Rusland lover at anerkende Ukraines parlamentsvalg + ET-break - Re: 2014 uge 43 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/17-865-straffedommen

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, October 19, 2014, CET 18:53, GMT 16:53
Subject: 2014 uge 43 (news samlet)
17855A news:5443ecb1$0$299$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/47NB4mOgkTw/VmC8J5-U1hAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2014-10-20, Monday, day no 293 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Nu ikke længere blot et udsagn:

[ ... ]
> Boykot Psykopatistan (Russia)
> http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
[ ... ]
> [...]
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 17799 news:m08afu$88a$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17855

Rusland lover at anerkende Ukraines parlamentsvalg + ET-break
Ebola spreder sig til Mali

-

DR S157 fre 24 okt 09:01:35
23.oktober dr.dk/nyheder 19:21

BOKO HARAM BORTFØRER NYE PIGER

Mindst 25 piger bortført af islamistisk sekt
23. Okt. 2014 kl. 19:21
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/10/23/1023192115.htm

-

DR S164 fre 24 okt 09:20:02
23.oktober dr.dk/nyheder 23:57

EBOLA SPREDER SIG TIL MALI

Ebola krydser endnu en grænse: To-årig bliver Malis første smittede
23. Okt. 2014 kl. 23:57
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/10/23/1023235726.htm

Kommentar:

Der er kun éen måde at bekæmpe sygdommen på:

Karantære no matter what!

-

DR S169 fre 24 okt 09:20:02
24.oktober dr.dk/nyheder 06:04

GREENPEACE: KLIMAAFTALE IKKE NOK
I Greenpeace er der ikke begejstring
over EU's nye klimaaftale.

Greenpeace: Klimaaftale er ikke det verdens klima har brug for
kl. 06:04
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/10/24/1024060437.htm

-

DR S170 fre 24 okt 09:20:02
24.oktober dr.dk/nyheder 06:05

DANSK ENERGI: EU-AFTALE SKUFFER

Dansk Energi: EU-aftale skuffer ved ikke at udnytte energien bedre
kl. 06:05

Gravrøvere stjæler 4.000 år gammel danmarkshistorie
kl. 06:30

DR S114 fre 24 okt 09:20:01
24.oktober dr.dk/nyheder 08:16

SVERIGE DROPPER UNDERVANDSJAGTEN
Det svenske forsvar oplyser nu, at den
store eftersøgnings efter et eller
flere mistænkelige objekter i
Stockholms skærgård afblæses, skriver
nyhedsbureauet TT.

Sverige dropper undervandsjagten på mystisk objekt
kl. 08:16
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/10/24/081225.htm

-

DR S120 fre 24 okt 09:20:01
24.oktober dr.dk/nyheder 08:53

- KLIMAAFTALE SENDER VIGTIGT SIGNAL
Den grønne tænketank Concito mener, at
EU's klimaaftale lægger pres på lande
som Kina og EU før FN's klimatopmøde
næste år i Paris.

- Man kan altid ønske sig mere, men det
var nok det, man kunne opnå, siger
chefkonsulent Susanne Krawack.

Tænketank: Klimaaftale sender vigtigt signal til Kina og USA
kl. 08:53
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/10/24/1024085309.htm

Flere piger bortført af Boko Haram
Af Keld Vrå Andersen
23. oktober 2014, 18:04
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-10-23-flere-piger-bortfoert-af-boko-haram

-

Rusland lover at anerkende Ukraines parlamentsvalg
Af Ritzau
24. oktober 2014, 00:09
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-10-24-rusland-lover-at-anerkende-ukraines-parlamentsvalg

Kommentar:

Stol ALDRIG må en psykopat!

Hmm ... (memory on from) ...

Andagtstekst fra www.blr.dk

(NB! Tekst indskrevet i andagtshæfte ***FØR*** Okt. 2014)

=== citat start ===

Fredag 24. Oktober (2014)

Amos 1,1-2,3

Den "retfærdige" dom

[ ... ]

De enkelte domsord indledes med samme vending: "På
grund af ... tre forbrydelser, ja fire".

Det understreger, at der ikke tales om enkeltstående
handlinger, men om sindsindstilling.

Derfor kommer Guds dom.

