USA sender bombefly over Sydkorea + ET-break - Re: 2016 uge 01 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/18-861
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/18-861
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/18-861
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nato/18-861
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/pentagon/18-861

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, January 04, 2016, CET 08:47, GMT 07:47
Subject: 2016 uge 01 (news samlet)
18852 news:n6d7t9$e0q$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LlJD3xKYfn0/jaAWzQ0fBAAJ

> [...]
>
> Fordi fordelene ved UDN er for mange (herunder sund
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg!
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18634 news:mtb2nt$5a6$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18852

USA sender bombefly over Sydkorea + ET-break

DR S151 lør 09 jan 15:24:38
9.januar dr.dk/nyheder 13:01

DOMSTOL FASTHOLDER DOM MOD MUBARAK
Egyptens øverste appeldomstol siger
ifølge Reuters lørdag, at den
opretholder en dom på tre års fængsel
til den afsatte præsident Hosni Mubarak
og hans to sønner for korruption.

Det står dog ikke klart, hvor længe
Mubarak skal forblive i fængslet. Begge
hans sønner blev sat på fri fod i
oktober, fordi deres straf blev
reduceret med den tid, som de havde
siddet fængslet under retsopgøret.

Den 87-årige Mubarak, der styrede
Egypten i tre årtier, har siden han
blev afsat i 2011, ligget det meste af
tiden på et militærhospital.

Domstol opretholder dom over ekspræsident Mubarak
kl. 13:01
http://www.dr.dk/nyheder/udland/domstol-opretholder-dom-over-ekspraesident-mubarak

-

DR S154 lør 09 jan 15:24:39
9.januar dr.dk/nyheder 11:30

SOLDATER ANGREBET PÅ VESTBREDDEN
To palæstinensere, som forsøgte at
stikke soldater ned ved en kontrolpost
på Vestbredden, er tidligt lørdag
blevet skudt og dræbt, oplyser det
israelske militær. Angrebet skete i den
nordlige del af Jordandalen.

En bølge af vold har siden begyndelsen
af oktober rystet Israel og
Vestbredden. Siden den 1. oktober er 22
israelere, en amerikaner og en
eritreaner blevet dræbt af
palæstinensere ved knivoverfald, ved
skudangreb og ved påkørsler med biler.

I samme periode er 146 palæstinensere
blevet dræbt af det israelske militær.
De fleste af dem er blevet skudt, mens
de var ved at angribe israelere.

Vestbredden: Palæstinensere dræbt efter angreb mod soldater
kl. 11:30
http://www.dr.dk/nyheder/udland/vestbredden-palaestinensere-draebt-efter-angreb-mod-soldater

-

DR S158 lør 09 jan 15:24:39
9.januar dr.dk/nyheder 15:22

SYRIEN: RUSSISKE FLY DRÆBER 39
Mindst 39 mennesker er lørdag blevet
dræbt ved et russisk luftangreb mod et
fængselskompleks, som drives af
islamister i Nusrafronten i provinsen
Idlib i Syrien, siger
overvågningsgruppen Syriens
Observatorium for Menneskerettigheder.

De fleste af de dræbte var oprørere,
som var indespærret af Nusrafronten.
Mindst fem civile meldes dræbt.

Fængslet ligger nær et velbesøgt marked
i Maarat al-Numan.

Selv om Nusrafronten og Islamisk Stat
er jihadist-organisationer, så er de
bitre rivaler og bekæmper ofte hinanden
i Syrien.

Syrien: Russiske fly dræber 39 i luftangreb
kl. 15:22
http://www.dr.dk/nyheder/udland/syrien-russiske-fly-draeber-39-i-luftangreb

-

DR S164 søn 10 jan 07:17:34
9.januar dr.dk/nyheder 21:09

GOLFSTATER STØTTER SAUDI-ARABIEN
De seks medlemmer i Golflandenes
Samarbejdsråd, GCC, fordømmer angreb på
Saudi-Arabiens ambassade i Iran i
sidste weekend.

Rådet støtter - ikke overraskende -
forsamlingens største medlem, Saudi-
Arabien.

Udenrigsministrene for de seks lande
var lørdag samlet i Riyadh for at
diskutere den aktuelle konflikt mellem
det sunnitiske Saudi-Arabien og det
shiitiske styre i Iran.

I en erklæring fordømmer de "på det
kraftigste angreb på den saudiarabiske
repræsentation i Iran", der fandt sted
kort efter nytår.

Golfstater støtter Saudi-Arabien i Iran-konflikt
09. Jan. 2016 kl. 21:09
http://www.dr.dk/nyheder/udland/golfstater-stoetter-saudi-arabien-i-iran-konflikt

-

DR S169 søn 10 jan 07:17:34
10.januar dr.dk/nyheder 06:29

USA SENDER BOMBEFLY OVER SYDKOREA
Et amerikansk bombefly af typen B-52
har søndag fløjet i luftrummet over
Sydkorea, der er USA's allierede.

