58 desertører: Derfor forlod vi IS + Heaven-break - Re: 2015 uge 39 (news samlet)

(Abuse of power)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/terror/18-653
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/18-653

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, September 21, 2015, CET 07:03, GMT 05:03
Subject: 2015 uge 39 (news samlet)
18651 news:mto2v7$fdp$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/8oxr00fl9VU/gKINeZfwBAAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2015-09-21, Monday, day no 264 in the year ... ]
> [ ... ]
>
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

Stoltenberg: Prorussiske får våpen (fra Psykopatistan)
USA: Rusland har droner i Syrien

-

Japanere raser over landets nye krigslove
kl. 12:02
http://www.dr.dk/nyheder/udland/japanere-raser-over-landets-nye-krigslove

-

Red Barnet: Net-krænkere har for let spil
kl. 13:00
http://www.dr.dk/nyheder/indland/red-barnet-net-kraenkere-har-let-spil

-

Svampe fra havets bund kan blive et våben mod kræft
kl. 14:09
http://www.dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/svampe-fra-havets-bund-kan-blive-et-vaaben-mod-kraeft

-

DR S172 man 21 sep 17:09:59
21.september dr.dk/nyheder 16:17

USA: RUSLAND HAR DRONER I SYRIEN
Rusland har påbegyndt
overvågningsflyvninger i Syrien med
droner, bekræfter to amerikanske
embedsmænd over for nyhedsbureauet
Reuters.

Det vil i så fald være de første
militære flyoperationer fra russisk
side, siden den russiske regering for
nylig etablerede en start- og
landingsbane på syrisk jord.

De amerikanske embedsmænd ønsker at
forblive anonyme. De kan ikke oplyse,
hvor mange droner der er involverede i
de russiske overvågningsmissioner.

Forsvarsministeriet i Washington ønsker
ikke at kommentere oplysningerne.

USA: Rusland har droner i Syrien
kl. 16:17
http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-rusland-har-droner-i-syrien

-

DR S176 man 21 sep 21:51:23
21.september dr.dk/nyheder 19:03

91-ÅRIG KVINDE SIGTET FOR NAZI-DRAB
Kvinden arbejdede i KZ-lejren som
radiooperatør under lejrkommandanten.

Men eftersom hun arbejdede meget tæt
sammen med dem, der udførte de mange
drab, er det nok til en sigtelse, mener
Heinz Doellel fra den tyske
anklagermyndighed.

Derfor er hun nu sigtet for medvirken
til 260.000 drab.

Det skriver nyhedsbureauet AP.

Den 91-årige kvinde, der ikke er
navngivet, bestred jobbet fra april til
juli i 1944.

91-årig kvinde sigtet for 260.000 nazi-drab
kl. 19:03
http://www.dr.dk/nyheder/udland/91-aarig-kvinde-sigtet-260000-nazi-drab

-

58 desertører: Derfor forlod vi IS
21. Sep. 2015 kl. 22:39
http://www.dr.dk/nyheder/udland/58-desertoerer-derfor-forlod-vi

Årsagerne til at desertere er vidt forskellige. Størstedelen
gør det, fordi kampene i for høj grad foregår imod andre
militser i stedet for Bashar al-Assads regime i Syrien.

Andre igen gør det ifølge rapporten, fordi de synes, at
Islamisk Stat er for brutale. Herunder hører blandt andet,
at der er for mange drab på civile og henrettelser af
gidsler.

Kommentar:

Apropos når det lovede "Paradis" bliver til helvede på jord!

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/elsker-i-mig

Elsker I mig ?
Ross Campbell
ISBN 87 7247 544 7
Forlaget Scandinavia, 1982

Originaltitel:

How to Really Love Your Child
by Ross Campbell

Vi bør nok ta' et lille ministudie i menneskesindet vedr.
opdragelse, fordi det viser sig måske, at vor samvittighed
kan ødelægges af korporlig afstraffelse (hvorved pseudo-
psykopati og usund narcissisme udvikles til skade for sine
medmennesker herunder gidsler und so weiter)!

Mere forhåbentlig om det sidenhen.

Opfordring til alle Jer tilhængere af IS (eller hvad I nu
kalder Jeres terror-regime):

Du er syg i hovedet og behøver lægehjælp. Og Jesus kom netop
for at helbrede os. Så tag' imod Ham og bliv en helstøbt
personlighed (fremfor blot en afstumpet bitter skygge af
dig selv med onde hadefulde tilbøjeligheder)!

Du MANGLER at få fyldt din følelsesbeholder op med kærlighed,
og det er præcis det, Jeses kan hjælpe dig med! ... :-)

Og vi beder Dig, Gud Fader i Himlen, om at Du vil forbarme
Dig over Din faldne skabning og se i nåde til ham/hende for
Jesu kristi skyld...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-09-22, Tuesday, day no 263, CET 08:36, GMT 06:36)
- "Jeg vil"

CET 08:36
- "forbarme mig"

08:36
- "over enhver"

08:37
- "som kommer til mig"

08:37
- " ... (classifyed) ... "

Tillad mig at komme med en indvendig, hr. Gud!

Du, som jo har sagt gennem Jesus, at vi skal være snedige
som slanger og enfoldige som duer ...

Jeg ***FRARÅDER*** at der bruges udtryk, som en tilhører
har fået galt i halsen (måske pga. propaganda)!

Hvorfor ?

Fordi - menneskelig set - vil vedkommende psykisk blokere!

Og så kommer vi ikke videre!

Så tilgiv mig, at jeg censurerede det, jeg hørte klokken

- "i Jesu navn"

(Means:
Jeg vil forbarme mig over enhver som kommer til mig i Jesu
navn.)

Merci beaucoup, mon Dieu ... :-)

Så er der frihed for fanger! Det er ***NU***, du skal stikke
af fra djævelen (og alle hans dæmoner)!

Rusland og Israel klar til militært samarbejde i Syrien
Af Ritzau
21. september 2015, 17:25
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-09-21-rusland-og-israel-klar-til-militaert-samarbejde-i-syrien

-

Skype finder årsag til nedbrud - men er stadig nede
Af Ritzau
21. september 2015, 18:28
Opd. 21. september 2015, 18:56
http://nyhederne.tv2.dk/finans/2015-09-21-skype-finder-aarsag-til-nedbrud-men-er-stadig-nede

Det er endnu uvist, hvornår Skype kører igen, efter at et
globalt nedbrud siden mandag formiddag har lammet den
internetbaserede telefontjeneste.

21. september 2015 kl. 12:58
Kritisk til lokalvalg i Øst-Ukraina
http://www.nrk.no/nyheter/1.12564820

Planene om lokalvalg i de opprørskontrollerte områdene i
Øst-Ukraina er et alvorlig brudd på fredsavtalen i landet,
mener Tyskland. - Vi ser med stor bekymring på valgplanene
til lederen for separatistene, melder det tyske
utenriksdepartementet.

-

21. september 2015 kl. 17:43
Stoltenberg: Prorussiske får våpen
http://www.nrk.no/nyheter/1.12565373

Russland forsyner fortsatt prorussiske opprørere i Ukraina
med våpen, til tross for at det er inngått våpenhvile, sier
NATOs generalsekretær Jens Stoltenberg. Han er på sitt
første besøk i Ukraina som NATO-sjef.

-

21. september 2015 kl. 22:28