=== citat slut ===

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-10-24, Friday, day no 297, CET 09:45, GMT 07:45
- "straffedom!"

Hmm ... (memoryon from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/fire-from-the-sky/15-206
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/I0YKzGo4NjU/IAjPH77tMm4J
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

CET 09:46
- "Husker du ?"

-

23. oktober 2014, 19:11

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/17-871-terror
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iraq/17-871-terror
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/syria/17-871
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/islamic-state/17-871
21-årig Syrien-kriger i Danmark igen: Vi er ikke farlige + ET-break

TV 2 i Ukraine: Majdan-demonstrationer førte Vitaly ind i politik
Af Sofie Sparre
25. oktober 2014, 15:03
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-10-25-tv-2-i-ukraine-majdan-demonstrationer-foerte-vitaly-ind-i-politik

-

Kvinde er hængt i Iran trods internationale protester
Af Ritzau
25. oktober 2014, 08:57 Opd. 25. oktober 2014, 15:47
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-10-25-kvinde-er-haengt-i-iran-trods-internationale-protester

-

Før valget: Landet er det mest korrupte i Europa
Ulla Terkelsen
25. oktober 2014, 16:22
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-10-25-foer-valget-landet-er-det-mest-korrupte-i-europa

Det er frysende koldt i Kiev, ...

-

21-årig Syrien-kriger i Danmark igen: Vi er ikke farlige
Christian Barfoed c...@tv2.dk
25. oktober 2014, 20:46
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-10-25-21-aarig-syrien-kriger-i-danmark-igen-vi-er-ikke-farlige

- Du må ikke tro på alt hvad du hører om Islamisk Stat
(IS). Det kan godt være, der er dårlige ting, men der
er også gode ting, siger den 21-årige til Washington
Post. Ifølge avisen tager han afstand fra henrettelsen
af udenlandske gidsler, men forsvarer IS' henrettelser
af syriske og irakiske soldater.

Kommentar:

De syriske soldater er under en ikke-folkevalgt
***diktators*** kommando, og dem kan jeg (og andre)
godt forstå, at I er gale på, men ...

Når det drejer sig om Irak, er det et ***demokrati***,
I angriber! Og det kan ALDRIG retfærdiggøres!

I ***tyvstjæler*** jo landet fra ejermanden! ...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-10-26, Sunday, day no 299, CET 10:20, GMT 08:20)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

Gosch hvor jeg dog elsker din røst. Tak at du blander
dig i os jordboeres stridigheder og dermed lærer tåberne
at skelne mellem godt og ondt! ... :-)

Og du kan jo nok indse, Mr. ***terrorist***, at når
du IKKE vil respektere det irakiske demokrati, hvorfor
skulle du så respektere det danske!

Did I heard a bell ring ?

Terror er at opnå magt (gennem frygt)! ... :-(

Du SKIDER jo højt og flot på alle andre (end dig selv),
din ***SUPEREGOIST***! ... :-(

-

25. oktober 2014, 13:47

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/spread-of-infection/17-872
Sygeplejerske i ebola-karantæne: Jeg føler mig som en kriminel + ET-break (vedr. smittespredning)

-

Sygeplejerske i ebola-karantæne: Jeg føler mig som en kriminel
kl. 10:44
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/10/26/094336.htm

Kommentar:

Arh ...

Hold nu op, mand!

I gamle dage skulle man fx. råbe 'uren', hvis man fx.
var spedalsk.

Det er således ALTID den smittede, der har ***pligt***
til at beskytte omgivelserne!

Og det gælder også dig!

Også selvom du ikke med 100% sandsynlighed er smittet!

Fordi det er en al, al for stor risiko for alle os
andre at løbe!

Kan du fatte dette ?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-10-26, Sunday, day no 299, CET 11:03, GMT 10:03)
- "Spørger jeg"

Gud! Involverer du dig også i den slags ting, ET?...

CET 11:04
- "Yep"

Nå, okay ... :-)

Uffe Dreesen i Østukraine: Folk har andet end valg at tænke på
Af David Buch Hansen
25. oktober 2014, 23:35
http://nyhederne.tv2.dk/2014-10-25-uffe-dreesen-i-oestukraine-folk-har-andet-end-valg-at-taenke-paa-0

-