To kristne præster fundet dræbt i Kenya og kristne bryllupsgæster myrdet i Kairo + ET-break - Re: 2013 uge 43 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 21, 2013, CET 07:24, GMT 05:24
Subject: 2013 uge 43 (news samlet)
15914 news:5264ba87$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vBWgydnHgzo/A6AQE3MkTJ0J

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2013-10-21, Monday, day no 294 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Mekka-responce no 1, see ...

31 mennesker dræbt af bilbombe i Syrien

kl. 12:48
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/20/1020124818.htm

-

DR S154 man 21 okt 07:30:55
20.oktober dr.dk/nyheder 22:34

TO PRÆSTER FUNDET DRÆBT I KENYA
To kristne præster er søndag fundet
dræbt to forskellige steder i Kenya.
Det beretter flere øjenvidner ifølge
AFP.

Drabene finder sted blot to uger efter,
at den populære muslimske leder Sheikh
Ibrahim Ismail blev dræbt i Kenya,
hvilket efterfølgende førte til
voldsomme protester i havnebyen
Mombasa, hvor vrede demonstranter
blandt andet satte ild til en kirke.

Søndag morgen blev Charles Matole,
leder af en gospelkirke i Mombasa,
fundet dræbt i sin kirke. Han var
blevet skudt i hovedet og lå med en
bibel i hænderne.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/20/1020223406.htm

Kommentar:

Islam er en taber-religion, der ikke kan tåle
konkurrence (men på tyrannisk vis underkurer sine tilhængere
og forfølger sine såkaldte modstandere)! ... :-(

Kan sådan en religion være den ægte vare...

Og netop da i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:

(2013-10-21, Monday, day no 294, CET 07:40, GMT 05:40)
- "Spørger jeg"

Næppe!

Det er djævelen, der går på rov (via sine hjernevaskede
undersåtter)!

Træet kendes jo på dets frugt: Et godt træ bærer god frugt,
mens et dårligt træ bærer dårlig frugt.

Og det her; det er pilråddent (noget som menneskeheden IKKE
kan bruge)!...

CET 07:46
- "Tværtimod!"

-

DR S156 man 21 okt 07:30:56
20.oktober dr.dk/nyheder 23:45

TRE BRYLLUPSGÆSTER DRÆBT I KAIRO
Maskerede mænd bevæbnet med pistoler
dræbte søndag aften mindst tre personer
og sårede mindst ni foran en kristen
kirke i en forstad til den egyptiske
hovedstad, Kairo.

Det oplyser den egyptiske regering
ifølge AFP.

De bevæbnede mænd kom på motorcykel
kørende, mens folk strømmede ud af
kirken efter et bryllup. Herefter
flygtede de uidentificerede
gerningsmænd fra stedet.

De dræbte er angiveligt en kvinde, en
mand og et otteårigt barn. Angrebet
fandt sted i bydelen Al-Warak i det
nordlige Kairo.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/20/1020234503.htm

[...]

DR S157 man 21 okt 07:30:56
20.oktober dr.dk/nyheder 23:55

IMAM-UDDANNELSE KAN VÆRE PÅ VEJ
Vejen er banet for en imam-uddannelse,
der eksempelvis kan placeres sammen med
de teologiske uddannelser.

Et politisk flertal ser positivt på
forslaget, som forleden blev
præsenteret af domprovst i København og
formand for Danske Kirkers Råd Anders
Gadegaard. Det viser en rundringning
foretaget af Kristeligt Dagblad.

Forslaget har mødt opbakning blandt
andet fra teologiuddannelsen i
København og flere muslimske
organisationer. Nu støtter
regeringspartierne samt Liberal
Alliance og Enhedslisten også
forslaget.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/20/1020235547.htm

-

DR S159 man 21 okt 07:30:56
21.oktober dr.dk/nyheder 05:44

USAS FORHOLD TIL PAKISTAN I BEDRING
USA's udenrigsministerium har bedt
Kongressen i Washington om at genoptage
et nedfrossent sikkerhedssamarbejde med
Pakistan. Programmet koster USA over
300 millioner dollar, hvilket svarer
til mere end 1,6 milliarder kroner.

- Dette er en del af en lang proces om
at genstarte samarbejdet om sikkerheds-
assistance, efter at iværksættelsen
blev sinket af de bilaterale
udfordringer i 2011 og 2012, fortæller
talskvinden Marie Harf fra det
amerikanske udenrigsministerium.

Meldingen kommer samtidig med, at
udenrigsminister John Kerry mødtes med
Pakistans premierminister, Nawaz
Sharif, i USA.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/21/1021054441.htm

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/syria/15-920

-
Assad: Jeg er præsidentkandidat + ET-break

-

DR S132 tir 22 okt 06:31:15
21.oktober dr.dk/nyheder 18:16

ASSAD: JEG ER PRÆSIDENTKANDIDAT
Syriens præsident, Bashar al-Assad, ser
ingen hindringer for, at han kan være
kandidat ved præsidentvalget i 2014.
Det fortæller han til den statslige tv-
kanal al-Mayadeen mandag.

