ET spørgsmål til NATO vedr. det at gå rettens vej mht. psykopatus Putin og andre forbrydere - Re: 2014 uge 13 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Sunday, March 23, 2014, CET 19:52, GMT 18:52
Subject: 2014 uge 13 (news samlet)
17257 news:532f2d73$0$294$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/rE7BJMzudWQ/f_AodJTTMd4J

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2014-03-24, Monday, day no 083 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Mekka-responce no 1, see ...

[ ... ]
> Boykot Psykopatistan (Russia)
> http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
[ ... ]
> [...]
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 17249 news:532c130a$0$298$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17257

ET spørgsmål til NATO vedr. det at gå rettens vej mht. psykopatus Putin og andre forbrydere

DR S156 tor 27 mar 08:09:48
27.marts dr.dk/nyheder 06:51

AMNESTY: FLERE BLEV HENRETTET I '13
Mindst 778 mennesker blev i 2013
henrettet efter at have modtaget en
dødsstraf.

Det er 100 flere end året før og
markerer samtidig en ende på en årrække
med faldende tal. Det fortæller Amnesty
International i sin årlige rapport om
dødsstrafstatistik.

- År efter år har vi kunnet dokumentere
et fald i udbredelsen af dødsstraf, men
i år bliver vi desværre nødt til at
konkludere, at antallet af henrettelser
er steget, siger Trine Christensen, der
er vicegeneralsekretær i Amnesty
Internationals danske afdeling, i en
pressemeddelelse.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/03/26/194340.htm

-

DR S165 tor 27 mar 08:09:20
27.marts dr.dk/nyheder 07:57

NAZITYVEKOSTER BLIVER RETURNERET
En stor samling kunstværker, der er
nazistisk tyvegods, bliver givet
tilbage til deres ejere eller ejernes
efterkommere.

Der er tale om de mange malerier,
skitser og skulpturer, som blev fundet
i lejligheder i MÜnchen og Salzburg i
Østrig af myndighederne i 2012.

/ritzau/Reuters

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Kunst/2014/03/27/074751.htm

-

DR S167 tor 27 mar 08:09:20
27.marts dr.dk/nyheder 07:48

LEKTOR: RUSLAND TØR IKKE ANGRIBE
Selv om Danmark har besluttet at sende
seks jagerfly til Baltikum, skal vi
ikke være nervøse for, at det kan være
med til at udløse en stor konflikt.
Tværtimod.

For russerne tør slet ikke angribe et
Nato-land, og hvis de gør, er de
"eddermame dumme", mener Peter Viggo
Jakobsen, lektor på Forsvarsakademiet.

- Jeg er lidt frustreret over, at folk
tror, Rusland stadig har verdens
største og mest fantastiske militær. De
meste er noget gammelt skrammel, og de
kunne knap nok finde ud af at slå
Georgien i 2008, siger han.

Læs også ...

168
08:26

-

samt ...

Regeringen i sprogstrid før Kina-besøg
Christian Barfoed c...@tv2.dk
27. marts 2014, 00:28
http://nyhederne.tv2.dk/2014-03-27-regeringen-i-sprogstrid-f%C3%B8r-kina-bes%C3%B8g

Striden drejer sig om en diplomatisk erklæring fra 2009,
hvori Danmark, som ellers i mange år har været
bannerfører for tibetanske rettigheder, slår fast at
Danmark "opposes the independence of Tibet".

Kommentar:

Fy for helvede. Sådan en omgang ***hyklere***! ... :-(

Ikke så mærkeligt, at verden går af lave, for man
OPFORDRER jo Cannibalistan, Psykopatistan og andre
til'bare at gøre, som det passer en og stjæle så meget
land som overhovedet mulig, for ingen protesterer!

Og i sidste instans bliver denne vatnisse-politik
indirekte opskriften på Verdenskrig! ... :-(

-

Henrettelser: Iran og Irak står bag global stigning
Af Ritzau
27. marts 2014, 01:02
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-03-27-henrettelser-iran-og-irak-st%C3%A5r-bag-global-stigning

-

Analytiker: Danske kampfly skal sende signal
Jane Munk, ja...@tv2.dk
27. marts 2014, 06:40
http://nyhederne.tv2.dk/politik/2014-03-27-analytiker-danske-kampfly-skal-sende-signal

-

Flere sprogofficerer skal tale russisk
Af Ritzau
27. marts 2014, 07:05
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-03-27-flere-sprogofficerer-skal-tale-russisk

-

07:11

-

Kvinder protesterer mod ægteskaber med voldtægtsmænd

27. marts 2014
www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/550305
:Udland--Kvinder-protesterer-mod-aegteskaber-med-voldtaegtsmaend

En 127 år gammel lovparagraf fra kolonitiden vækker i
disse dage stærke protester blandt Mozambiques kvinder

Kommentar:

Voldtægtsforbrydere er - følelsesmæssig set -
***afstumpede***.

