ET-break: Domsord over Syrien - Re: 2015 uge 27 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/syria/18-498

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, June 29, 2015, CET 00:36, GMT (28/6-15) 22:36
Subject: 2015 uge 27 (news samlet)
18492 news:55907700$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/E9L9wBbwYd0/PY_txCSOB5MJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2015-06-29, Monday, day no 180 in the year ... ]
> [ ... ]
>
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

Domsord over Syrien

-

DR S117 lør 04 jul 18:24:50
4.juli dr.dk/nyheder 12:32

SYRIEN OG HIZBOLLAH I STOROFFENSIV
Den syriske hær og dens allierede mi-
litser har indledt et massivt angreb på
den syriske grænseby Zabadani, der er
kontrolleret af oprørere.

Det oplyser den libanesiske shiamuslim-
ske gruppe Hizbollahs tv-station i dag.

Tv-stationen oplyser, at tungt artil-
leri og luftbombardementer tages i brug
for at indtage byen, der ligger vest
for den syriske hovedstad, Damaskus, og
tæt på grænsen til Libanon.

Den syriske hær har længe forsøgt at
fravriste de militante sunnimuslimer
kontrollen over Zabadani, som ligger
tæt på Beirut-Damaskus-hovedvejen, som
forbinder de to lande.

Tv-station: Syrien strammer grebet om belejret grænseby
kl. 12:32
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tv-station-syrien-strammer-grebet-om-belejret-graenseby

4. juli 2015, 15:58

-

I forbindelse med TV2 Nyhederne var der et indslag om situationen i Syrien,
og jeg kunne ikke undgå at tænke på Muhammed-tegningerne, der i 2006
afstedkom ambassade-afbrændinger i bl.a. Syrien.

Og da sagde sig følgende:

Det er så sidste gang du udfordrer danernes gud ...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-07-04, Saturday, day no 185, CET 19:16, GMT 17:16)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

Nå da da!

Hvad mon der så kommer til at ske i Iran (nu når Syrien som straf mere eller
mindre bliver jævnet med jorden!) ?