- Personligt ser jeg ingen hindring
for, at jeg kan stille op ved det
kommende præsidentvalg, citerer al-
Mayadeen præsidenten for at udtale i et
interview.

Assads styre har de seneste to og et
halvt år bekæmpet et oprør. Flere end
100.000 mennesker har mistet livet
under konflikten.

Assad overtog præsidentposten i år 2000
efter sin far Hafez al-Assads død.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/21/1021181651.htm

Kommentar:

Straffede personer kan ikke opstille, og enhver er enige
om, at du BURDE være blevet straffet for lang tid siden!...

Og netop da i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:

(2013-10-22, Tuesday, day no 295, CET 06:41, GMT 04:41)
- "Det kommer!"

Dejligt at høre, ET ... :-)

https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/15-922
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/hole-spirit/pour-out/15-922
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/terror/15-922
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/egypt/15-922

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Tuesday, October 22, 2013, CET 08:12, GMT 06:12
Subject: Angreb mod Egyptens koptere øger den sekteriske splid -
Re: 2013 uge 43 (news samlet)
15921 news:52661743$0$304$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vBWgydnHgzo/6aJjPzXembQJ

> [...]
> civilisation in the universe visiting our solar system.
>
> And this is great news for Mankind ... :-)
>

> and ...
>
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home
>
> Footsteps
> The "Animal"-hunter-program
> (The UFO-hunting)
> [ ... ]
>
> Since then ...
>
> 61, 61
> 744, 744
> 50, 46 (200) + warning to psychopath-istan (Russia)
> 117, ?
>

> (Denne Jeres såkaldte guddom kan jo hverken gå, se, høre

Et udsagn:

Mig ikke tåle kritik!
Mig myrde enhver, der kritiserer mig, fordi ...
Mig, mig, mig og kun mig über alles!

Og dét bli'r sagen jo ikke bedre af...

Og netop da i det samme hørte jeg IGEN en røst fra Himlen
(still perhaps the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation
på besøg i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:

(2013-10-22, Tuesday, day no 295, CET 08:16, GMT 06:16)
- "Tværtimod."

Thank You, for Your support, ET ... :-)

Men hvis jeg skal overbevise disse galning, så må du gi' mig flere
tegn; altså ***tydelige*** tilkendegivelser af, at de skal omvende
sig fra deres ondskab (herunder myrderierne)!

Jeg kan ikke forvalte godset på ret vis ellers!

Ihukom venligst ordene:

http://www.biblegateway.com/passage/?search=psa%20125:3&version=BPH

I længden tillader Han (Gud) ikke de onde at ... (hærge) ...;
ellers ville også de retfærdige begynde at handle ondt,
når de blev tvunget dertil.

(Salme 125,3 - på hverdagsdansk, 1992)

Og igen hørte jeg røsten fra Himlen sige:

CET 08:21
- "(det skal du få)"

CET 08:21
- "support"

Thank You, Sir ... :-)

Fri os fra denne rædselsfulde ***plage*** som jo islam er (pga. deres
vold, mord, død og ødelæggelse)!

Sig derfor (også alle I muslimer):
Vi ***forsager*** djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen!

Og bed også denne bøn:
Herre, vor Gud! Vi beder os ***fritager*** for hjernevask. Åben vores
sind, så vi kan se klart...

Og netop i det samme hørte jeg igen røsten fra Himlen sige:

CET 08:25
- "Jeg vil"

CET 08:26
- "udgyde (Min Ånd)"

CET 08:26
- "på jorden"

CET 08:26
- "over al kød"

CET 08:27
- "menneske(blod)"

Last OUTPUT: 15750 news:5209cdda$0$303$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 15922

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/15-928

-

> [...]

> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Eksplosion på russisk base: Seks soldater dræbt + ET-break

-

Facebook tillader igen videoer af halshugninger

kl. 11:14
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Medier/2013/10/15/094554.htm

-

DR S114 tir 22 okt 20:30:59
22.oktober dr.dk/nyheder 14:49

VILLY SØVNDAL OPERERET FOR BLODPROP
Udenrigsminister Villy Søvndal er
tirsdag på Rigshospitalet blevet
opereret for en blodprop i hjertet.

Operationen er vellykket.
Udenrigsministeren har det godt, og det
forventes, at han genoptager arbejdet i
løbet af kort tid, meddeler
udenrigsministeriet i en
pressemeddelelse.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/22/1022144947.htm

-

Søvndal fik det dårligt i ministerbilen

kl. 15:18
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/22/151138.htm

Forinden havde Villy Søvndal haft det dårligt i hjemmet,
inden han tog afsted mod ministeriet ved 8-tiden.