Det oplyser det amerikanske militær i
en skriftlig udtalelse.

- Flyturen i dag demonstrerer styrken
og evnerne i alliancen, siger general
Curtis Scaparrotti, der leder USA's
styrker i Sydkorea, ifølge Reuters.

Beslutningen om at flyve et bombefly
over Sydkorea er taget som konsekvens
af, at Nordkorea onsdag valgte at
prøvesprænge et kernevåben uden varsel.

USA sender bombefly over Sydkorea i magtdemonstration
kl. 06:29
http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-sender-bombefly-over-sydkorea-i-magtdemonstration

Det er til dels SELVFORSKYLDT det her problem, fordi I
modarbejder alles fællesinteresse ved at undergrave den
internationale krigsforbryderdomstol i Haag!

Men jeg er bange for, at I desværre er så stærke i Jer selv,
at I slet ikke forstår problemstillingen endnu!

I har nemlig endnu ikke indset, at det nok i længden er den
eneste måde, hvorpå menneskeheden kan overleve naturloven
om den stærkes ret (til at tyrannisere alle andre)!

Prøv at forstå problemstillingen udfra en evolutionsmæssig
synsvinkel:

I naturen har den stærke altid fået ret, men der skete en
ændring, da homo sapiens blev til: Hunnerne rottede sig
sammen og kanøflede den dominerende alfahan (så dennes
psykopatiske gener IKKE blev nedarvet) og valgte en mere
hensyntagen han til at lede flokken fremover.

Det er lidt det samme vi som Menneskehed gør, når vi rotter
os sammen og lader Loven gå FORUD for udemokratisk hensyntagen
til alfahanner (herunder alle psykopaterne, hvad enten de nu
hedder Hitler, Stalin, Saddan hussein eller You name it)!

Psykopatens svaghed er nemlig, at den (dette fornuftløse
dyr) FRYGTER repressalier; ikke fordi den har dårlig
samvittighed, men nok blot fordi den ved, at der før eller
sidenhen kommer en rival, der er stærkere end den selv.

Åh, gid jeg havde en tryllestav, så jeg nu og her kunne få
Jer til at indse dette!

I forfordeler jo Jer selv (af frygt for at blive krævet til
regnskab for domstolen i tide og navnlig også utide), men I
gør det på et grundlag, der SKADER alles fællesinteresse
(i at få disse skiderriker op og dingle i galgen)!

Kom derfor til fornuft: Vi ta'r dem som rovdyr, en efter en.
Først Karadiz, så Milosevic og Mladic, sidenhen Saddam Hussein
og Gadaffi und so weiter!

Om planen vil lykkes ?

Ja, SELVFØLGELIG vil den det!

Prøv at læse skriftstedet med omvendt fortegn:

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH
>
> Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
> er det en indirekte opfordring til at
> følge hans eksempel.
>
> (Præd. 8,11)

Så kommer der nemlig til at stå omtrent følgende:

Slås der ned på forbryderen STRAKS,
er det en direkte opfordring til at
undgå at følge hans eksempel, at man
ikke selv havner samme sted (i galgen)!

Underforstået: Forbrydelse betaler sig IKKE!

Og det var præcis det, der var formålet med Nürnberg-dommen!

Vous comprenez?

At det så gik hen og blev sejrherrenes domstol, bevirkede
blot, at folk desværre IKKE længere frygter denne domstol,
fordi den jo i bund og grund er uretfærdig (når den forfordeler
den ene part)!

Og det er muligvis grunden til, at folk vælger IS og andre
fanatiske ideologier!

Man har MISTET tiltroen til Menneskehedens formåen (pga.
***magtmisbruget***).

Vi, Menneskehedenn, er som en skude, der ligger underdrejet
i stormen, ondskabens storm!

Og lige nu siger jeg (og andre til Jer): Vi kan rette skuden
op ved at genindføre lov og ret.

Det ligger et enormt psykologisk press i dette på psykopaterne,
så undervurder det ikke!

Men du bliver nødt til at ***samarbejde*** med os, fordi
kæden er ikke stærkere end det svageste led!

Åh, gid jeg dog havde denne tryllestav, men jeg er bange for,
at du først forstår, hvad jeg taler om, når vi, Menneskeheden,
har været en tur omkring et atomragnarok! ... :-(

Og vil de i Pentagon, som modarbejder domstolen, kunne redde
jer ud af den suppedas...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-01-10, Sunday, day no 010, CET 07:57, GMT 06:57)
- "Spørger jeg"

Nå, da da!

Dejligt at ha' Jer på banen, ET ... :-)

Øh ...

Kan jeg lige anmode Jer om en overflyvning, så præsidenten
og alle hans mænd (inklusiv alle dem i Pentagon) forstår
dette?

Helt uvidende er de jo ikke om ...