Når ræven vogter gæs (Skandinavisk UFO Information) - Re: Found 77 (Iridium indiciet) at markpointer Immanuel - Re: 2018 uge 49 (news samlet)

Når ræven vogter gæs (Skandinavisk UFO Information) -
Re: Found 77 (Iridium indiciet) at markpointer Immanuel -

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/naar-raeven-vogter-gaes/21-117

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/naar-raeven-vogter-gaes/21-117

-

Subject: Found 77 (Iridium indiciet) at markpointer Immanuel -
Re: 2018 uge 49 (news samlet)
Date: Fri, 7 Dec 2018 12:37:39 +0100, GMT 11:37
21113 news:5c0a5b8d$0$679$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/indicia/iridium-77/21-113
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/emmanuel/21-113
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/9aBhViLJ3PY/rWDH7zdGAQAJ

> [...]
>
>     23-24
>     ... 1000, ... 1000, ...
>
> =>
>
>     65 * 1000 * 1000 = katastrofe
>
>   =>
>
>     65.000.000 years ago (cosmic catastrophe)
>
>   +
>
>     Tegn (sign):
>     Immanuel
>
> Compare with ...
>
> https://sites.google.com/site/etbible/home/asteroid-impact/20-371

> https://da.wikipedia.org/wiki/Masseudd%C3%B8en#200_millioner_%C3%A5r_siden

> Tegnet (beviset) er - kort fortalt - at ...

Interrupt from ...

Subject: FN fordømmer ikke Hamas. Grønlandsis smelter hurtigere -
Re: 2018 uge 49 (news samlet)
Date: Fri, 7 Dec 2018 18:08:13 +0100, GMT 17:08
21116 news:5c0aa907$0$675$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/9aBhViLJ3PY/p_JHPiNYAQAJ

> Coming up news (irt. UFO-news):
>
> Headline:
> Når ræve vogter gæs
>
> Kommentar:
>
> Aha!
>
> Så forstår jeg bedre, HVORFOR vi ikke modtager så mange
> UFO-rapporter, når "visse" af dem *bortcensureres* undervejs!
>
> -

Herefter sendte jeg så denne meddelelse (file 21.113) til
følgende i samlet e-mail (som jeg plejer at gøre):
Date: fre. 7. dec. 2018 kl. CET 12.58, GMT 11:58

1.A
Asshole (Psykopatus-Putin)

1.B
Psykopatistans ambassade (Russia)

2.
Cannibalistans ambassade (China)

3.
Fanatistans ambassade (Iran)

4.
Nordkoreas ambassade

5.
Muslim World (mange ambassader)

Denne mail blev så videresendt til pressen, så man her også
havde fået oplysninger om ambassade-aktiviteterne ovenfor.
Date: fre. 7. dec. 2018 kl. CET 13.03, GMT 12:03

Og denne mail blev så videresendt til UFO-organisationer,
heriblandt den danske Skandinavisk UFO Information.
Date: fre. 7. dec. 2018 kl. CET 13.08, GMT 12:08

Fra dem modtog jeg så følgende besked:

From: Skandinavisk UFO Information
Date: fre. 7. dec. 2018 kl. 17.31, GMT 16:31
Subject: Re: Fwd: UFO-news: Found 77 (Iridium indiciet) at markpointer
Immanuel
To: Mogens Kall

=== citat start ===

Hr. Mogens Kall

Kan SUFOI så blive fri for at modtage dit spam!!!

Flemming O. Rasmussen/WEB-master og -redaktør

Den 07-12-2018 kl. 13:08 skrev Mogens Kall:

[ ... cut 2018-12-07, CET 18:28 ... ]

=== citat slut ===

Hvortil jeg svarede med følgende ord:

=== citat start ===

Hej SUFOI,

Jeg mener IKKE, at der er tale om spam (men blot
2000-2500 år gamle indirekte beviser på, at der
har været et besøg ude fra Rummet, og dermed det
vi normalt forstår ved begrebet UFO).

Hmm ... (memory on from Luk 9.51-56) ...

Men bevares!

HVIS SUFOI IKKE er interesseret i den tilgængelige
UFO-efterforskning, vi jordboere er i stand til at
fremskaffe på nuværende tidspunkt (skønt man giver
udtryk for dette) , hvor sparsom den end må være,
så kan I da sagtens blive fri!

Vi lever jo i et *frit* land og bør respektere
hinandens ønsker ... :-)

Så ...

I er hermed slettet fra mail-listen.

Ha' det godt, og fortsat god UFO-jagt ... :-)

=== citat slut ===

Lukas citatet var følgende

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+9.51-56&version=BPH

Lukas 9:51-56 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Guds Ånd forlanger ikke hævn

51
Da tiden nu nærmede sig, hvor Jesus skulle vende tilbage
til Himlen, satte han kursen mod Jerusalem.

52
En dag sendte han nogle disciple i forvejen for at sørge
for husly i en samaritansk landsby.

53
Men de blev afvist, fordi de var på vej til Jerusalem.

54
Da Jakob og Johannes hørte det, sagde de til Jesus: „Herre,
vil du have, at vi skal kalde ild ned fra himlen og brænde
dem op, ligesom Elias gjorde?”[a]

55
Men Jesus vendte sig om og irettesatte dem,[b]

56
og de gik videre til den næste landsby i stedet for.

Footnotes:

9,54 Nogle håndskrifter mangler „ligesom Elias gjorde”,
jf. 2.Kong. 1,9-16.

9,55 En del håndskrifter har følgende ord: og sagde: „I
kender ikke den ånd, som er i jer. Menneskesønnen kom ikke
for at tage menneskers liv, men for at frelse dem.”

Kommentar:

Årsagen til samaritanernes afvisning KUNNE måske være, at
de IKKE mente, at Jerusalem var/er stedet, hvor man bør
tilbede Guddommen JHVH. Se fx. John 4,1-30 (især vers 21)
https://www.biblegateway.com/passage/?search=john+4.1-30&version=BPH

Som sagt:

Nu forstår jeg bedre, HVORFOR vi ikke modtager så mange
UFO-rapporter, når "visse" af dem *bortcensureres* undervejs,
apropos 'når ræven vogter gæs'! ... :-(

Der kom - for øvrigt - en opfølgning på fil 21.113. Se evt. ...

Subject: 5 (Immanuel) * 13 = 65 (millioner år) -
Date: Fri, 7 Dec 2018 13:50:55 +0100, GMT 12:50
21114 news:5c0a6cb8$0$679$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/indicia/iridium-77/21-114
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/65/21-114
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/9aBhViLJ3PY/V-JuyhhKAQAJ

Last OUTPUT: 21100 news:5bfd5d70$0$688$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/FY50cw_HAwAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 21117

Nej!

Jeg tror IKKE, at ET er en *vatnisse*!

Jeg tror slet ikke, at man kan overleve i verdensrummet
i ret lang tid - i hvert fald ikke en rumrejse på mange
tusind år, hvis man er en vatnisse, fordi Darwins
evolutionsteori OGSÅ gør sig gældende andre steder,
skønner jeg.

Og det vil så betyde, at Jungleloven gælder OGSÅ derude
(ligesom her på kloden vor, Jorden)!

Og her bliver vatnisser altså ædt af psykopater, hvad
enten de nu hedder hajer, løver, Hitler, Stalin or
You-name-it!

21.118