Islamisk Stat retf�rdigg�r slaveri i nyt magasin + ET-break - Re: 2014 uge 42 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/islamic-state/17-850

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, October 12, 2014, CET 17:43, GMT 15:43
Subject: 2014 uge 42 (news samlet)
17845 news:543aa19d$0$299$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/0CRBkd5tXl0/HC3notgPfpsJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2014-10-13, Monday, day no 286 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Nu ikke længere blot et udsagn:

[ ... ]
> Boykot Psykopatistan (Russia)
> http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
[ ... ]
> [...]
> http://www.skrivunder.net/interstellart_bryllup_ja_tak
>
> (Givetvis to sider af samme sag!)
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Islamisk Stat retfærdiggør slaveri i nyt magasin + ET-break

-

DR S177 tir 14 okt 11:52:56
14.oktober dr.dk/nyheder 10:43

AVIS: TYRKIET BOMBER KURDERE HJEMME
Tyrkiske kampfly angreb søndag
Kurdistans Arbejderparti, PKK, i det
sydøstlige Tyrkiet i det første
betydelige luftangreb mod den kurdiske
oprørsbevægelse, siden en historisk
fredsproces blev indledt for to år
siden, skriver avisen HÜrriyet på sin
hjemmeside.

Avis: Tyrkiet bomber kurdere i hjemlandet
kl. 10:43
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/10/14/103513.htm

-

DR S115 tir 14 okt 11:53:22
14.oktober dr.dk/nyheder 11:09

FLERE FÅR HACKET DERES MAILKONTO
Mange danskere får hver dag hacket
deres mailkonto eller profiler på
sociale medier. Og problemet er
stigende, lyder det fra
netsikkerhedstjenesten Danish e-
Infrastructure Cooperation.

Sådan undgår du at få hacket din mailkonto
kl. 11:09
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Syd/2014/10/14/075352.htm

-

Islamisk Stat retfærdiggør slaveri i nyt magasin
kl. 14:00
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/10/14/102248.htm

Kommentar:

At behandle andre mennesker på en nedværdigende måde
kan ALDRIG retfærdiggøres!

I ønsker at oprette Paradis på jord og tror, at Gud
er med Jer, men ***realiteterne*** er noget helt
andet: Vold, mord, død og ødelæggelse.

Og denne frugt ***afslører*** ophavet, at det næppe
kan være fra et godt træ, som jo bør en god frugt i'
form af kærlighed (herunder respekt for sine
medmennesker).

Jeg ved godt, ***hvorfra*** hadet kommer i dit sind!

Det kommer fra djævelen! Du er nemlig blevet
***bedraget**, så du tror på alle hans løgne!

Og ja! Det er min ***pligt*** som kristen at oplyse
dig herom!

Du er ved at gå fortabt (pga. alle disse dine onde
gerninger)! Og du fatter det endog ikke!

Enhver, der modsiger dig, tror du fejlagtigt er fra
djævelen!

Selvkritik eksisterer nemlig slet ikke i dit fanatiske
univers!

Også dette er i sig selv et faresignal, at der er
noget galt, når man ikke må komme med kritiske
indvendinger mod autoriteterne!

Jesus derimod tålte kritik og bad endog om, at Gud
måtte ***tilgive*** dem, der henrettede Ham.

Hvornår (har du sidst) tilgivet nogen...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-10-14, Wednesday, day no 287, CET 16:52, GMT 14:52)
- "Spørger jeg"

You see:

***Kærligheden*** mangler (i dit sind)! ... :-(

Anmelder fynsk imam for griseudtalelser
Mads Therkildsen
14. oktober 2014, 11:47
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-10-14-anmelder-fynsk-imam-for-griseudtalelser