Wigwams, piramides en andere puntvormige voorwerpen krijgen puntbron in top (en kunnen paranormale reacties veroorzaken)!

Bert(AWRvB)

Wigwams, piramides en andere puntvormige voorwerpen krijgen puntbron in
top (en kunnen paranormale reacties veroorzaken)!

Al jaren doen er verhalen de ronde dat piramides bijzondere krachten
hebben en dat het goed is om daar voedsel in te bewaren. Ik heb zelfs
bij RADAR (TROS) gezien dat daar nogal op een lachende manier aandacht
aan werd besteed. Die personen die beweren dat piramides bijzondere
krachten hebben hebben gelijk en Ed Grimsley heeft dat bewezen. Zoek op
YouTube 'Ed Grimsley' en ergens in de filmpjes is het bewijs te zien.
(Vervelend is dat ik nou net niet dat filmpje kan vinden op mijn
computer! Maar dat komt nog wel.)

Er zijn veel verklaringen dat mensen in Wigwams paranormale zaken
ervaren (oa Kerstman en Indianen) en dat komt door de houten stokken die
die tent overeind houden want in de top van de tent ontstaat een
puntbron die invloed uitoefent op de omgeving.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Traveller

Bert(AWRvB) schreef op 6-12-2013 16:42:
> Wigwams, piramides en andere puntvormige voorwerpen krijgen puntbron in
> top (en kunnen paranormale reacties veroorzaken)!

De postings over bigfoot waren amusanter.

Izak van Langevelde

In article <abc30$52a1f053$5355b985$24...@abuse.newsxs.nl>,
"Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl> wrote:

> [...]
> die tent overeind houden want in de top van de tent ontstaat een
> puntbron die invloed uitoefent op de omgeving.

Voorts lijkt zuurstofgebrek een rol te spelen...

--
Grinnikend door het leven...

Orac

Bert(AWRvB) stelde de volgende uitleg voor :
> Wigwams, piramides en andere puntvormige voorwerpen krijgen puntbron in top
> (en kunnen paranormale reacties veroorzaken)!

Zou het niet gewoon zo zijn dat als je ze andersom zou bouwen, ze
teveel regenwater zouden opvangen?

Jos Bergervoet

On 12/6/2013 4:53 PM, Izak van Langevelde wrote:
> "Bert(AWRvB)"<reije...@newsxs.nl> wrote:

de houten stokken die

> Voorts lijkt zuurstofgebrek een rol te spelen...

Jij wilt het weer niet geloven, maar de kracht
van zo'n houten stok is echt genoeg om de complete
zwaartekracht teniet te doen! Daardoor blijft het
tentdoek dan op constante hoogte.

Experimenten hebben bevestigd dat zonder zo'n stok
door de zwaartekracht gewoon de hele tent inzakt.
En het was vooral de punt van die stok waar de
kracht door overgebracht bleek te worden! Net zoals
bij puntmutsen van kabouters. En al die andere
voorbeelden die Bert al gaf.

--
Jos

Barokino

> [...]
> op mijn computer! Maar dat komt nog wel.)
>
> Er zijn veel verklaringen dat mensen in Wigwams paranormale zaken

Jij gelooft in de Kerstman??

Bert(AWRvB)

> [...]
> bewijs te zien. (Vervelend is dat ik nou net niet dat filmpje kan vinden
> op mijn computer! Maar dat komt nog wel.)

Het is niet Ed Grimsley maar Dan A Davidson!

Shape Power and Gravity Resonance Phenomena by Dan A Davidson

http://www.youtube.com/watch?v=I9fdHWs_xGM

Huibert Bol

Bert schreef:

> Wigwams, piramides en andere puntvormige voorwerpen krijgen puntbron in top (en
> kunnen paranormale reacties veroorzaken)!

Je hebt vroeger teveel Hiawatha gelezen in de DD. Een wigwam is
half-bolvorming, je bedoelt waarschijnlijk een tipi.

--
Huibert
"Okay... really not something I needed to see." --Raven

Bert(AWRvB)

Barokino schreef op 6-12-2013 19:33:

> Jij gelooft in de Kerstman??

Bronnenonderzoek doen!

De Kerstman is afgeleid van de Europese / Aziatische Sjamaan die een
rendierhouder is. De Sjamaan gebruikt onder andere hallucinerende
middelen om in contact te komen met geesten (enz).

Duizenden jaren geleden reisden nomaden in West-Europa heen en weer
tussen Spanje en Noord-Europa met hun kudden rendieren (gebaseerd op
archeologisch onderzoek ter plaatse). In de winter overwinterden ze in
Spanje en in de zomer trokken ze naar het koelere Noord-Europa waar
voldoende voedsel was. Het is overigens zo dat de rendieren zelf
beslisten waar ze naartoe gingen (en dat doen ze nog) maar dat de mens
slechts zo'n kudde beschermde voor eigen gebruik!

> en Indianen) en dat komt door de houten stokken die

Maarten van Tilburg

Thor was geen sjamaan, en reisde niet naar Spanje.

Sietse Vliegen

"Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl> schreef:

> Bronnenonderzoek doen!

Een klikje verder doen dus. Want dan zijn het Bronnen.
Dat doet Bert ook, dus jij hebt dat ook maar te doen. Ja?

> [...]
>beslisten waar ze naartoe gingen (en dat doen ze nog) maar dat de mens
>slechts zo'n kudde beschermde voor eigen gebruik!

Kijk, dat is onze Bert: hij klikt net 1 keer vaker als jouw.

--

Sietse

Izak van Langevelde

In article <9c141$52a36eb6$5355b985$20...@abuse.newsxs.nl>,

> [...]
> rendierhouder is. De Sjamaan gebruikt onder andere hallucinerende
> middelen om in contact te komen met geesten (enz).

Nee hoor, Santa Claus is afgeleid van SInterklaas, en die bestaat ook al
niet...

Bert(AWRvB)

Bert(AWRvB) schreef op 7-12-2013 19:53:

> [...]
> een rendierhouder is. De Sjamaan gebruikt onder andere hallucinerende
> middelen om in contact te komen met geesten (enz).

Territories below the Arctic Circle- Reindeer and Nomads - YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=wQwIH2pmxmE

Google siberian nomades

Chris R

"Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl> wrote in message
> [...]
> (oa Kerstman en Indianen) en dat komt door de houten stokken die die tent
> overeind houden want in de top van de tent ontstaat een puntbron die

Ik krijg d'r een punthoofd van

noohpyt

Izak van Langevelde stelde dit idï¿œe voor :
Ik denk eerder aan een teveel aan zuurstof.

Typhoon

--
noohpyt
noohpyt