Det ***krænker*** kvinderne yderligere, hvis de påduttes
noget sådant, og er et udtryk for total MANGLENDE empati!

-

Ekspert: Nato trækker klar streg i sandet

27. marts 2014
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/550339
:Danmark--Ekspert--Nato-traekker-klar-streg-i-sandet

Kommentar:

I ku' sagtens rejse tiltale mod psykopatus Putin ved
den internationale domstol i Haag, ligesom I gjorde
mht. Gaddafi!

Hvorfor gør I det så ikke ?

Er I kujoner, eller hva'?

Der er så mange ***fordele*** politisk ved at gå rettens
vej, at det er hul i hovedet ikke at benytte sig af
denne rettighed...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-03-27, Thursday, day no 086, CET 08:58, GMT 07:58)
- "Forstår I det ikke?"

-

17265

File 17.272 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/17-272
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/17-272
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nato/17-272
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/17-272

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

File 17.274 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/17-274
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/arab-league/17-274
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/mideast-peace-p/17-274

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> Den arabiske liga afviser Israel som jødisk stat
> 27. marts, 13, 2014
> http://udfordringen.dk/2014/03/den-arabiske-liga-afviser-israel-som-joedisk-stat/

Interrupt RETURN from ...

Du ønsker OGSÅ at kontrollere:
Jøderne må ikke få deres land, men det må du gerne!

Og det er jo også en syg tankegang...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-03-28, Friday, day no 087, CET 10:28, GMT 09:28
- "Ikke sandt"

CET 10:29
- "Spørger jeg"

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 17249 news:532c130a$0$298$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17274

File 17.275 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/poland/17-275
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/17-275
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/17-275
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nato/17-275
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/17-275

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

From: "Kall, Mogens" ...

File 17.276 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/georgia/17-276
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/17-276
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/ukraine/17-276

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> [ ... 2014-03-24, Monday, day no 083 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Mekka-responce no 1, see ...

Obama til Rusland: Træk jer tilbage + ET-break

-

DR S169 fre 28 mar 10:39:50
28.marts dr.dk/nyheder 10:39

JANUKOVITJ: VALG I ALLE REGIONER
Ukraines væltede præsident Viktor
Janukovitj opfordrer fredag til, at der
holdes folkeafstemninger over hele
landet for på den måde at afgøre alle
regioners fremtidige status, skriver
nyhedsbureauet Itar-Tass.

- Som præsident, der er med jer i tanke
og sjæl, beder jeg hver eneste
fornuftige borger i Ukraine om ikke at
lade jer blive udnyttet af bedragere.
Kræv en folkeafstemning om fastlæggelse
af status for hver enkelt region i
Ukraine, siger Janukovitj i en
erklæring.

Eks-præsidentens udmelding kommer,
efter halvøen Krim er blevet en del af
Rusland.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/03/28/0328103917.htm

-

Tidligere betjent advarer: Politiet skal lytte mere til utilfredse borgere
kl. 11:26

DR S171 fre 28 mar 14:52:08
28.marts dr.dk/nyheder 11:29

LUKSUSBISKOP GIVER SKYLDEN VIDERE
Den såkaldte luksusbiskop, Franz-Peter
Tebartz-van Elst, giver nu sin
vicebiskop, Dr.Franz Kaspar, en del af
skylden for, at der blev brugt mange
millioner kroner på udbygge Franz-
Peters personlige bolig.

Det skriver den tyske avis The Local.

Franz-Peter mener nemlig ikke, at han
kan bebrejdes for at bruge for mange
penge på et område, der slet ikke er
hans ekspertise.

I stedet burde vicebiskoppen med
ansvaret for kirkens midler have
opdaget og standet overforbruget,
skriver Franz-Peter i en udtalelse.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/03/28/100457.htm

Kommentar:

Hmm ...

Et udsagn:
(melodi: Jamen, han lokkede)

Der var engang en hykler, ...

-

DR S175 fre 28 mar 14:52:08
28.marts dr.dk/nyheder 12:25

OBAMA TIL RUSLAND: TRÆK JER TILBAGE
Rusland skal trække sine 30.000
soldater tilbage fra Ukraines grænser,
siger USA's præsident Barack Obama til
CBS.