I bilen har Søvndal det skidt, så chaufføren vælger at
ringe efter en ambulance. Den ...

-

DR S119 tir 22 okt 20:30:59
22.oktober dr.dk/nyheder 15:54

DOMSTOL BEORDRER ETA-FANGE SAT FRI
En domstol i den spanske hovedstad,
Madrid, har afgjort, at den baskiske
separatist og terrordømte Ines del Rio
skal løslades. Afgørelsen kommer i
kølvandet på en tilsvarende dom mandag
i Den Europæiske Menneskeretsdomstol.

Det kan betyde, at Spanien bliver nødt
til at løslade mindst 60 andre
medlemmer af den baskiske
separatistbevægelse, ETA, syv medlemmer
af den stærkt venstreorienterede Grapo-
gruppe samt fire almindelige
kriminelle.

I 80erne blev Del Rio dømt i alt 3828
års fængsel for terrorisme, herunder et
terrorattentat, der i 1986 dræbte 12
spanske politifolk.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/22/1022155451.htm

Kommentar:

Gak-gak! ... :-(

-

SF Gruppesekretær: Det er et stort chok

kl. 16:00
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/22/154033.htm

-

DR S125 tir 22 okt 20:30:59
22.oktober dr.dk/nyheder 16:32

AFGHANISTAN: 16 KANDIDATER AFVIST
Kun 10 af ud 26 har fået grønt lys til
at stille op ved det kommende
præsidentvalg i Afghanistan, meddeler
landets valgkommission.

De mest kendte kandidater har
tilsyneladende alle fået det blå
stempel og kan stille op til valget 5.
april.

Det kommende præsidentvalg ses som en
afgørende test på, om landet kan stå på
egne ben, når de sidste soldater fra
den Nato-ledede koalition forlader
landet efter 13 års krig mod Taliban.

Den siddende præsident, Hamid Karzai,
skal træde tilbage efter to
præsidentperioder.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/22/1022163200.htm

-

DR S128 tir 22 okt 20:31:00
22.oktober dr.dk/nyheder 17:11

VÅBENDESTRUKTION GÅR EFTER PLANEN
Det går tilsyneladende efter planen med
at destruere Syriens kemiske våben,
lyder det fra Organisationen til Forbud
mod Kemiske Våben, OPCW.

- Indtil videre har Syriens regering
samarbejdet fuldt ud og støttet
arbejdet i den fælles mission under
OPCW-FN, siger Sigrid Kaag, der er chef
for missionen.

Våbeninspektører ankom til Syrien 1.
oktober for at sikre implementeringen
af FN's resolution.

Initiativet opstod, efter at forstæder
til Syriens hovedstad, Damaskus, i
august blev angrebet med kemiske våben.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/10/22/1022171116.htm

-

Venner og kolleger på nettet: God bedring Villy!

kl. 17:34
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/22/171614.htm

-

DR S131 tir 22 okt 20:31:00
22.oktober dr.dk/nyheder 18:19

VILHELMSEN: VILLY HAR BRUG FOR RO
God bedring til Villy - jeg tænker
meget på dig.

Sådan lød ordene fra SF's formand
Annette Vilhelmsen her til aften.

Villy Søvndals fik i dag en blodprop i
hjertet, men er opereret og har det
efter omstændighederne godt.

- Det som Villy har brug for nu, det er
at kunne komme sig i fred og ro sammen
med sin familie. Og så glæder jeg mig
selvfølgelig til at se Villy tilbage i
arbejdet igen, siger Anette Vilhelmsen
i dag.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/22/180631.htm

-

DR S132 tir 22 okt 20:31:00
22.oktober dr.dk/nyheder 17:42

INGEN AFLØSER FOR VILLY
Der kommer ikke til at være nogen vikar
på udenrigsministerposten mens Villy
Søvndal kommer sig efter sin operation.

Men indtil han er tilbage i stolen vil
statsminister Helle Thorning-Schmidt
(S), udviklingsminister Christian Friis
Bach (R) og handels- og europaminister
Nick Hækkerup (S) varetage de
udenrigspolitiske opgaver, der måtte
være.

