Selvmordsbombe udløser religiøs uro i Nigeria + Heaven-break - Var: 2012 uge 44 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 29, 2012, CET 00:58, GMT (28/10-12) 23:58
Subject: 2012 uge 44 (news samlet)
14794 news:508dc6a6$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/52dxE6jGhoY/PNi0SqXQEs4J

> [...]
>
> -
>
> PS!
> Ignorér venligst stalkningen i opfølgningerne (der er jo tale om en psykisk lidelse).
> Se tillige fx. ... http://da.wikipedia.org/wiki/Stalking
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)
> Last OUTPUT: 14791 news:508d8306$0$285$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14794

Selvmordsbombe udløser religiøs uro i Nigeria + Heaven-break

ROJ i retten igen: Få overblik over sagen om terror-tv eller ej

29. oktober 2012 06:30
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/10/26/135510

- Det handler primært om to ting: Er PKK en
terrororganisation, og udsender ROJ TV propaganda for PKK?

Anklager: Kurdisk tv skal stoppes

Mandag d. 29. okt. 2012 kl. 05:24 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59339393
:anklager-kurdisk-tv-skal-stoppes.html

130 SVT Text Måndag 29 okt 2012
UTRIKES PUBLICERAD 29 OKTOBER

All kollektivtrafik i New York stoppad

All trafik med tunnelbanor, bussar och
tåg i New York är nu stoppad, uppger
myndigheterna. Skälet är fruktan för
kraftiga översvämningar och den hårda
vinden från orkanen Sandy.

Enligt vädertjänsten kan vattnet stiga
upp till omkring 3,5 meter. New Yorks
borgmästare Michael Bloomberg uppmanar
stadens befolkning att hålla sig
inomhus under det väntade ovädret.

Gatorna var också påfallande folktomma
natten till måndagen, vilket är en
sällsynthet i staden som sägs aldrig
sova.

-

131 SVT Text Måndag 29 okt 2012
UTRIKES PUBLICERAD 29 OKTOBER

Uppgifterna om när ovädret når USA är
osäkra och varierar mellan måndag
kväll och lunchtid på tisdag. Enligt
prognoser når Sandy först land strax
söder om New York.

Totalt är 50 miljoner människor
berörda i de sju delstaterna som
utfärdat beredskapstillstånd på USA:s
östkust. Skolor och arbetsplatser,
bland dem FN, håller stängt i dag.

Minst elva miljoner pendlare blir utan
allmänna kommunikationer i området och
tusentals flyg har ställts in. Flyg-
platserna i New York och New Jersey
kommer att hållas stängda minst måndag
och tisdag och stora störningar i
trafiken väntas också under onsdagen.

-

Selvmordsbombe udløser religiøs uro i Nigeria

29. oktober 2012
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/484390:Udland--Selvmordsbombe-udloeser-religioes-uro-i-Nigeria

Unge kristne indledte i går hævn-aktioner mod muslimer,
efter at en bilbombe dræbte otte og sårede over 100 i en
katolsk kirke i byen Kaduna

Kommentar:

De første kristne blev smidt for løverne og drabt!
Alligevel valgte de at følge Jesus!

Også vi nu her 2000 år senere bliver testet, men lad dig
IKKE rive med af strømmen, når djævelen hærger på vor
planet, så du selv også bliver et djævelens barn, der som
en slave må adlyde hans vilje. Frugten *afslører* jo,
med al dens grusomme vold og mord og død og ødelæggelse,
at det næppe kan være den ægte Guddom, der står bag, for
Gud er jo - ifølge Bibelen - kærlighed (1.John 4,8). Og
kan kærlighed behandle sine medmennesker så ondt ?...

Og netop i det samme blev jeg afbrudt af en røst fra
Himlen, der sagde:
(2012-10-24, Monday, day no 303, CET 07:52, GMT 06:52)
- "Spørger jeg."

Ihukom hvad Jesus sagde: Mit rige er IKKE af denne verden.
Havde Mit rige været af denne verden, så havde Mine
disciple kæmpet med næb og klør, men nu er Mit rige IKKE
af denne verden (John 18,36)

Jeg ved godt, at det er møgsvært, men prøv om muligt at
holde fred med alle. Gengæld i hvert fald ikke ondt med
ondt! Det er i hvert fald lige dét, satan prøver på, at
få dig til!

Og kan du bringe de døde tilbage ved selv at blive en
voldsmand og morder ?

> [...]

> Og netop i det samme blev jeg afbrudt af en røst fra
> Himlen, der sagde:
> (2012-10-24, Monday, day no 303, CET 07:52, GMT 06:52)

Kanske det var en engel, der her talte,
kanske det måske var vores venner ude i Rummet,
og kanske det var Jesus Himself, der talte!

