G7 har ingen planer om at droppe Rusland-sanktioner + ET-break - Re: 2016 uge 21 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/19-113

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, May 23, 2016, CET 08:28, GMT 06:28
Subject: 2016 uge 21 (news samlet)
19109 news:nhu7nr$f02$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/P6voacsm1pc/yLjbbve4CQAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2016-05-23, Monday, day no 143 in the year ... ]
> [ ... ]
>
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

Sprognævn: Martyrudstilling kan udvide betydningen af ordet martyr
kl. 13:09
http://www.dr.dk/nyheder/kultur/kunst/sprognaevn-martyrudstilling-kan-udvide-betydningen-af-ordet-martyr

-

Flemming Rose: Ytringsfriheden lever i et paradoks
kl. 13:41
http://www.dr.dk/nyheder/indland/flemming-rose-ytringsfriheden-lever-i-et-paradoks

-

DR S130 fre 27 maj 08:57:10
26.maj dr.dk/nyheder 21:09

G7 VIL IKKE DROPPE SANKTIONER
De store vestlige lande har ingen
planer om at trække de økonomiske
sanktioner mod Rusland tilbage, siger
den tyske forbundskansler, Angela
Merkel, på et G7-topmøde i Japan.

- For mig er det for tidligt at give
signal til, at alt er i orden igen,
siger hun til journalister.

'Der kan ikke ventes nogen ændringer'
fra de vestlige stats- og
regeringschefer, der er forsamlet i
Japan, forklarer hun.

G7 består af USA, Tyskland, Frankrig,
Storbritannien, Italien, Canada og
Japan og med EU som ekstra deltager.

G7 har ingen planer om at droppe Rusland-sanktioner
26. Maj 2016 kl. 21:09
http://www.dr.dk/nyheder/udland/g7-har-ingen-planer-om-droppe-rusland-sanktioner

-

DR S131 fre 27 maj 08:57:11
26.maj dr.dk/nyheder 22:39

FREDSFORHANDLINGER UDSAT IGEN IGEN
Der vil ikke komme en ny runde
fredsforhandlinger for Syrien de næste
to til tre uger mindst. Det siger FN's
særlige udsending til Syrien, Staffan
de Mistura, efter et flere timer langt
møde med FN's Sikkerhedsråd.

- Han briefede om, at hans intention er
at starte den næste runde af samtaler
så hurtigt, som det kan lade sig gøre,
men det bliver bestemt ikke inden for
de næste to-tre uger, hedder i en
erklæring fra Misturas team.

Det fremgår, at Mistura først vil se
fremskridt på landjorden i Syrien, og
det betyder, at fjendtligheder skal
ophøre, og at der skal være adgang for
humanitær hjælp.

Fredsforhandlinger om Syrien udsat igen igen
26. Maj 2016 kl. 22:39
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fredsforhandlinger-om-syrien-udsat-igen-igen

-

DR S137 fre 27 maj 08:57:11
27.maj dr.dk/nyheder 06:34

FORSKERE I ALARM OVER SUPERBAKTERIE
For første gang har forskere fundet en
person i USA, der bærer på en såkaldt
superbakterie. Bakterien indeholder
genet mcr-1, der gør den resistent over
for alle former for antibiotika.

Det skriver avisen The Washington Post
på baggrund af et nyt studie fra USA's
Center for Sygdomsforebyggelse, CDC.

Familien af resistente bakterier kaldes
CRE. CRE har i årevis været til stede i
USA, men det er første gang, at man
finder en person, der bærer på en
bakterie, som kan modstå selv den
hårdeste form for penicillin, colistin.
Personen, der bærer bakterien, er en
49-årig kvinde fra delstaten
Pennsylvania.

Superresistent bakterie fundet i første amerikaner
kl. 06:34
http://www.dr.dk/nyheder/udland/superresistent-bakterie-fundet-i-foerste-amerikaner

-

FAKTA Bomben, der ændrede verden
kl. 09:00
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fakta-bomben-der-aendrede-verden

Obama udråber Nordkorea til stormagters store bekymring
26. maj. 2016, 13:34
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-05-26-obama-udraber-nordkorea-til-stormagters-store-bekymring

-

Russisk ambassadør: Danmark fører an i antirussisk provokation
26. maj. 2016, 22:40 Opd. 26. maj. 2016, 22:41
http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-05-26-russisk-ambassadoer-danmark-foerer-an-i-antirussisk-provokation

Kommentar:

Sikke en omgang skrækkeligt ævl!

Det er ***Jer***, der har begået noget kriminelt ved
at angribe Jeres naboland Georgien og nu også her
sidenhen Ukraine og at støtte en psykopat, så han
holdes kunstigt ved magten i Syrien!