I morgen træder jøderne ind i et nyt år + ET-break. Notat vedr. flygtningestrømmen - Re: 2015 uge 37 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/18-623

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, September 07, 2015, CET 07:00, GMT 05:00
Subject: 2015 uge 37 (news samlet)
18617 news:msj5hq$sp5$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/UN6P25iqkKw/kSMru7YM1FcJ

> [...]
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg!
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18499 news:559818e9$0$296$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18617

I morgen træder jøderne ind i et nyt år + ET-break. Notat vedr. flygtningestrømmen

DR S149 fre 11 sep 20:48:29
11.september dr.dk/nyheder 18:51

CUBA BENÅDER FANGER UNDER PAVEBESØG
I forbindelse med et kommende besøg fra
pave Frans har Cuba besluttet at benåde
3522 fanger. Dermed gentager den
caribiske østat en gestus, som også
blev praktiseret i forbindelse med
besøg fra to tidligere paver, Benedikt
XVI i 2012 og Johannes Paul II i 1998.

- I forbindelse med hans hellighed pave
Frans' besøg har regeringen besluttet
at benåde 3522 fanger, skriver den
statslige avis Granma ifølge NTB.

Antallet er det største, som er blevet
benådet på én gang siden revolutionen i
1959. Der er ikke umiddelbart
oplysninger om, hvorvidt de heldige
også tæller personer, der betegnes som
politiske fanger.

Cuba vil benåde 3500 fanger under pavebesøg
kl. 18:51
http://www.dr.dk/nyheder/udland/cuba-vil-benaade-3500-fanger-under-pavebesoeg

-

BILLEDER Sådan oplevede Det Hvide Hus 9/11
kl. 21:57
http://www.dr.dk/nyheder/udland/billeder-saadan-oplevede-det-hvide-hus-911

Avis: Saudi-Arabien vil give flygtninge 200 moskéer i Tyskland
Af Peter Møller
11. september 2015, 15:28
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-09-11-avis-saudi-arabien-vil-give-flygtninge-200-moskeer-i-tyskland

Kommentar:

Men tager ikke selv imod en eneste (i hjerteløshedens navn)! ... .-(

Det er jo en skjult form for imperialisme (hvad angår
religion)!

-

Cuba vil benåde 3500 fanger under pavebesøg
Af Ritzau, kruh
11. september 2015, 17:24
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-09-11-cuba-vil-benaade-3500-fanger-under-pavebesoeg

104 SVT Text Lördag 12 sep 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Stigande dödssiffra i Mecka........130
Fakta: Pilgrimsfärd till Mecka.....175

* Många saknas efter storm i Japan...131

Många nej till EU:s asylplan.......132
Sverige: Stryk Turkiet från lista..133
Makedonien överväger gränsstängsel 134

* Dansk astronaut tillbaka på jorden 135

Sköts när han serverade poliser....136

USA mindes 11 september-attacker...137

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Lördag 12 sep 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Kuba benådar 3.522 fångar..........138

Ökad transparens kring FN-toppjobb 139

Nigeria: Explosion i flyktingläger 140

* Notiser: Dödade son i tvättmaskin..148

-

137 SVT Text Lördag 12 sep 2015
UTRIKES PUBLICERAD 11 SEPTEMBER

USA mindes 11 september-attacker

Klockan 8.46 lokal tid höll president
Barack Obama en tyst minut utanför
Vita huset för att hedra offren för
11 september-attackerna 2001.

Det var klockslaget då det första
flygplanet kraschade in i Worlds Trade
Centers norra torn för 14 år sedan.

I New York inleddes minnesstunden med
en tyst minut 8.46 som följdes av ytt-
erligare tysta minuter, en för varje
störtat plan och för när tornen föll.

Vid tvillingtornens plats står nu
"1 World Trade Center" - den högsta
skyskrapan på västra halvklotet.

-

140 SVT Text Lördag 12 sep 2015
UTRIKES PUBLICERAD 11 SEPTEMBER

Nigeria: Explosion i flyktingläger

Minst sju personer har dött i en ex-
plosion i ett flyktingläger i Nigeria,
enligt landets polis. Ytterligare ett
20-tal personer skadades enligt
landets katastrofmyndighet.

-Det var en explosion vid Malkogi-
lägret för internflyktingar i Yola,
säger Aliyu Maikano från Röda Korset.

Explosionen ska ha orsakats av en
hemmagjord sprängladdning som lämnats
vid några tält i lägret. Säkerheten i
lägret har skärpts efter att hundra-
tals fritagna barn och kvinnor som
hållits fångar av extremiströrelsen
Boko Haram förts dit.

-

11. september 2015 kl. 21:18
Russland dømt til å feile i Syria
http://www.nrk.no/nyheter/1.12548212

USAs president Barack Obama sier at Russlands involvering i
Syria er «dømt til å mislykkes». Russland anklages fra flere
hold for å ha sendt militære styrker til landet. Styrkene
skal kjempe på Bashar Al-Assads side i borgerkrigen.