- Man ser, at tropper hober sig op
langs grænsen under dække af militære
øvelser. Men det er ikke noget, som
Rusland normalt vil gøre.

Han appelerer derfor til russerne om at
trække deres soldater væk fra
grænseområdet.

Meldingerne fra Obama kommer dagen
efter, at den amerikanske
efterretningstjeneste ifølge CNN gjorde
opmærksom på, at amerikanerne tror på
en snarlig russisk invasion af Ukraine.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/03/28/120830.htm

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

[...]

Russerne går klogt i også at trække sig tibage fra de
allerede besatte områder i Ukraine (Krim) og Georgien!...

[...]
(2014-03-28, Friday, day no 087, CET 15:02, GMT 14:02)
- "Amen"

:-)

-

DR S177 fre 28 mar 14:52:08
28.marts dr.dk/nyheder 13:27

STOLTENBERG FÅR NATO-JOB I DAG
Natos nye generalsekretær bliver Jens
Stoltenberg.

Stoltenberg bliver formelt udnævnt som
den nye politiske leder for den
vestlige forsvarsalliance på Nato-
rådsmøde i Bruxelles klokken 15.30 i
eftermiddag.
Det oplyser danske regeringskilder til
DR Nyheder.

Stoltenberg afløser Anders Fogh
Rasmussen, der stopper officielt 30.
september.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/03/28/130211.htm

-

DR S118 fre 28 mar 14:52:05
28.marts dr.dk/nyheder 14:50

DF: GODT MED EN SKANDINAV I NATO
Det norske Arbejderpartis formand, Jens
Stoltenberg, vil være en fremragende
Natochef, hvis han afløser Anders Fogh
Rasmussen.

Det siger Dansk Folkepartis
udenrigsordfører, Søren Espersen, efter
at flere medier og diplomater erfarer,
at Stoltenberg udnævnes til ny
generalsekretær senere fredag.

- Som skandinav må det glæde mig, at
det igen er en skandinav, som sætter
sig på den post. Vi har et fortrinligt
forsvarssamarbejde med Norge i et og
alt. Den norske linje er meget som den
danske. Derfor vil det være utrolig
godt, om det lykkes for ham, siger
Søren Espersen. /ritzau/

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/03/28/0328145049.htm

-

118
15:00

-

samt ...

10:21

-

17276

File 17.277 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/georgia/17-277
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/17-277
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/ukraine/17-277
Psykopatistans minister: Alle militære anlæg på Krim er nu russiske + ET-break

-

118
15:08

-

samt ...

Minister: Alle militære anlæg på Krim er nu russiske
Af David Buch Hansen
28. marts 2014, 14:01
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-03-28-minister-alle-milit%C3%A6re-anl%C3%A6g-p%C3%A5-krim-er-nu-russiske

Den russiske forsvarsminister, Sergej Sjojgu, siger
fredag, at alle ukrainske soldater, der er loyale over
for regeringen i Kijev, har forladt Krim, og at alle
militære anlæg på halvøen nu er under russisk kontrol.

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

[...]

Vil det så - med andre ord - sige, at I er klar til at
få en røvfuld ?...

[...]
(2014-03-28, Friday, day no 087, CET 15:32, GMT 14:32)
- "Svar mig!"

(15:32-ordene blev udtalt i bydeform)

-

17277

File 17.275 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/17-281
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/17-281
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nato/17-281
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/17-281

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

i en meddelelse news:53355db7$0$293$1472...@news.sunsite.dk...
Interrupt RETURN from ...

File 17.282 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/17-282
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/the-wedding/17-282
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/2-coming/17-282
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/17-282

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> [ ... 2014-03-24, Monday, day no 083 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Mekka-responce no 1, see ...

ET-message to Israel and her friends (vedr. Close Encounters of the Third Kind)

-

DR S139 lør 29 mar 08:09:47
29.marts dr.dk/nyheder 07:59

OBAMA: IKKE MULIGT AT STOPPE KRISEN
USA havde ikke været i stand til at
stoppe den humanitære krise i Syrien
ved hjælp af militær magt, fastslår
præsident Barack Obama, der dermed
forsvarer sin regerings beslutning om
ikke at angribe det borgerkrigshærgede
land.

- Jeg mener, at det er en forkert
antagelse at tro, at vi var i en
position, hvor vi gennem et par
udvalgte angreb kunne forebygge de
lidelser, vi har set i Syrien, siger
Obama til tv-stationen CBS.

