N�ste �r m�der du f�rre russere p� ferien. Det er selvforskyldt + ET-break - Re: 2014 uge 51 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/georgia/18-035
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/18-035
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/ukraine-1/18-035

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, December 14, 2014, CET 18:40, GMT 17:40
Subject: 2014 uge 51 (news samlet)
18021 news:548dcb87$0$304$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/27o_pbVJ53o/oUGWiIPf0NEJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2014-12-15, Monday, day no 349 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Nu ikke længere blot et udsagn:

[ ... ]
> Boykot Psykopatistan (Russia)
> http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
[ ... ]
> [...]
> http://www.skrivunder.net/interstellart_bryllup_ja_tak
>
> (Givetvis to sider af samme sag!)
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Næste år møder du færre russere på ferien. Det er selvforskyldt + ET-break

Svensk medie efter norske afsløringer: Også spionudstyr i Sverige
/ritzau/tt
17. december 2014, 22:08
http://nyhederne.tv2.dk/2014-12-17-svensk-medie-efter-norske-afsloeringer-ogsaa-spionudstyr-i-sverige

-

Oprørsbevægelse siger stop: Farc lægger våbnene
/ritzau/
17. december 2014, 22:32
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-17-oproersbevaegelse-siger-stop-farc-laegger-vaabnene

Oprørsgruppen Farc erklærer onsdag en ensidig
våbenhvile og oplyser, at den marxistiske gruppe kun
vil bruge våben, hvis man kommer under angreb fra
hæren.

-

Medie: FE samarbejder med tortur-stater
/ritzau/
17. december 2014, 23:17
http://nyhederne.tv2.dk/2014-12-17-medie-fe-samarbejder-med-tortur-stater

-

Medier: USA anklager Nordkorea for hackerangreb på Sony
Af Ritzau
18. december 2014, 01:35
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-18-medier-usa-anklager-nordkorea-for-hackerangreb-paa-sony

-

Putins hovedbrud: Er der en kaptajn i det økonomiske uvejr?
Af Sebastian Goos
18. december 2014, 05:40
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-18-putins-hovedbrud-er-der-en-kaptajn-i-det-oekonomiske-uvejr

-

Næste år møder du færre russere på ferien
Af Lotte Sørensen
18. december 2014, 05:59
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-18-naeste-aar-moeder-du-faerre-russere-paa-ferien

Kommentar:

Massemord i Georgien og nu også på vej i Ukraine skal
IKKE belønnes!

Så længe det russiske folk IKKE ta'r aktivt afstand
fra psykopatus-Putin og hans massemordere, samtykker
man jo indirekte og er dermed ***medskyldig*** i
forbrydelserne!

Så la' vær med at ha' ondt af dig selv. Dette her er
***selvforskyldt***!

I skal holde op med at terrorisere andre nationer!

Sæt nu det havde været dig, der havde været en lille
nation.

Ville du bryde dig om, at en fremmed stormagt lavede
angrebskrig og stjal store landområder hos dig?

Og ville du bryde dig om, at din befolkning blev
myrdet i flæng?

Og store befolkningsgrupper måtte leve som flygtninge
i deres eget land?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-12-18, Thursday, day no 352, CET 09:08, GMT 08:08)
- "Svar mig!"

Næppe!

Det er præcis dét I har gjort i Georgien og nu også i
Ukraine!

Du er fundet skyldig og skal derfor straffes, så du
lærer at holde nallerne for dig selv!

Og stod det til mig fik dig virkelig smæk, så det
gjorde ondt i din røv, apropos ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/fire-from-the-sky/15-206
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/I0YKzGo4NjU/IAjPH77tMm4J
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

Et lag tæsk, så du ALDRIG glemte lektien, møgunge!!!

