Psalm 53 (copy of Psalm 14): Found 39 (M45) and 8 (target) at Starmap 2 - Re: 2018 uge 28 (news samlet)

1 view

Psalm 53 (copy of Psalm 14): Found 39 (M45) and 8 (target) at Starmap 2

File 20.759 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lat/20-759
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-759

-

Tidens aktuelle litterære sætning:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

Må jeg godt være vred?
af Ross Campbell

Kapitel 2:
Samfundet og vreden, side 18-25

side 20

Oprør mod autoriteterne

Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov for
kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede komme til
udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige grund til
respektløshed og anti-autoritære holdninger.

Kommentar:

Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+67&version=BPH

Salme 67, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Under Guds velsignelse

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: juli, aug. og
sep.), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+53&version=BPH

Salme 53, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Menneskets ondskab

Til korlederen: En visdomssang af David i mahalat-stil.[a]

[ ... ]

Footnotes:

53,1 Betydningen af ordet mahalat kendes ikke.

BibelLæserRingen skriver:

=== citat start ===

Salme 53, som er en fuldstændig kopi af Salme 14, ...

=== citat slut ===

Kommentar:

Salme 53 er tidligere blevet undersøgt. se evt. ...

Date: Mon, 9 Jul 2018 10:07:30 +0200, GMT08:07
20739 news:5b431773$0$707$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/-RJP3qxCEmg/_hB89J4PAwAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

> [...]
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få!
>
> Man vil fx. ikke træde Retten under fode (men forstå sit
> *ansvar*, at Loven skal håndhæves også internationalt,
> så forbrydere ikke slipper for straf). Og det vil ha' en
> præventiv effekt på længere sigt (så forbrydelserne slet
> ikke begås i det samme omfang som nu fx. med angrebskrige
> her og der og allevegne til skade for Menneskeheden og dens
> overlevelse)!
>
> Så kort og godt vil det ændre Verden til det bedre med tiden,

[ ... ]
> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

-

Tørke i Norge: Landmænd slagter køer i desperation
kl. 10:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/toerke-i-norge-landmaend-slagter-koeer-i-desperation

-

Fire spørgsmål og svar: Derfor vækker hacking-tiltale mod 12 russere opsigt
kl. 12:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fire-spoergsmaal-og-svar-derfor-vaekker-hacking-tiltale-mod-12-russere-opsigt

-

GRAFIK Se hvor fremtidens krige kan bryde ud
kl. 13:30
https://www.dr.dk/nyheder/viden/nysgerrig/grafik-se-hvor-fremtidens-krige-kan-bryde-ud

-

166
17:59

samt ...

Socialdemokrater er næsten udslettede i flere lande - men i Danmark går
det godt, siger næstformand
13. jul. 2018, 22:12
http://nyheder.tv2.dk/politik/2018-07-13-socialdemokrater-er-naesten-udslettede-i-flere-lande-men-i-danmark-gaar-det-godt

-

Pres på Trump for at aflyse Putin-topmøde, men Det Hvide Hus afviser
14. jul. 2018, 14:16
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-07-14-pres-paa-trump-for-at-aflyse-putin-topmoede-men-det-hvide-hus-afviser

-

Lystsejler finder død person i havet syd for Falster
14. jul. 2018, 17:45 ...

-

104 SVT Text Lördag 14 jul 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Demokrater: Ställ in Putin-mötet...130
USA åtalar ryssar för hackning.....131

* 30 Ryanair-resenärer till sjukhus..132
* Sydkorea höjer lägstalönerna igen..133
* Två döda efter Nicaragua-protester 134

* Tillslag mot chilenska präster.....135
EU-topp vinglade - får kritik......136

Brittiskt handelsavtal med USA.....137
Finska gränskontroller inför Trump 138

Kina flörtar med Bricsländerna.....139

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Lördag 14 jul 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

128 döda i bombattentat i Pakistan 140
Norske Thorvald Stoltenberg död....141
Åtta noshörningar döda efter flytt 142

Nervgift hittats i flaska..........143
Turkiets undantagslagar hävs.......144
* Notiser: Bombningar i Gaza.........148

-

130 SVT Text Lördag 14 jul 2018
UTRIKES PUBLICERAD 14 JULI

USA-Demokrater: Ställ in Putin-mötet

Flera högt uppsatta demokrater i USA:s
senat kräver att president Trumps möte
med Rysslands president Putin på
måndag ställs in, eller övervakas av
andra, enligt Sveriges Radio Ekot.

Detta efter att tolv ryska agenter
åtalats för dataintrång inför det
amerikanska presidentvalet 2016.

Om närvaron av andra amerikaner inte
är högsta prioritet ska mötet ställas
in, uppger demokratiske senatorn Mark
Warner till Ekot.

Trump har sagt att han ska ta upp
frågan vid sitt möte med Putin.

-

134 SVT Text Lördag 14 jul 2018
UTRIKES PUBLICERAD 14 JULI

Två döda efter protester i Nicaragua

Två personer dödades i Nicaragua på
fredagen när regeringsstyrkor öppnade
eld i oppositionens högborg Masaya
söder om Managua.

Fredagens dödsfall sammanföll med att
president Ortega och hans anhängare
firade minnet av händelser i samband
med att Ortega kom till makten för
snart 40 år sedan.

Tidigare under dagen hade oppositionen
utlyst en 24-timmars generalstrejk.

Den skedde efter tre månader då ca 270
personer dödats när regeringskritiska
demonstrationer mötts av motstånd.

-
135 SVT Text Lördag 14 jul 2018
UTRIKES PUBLICERAD 14 JULI

Tillslag mot chilenska präster

Chilensk polis och åklagare utreder
nya anklagelser om sexuella övergrepp
inom katolska kyrkan. På fredagen
genomfördes razzior i regionen
Araucania i södra Chile.

Fem präster där utreds för brott som
ska ha begåtts efter år 2000.

Tillslagen var de senaste i en rad
där Chile tagit krafttag för att
komma till rätta med övergrepp inom
kyrkan.

Flera präster har avskedats och påven
Franciskus har godkänt fem biskopars
avskedsansökningar.

-

NRK:
13. juli 2018 kl. 10:27 - 14. juli 2018 kl. 06:19, error

14. juli 2018 kl. 09:48

-

Parterapeut: I er ansvarlige for hinandens lykke
10. juli 2018, kl. 7:51
Nana H. Jannerup, par- og familieterapeut
https://www.kristendom.dk/bryllup/nana-jannerup-i-er-ansvarlige-hinandens-lykke

-

Interrupt from ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Kan dette lade sig gøre? -
Re: EntryKey 127 (Solomo): Found 50 + 78 -
Re: Found markpointer 78 at Temple (Psa 127) -
Re:...
20758 news:5b49dcd3$0$708$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/what-is-possible/20-758
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/v3zrRALax78/7wZivA-sBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/XVmKZI96Qvo/0C1YDAFCBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/sjgIzA5MVNM/G2UpoKoZDAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/pmih-1ZB4Y8/A4Sl7W9cCQAJ

> Står vi her med et forklaringsproblem (ligesom vi heller
> ej kan forklare, HVORFRA energien kom, der skabte vores
> Univers, inklusiv det vi kalder for Big Bang)?

"Melodi":

Du må IKKE undre dig, hvis det viser sig,
hvis ET er religiøse! De har måske en god grund til det!

-

20759

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com