Merkel inviterer Putin til Berlin + ET-break - Re: 2016 uge 41 (news samlet)

Merkel inviterer Putin til Berlin + ET-break

File 19.336 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/germany/19-336
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/19-336
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/real-politics/19-336

This file will be send to ...

1
Tysklands Ambassade

2.a
Præsident Obama, White House

2.b
USAs ambassade

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 10, 2016, CET 06:50, GMT 04:50
Subject: 2016 uge 41 (news samlet)
19330A news:ntf6m0$8ia$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/FjuLwQoYvPw/-6ufjrAuAQAJ

> [...]
> skønner jeg! ... :-)
>
> Prøv også :
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 19301 news:nrqif1$ru2$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19330A

Merkel inviterer Putin til Berlin + ET-break

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=mark+16.15%2C20&version=BPH

Markus 16:15(20), Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Jesus Messias siger:)

"Gå ud i hele verden og forkynd det gode budskab for alle
mennesker."

[ ... ]

Og disciplene gik ud alle vegne og forkyndte budskabet om Jesus,
og Gud gav dem magt til at udføre tegn og undere, som bekræftede
at budskabet var sandt.

-

DR S171 lør 15 okt 02:44:57
14.oktober dr.dk/nyheder 14:50

MERKEL INVITERER PUTIN TIL BERLIN
Tysklands forbundskansler, Angela
Merkel, er i regelmæssig kontakt med
den russiske præsident, Vladimir Putin.
Det siger en tysk regeringstalsmand.

Merkel og Putin har drøftelser om
konflikten i det østlige Ukraine og om
krigen i Syrien.

- Vi har altid fastholdt, at med hensyn
til Syrien og Ukraine har Rusland en
betydelig rolle at spille, siger
regeringstalsmanden Steffen Seibert.

Seibert siger, at Merkel grundlæggende
er parat til at mødes med Putin. Hun
vil invitere ham til et Ukraine-topmøde
i Berlin.

Merkel forbereder møde med Putin midt i stormagtskrise
14. Okt. 2016 kl. 14:50
http://www.dr.dk/nyheder/udland/merkel-forbereder-moede-med-putin-midt-i-stormagtskrise

Kommentar:

Pas nu på med at række fanden en lillefinger, at det ikke ender
med, at han ta'r hele armen!

Realpolitik er godt, men ikke altid!

Nogle sager kan kun løses ved at inddrage domstolen!

Husk på at det er ret grove forbrydelser, der nu allerede ses
igennem fingre med, både i Tjetjenien, Georgien, Ukraine og nu
også Syrien!

Eller mener du, at man for enhver pris skal se igennem fingre med
fx. Auschwitz-forbrydelserne?

For hvis det er tilfælder, da er du på vej til at blive
***medskyldig*** i forbrydelserne (med din undladelsessynd)!

Og det FRARÅDER jeg, at du havner der!

Ja, SELVFØLGELIG vil psykopaten gerne ha' realpolitik, fordi det
betyder jo, at du (og andre) giver ham den ene godbid efter den
anden (fx. Krim-halvøen).

Men tror du virkelig, at det stopper der?

Tag ved lære af verdenshistorien:

Psykopaters grådighed kender ingen grænser. De vil ha' det hele,
og derfor ender det galt, både med Hitler, Napoleon, Saddam
Hussein und so weiter!

Og de gambler for at nå deres mål!

De er hensynsløse, og derfor flyder det med lig alle vegne, hvor
de har hærget!

Og det er dét, du ikke skal blive involveret i.

Jamen, hvad med vores sikkerhed, kunne du så hertil indvende!

Vores sikkerhed har ALTID været en illusion.

Det kunne have gået galt under koldkrigen, SELVOM I på bedste
vis og i den bedste mening lavede en realpolitik hen over
jerntæppet.

MEN I ***LEGITIMEREDE*** jo samtidig uretten i det kommunistiske
diktatur!

Så måske var det i virkeligheden med til at forhale Sovjetunionens
sammenbrud! Hvem ved?

Og på tilsvarende vis her, skønner jeg!

Det klogeste er at isolere psykopaten, så selv hans tilhængere
kommer til at indse, at de er på forkert kurs!

Først da, skønner jeg, har vi en reel chance for at undgå 3.
verdenskrig.

Indtil da er vi i yderste livsfare pga. denne galning!

Og det budskab bør du hjælpe os med at få ind på lystavlen i
alle russers sind!

Erkend dog, at nogle børn kan ikke opdrages på sædvanlig vis.

De er bare uartige no matter what og skal derfor tugtes med straf.

Og på tilsvarende vis her.

Undlader vi at inddrage den internationale domstol, da er det i
psykopatens øje som at give 'frit valg på alle hylder'!

Ingen brokker sig jo!

Ellers rettere sagt: De bjæffer jo som en lille vovse, men er
helt og aldeles ufarlige og udgør derfor ingen trussel mod
psykopatens magtterritorium.

Anderledes derimod forholder det sig mht. domstolen.

Her ved psykopaten, at det kan ende med, at han kommer op og
dingle i galgen (ligesom Saddam Hussein og Gaddafi)!

Og der er derfor, at han flipper ud (og rasler med atomsablen und
so weiter)!

Sådan er spillets reglen!

INGEN giver byttet fra sig uden magtkamp!

Men at stå og ligefrem ***forære*** ham bytter (gennem en såkaldt
realpolitik) ...

DET ER SG_ DA EN FALLITERKLÆRING!

Det kan koste os alle døden!

Og jeg synes også, at I skal annullere den gasledning fra Rusland
via Østersøen!

Den er med til at forhale (Hitlers:) 'der Untergang'!

You got the point?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-10-15, Saturdag, day no 290, CET 11:29, GMT 09:29)
- "Sir!"

Gosch! Så er der ET-output til Kansleren (and ALL her friends)!
(I'm sorry)

CET 11:31
- "Kom med mig"

CET 11:31
- "til paradiset"

CET 11:31
- "Følg mig"

CET 11:32
- "for den vej, du følger"

CET 11:32
- "ender i helvede"

Nå da da!

Er du sikker?

Ender det med en global atomkrig (hvis vi hele tiden går på
kompromis med retfærdigheden og fx. ikke retsforfølger
krigsforbrydere)...

CET 11:33
- "Jeps"

Nå!

Åh ...

Gid disse mennesker kunne indse fornuften i Dit Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

Om ET er pragmatikere?

Nej! I hvert fald IKKE, når det drejer sig om at se igennem fingre
med uret, apropos ...