ET-*Copyright*: Found 195 at Temple (Joh 4) - Re: 2019 uge 19 (news samlet)

ET-*Copyright*: Found 195 at Temple (Joh 4) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/21-459

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ez+40&version=BPH

Ezekiel 40, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Ezekiels syn af et nyt tempel

1
På den tiende dag i den første måned i det 25. år af
vores eksil, 14 år efter Jerusalems fald, kom Herrens
kraft over mig, og han førte mig i ånden helt til
Jerusalem.

2
I mit syn ankom jeg til Israel og blev anbragt på et højt
bjerg, hvorfra jeg foran mig[a] så noget, der lignede en
by.

3
Jeg fik øje på en mand, der lyste som skinnende bronze.
Han stod ved den østlige port i muren omkring
tempelpladsen, og i hånden holdt han en målesnor og en
målestok.

målesnor
målestok

Teksten er spækket med oplysninger (bl.a. nævnes 50 en hel
del gange), som vil blive for meget at komme ind på her.

I Åbenbaringsbogen til Johannes er der en parallel til Dagens
Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+11&version=BPH

Aabenbaringen 11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Guds to profeter i Jerusalem

1
Derpå fik jeg en målestok i hånden: „Gå hen og mål Guds
helligdom,” blev der sagt. „Opmål alteret og tæl dem, som
tilbeder der.

2
Men forgården uden for helligdommen skal du ikke måle,
for den er i hænderne på de ikke-jødiske folkeslag. De
får 42 måneder til at trampe rundt i den hellige by.

3
Jeg vil lade mine to profeter fremstå, klædt i
sørgedragt, og de skal profetere i alle de 1260 dage.

Ez 40 er kanske denne *forgård* (som Johannes nævner).

De 2 vidner (apropos en målesnor og en målestok) er med al
sandsynlighed (i UFO-efterforskningen):

1.
Isoptopet 78_platin-193 (½-life = 50 år)

2.
Asteroiden Apophis måleenhed (1 omdrejning = 133.867,8123)

Begge målestokke kan BÅDE måle *tid* og *afstande*, og det
kan desværre skabe nogen forvirring, ved mindre man fremlægger
DATA for begge, hvilket er foreslået i et SETI-program (her
vedr. massen for Solen osv.). Se ...

https://sites.google.com/site/setiv103/home/def/mass/20-392

> (Decimalt system 0-255)

> [...]

De 3 måder (i the-ET-Bible-code) at opmåle himlen på er
altså (foruden vor egen på 360°) følgende:

Galaktisk længdegrad
1___________2____________3____________4_Apophis____Note
276,0005159 360,00000000 600,00000000 133.867,8123
90,0000000 117,39108492 195,65180820 43.652,4659 Target

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

Prædiketekst (i landets kirker):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+16.16-22&version=BPH

Johannes 16:16-22, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Sorg skal vendes til glæde

[ ... ]

Refleksion:

Jesus siger aldrig noget, som er ligegyldigt for os - heller
ikke selvom vi ikke vil høre efter.

Kommentar:

Jeg "fristes" over evne til at citere Dagens refleksion,
SELVFØLGELIG med UFO-rapporterne i bagtanke (som er blevet
sendt til Verdenspressen, når jeg skønnede, at der var kommet
AFGØRENDE nyt i efterforskningen)!

BUT ...

Please 'Keep in mind':

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+9.51-55&version=BPH

Lukas 9:51-55 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Guds Ånd forlanger ikke hævn

51
Da tiden nu nærmede sig, hvor Jesus skulle vende tilbage
til Himlen, satte han kursen mod Jerusalem.

52
En dag sendte han nogle disciple i forvejen for at sørge
for husly i en samaritansk landsby.

53
Men de blev afvist, fordi de var på vej til Jerusalem.

54
Da Jakob og Johannes hørte det, sagde de til Jesus:
„Herre, vil du have, at vi skal kalde ild ned fra himlen
og brænde dem op, ligesom Elias gjorde?”[a]

55
Men Jesus vendte sig om og irettesatte dem,[b]

Footnotes:

9,54 Nogle håndskrifter mangler „ligesom Elias gjorde”,
jf. 2.Kong. 1,9-16.

9,55 En del håndskrifter har følgende ord: og sagde: „I
kender ikke den ånd, som er i jer. Menneskesønnen kom
ikke for at tage menneskers liv, men for at frelse dem.”

Amen? ... :-)

Hmm ...

Folk skal ha' ret til at bede sig *fritaget*, OGSÅ med hensyn
til al det der vedr. UFO-rapporterne.

Faktisk ved vi jo nu - eller i hvert fald har *mistanke* om -
at der med ordene *ild-fra-himlen* muligvis er tale om en art
markør, se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/fire/21-454
... der dækker over kendskabet krateret for 65 millioner år
siden, og som derfor indirekte *afslører* ETs eksistens (her
i solsystemet)!

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+106.13-23&version=BPH

(Ligeledes Prædiketeksten i landets kirker)

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-05-12

Genopbygge sønderbrudte mennesker (3)

"Han måtte tage vejen igennem Samaria."
Joh 4,4

Hvorfor siger Bibelen, at Jesus "måtte gå gennem Samaria"?
Fordi han skulle frelse en ødelagt kvinde, der efterfølgende
ville introducere evangeliet i Samaria.