- Det er ikke fordi, det ikke er det
værd. Men efter et årti med krig har
USA sine begrænsninger, lyder det fra
præsidenten.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/03/29/0329075950.htm

Kommentar:

Når man ser på planeten under et, om hvor krige har
hærget, da er det iøjnefaldende, at demokrati er det
bedste bolværk mod ondskab!

-

139
08:30

-

samt ...

04:55

-

148 SVT Text Lördag 29 mar 2014
VÄRLDEN I KORTHET 29 MARS

Pakistan Det kända pakistanska tv-
ankaret Raza Rumis bil utsattes i går
för skottlossning. Journalisten klara-
de sig med lindriga skador, men hans
chaufför dödades och hans livvakt
skadades. Det är välkänt att Rumi
öppenhjärtigt har sagt sin mening om
talibaner.

-

131 SVT Text Lördag 29 mar 2014
UTRIKES PUBLICERAD 29 MARS

Krav att barnaga förbjuds efter dom

Flera malaysiska barnrättsorganisa-
tioner kräver att barnaga ska för-
bjudas i landet, sedan ett malaysiskt
par dömts till fängelse I Sverige för
att ha misshandlat sina fyra barn.

-Ur ett malaysiskt perspektiv ter sig
domen hård, men jag är starkt emot
kroppsaga. Det borde förbjudas i
Malaysia också, säger Wong Poai Hong,
ordförande för en barnrättsorganisa-
tion, till tidningen The Star.

Men alla applåderar inte domen. En
lärare menar att föräldrarna bara
försökte ingjuta utbildning och lärdom
i barnen på sitt eget sätt.

-

133 SVT Text Lördag 29 mar 2014
UTRIKES PUBLICERAD 29 MARS

Ebolautbrott i Guineas huvudstad

Ebolautbrottet i Guinea har spridit
sig till huvudstaden Conakry, med två
miljoner invånare. Sammanlagt åtta
personer har insjuknat och en av dem
har avlidit, uppgav landets
hälsodepartement på fredagen.

Sedan januari har 111 fall, varav
70 med dödlig utgång, rapporterats i
landet. De flesta drabbade bor i södra
Guinea.

Ebola ger diarré, kräkningar och
blödningar. Det finns ingen behandling
mot sjukdomen och dödligheten är
mycket hög.

-

KRITISK FASE I FREDSFORHANDLINGERNE ILLUSTRERES AF MANGLENDE FANGEFRIGIVELSE
Fredag den 28. marts 2014
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3646

Egentlig skulle Israel i morgen frigive de sidste 26 af
de 104 palæstinensiske fanger, som landet i sommeren
2013 lovede at frigive for at få gang i
fredsforhandlingerne med Det Palæstinensiske Selvstyre.

Men...

Kommentar:

104 - 26 = 78

Compare with ...

78

File 17.283 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/17-283
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/17-283
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/the-wedding/17-283
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/2-coming/17-283
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/17-283

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

File 17.284 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/17-284-26-104-78-19-45

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

File 17.285 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/17-285
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/17-285
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/17-285

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> Asteroide-fuldtræffer på vej mod jorden som straf for Putins angrebskrig på Ukraine

Rusland lyver mht. angrebskrig på Ukraine

-

142
10:30

-

samt ...

10:36

-

137 SVT Text Lördag 29 mar 2014
UTRIKES PUBLICERAD 29 MARS

"Inga ryska avsikter gå in i Ukraina"

Ryssland har inte för avsikt att gå
in i Ukraina. Det försäkrade Rysslands
försvarsminister Sergej Lavrov i en
tv-intervju i dag, rapporterar
Interfax.

-Vi har absolut inga avsikter eller
intressen att gå över Ukrainas gräns,
sade Lavrov.

Han underströk dock att Ryssland
kommer att skydda de ryskspråkigas
rättigheter i Ukraina.

Kommentar:

Det sagde Hitler også!

Hvis I har fredelige hensigter, da træk Jeres
***besættelsestropper*** ud af Ukrainsk (herunder Krim)
og Georgisk territorium!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-03-29,Saturday, day no 088, CET 10:48, GMT 09:48)
- "Tak"

Jeg tror, ET her taler ironisk! Man skal ikke sige tak
til psykopater. Omvendt kan man sige, at blot fordi du,
mr. psykopat synker dybt ned i ondskabens fortabelse,
har vi andre IKKE til hensigt at følge dig derned. Vi
forbliver gentlemen!

Du lokker og forfører med dine ord!