Sent: Saturday, October 27, 2012, CET 09:52, GMT 07:52
Subject: 53 civile dræbt under våbenhvile i Syrien -
Var: 2012 uge 43 (news samlet)
14783 news:508b92a8$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/BZAHak0zVQ0/1yR6eBd-pHQJ

> Hajj-pilgrimme stener djævlesøjler
>
> Fredag d. 26. okt. 2012 kl. 13:03 af ritzau, tv2.dk
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59271541
> :hajjpilgrimme-stener-dj%C3%A6vles%C3%B8jler.html

Hvorledes bekæmper man djævelen?

Ved at holde hadets flammer igang?

Næppe!

Men hvis vi hiver al brændstoffet ud af hadets flammer, ligesom når
man hiver brændet ud af et bål, mon ikke så ilden vil gå ud (helt af
sig selv)?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 29, 2012, CET 00:58, GMT (28/10-12) 23:58
> [...]
> https://sites.google.com/site/kallpol4
> >
> [ ... ]
> [ ... 2012-10-29, Monday, day no 303 in the year ... ]

Forbryderen Assad fortsat på fri fod (= lovløs planet, ifølge din nabo, Mankind)
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

US warning over Syrian extremism + ET-break

-

DR S122 tor 01 nov 06:31:23
31.oktober dr.dk/nyheder 23:41

POLITI OM NYDANSKE KOLLEGAER:PERKER
- "Hej perkerbetjent". Sådan hilses
nydanske betjente ikke kun, når de er
på arbejde i samfundets mere udsatte
områder, men også blandt etnisk danske
kolleger, når de møder ind på
politistationen, skriver Politiken
torsdag.

Det fremgår af en rapport fra Institut
for Menneskerettigheder, IMR, som i
samarbejde med Rigspolitiet har
undersøgt, hvordan det står til med den
etniske ligestilling i politiet.

Rapporten viser, at selv om de fleste
politibetjente sætter pris på det hårde
frisprog i korpsets interne jargon,
støder omgangsformen nogle.

Læs også ...

Ordet er *diskriminerende* og vil ødelægge arbejdsglæden,
og dermed er kimen lagt til UNDERGRAVNING af denne meget
vigtige embedsfunktion!

-

DR S123 tor 01 nov 06:31:23
1.november dr.dk/nyheder 00:01

TUNESIEN I UNDTAGELSESTILSTAND
Tunesiens præsident, Moncef Marzouki,
har onsdag forlænget landets undtagel-
sestilstand til 1. februar næste år.
Det giver politiet særlige rettigheder
og muligheder for at gribe ind, skriver
det officielle nyhedsbureau, TAP.

- Marzouki har mandag besluttet at
udvide landets undtagelsestilstand med
tre måneder fra 1. november 2012,
skriver TAP.

Forlængelser af undtagelsestilstanden,
der har været i kraft siden januar
2011, sker normalt kun for en måned ad
gangen, og onsdagens meddelelse vil
givet give anledning til bekymring for
en forværring af sikkerhedssituationen
i landet.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/11/01/1101000141.htm

-

Eksperter: Al-Qaeda breder sig i Syrien

1. november 2012 07:50
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/11/01/1101075032.htm

- Syrien er uden tvivl den nye slagmark for al-Qaeda,
siger Seth Jones, tidligere rådgiver i det amerikanske
forsvarsministerium og nuværende terrorekspert
ved tænketanken Rand i Washington, ifølge avisen.

Kommentar:

Men det er en al, al for dårlig undskyldning for at lade
det stå til, sjkønt man havde mulighed for at retsforfølge
diverse diktatoriske massemordere. Således kunne man fx.
allerede i 1990'erne have udstedt international
arrestordre på Saddam Hussein.

Og det er bl.a. denne *uretfærdighed* og laden stå til,
der skaber forargelse i Mellemøstens befolkning.

Og det må antages, at det primært er derfor, at nogle af
dem vælger at blive yderliggående; ja fanatiske i deres
holdninger, fordi de vil ha' retfærdighed!

Vi skal IKKE gi' efter for al-Qaedas pres. Vi skal bare
gøre det, der er det rigtige; det gode og retfærdige.

Så skal det hele nok gå!

Og al-Qaeda har - religiøst set - fået et alvorligt
forklaringsproblem, idet *originalen* har vist sig ÆGTE,
apropos ...

External "Air-force Óne" discovered:

*** Jackpot ***
CET 21:38
https://sites.google.com/site/etbible/home/files/14-xxx/14-802
or ...
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/MrP3VUpSU70/89ESlN3nDEoJ

Disse *kendsgerninger* kan ingen trusler eller terrorbombe
fjerne!

Så vi har - med andre ord - alle fordelene.

Det står mere og mere tydeligt fast, at deres
*hjemmestrikkede* religion er falsk (med tomme løfter og
dit og dat)!

Og bevares!

