WH: Target 46 (61) - Re: Watch: Trump announces US moving embassy to Jerusalem - Re: 2017 uge 49 (news samlet)

Den 06-12-2017 kl. 20:02 skrev Kall, Mogens:

Subject: Watch: Trump announces US moving embassy to Jerusalem -
Re: 2017 uge 49 (news samlet)
Date: Wed, 6 Dec 2017 20:02:13 +0100, GMT 19:02
20223 news:5a283ebd$0$736$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/jJF6BIkz8zg/em0W8RT_AQAJ

> [...]
> dec), http://blr.dk/
>
> Dagens tekst er fra ...
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Est+4&version=BPH
>
>     Ester 4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
>     Mordokaj beder dronning Ester om hjælp
>
> Kommentar:
>
> Og det er så her (i det 4'de og 5'te kapittel), at vi har fundet
> "guld" (en såkaldt SKJULT *skat*); forstået på den måde, at den
> galaktiske længdegrad og breddegrad (på antageligvis ET's
> homestar) er blevet fundet udfra en helt anden metode (og som
> dermed indirekte *bekræfter* troværdigheden af den første metodes

Interrupt from ...

News:dk.politik
Subject: Ringer Præsident Trump ET-Moderskibet 2304 (The New
Jerusalem) op? -
Re: 2017 uge 49 (news samlet)
Date: Wed, 6 Dec 2017 11:23:03 +0100, GMT 10:23
20219 news:5a27c50e$0$721$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/20-219
Backup-system (aktiv om 0 dage): Input website + (0000 + x, x=2) ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps0002/home/hunter/hunters/20-219
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/youth-source/20-219
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/15-206/20-219
Backup-system (aktiv om 0 dage): Input website + (0000 + x, x=7) ...
https://sites.google.com/site/kallpol40007/home/countries/russia/15-206/20-219
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/20-219
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/jerusalem/20-219
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/jJF6BIkz8zg/SKsPAMDiAQAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/fire-from-the-sky/15-206
> https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/I0YKzGo4NjU/IAjPH77tMm4J

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

Target 45-46 (END 1:01:55 => 61.55):
https://www.youtube.com/watch?v=GIYjrQrieZY#t=45m00
https://www.youtube.com/watch?v=GIYjrQrieZY#t=46m00

Præsidenten (og White House) er - med andre ord - indirekte på
UFO-jagt!

NB! Bemærk synkroniseringen KUN muliggøres i kraft af 0-34m11
"død" video-input ...
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2045&v=GIYjrQrieZY

> -
>
> Trump recognizes Jerusalem as Israel’s capital, starts embassy move
>
> US president defies warnings from Arab and world leaders, says
> the move does not affect the peace process and endorses a
> two-state solution if both sides agree
>
> By AP and TOI staff    Today, 8:45 pm
> https://www.timesofisrael.com/trump-recognizes-jerusalem-as-israels-capital-starts-embassy-move/
>

> -
>

> 20223

20224

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

https://www.youtube.com/watch?v=chG6xRsX7ns&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+8.6&version=BPH

Salme 8:6, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Du skabte det kun lidt ringere end det guddommelige,[a]
gav det kongelig ære og værdighed.

Footnotes:

8,6 Eller: „himmelske væsener”. Den græske oversættelse
siger: „englene”.

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2017-12-06, Wednesday, day no 340, around CET 20:53, GMT 19:53)
(2017-12-06, Wednesday, day no 340, around Jerusalem-time 21:53)
- "Welcome"

CET 20:53
- "Friends"

CET 20:54