Dansk spionchef: Vi overholder dansk lovgivning + ET-Break - Re: 2013 uge 44 (news samlet)

File 15.942 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/blasphemy/15-942
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/15-942
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/echelon/15-942

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Monday, October 28, 2013, CET 07:02, GMT 06:02
Subject: 2013 uge 44 (news samlet)
15937 news:526dfdfd$0$300$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/lGb7_19ijq0/sWLOo-1TZ2EJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2013-10-28, Monday, day no 301 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Mekka-responce no 1, see ...

DR S149 ons 30 okt 23:06:05
30.oktober dr.dk/nyheder 10:37

ISRAEL UDVIDER BOSÆTTELSER
Israel satte tidligt onsdag 26
palæstinensiske veteran-fanger fri i
overensstemmelse med aftaler indgået i
den amerikansk-støttede fredsproces,
men samtidig er det netop blevet klart,
at der vil blive bygget hjem til
yderligere 1500 jødiske bosættere i det
arabiske Østjerusalem.

Forløbet er en tro gengivelse af
tidligere fangefrigivelse, som Israel
også fulgte meddelelsen om, at 2000 nye
bosætterhjem ville blive opført i
navnligt det arabiske Østjerusalem.

Palæstinenserne protesterer over
Israelernes forhold til
fredsforhandlinger.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/30/1030103717.htm

-

DR S177 tor 31 okt 08:53:56
31.oktober dr.dk/nyheder 02:40

MEDIE: NSA AFLYTTEDE VATIKANET
USA's efterretningstjeneste NSA er for
tiden under skarp beskydning for at
have aflyttet udenlandske statsledere.
Nu rykker aflytnings-afsløringerne også
ind Vatikanet.

Ifølge det italienske magasin Panorama
har NSA aflyttet telefonopkald i den
katolske kirkes hovedkvarter i Rom.
Samtalerne kan have drejet sig om, hvem
der skulle tage over efter pave
Benedikt, lyder det.

Magasinet skriver, at NSA har aflyttet
46 millioner telefonopkald ind og ud af
Vatikanet fra perioden 10. december
2012 til 8. januar 2013.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/31/023820.htm

Kommentar:

Ihukom ordene Jesus sagde:

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Lukas+12:3&version=DN1933

Derfor, alt hvad I have sagt i Mørket, skal høres i Lyset;
og hvad I have talt i Øret i Kamrene, skal blive prædiket
på Tagene.

Lukas 12,3

Og det givet jo "lidt" stof til eftertanke, ikke sandt? ... :-)

-

DR S115 tor 31 okt 08:55:22
31.oktober dr.dk/nyheder 05:46

EUROPA: STOP USA'S OVERVÅGNING
Forskellige delegationer fra EU-
Parlamentet var onsdag på besøg i
Washington for at blive klogere på
overvågningen af blandt andet
europæiske toppolitikere og
institutioner.

EU-Parlamentets borgerretttighedsudvalg
mødtes med de vigtigste føderale
afdelinger, der er involveret i
efterretningstjenesten NSA's omfattende
overvågningsarbejde.

Men den europæiske delegation har ikke
fået noget "tilfredsstillende" svar på
anklagerne om, at USA skulle have
aflyttet flere statsledere i Europa,
skriver EU-Parlamentet i en
pressemeddelelse.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/31/1031054645.htm

Kommentar:

I må være ***realister***: Fx. Canibalistan (China) og
Psykopatistan (Russia) foretager OGSÅ aflytninger. De taler
bare ikke om det (for det ville jo ***afsløre*** dem, ikke
sandt)!

-

DR S116 tor 31 okt 08:55:22
31.oktober dr.dk/nyheder 05:58

NÆSTEN 50 BØRNELIG FUNDET I SAHARA
Ligene af 87 flygtninge, som er døde af
tørst, er onsdag fundet i Nigers
nordlige ørken, siger en
sikkerhedskilde i den midtafrikanske
republik.

De mange døde mennesker blev fundet få
kilometer fra Algeriet, som angiveligt
var deres destination.

De omkom tidligt i oktober efter et
mislykket forsøg på at nå frem til det
nordafrikanske land. De indledte
åbenbart deres rejse sidst i september.

Der var tale om 48 børn, 32 kvinder og
syv mænd. Tidligere er fem kvindelig
blevet fundet, siger sikkerhedskilden.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/31/1031055841.htm

-

126
09:00

-

samt ...

Snowden-læk afslører dansk samarbejde med NSA
Af Ritzau, / kr...@tv2.dk
30. oktober 2013, 19:31
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2013-10-30-snowden-l%C3%A6k-afsl%C3%B8rer-dansk-samarbejde-med-nsa

-

Dansk spionchef: Vi overholder dansk lovgivning
Af Ritzau
30. oktober 2013, 20:10 Opd. 30. oktober 2013, 20:25
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2013-10-30-dansk-spionchef-vi-overholder-dansk-lovgivning

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/echelon

... (inklusiv: Til Øverstkommanderende) ...

