lpe lidt p� vej mht. forst�elsen:

Input news from ...

=== citat start ===

148 SVT Text Tisdag 18 aug 2009
V�RLDEN I KORTHET 18 AUGUSTI

Italien
Jackpot �r uppe i svindlande
1,4 miljarder kronor i italienska
Super Enalotto, sedan ingen lyckades
kamma hem vinsten i g�r. Det
italienska lottospelet har lockat
m�ngder av lottk�pare, inhemska s� v�l
som bes�kande turister.

=== citat slut ====

Det Italienske Lotto spil har *tiltrukket* m�ngder af billet k�bere,
indenlandske s�vel som bes�gende turister.

Gribbene bliver tiltrukket af �dslet, turisterne af Lotto-gevinsten, og
p� samme m�de mht. UFO-jagten!

With kind regards,

Last OUTPUT: 09423 news:4a89c242$0$302$1472...@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9424