Selvom Villy Søvndals opgaver bliver
varetaget af andre ministre, er han dog
fortsat fungerende udenrigsminister
under sin sygemelding. Det forventes,
at han kun vil være sygemeldt i et par
uger.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/22/163259.htm

-

Statsministeren ønsker Søvndal god bedring

kl. 18:26
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/22/174927.htm

-

VIDEO Se reaktionerne på Søvndals blodprop

kl. 18:28
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/22/172222.htm

-

VIDEO Sundhedskorrespondent: Søvndal tilbage om et par uger

kl. 19:53
http://www.dr.dk/Nyheder/Levnu/1022180438.htm

Bruneis sultan vil stene for utroskab

Af Ritzau
22. oktober 2013, 08:10
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2013-10-22-bruneis-sultan-vil-stene-utroskab

-

Søvndal ramt af blodprop i ministerbilen

Af Anne Schøning Christensen
22. oktober 2013, 14:51 Opd. 22. oktober 2013, 15:07
http://nyhederne.tv2.dk/politik/2013-10-22-s%C3%B8vndal-ramt-af-blodprop-i-ministerbilen

-

SF-formand: Giv Villy og familien ro

Af Anne Schøning Christensen
22. oktober 2013, 16:14
http://nyhederne.tv2.dk/politik/2013-10-22-sf-formand-giv-villy-og-familien-ro

-

Syrisk regering samarbejder om våbendestruktion

Af Ritzau, , kr...@tv2.dk
22. oktober 2013, 16:53
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2013-10-22-syrisk-regering-samarbejder-om-v%C3%A5bendestruktion

-

Thorning efter Villys blodprop: Vi er lettede

Af Anne Schøning Christensen
22. oktober 2013, 16:34 Opd. 22. oktober 2013, 16:55
http://nyhederne.tv2.dk/politik/2013-10-22-thorning-efter-villys-blodprop-vi-er-lettede

-

PET ind i trusler mod ung digter

Af Sofie Sparre, Christina Randa
22. oktober 2013, 19:28
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2013-10-22-pet-ind-i-trusler-mod-ung-digter

-

Så hårdt er Søvndals job

Af Anne Schøning Christensen
22. oktober 2013, 19:16 Opd. 22. oktober 2013, 19:30
http://nyhederne.tv2.dk/politik/2013-10-22-s%C3%A5-h%C3%A5rdt-er-s%C3%B8vndals-job

135 SVT Text Tisdag 22 okt 2013
UTRIKES PUBLICERAD 22 OKTOBER

Poliser gripna för islamisters död

En egyptisk åklagare har gripit fyra
poliser som anklagas för att ha dödat
minst 38 medlemmar ur Muslimska
brödraskapet i augusti.

Offren kvävdes ihjäl av tårgas i en
polisbuss när de försökte rymma på väg
till fängelse. Enligt säkerhetsstyrkor
och statliga medier hade de också
tagit en polis som gisslan.

De fyra får hållas i fyra dagar medan
utredningen pågår.

Enligt tidningen al-Ahrams nätupplaga
och en säkerhetskälla dödades totalt
49 gripna i samband med händelsen.

-

137 SVT Text Tisdag 22 okt 2013
UTRIKES PUBLICERAD 22 OKTOBER

Brunei inför sharialagar

Bruneis envåldshärskare, sultanen
Hassanal Bolkiah, ska införa
sharialagar i det lilla kungadömet
på ön Borneo om sex månader.

Straffen kan komma att inkludera
stening till döds för otrohet, att en
kroppsdel huggs av som straff för
stöld och piskstraff för abort eller
alkoholbruk.

Förberedelserna har pågått i flera år,
enligt sultanen. Han kräver redan att
befolkningen håller sig till en
konservativ tolkning av islam. Det är
än så länge oklart hur strikt sharia-
lagarna kommer att tillämpas.

-

104 SVT Text Tisdag 22 okt 2013

[ ... ]

* Notiser: Saudisk protest mot USA..148f

-

148 SVT Text Tisdag 22 okt 2013
VÄRLDEN I KORTHET 22 OKTOBER
3(4)

Saudiarabien Landets underrättelsechef
har förklarat att det kommer att bli
"en stor förändring" i det arabiska
kungadömets relationer med USA. Det
sker i protest mot vad som uppfattas
som USA:s inaktivitet gällande Syrien-
kriget och dess närmande till Iran.

-

NRK 133

Massegrav funnet i Bosnia

-

NRK 135

- Assad kan ikke fortsette

Det er de vestlige og arabiske landene
som tirsdag diskuterte krigen i Syria,
enige om.

-

NY RUNDE I FREDSFORHANDLINGERNE HANDLER OM VAND

Tirsdag den 22. oktober 2013
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3552

-

Eksplosion på russisk base: Seks soldater dræbt

Ritzau | 22. oktober 2013

20:28

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/530285:Udland--Eksplosion-paa-russisk-base--Seks-soldater-draebt

En eksplosion tirsdag på et militært træningsanlæg i det
vestlige Rusland har kostet seks faldskærmssoldater livet.

Kommentar:

Landet Psykopatistan (Russia) er som sagt forbandet pga.
Jeres angrebskrig på Georgien i aug. 2008...

Og netop da hørte jeg IGEN røsten fra Himlen
(still perhaps the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation
på besøg i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:

(2013-10-22, Tuesday, day no 295, CET 21:10, GMT 19:10
- "Skulle jeg hilse og sige"