Ben ik niet te laat ze voor het voor planten van sterke Menno boompjes ?

Roger Deylgat

wegens mijn aangeboren luiheid (zucht) zijn een aantal jonge boompjes en
stekken nog steeds niet verplant.
de boompjes zijn tot 2 meter hoog en reeds goed bebladerd. De stekken
(vooral wilgestekken) werden verleden jaar in de grond gestoken en zijn ook
nu reeds voorzien van jonge blaadjes.
Kan ik in de komende dagen deze planten nog verplaatsen met kans op succes.
dank voor jullie hulp.
Roger

Peter Govaere

> Kan ik in de komende dagen deze planten nog verplaatsen met kans op
succes.

Ik ben zelf ook maar huis-tuin-en-keuken-tuinier, maar ik zou het zelf toch
durven riskeren.

Als je nu planten in een tuincentrum koopt, dan kan je die toch ook nog
planten ?

Alleen de kluit groot genoeg laten, lijkt me.

Gerry Houben

Roger Deylgat <Roger....@skynet.be> schreef in berichtnieuws
3adb0240$0$20620$456d...@news.skynet.be...

Hoi Roger,

Aangezien de temperaturen op dit moment aan de lage kant zijn, en er
redelijk wat neerslag wordt verwacht, is de verdamping niet zo groot en zou
je het kunnen proberen.

Ik zou de planten NIET met kale wortels, maar met een wortelkluit
verplanten, dat geeft meer kans op succces.

groetjes, gerry,
e-mail: nelispl...@planet.nl

deze dag is ook voor jou, geniet ervan.

Roger.C.

"Roger Deylgat" <Roger....@skynet.be> schreef in bericht
Hallo Roger,

volgens mij geen enkel probleem, moesten de blaadjes er af gaan
staan ze er volgende maand weer op, zijn sterke planten/bomen die
wilgen, dus verplanten maar, het is wel lente, maar voor ons nog steeds
winter.:(

De groeten van Roger.C.:-)

--
http://home2.pi.be/roger28/ Tuinen en aanverwanten.
[ Update 16 april] Tuinplanten, vogels, en andere leuke dingen.:)

jean

> Ik zou de planten NIET met kale wortels, maar met een wortelkluit
> verplanten, dat geeft meer kans op succces.

Bwa, met wilgen kan dit nog niet zo direct kwaad.

> deze dag is ook voor jou, geniet ervan.

Help me dan eerst van die roofdiertjes af, die de kippen, duiven en eenden
lastig vallen

Groetjes,

Jean Menten

annet planten

Wat zijn Mennoboompjes? En *waarom* ?

Dag, Annet

Nans

Roger.C. <roger...@planetinternet.be> wrote:

> "Roger Deylgat" <Roger....@skynet.be> schreef in bericht

> Hallo Roger,

<KNIP>

> De groeten van Roger.C.:-)

Nog een Roger A. erbij en jullie zijn al een eindje op weg met het
Roger-ABC :-)

Groetjes,
Nans

Roger.C.

"Nans" <nkrusema...@hotmail.com> schreef in bericht

Hallo Nans,

je bent Roger D. vergeten, dus het is al BC & D.:))
A komt of koomt nog wel.:))

De groeten van Roger.C.:-)

Nans

> [...]

> "Nans" <nkrusema...@hotmail.com> schreef in bericht

> Hallo Nans,
>
> je bent Roger D. vergeten, dus het is al BC & D.:))

Ik had niet voor niets een stukje van het berichtje van Roger D. laten
staan, hoor! Er is ook al een Roger J. gesignaleerd.

Groetjes,
Nans

annet planten

nkrusema...@hotmail.com (Nans) schreef:
>Roger.C.

Enzo. Maar ik vroeg naar Hoezo, Mennoboompjes?
Annet

Roger.C.

"annet planten" <the....@planet.nl> schreef in bericht

Hallo Annet,

het schijnt een plaag te worden die rogers, heb me gek
gezocht achter dat boompje, maar vind het nergens.

Sorry hoor voor de overlast.:)

De groeten van Roger.C.:-)

Roger Deylgat

sorry.
beter laat dan nooit een verklaring geven.
ik heb philips freespeech geinstalleerd en mijn bericht gedicteerd.
ik denk dat ik wilgeboompjes gedicteerd heb .... weet het eigenlijk niet
meer.
en blijkbaar is dat in het "eindhovens" overgekomen als menno.
natuurlijk daarna vergeten de correcte spelling van de titel na te kijken
groeten
roger d

ps freespeech is anders echt wel een grote hulp hoor ... zowel in het
nederlands als in het engels

Menno Nykerk <menno...@euronet.nl> schreef in berichtnieuws
pejvdt0eadjck3neo...@4ax.com...