Found perhaps 139 (g.lon Cosmic background radiation) - Re: Dom 3: Fundet muligvis den galaktiske breddegrad på (den retningen vi bevæger os i i forhold til) den kosmiske baggrundsstråling - Re: 2018 uge 30 (news samlet)

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/cosmic-b-r/g-lon/20-780
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-c-distance/20-780

Subject: Dom 3: Fundet muligvis den galaktiske breddegrad på
Date: Tue, 24 Jul 2018 07:52:18 +0200, GMT 05:52
20779 news:5b56be48$0$717$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/cosmic-b-r/g-lat/20-779
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-779
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-779-dom-3
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-rotation/20-779
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/rhPiilH-6aQ/UiPf_9F4BQAJ

> [...]
>     =
>     55,5
>
>   =>
>
>     13.800 /55,5
>     =
>     248,6...
>

> MÅSKE ér det ETs Hjemstjernes rotationstid omkring vor fælles
> galakse (Mælkevejen), fordi Solens cyklus på 250 mio. år andre
> steder er angivet til 240 mio. år
>
> Let's gemme DATA'erne in the "banq".

https://sites.google.com/site/etbible/home/background/cosmic-b-r

Galactic 600-grader-system:

longitude 439,76...° ± 0,16...° (startmap3: (+300) +139,76... )

Faktisk står tallet der (næsten):

18 ....... fokus
10.000
80
600 ...... fokus

=
138

Det må så betyde - HVIS der er noget om snakken - at vi
muligvis skal lede efter tallet 138 *kombineret* med
tallet 300 (ET Stjernekort 3), og meget gerne OGSÅ
tallet 80.

Searchstring on!

Found:

https://sites.google.com/site/etbible/home/ezra/05-882

Start_______________, ____0, ____0, Ezra , Neh_, +/-, ___0, name
[ ... ]
40, Ezra 2,42, Neh.7,45, 28774, 30055, _139, _138, __ -1, 1281, Dørvogterne

Wow!

Tallet 40 *genkendt*

Tallet 80 (næsten) *genkendt*:

(Syntax anvendt tidligere i koden inside the bible)

1281
-1200
=

Dørvogterne ?

Search dørvogtere

Found:

10
1 (i Salmernes Bog)
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=d%C3%B8rvogt&qs_version=BPH

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Salme+84:11&version=BPH

Salme 84:11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Én dag i din helligdom er bedre
end tusinde dage andre steder.
Hellere være dørvogter i Guds hus
end have overflod i de gudløses telte.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+84.10&version=KJV

Psalm 84:10, King James Version (KJV)

10
For a day in thy courts is better than a thousand.
I had rather be a doorkeeper in the house of my God,
than to dwell in the tents of wickedness.

See also ...
Porter (7778):
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=porter&qs_version=KJV
Doorkeeper(s) (5605, 7778):
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=doorkeeper&qs_version=KJV

Vi har tidligere været inde på, at 84 "ligger" i en afstand
fra 127 på i alt 43 enheder, og at dette tal (43) er et
særligt markør-tal (fordi det dækker over kendskab til
atomfysik). Se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics/english

Næst efter de ustabile isotoper 43 og 61 kommer 84, så ...

Så Dørvogterne er altså markeret ekstraordinært i kraft af
markør 43 (og 84).

Hmm ...

De 2 tal, der nævnes i Ezra-koden (28774 og 30055) minder
lidt om vor Sols afstand ind til galaksens Centrum, men
tallene er langtfra identiske:

https://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%A6lkevejen

Solens distance til galakse centrum 26.000 ± 1.400 lysår

https://en.wikipedia.org/wiki/Milky_Way

Sun's distance to Galactic Center 26.4 ± 1.0 kly

De føromtalte 300 "titter" OGSÅ frem i Ezra-koden:

Start_______________, ____0, ____0, Ezra , Neh_, +/-, ___0, name
33, Ezra 2,35, Neh.7,38, 24144, 25406, 3630, 3930, _300, 1262, Sena'as

Og her passer sjovt nok tallene nogenlunde med afstanden ind
til galaksens centrum.

Kan det eventuelt være oplysninger om ETs Hjemstjernes afstand
ind til vor fælles galaksens centrum?

Tja ...

Vi bør i hvert fald nok gemme DATA'erne, fordi ...

Jo flere informationer vi indsamler, desto større sandsynlighed
er der for, at de rigtige oplysninger *udskiller* sig fra alle
de forkerte ved, at de *gentager* sig IGEN og IGEN! Og så er
de givetvis OGSÅ markeret med markør-tal.

Jeg bør diog lige her nævne, at ...