Jo, nogle idioter vil nok ofre deres liv for en død sag,
men hovedparten vil med tiden indse det idiotiske heri!

Og dét kan vi hjælpe dem med ved at tage hensyn til deres
rimelig krav.

Og lige i øjeblikket er deres rimelige behov, at deres
lands massemorderiske diktator skal fjernes fra magten!

Og det er et fair krav, ligesom vi også under 2.
Verdenskrig fandt det rimeligt at modarbejde de nazistiske
*besættelsestropper*!

Alt andet er *hykleri*!

Og domstolen (ICJ og ICC) MISTER sin troværdighed, dersom
ikke nu de internatioinale arrestordre bliver udstedt!

Tunesien forlænger undtagelsestilstand

Torsdag d. 1. nov. 2012 kl. 00:01 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59515480
:tunesien-forl%C3%A6nger-undtagelsestilstand.html

-

Eksperter: Al-Qaeda breder sig i Syrien

Torsdag d. 1. nov. 2012 kl. 01:01 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59515566
:eksperter-alqaeda-breder-sig-i-syrien.html

148 SVT Text Torsdag 01 nov 2012
VÄRLDEN I KORTHET 1 NOVEMBER
2(3)

Kina En domstol i sydvästliga Kunming
har dömt den 27-årige Cao Haibo till
åtta års fängelse för att ha försökt
att bilda ett nytt parti, ett opposi-
tionsparti. Han dömdes för omstörtande
verksamhet. Han ska också ha gjort re-
geringskritiska uttalanden på nätet.

Kommentar:

Boykot dette ækle *udemokratiske* regime, som
Kannibalistan jo er!

-

148 SVT Text Torsdag 01 nov 2012
VÄRLDEN I KORTHET 1 NOVEMBER
3(3)

Saudiarabien Minst tio människor
dödades och omkring 50 skadades när
en bränslebil exploderade i de östra
delarna av huvudstaden Riyad i morse.
Bilar fattade eld och en intilliggande
byggnad totalförstördes.

-

Premiere i 2013: Katastrofefilm om Jesu genkomst genindspilles

1. november 2012
http://www.religion.dk/artikel/484111:Globalt-nyt--Premiere-i-2013--Katastrofefilm-om-Jesu-genkomst-genindspilles

Den 48-årige Nicolas Cage skal spille en af hovedrollerne
i en ny katastrofefilm om Jesu genkomst

"Det er filmen, som kristne har håbet på" siger en af
mændene bag en nyindspilning af "Left Behind"-filmene,
som er baseret på bøgerne af samme navn. Temaet er Jesu
genkomst og er hentet fra Johannes' Åbenbaring i Bibelen

Kommentar:

Det er slet ikke sikkert, at der bliver noget såkaldt
"left behind", fordi ...

Det hele bygger på en *antagelse*, som meget vel kan vise
sig at være forkert, eller måskere rettere sig: Misforstået!

-

Nigerian army accused of abuses

1 November 2012 Last updated at 05:55 GMT

Nigeria army 'abuses' in Boko Haram crackdown - Amnesty
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-20163435

Nigeria's army has fuelled unrest by committing
widespread abuses in its campaign against Islamist group
Boko Haram, Amnesty International says.

-

Russia blacklist law takes effect

1 November 2012 Last updated at 00:06 GMT
Russia internet blacklist law takes effect
http://www.bbc.co.uk/news/technology-20096274

Russia brings into force a law that aims to protect
children from harmful internet content, but critics say
it may increase censorship.

Kommentar:

Det er nok meget godt at beskytte børnene, men ligesom i
Sovjettiden bliver det jo meget hurtigt alle borgerne,
der skal "beskyttes" (og så er *diktaturet* en realitet)!

-

US warning over Syrian extremism

31 October 2012 Last updated at 20:40 GMT
Clinton warns Syria rebels to resist extremism
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-20156688

Kommentar:

Hmm ... (du har "vist nok" måske lyttet fór meget til
Psykopatistan for nylig) ... !

Har tanken slet ikke strejfet dig, *hvorfor* disse
mennesker er så gale i hovedet på dig ?

Kunne det tænkes at du nogengange tilsidesætter deres
rimelige krav om retfærdighed (bl.a. i mellemøsten) ?

Ja! Det er barske ord, men mit "job" er IKKE at sliske
for dig. Som din ven er det min *pligt* at advare dig,
når du er ved at forvilde dig ind på en blindgyde! Du
skal ære det gode og bekæmpe det onde! Men du bekæmper
ikke (det onde ved at træde retten under fode)...

Og netop da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen
(perhaps ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg i
vort solsystem), der sagde:
(2012-11-01, Wednesday, day no 306, CET 09:08, GMT 08:08)
- "Snarere tværtimod."

Nå for dælen. Nu blander de sig også i denne sag!