Tænk over den situationen Jesus stod i: Det var gloende
varmt, rejsen var lang, og han var til fods. Han vidste, at
han ikke ville være velkommen dér på grund af et langvarigt
fjendskab mellem jøder og samaritanere. Kvinder tilslørede
dengang deres ansigter, og det var dem forbudt at tale med
mænd uden for deres egen familie. Denne kvinde var allerede
sladre-emne i byen, fordi hun havde været igennem fem
skilsmisser.

Så hvorfor følte Jesus, at han var nødt til at gå gennem
Samaria? Fordi han så hende som en usleben diamant. Han så ud
over hendes problemer og så hendes potentiale for Guds rige.

Bibelen siger: "Mange samaritanere fra den by kom til tro på
ham på grund af kvindens ord, da hun vidnede ..." (Vers 39)

Der er en vigtig lektie her. Tidsplanen kontrollerede ikke
Jesus; det gjorde Guds vilje og behovene hos de ødelagte
mennesker. Han var parat til at gå omveje, vende
traditionerne ryggen og gå nye veje. Læg mærke til, hvad
Jesus sagde til sine disciple bagefter: "Siger I ikke: Fire
måneder tager det endnu, så kommer høsten? Men jeg siger jer:
Luk jeres øjne op, se ud over markerne, de er hvide til høst.
Den, der høster, får allerede nu sin løn og samler afgrøde
til evigt liv, så at den, der sår, og den, der høster, kan
glæde sig sammen." (Vers 35-36)

=== citat slut ===

Kommentar:

Det er faktisk ret *tankevækkende* denne passage i John 4
(i UFO-efterforsknings-øjemed), fordi ...

Jesus har lige drøftet mange ting med denne kvinde, bl.a.
*Templet i Jerusalem*!

Og så skriver Johannes:

(Arh ... vi ta'r lige det hele med mht. koden:)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+4.16-36&version=BPH

Johannes 4:16-36 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Jesus og den samaritanske kvinde)

16
„Gå hjem og hent din mand,” sagde Jesus.

17-18
„Jeg har ikke nogen mand,” svarede kvinden.

„Det har du ret i, for du har haft fem mænd; og ham, du
nu bor sammen med, er du ikke gift med. Dér sagde du
noget sandt.”

5 mænd

19
„Herre,” udbrød kvinden, „du må være en profet! 20

Kan du så forklare mig, hvorfor I jøder påstår, at det
kun er i templet i Jerusalem, man kan tilbede Gud? Vi har
jo fra gammel tid tilbedt Gud på det her bjerg.”

templet (i Jerusalem)

Jesus svarede: „...

35
I siger nok: ‚Der er stadig fire måneder, til høsten
begynder.’ Men ...

4 måneder

4 ud af 12 måneder; det giver:

4 /12 *600
=
200

Men ...

Så blev der jo OGSÅ lige nævnt et 5-tal INDEN Tempel-markøren
kom på bane.

Og så bliver regnskabet kanske følgende:

200
-5
=
195

Compare with ...

Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et
+
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-898

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

[ ... ]

600-tal-system:
Galaktisk
længdegrad 195,6518082

Hmm ...

Det vil - med andre ord - sige, at vi måske nok kan tillade
os at vedhæfte Targets DATA på Templet i Jerusalem.

Tempel-markøren BØR derfor nok være 195,65 ...

Galaktisk længdegrad
1___________2____________3____________4_Apophis____Note
276,0005159 360,00000000 600,00000000 133.867,8123
90,0000000 117,39108492 195,65180820 43.652,4659 Target

... fremfor 276, som foreslået i fil:

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/21-409

> Planen har i så fald været:
>
> -1243, Counter = 0
> - 967, Counter = 276
> -960, Counter = 276 + 7 (1. Temple færdigbygget)
> -643, Counter = 0 (+ 600*1 or 1 omdrejning)
> -43, Counter = 0 (+ 600*2 or 2 omdrejning)
> 658, Counter = 0 (+ 600*3 or 3 omdrejning)
> 1258, Counter = 0 (+ 600*4 or 4 omdrejning)
> 1758, Counter = 0 (+ 600*5 or 5 omdrejning)
> 1908, Counter = 150 (+ 600*5 or 5 omdrejning)
> 2036, Counter = 277 (+ 600*5 or 5 omdrejning)

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-05-11, CET 11:3x, GMT 09:3x:

Jesus told the servants, "Fill the jars with water." When the
jars had been filled, ...
John 2:7

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 19 (news samlet)
Date: Mon, 6 May 2019 13:05:23 +0200, GMT 11:05
21436 news:5cd014fc$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vGeozRxkaqw/scVM6RboAwAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

-

Organer på rumrejse skal gøre os klogere på kræft
kl. 16:01
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/organer-paa-rumrejse-skal-goere-os-klogere-paa-kraeft

USA opruster mod manipulerede videoer: 'Deep fakes' er det nye våben i
propagandakrigen
11. maj. 2019, 23:35
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-05-11-usa-opruster-mod-manipulerede-videoer-deep-fakes-er-det-nye-vaaben-i

-

600 kilo fynsk søko er europamester i fødsler
11. maj. 2019, 23:54 ...

-

NRK:
11. mai 2019 kl. 14:08