Fordi ETs Hjemstjernes galaktiske længdegrad er i intervallet
90°_270°, befinder objektet sig længere fra Galaksens centrum
(GC) end os.

DATA'erne stemmer derfor IKKE helt overens:

24.144 (Tættere på GC)
25.406

26.000 (vor afstand, omtrent)

28.774 (længere borte fra GC)
30.055

Hmm ...

Der er indsamlet forskellige gæt på afstanden mellem os og
dem, og det mest realistiske lige nu og her er nok 185 lysår.

Havde deres position været på 180° i galaktisk længdegrad,
da ville deres position være på ca. ...

26.000
+ 185
=
26.185

Men fordi de befinder sig på position 117,39°, da bliver
tallet (vist nok noget i retning af):

185 * 1600/3135
=
94,...

=>

26.000
+1
=
26.094

Help-picture:
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/3135

Så i dette beregningstilfælde befinder de sig altså blot
100 lysår længere ude fra Galaksens Centrum.

Hmm ...

HVAD dækker tallene 1262 og 1281 over?

Aha!

Tallet 138 dækker muligvis over deres position (symbolsk), mens
139 er vores position.

Lad os prøve at regne efter (med de usikkerheder, der er):

1.
HVIS vores afstand ind til Galaksens Centrum (GC) er på
26.000 lysår, da er cirklens omkreds på:

2 * Pi * radius = omkreds

=>

2 * Pi * 26.000 = 52.000 * Pi

=>

2 * Pi * 26.000 = 163.362,818...

=>

163.362,818... lysår /600
=
272,3 lysår pr. 600-grad

Men vores objekt (target) befinder sig blot i en afstand
på ca. ...

185^2 = 94^2 + X^2

=>

34.225 = 25389 + X^2

=>

X = 159,34 lysår

Dette svarer så ca. til ...

159,34 / 272,3
=
0,585... bue-600-tal-grader

Så ...

Jo, det kan lige akkurat lade sig gør, hvis man *tolker*
vores position til 139 og deres til 138,4.

Men HVAD mht. retningen?

Når vi ser ind i retning mod Galaksens Centrum, da er
graden lig med 0, mens ...

Når de ser ind i retning mod Galaksens Centrum (SET
FRA DERES SYNSVINKEL), da svarer dette til fx. -1
grad udfra vores målestok

Benyt fx. hjælpe-billede ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/3135

Så når vi siger -1, da siger de 0
Og når vi siger 139, da siger de 140
Og når vi siger 439, da siger de 440

Ergo passer regnskabet IKKE

(det skulle ha' været omvendt!)

=
138

Er der et tal (tallet 1), vi har overset?

Hmm ...

I Salme 139 står der - for øvrigt - noget ret interessant:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+139&version=DN1933

Salme 139, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Kommentar:

I den autoriserede oversættelse fra 1933 er der udfor
hver salme en indledende beskrivelse af indholdet. Denne
tekst er IKKE original, men alligevel kan den være nyttig:

I tillid til Gud, som gennemskuer ham, [vers] 1-6,
som overalt er ham nær, [vers 7-10] ...

Nøgleordet er:
*Overalt*

Fordi ...

Big Bang er netop *overalt*!

Uanset hvilket retning vi ser ud i (i Universet), så
hører vi dette ekko fra Big Bang!

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+139&version=BPH

7
Jeg når aldrig uden for din rækkevidde,
hvor jeg end er, er du nær hos mig.

8
Farer jeg op til himlen, da møder du mig der.
Stiger jeg ned i dødsriget, da møder du mig der.

9
Flyver jeg mod øst på morgenrødens vinger,
rejser jeg mod vest over det store hav,

10
så vil din hånd også lede mig der,
din højre hånd holde mig fast.

Tankevækkende!

For øvrigt beskrives ½ omdrejning (af Jorden) i vers 9

9
Flyver jeg mod øst på morgenrødens vinger,
rejser jeg mod vest over det store hav,

Og KANSKE indirekte der siges noget vedr. tallet 300 (som
jo OGSÅ er en halv omdrejning)!

Det er lidt den samme formulering, vi finder i Salme 50
(som er blevet identificeret at dække over i koden
isotopet 78-Platin-193 med halveringstid på 50 år):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+50&version=DN1933

Salme 50, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Gud, Gud Herren talede og stævnede Jorden hid fra
Sol i Opgang til Sol i Bjærge;

Her skønnes det at dække over ½-life.

(SKRÆKKELIG men spændende *vranglære*, vi er havnet i!)

Last OUTPUT: 20700 news:5b307c1a$0$715$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/wUFj7TSEBQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20780

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com