Også når I i tide og navnlig utide giver folk mundkurv på
(***UDENOM*** domstolene, så "tiltalte" ingen mulighed får
for at forsvare sig, apropos Grundlovens paragraf 77 vedr.
Ytringsfrihed)?

Næppe!

Det er et ***Forfatningsbrud***, det I (eller andre ansvarlige
foretager Jer)!

Og I opnår kun éen ting (ved dette magtmisbrug): Og det er,
at folk desværre melder sig ud af samfundets fællesskab og
dermed anser sig berettiget til terror mod alle os andre!

Fordi ...

Hvorfor skal de overholde loven, når I ikke gør det!

Lyt derfor til mit råd:
Vær et ***forbillede*** (fremfor et ***negativt***
læreeksempel), som man kan abe efter mht. god, anstændig
optræder osv.!

Hvor er - for øvrigt - Villy Søvndahl henne?

Jeg synes ikke, at man hører meget til ham (efter
hjerteanfaldet)?

Er der noget, I forsøger at skjule for offentligheden?

Man kan i hvert fald dårlig få andet indtryk!

Og husk på (vedr. denne interne konflikt i "Andedammen"):
Det var ***voildtægtsforbryderen***, der startede; IKKE os
andre!

Det er således helt og holdent Jer selv - eller rettere:
jeres arbejdsgivere - der har skylden for, at vi er havnet,
hvor vi står nu (i denne ... tja, hvad skal jeg kalde den:
Borgerkrig? - ... Arh, dét er nok lidt for voldsomt et ord)

Men du må indstille dig på at blive ***taberen***!

(Om ikke før så i hvert fald, når min Chef° ankommer!)

Og spørgsmålet er nu, ***om*** du kan tåle at tabe?

En synd plejer jo som oftest at trække en ned i skidtet, så
man begår næste synd osv.!

Og lige pludselig hænger man fast i hængedynget og ikke kan
slippe ud af svinestiens kloakstank!

Jeg (og andre på dette hold) ønsker IKKE Jeres død, men I
leger med ilden, og det er således helt og holdent
***selvforskyldt***!

og så kan det jo ikke andet end ende galt før eller
sidenhen, vel!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2013-10-31, Thursday, day no 304, CET 09:28, GMT 08:28)
- "(Spørger jeg)"

(NB! Det var langtfra 100% sikkert, at 09:28-ordene kom fra
Himlen. Det kunne denne gang godt være min underbevidsthed,
der spillede mig et puds. Men det bør alligevel, ikke mindst
af hensyn til Jeres liv indrapporteres!)

NB! Det må stå ***enhver*** frit (i efterretningstjenesten)
at deltage i denne ***specifikke*** sag vedr. magtmisbrug i
statsministeriet osv.!

En ansat har jo IKKE sværget Hitler troskab men "blot"
Forfatningen!

Man kan således IKKE tillade sig at bringe denne i
unødvendig livsfare (for at dække over ens egen synd)...

CET 09:33
- "Amen."

(Denne gang kom 09:33-ordet fra Himlen!)

Det er egoistisk og ***usmageligt***!

-

15942

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

File 15.945 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/15-945

-

News:dk.politik
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Syrisk udstyr til kemi-våben er destrueret + ET-break (irt. the thief Putin)

-

DR S127 tor 31 okt 10:08:57
31.oktober dr.dk/nyheder 08:54

FRANKRIG OG NSA BYTTEDE OPLYSNINGER
Kritikken af den amerikanske
efterretningstjeneste aflytninger og
spionage har været massiv i hele
Europa, også i Frankrig.

Men ifølge den franske avis Le Monde
fremgår det af et lækket notat, at
Frankrig omkring nytår 2012 gav
amerikanerne lov til at indsamle data
fra franske mobiltelefoner.

Ifølge en højt placeret kilde i den
franske efterretningstjeneste DGSE er
der tale om en regulær byttehandel
mellem NSA og DGSE, hvor amerikanerne
får adgang til franske telefonopkald
mod oplysninger fra andre lande.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/31/080407.htm

-

Forbes: Putin overhaler Obama som den mest magtfulde person
kl. 09:07
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/31/070302.htm

Kommentar:

Mht. Putins ***angrebskrig*** på nabolandet Georgien i aug.
2008, som blev iværksat fordi Putin ville dominere ***al***
olie-transporten fra regionen (og således ikke undre
Georgien ret til at råde over egen ejendom) ...

Compare with ...

http://www.biblegateway.com/passage/?search=2%20Samuel%2012:1-7&version=DN1933
http://www.biblegateway.com/passage/?search=2%20Samuel%2012:1-7&version=RUSV

Hmm ... (memory on from) ...