Men dine handlinger afslører dine reelle hensigter!

Du er en ***tyveknægt***, der stjæler landområder!

Og for dette skal du straffes!...

CET 10:54
- "Amen."

-

17285

File 17.287 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/17-287
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/17-287
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/17-287
Asteroide-fuldtræffer-File-status

-

Dansk sommertid (GMT +2) indført ...
2014-03-30, Sunday, day no 89, CET 03, GMT 01:00

-

DR S166 søn 30 mar 06:46:55
30.marts dr.dk/nyheder 01:13

ENERGITRÆER KAN HJÆLPE ENERGIMANGEL
Der skal plantes flere såkaldte
energitræer, der skal hjælpe på den
danske energimangel.

Det er forslaget i en ny plan som
skovejerne har præsenteret for klima og
energiminister Rasmus Helveg Petersen,
skriver Politiken.

Energitræer som lærk og poppel ,kan
nemlig med fordel plantes imellem de
langsommere voksende arter og anvendes
som brændsel.

- I mine ører lyder som en så god idé,
at planen uden yderligere initiativer
kan blive prismæssigt konkurrencedygtig
i løbet af de år, det tager træerne at
vokse op, siger ministeren.

Læs også ...

170
06:45

-

samt ...

Børn på psykiatrisk afdeling mangler rettigheder
Af Ritzau, ah...@tv2.dk
29. marts 2014, 23:40
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-03-29-b%C3%B8rn-p%C3%A5-psykiatrisk-afdeling-mangler-rettigheder-0

Kommentar:

Problemet med bæltefiksering er, at man ***knækker***
barnets vilje, og det kan give alvorlige psykiske
forstyrrelser (stik mod hensigten) senere i livet
med angstanfald und so weiter!

-

04:20

-

Læste NRK 136 vedr. Putin ringte Obama om Ukriane, og
kom til at stille følgende spørgsmål:

Hva' mht. asteroide-SMAT-teren?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-03-30, Sunday, day no 089, CET 07:59, GMT 05:59)
- "It's running"

Status...

CET 08:03
- "Focus"

Asteroide-fuldtræffer-...

CET 08:04
- "On its way"

CET 08:04
- "down"

CET 08:06
- "to you"

Thank You, Sir! ... :-)

(Ikke mere diplomat-fis!)

CET 08:09
- "Burn!"

(08:09-ordet blev udtalt i bydeform)

Øh ...

I gør klogt i at holde laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
afstand til russiske militær-installationer, herunder
Murmansk, atomkraftværker samt formentlig også Kreml,
dvs. flygt for en sikkerhedsskyld helt bort fra Moskva,
fordi ...

Nærkontakten bliver lidt som Sodoma, altså kraftigere
end en atomsprængning.

Kan det retfærdiggøres, at Moskva ryger ?

De allierede bombede faktisk Nazi-tysklands storbyer,
vel vidende at civile omkom!

Og på tilsvarende vis mht. Hiroshima og Nagasaki.

Krig er noget ækelt og modbydeligt noget!

Det var IKKE de allierede skyld.

Det var faktisk Hitler (og Stalin), der var gået til
angreb fx. på Polen i 1939.

Ansvaret for angrebskrigen var derfor ene og alene
Hitlers (og Stalins) og de mennesker, der havde hyldet
ham!

På tilsvarende vis her:

Har du medvirket til at hylde Putins angrebskrig på
Georgien og nu også Ukraine ?...

CET 08:19
- "Spørger jeg"

CET 08:19
- "på vegne af"

CET 08:19
- "hans Majestæt"

Nå!

His Majesty ?

Who can that person be ?

Jeg troede, I havde en art demokrati, ligesom vi har
her på jorden fx. i Danmark, med Statsminister,
Præsident og hele molevitten.

Hmm ... (focus)

Tilbage til emnet!

Der blev spurgt:

Har du medvirket til at hylde Putins angrebskrig på
Georgien og nu også Ukraine ?

(Da er du)...

CET 08:04
- "Medskyldig"

CET 08:24
- "i drab"

CET 08:24
- "på"

CET 08:24
- "civile"

CET 08:24/5
- "personer"

CET 08:25
- "Og det straffer jeg"

Jeg mindes nogle ord fra Bibelen:

Retfærdige og sande er dine domme, o Gud!

185.000 ?

CET 08:27
- "Så let som ingenting"

Må jeg da anmode om, at civile russere i videst mulig
omfang skånes ?

Nogle af dem er jo blot uskyldige børn!

CET 08:30
- "Jeg vil skåne dem"