17. desember 2014, 20:34

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/18-035
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/mideast-peace-p/18-035
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/18-035
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclear-winter/18-035
Palestinian UN bid is an 'act of war,' minister charges + ET-break

104 SVT Text Torsdag 18 dec 2014

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Glädjescener på gatorna i Havanna..130
* Nyckelroll för påven i Kubasamtal 131-

Fångutväxling mellan Kuba och USA..133
"Det som händer är sensationellt" 175-

Frankrike ritar om kartan..........134

Nära 7.000 döda i ebola............135

* USA: Rentvådd - 70 år för sent.....136

CIA-fängelse i Rumänien utreds.....137

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Torsdag 18 dec 2014

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Porosjenko: EU-medlemsskap 2020....138

CNN: Nordkorea bakom hackerattack..139

Nigeria: Militärer fick dödsdomar..140

-

18. desember 2014, 09:12

-

EU-PARLAMENTET STØTTER I PRINCIPPET ANERKENDELSE AF PALÆSTINA; DANMARK AFVISER
Torsdag den 18. december 2014
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3769

-

Karikeret frikirkelærer kan ikke forsvares med fiktion

Debat
Mikael Arendt Laursen, generalsekretær i KLF, Kirke og Medier
18. december 2014 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/realisme-forvirrer-mere-end-fiktion.-frikirkemanden-i-drs-julekalender-tidsrejsenportraetteres

Frikirkemanden i DR's julekalender "Tidsrejsen"
portrætteres fordomsfuldt og rammer dermed en gruppe
troende mennesker på et personligt plan. DR kan ikke
forsvare sig med, at serien er fiktion, skriver
debattør fra KLF, Kirke og Medier

-

Hvis man ikke fejrer jul, skal man ikke bede om julehjælp

Debat
Pia Kjærsgaard (DF), værdiordfører
18. december 2014 08:51
http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/hvis-man-ikke-fejrer-jul-skal-man-ikke-bede-om-julehjaelp

Kommentar:

Jul er blevet verdsligt. Et eksempel herpå kan fx.
være DR's Julekalender, så ...

Hvis en muslimsk familie gerne vil fejre en verdslig
Jul men ikke har råd, da synes jeg, at det er OK at
give dem den ***glæde***, som det gerne skulle være
at modta' julehjælp.
Det handler nemlig om fattigdom og IKKE om
religion!

-

Mellemøstens kvindekamp vakler

Sidsel Nyholm skriver fra USA
18. december 2014 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/mellemoestens-kvindekamp-vakler

Kommentar:

Øv, øv, øv og atter øv ... :-(

Tyranni har ALTID været noget lort!

-

Er robot-sex et symptom på, at vi tingsliggør hinanden?

kommentaren
Af Robert Bladt
18. december 2014 07:05

http://www.kristendom.dk/kommentaren/er-robot-sex-et-symptom

Kommentar:

Det er selvfølgelig altid ærgeligt, når/hvis et par
ikke fungerer godt sammen seksuelt, men ...

Jeg foretrækker absolut robot-sex fremfor voldtægt,
og ligeledes kan ensomme og dermed ***ulykkelige***
mennesker forhåbentlig blive tilfredsstillet seksuelt
med en robotpartner; navnlig hvis denne er
programmeret til også at udvise nærhed og ømhed,
fortrolighed osv.

So ...

Welcome to the ***future***!

-

Palestinian UN bid is an 'act of war,' minister charges

Yuval Steinitz says Israel may have to mull
dismantling PA after draft statehood resolution
submitted to Security Council

By Times of Israel staff December 18, 2014, 8:46 am

http://www.timesofisrael.com/pa-submits-un-resolution-sets-1-year-deadline-for-peace-deal/

Kommentar:

Det er profeteret fra Oldtiden af, at alle verdens
nationer skal vende sig imod Israel (fordi der - dybest
set - er tale om ***hovmod mod Gud)! Gud ***lovede***
jo (i Bibelen), at Det Hellige Land, Israel, skal
tilhøre det jødiske folk til evig tid. Dette løfte er
endog gengivet i Koranen!

Så det er jo det rene ***hykler***, når arabere vil
ha' en bid af Det Forjættede Land!

Hvorledes vil det så komme til at foregå, dette
slag om Israel ?

Ifølge profetien vil Gud stå frem på denne dag og
FORSVARE det jødiske folk mod alle de fjendlige
nationer.

Slaget kaldes Harmagedon ...
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=harmagedon&qs_version=DN1933

Og - under henvisning til ... (input memory from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/brainwashing/18-040
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/18-040
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/islamic-state/18-040
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/the-voice-of-wisdom/18-040
Når "Paradiset" krakkelerer: Avis: IS dræber egne udenlandske krigere + ET-break

-

DR S156 lør 20 dec 12:04:14
20.december dr.dk/nyheder 12:03

REGERINGEN SIGER NEJ TIL DALAI LAMA
Regeringen vil ikke mødes med Dalai
Lama, når den tibetanske buddhistleder
kommer til Danmark i februar 2015.