-

12. september 2015 kl. 06:57

-

I morgen træder jøderne ind i et nyt år

Af Christian Birk
12. september 2015 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/i-morgen-traeder-joederne-ind-i-et-nyt-aar

Søndag aften byder de jødiske samfund Rosh Hashana, jødisk
nytårs begyndelse, velkommen

Søndag aften er det nytår. I hvert fald for jøder verden
over. For søndag aften byder de jødiske samfund Rosh
Hashana, jødisk nytårs begyndelse, velkommen. I år tager
man ifølge den jødiske kalender hul på år 5.776.

Kommentar:

Godt nytår...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-09-12, Saturday, day no 255, CET 08:22, GMT 06:22)
- "Friends"

:-)

911-WTC Response? - Kran styrter ned i moské i Mekka og dræber 107
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/911-wtc-response/18-624
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/saudi-arabia/18-624
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/911-wtc-response/18-624
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/18-624
911-WTC Response ? - Kran styrter ned i moské i Mekka og dræber 107

-

DR S148 lør 12 sep 09:33:17
11.september dr.dk/nyheder 19:01

KRAN STYRTER NED I MOSKÉ I MEKKA
En kran er fredag væltet ned i en stor
moské i Mekka i Saudi-Arabien. 87
mennesker meldes dræbt, oplyser
myndighederne ifølge flere medier.

Ud over de mange dræbte skal næsten 30
personer være kommet til skade, skriver
nyhedsbureauet Reuters.

Ulykken ved Masjid al-Haram-moskéen
sker få uger inden pilgrimsfærden hajj
- en af de fem søjler i islam.

Fredag aften omkring klokken 19 er det
stadig meget sparsomt med oplysninger
om ulykken, men billeder fra sociale
medier viser blodige lig, der ligge på
moskéens gulv.

Kran styrter ned i moské i Mekka og dræber 107
11. Sep. 2015 kl. 19:01
http://www.dr.dk/nyheder/udland/kran-styrter-ned-i-moske-i-mekka-og-draeber-107

Sent: Friday, September 11, 2015, CET 09:00, GMT 07:00
Subject: Atomaftale fik ikke senats-dødsstød -
Re: 2015 uge 37 (news samlet)
18622 news:mstu3p$glg$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/UN6P25iqkKw/zs50JzTlAQAJ

> 11. september 2015 kl. 01:03
> Libanon ber arabiske land bidra
> http://www.nrk.no/nyheter/1.12546197
>
> Arabiske land bør ta imot syriske flyktninger, mener
> Libanons utenriksminister Gebran Bassil. I Midtøsten
> har Tyrkia, Libanon og Jordan tatt imot flest syriske
> flyktninger, mens de rike golfstatene ikke har tatt
> imot noen.
>
> Kommentar:
>
> Det viser blot, at deres muslimske tro er det rene
> hykleri (hjertekoldt)! ... :-(
>
> Hvem kan ta' sådanne menneskers tro alvorligt?

Det minder en hel del om afguden dagon ...

Sent: Monday, September 19, 2011, CET 10:19, GMT 08:19
Subject: En duft til død -
Was: Ihukom fyrværkeriulykken i Seest ...
Guds Ord til Danmark ...
2011 uge 37 (news samlet)
13371 news:4e76fb1e$0$304$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/555ef306e7fa94e2
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/555ef306e7fa94e2

[ ... ]
> [...]
>
> CET 10:15
> - "Mig."
>
> CET 10:15
> - "Hvorledes."
>
> CET 10:16
> - "Vil du."
>
> CET 10:16
> - "Nu."
>
> CET 10:16
> - "Redde."
>
> CET 10:17
> - "[dig ud af den, *2] Knibe."
>
> *2:
> NB! Ordene rekonstrueret i sætningen (for at give den sammenhæng og mening).

Men jeg vil afstå fra at postulere det, fordi jeg ikke tror
på, at vor Skaber er en kynisk tyran, der er ligeglad med
menneskeliv!

Men datoen 9.11 forekommer mig en "anelse" mistænkelig, som
om selve ophavet til terroren kommer fra afguden i Mekka
(apropos illustrationen med afguden Dagon)!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-09-12, Saturday, day no 255, CET 10:38, GMT 08:38)
- "Vous comprenez?"

Nå da da !

Så er der output mht. "diplomat"-post!!!

CET 10:49
- "Det skal du"

(Kopi af dette nyhedsindlæg sendes til The Muslim World via
saudi Arabia)

Yes, Sir!

CET 10:49
- "Med ordre fra"

CET 10:49
- "Mig"

CET 10:50
- "Gud HERREN"

(PS. ordet HERREN betyder som oftest - i en bibelsk
sammenhæng - guden JHVH; Jahve; altså jødernes Gud, the
Living óne!)

12. september 2015 kl. 06:57

-

'Russia sending advanced air defenses to help Syria's Assad'

By REUTERS \
09/11/2015 22:13
http://www.jpost.com/Middle-East/Russia-sending-advanced-air-defenses-to-help-Syrias-Assad-415979