Partiets m�rkesag - Re: snUFO-partiet

https://sites.google.com/site/snufo000/home/maerkesag/18-107

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, January 12, 2015, CET 10:01, GMT 09:01
Subject: snUFO-partiet
18103 news:54b38d63$0$291$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/snufo000/
https://sites.google.com/site/snufo000/home/files/18-103
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/qAmfbQy8ua4/a9khNrvPc3QJ

> [...]
>
> Derfor valgte jeg i sin tid - tilbage under valget i 2008 vist nok at
> oprette (som et tankeeksperiment) partiet snUFO.
>
> Og det er KUN i den betydning partiet skal forstås!
>
> Partiet har således til formål blot at ***inspirere*** og
> ***stimulere*** andre partier med politisk indflydelse i
> en for mig at se konstruktiv retning ... :-)
>
> De politiske budskaber kommer til udtryk som oftest
> i form af et debat-indlæg, og disse bliver så samlet
> i filer, der så på partiets hjemmeside samles i emner.
>
> Et aktuelt emne for tiden er (og derfor det nu kommer
[ ... ]
> Andre emner:

Partiet mærkesag er at skabe et brohoved med henblik på videre
erobringstogter ind i fjendelandet!

Nej! Selvfølgelig ikke ... :-)

Men forstå mig nu ret:

Jeg (og andre) ønsker at give oplysninger til borgerne om samfundet
... og det Univers, vi er sat i, inklusiv at der med ret stor sandsynlighed
findes andre biologiske væsener ligesom os i vor galakse, og at de
muligvis allerede har rejst i rummet og nu befinder sig i vort solsystem!

Partiets primære formål er altså, at vænne befolkning til, at vi ikke er
alene i universet, og at vi således har en nabo i galaksen, og at denne
er kommet for at æde os med hud og hår!

Nej! Selvfølgelig heller ikke ... :-)

Men forstå mig nu ret:

Desto mere befolkningen vænner sig til tanken, desto mere kan vi fremme
den egentligt officielle ankomst, hvor vi skal møde dem ansigt til ansigt.

Hvilke ***forventninger*** skaber det, og kan det ligefrem skabe panik i
befolkningen ?

Tja ...

Det er svært at afgøre, men teoretisk set er det derfor altid klogt at afholde
jordskælvsøvelser ... øh, jeg mener øvelser, så man mester kunsten (når
hændelsen indtræffer)!

Ideen er altså at skabe en platform, hvor tingene kan blive diskuteret sagligt,
og navnlig gennem ***konkrete*** praktiske nabo-hjælp-eksempler bortfeje
negligeringen af selve fænomenet (som fx. værende ammestuehistorier).

En (galaktisk)-nabo-hjælp kan således også fungere som en art psykologisk
"nervepille", som dæmper angst (i forbindelse med frygt for det fremmede og
nye).

Vous comprenez?

-

Ekstra kommentar (fra et "parti-medlem"):

Jeg må "tilstå", at ... (memory on from) ....

"Melodi":
"B.B. King" is at town today ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Tuesday, January 13, 2015, CET 15:50, GMT 14:50
Subject: Re: Partiets mærkesag -
Re: snUFO-partiet
18107B news:54b5309f$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/snufo000/home/maerkesag/18-107
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/qAmfbQy8ua4/9YG4zsPVs-oJ
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
> the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
> i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
> der sagde:
> (2014-01-13, Tuesday, day no 013, CET 15:41, GMT 14:41)
> - "Vous comprenez?"

Når det politiske og religiøse bliver forenet, da kan der opstå noget
rigtig farligt, apropos fanatisk islamisme med vold, censur og hele
molevitten.

Men her er der tale om det stik modsatte, skønner jeg ... :-)

På dansk lyder ***profetien*** således:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+2%3A1-3&version=BPH

Esajas 2:1-3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om det fremtidige fredsrige

2 Her er endnu et budskab, som Herren gav Esajas
om Judas folk og Jerusalems fremtid:

2 Det skal ske i de sidste dage,
at Herrens tempelbjerg bliver verdens knudepunkt.
Folk fra alverdens lande vil strømme derhen.

3 »Lad os rejse til Herrens bjerg,« vil de sige.
»Lad os tage hen til Israels Guds bolig,
så vi kan lære hans vilje at kende
og følge hans vejledninger,
for den sande lære kommer fra Zion,
Herrens ord udgår fra Jerusalem.«