Det oplyser udenrigsminister Martin
Lidegaard (R) til Ritzau.

- Vores Kina-politik ligger jo fast. Vi
tror, at vi bedst kan hjælpe
tibetanerne til at få reelt selvstyre,
deres egen frie kultur og respekt for
menneskerettighederne ved at indgå i
den kritiske dialog med Kina på basis
af den forfatning, der er i Kina nu,
siger han.

Kina mener, at Tibet en uadskillelig
del af riget, og Dalai Lama er en
splittelsesmager.

Regeringen siger nej til Dalai Lama
kl. 12:03
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2014/12/20/1220120348.htm

-

Nordkorea truer USA: Samarbejd eller det får konsekvenser
kl. 12:12
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/12/20/114941.htm

-

OVERBLIK Sådan er det gået ved tidligere Dalai Lama-besøg
kl. 13:43
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2014/12/20/1220134327.htm

-

DR S115 søn 21 dec 09:50:42
21.december dr.dk/nyheder 08:00

HACKERSAG: USA BEDER KINA OM HJÆLP
Den amerikanske regering har taget
kontakt til Kina for at bede kineserne
om hjælp til at forhindre eventuelle
cyberangreb fra Nordkorea, fortæller
anonyme embedsmænd til flere
internationale medier.

Det sker, efter at USA har beskyldt
nordkoreanerne for at stå bag et
hackerangreb på Sony Pictures i
forbindelse med selskabets udgivelse af
filmen "The Interview", hvor CIA
forsøger at dræbe Nordkoreas leder, Kim
Jong-un.

Ifølge The New York Times har Kina ikke
svaret på henvendelsen Nordkorea nægter
at stå bag angrebet og har foreslået
fælles efterforskning af sagen.

USA vil have Kinas hjælp i hackersag
kl. 08:00
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/12/21/1221080008.htm

Kommentar:

For noget tid siden lavede Cannibalistan en ***falsk***
oplysning på ingternettet, således at det meste af
data'erne flyd via China.

Det gjorde de sikkert mhp. at stjæle passwords m.m.
med henblik på yderligere hackning!

Det er derfor hul-i-hovedet at tro, at de er så
engle-dingse-artige!

Og da Cannibalistan holder hånden over Nordkorea -
huske på må vi jo, at de ***begge*** er kommunistiske
diktaturer - er de sikkert impliceret i denne
forbrydelse mod Sony (og andre)!

Nordkorea om hackerangreb: Det var ikke os
Af Michael Rathje
20. december 2014, 12:29 Opd. 20. december 2014, 12:45
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-20-nordkorea-om-hackerangreb-det-var-ikke-os

-

Forskere har knækket koden: Her er abens ordbog
Af Kristian Ruhe Thorsen
20. december 2014, 13:21
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-20-forskere-har-knaekket-koden-her-er-abens-ordbog

-

Tyrkisk politi gav lærere buksevand
Af Michael Rathje
20. december 2014, 17:30
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-20-tyrkisk-politi-gav-laerere-buksevand

-

Porno-gigant vil lave fræk version af omstridt Nordkorea-film
Af Lotte Sørensen
20. december 2014, 19:21
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-20-porno-gigant-vil-lave-fraek-version-af-omstridt-nordkorea-film

-

Avis: IS dræber egne udenlandske krigere
Af Ritzau, kruh
20. december 2014, 22:25
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-20-avis-is-draeber-egne-udenlandske-krigere

Islamisk Stat har henrettet omkring hundrede af de
udenlandske krigere, der har sluttet sig til den
yderliggående gruppe, men som siden har prøvet at
slippe væk fra IS-hovedkvarteret i den syriske by
Raqqa.

Kommentar:

Syng med:

https://www.youtube.com/watch?v=8_nmUmU_Ou4
https://www.youtube.com/watch?v=s2JYbhVpUQs

Det sku' vær' så godt men så det faktisk skidt

Visdommens stemme:

Lyt til mig, min søn...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-12-21, Sunday, day no 355, CET 10:54, GMT 09:54)
- "og datter"

(Gosch. Du taler til dem!)

Tag ved lære af mine ord!

CET 11:00