vliegvissen op zalm en steelhead

bramm...@hotmail.com

Het kan nog, vliegvissen in een ongerepte natuur. Waar je af en toe een
arend een zalm ziet pakken. Waar af en toe een beer langs het water
loopt. Waar je uren kan doorbrengen zonder een andere visser tegen te
komen. Waar je af en toe een zalm of steelhead met de vliegenhengel kan
vangen. Waar je overnacht in een blokhut. Waar je met een stoere 4x4
truck door de bossen en over de backroads rijdt.
En dat tegen een redelijke prijs!
Eén keer per jaar ga ik met een groep op steelhead en zalm vliegvissen
in British Columbia, Canada.
Voor meer informatie ga je naar www.steelhead.nl

ToonMix

Reclame?
<bramm...@hotmail.com> schreef in bericht

Bastiaan

"ToonMix" <abru...@home.nl> schreef in bericht

Inderdaad reclame.

Ik weet toevallig iets van Steelhead vissen in Canada. Ik weet ook dat de
concurrentie tussen de verschillende aanbieders moordend is.
Wat dat betreft neem ik het Bram niet kwalijk dat hij er alles aan doet om
klanten te winnen.
En aangezien deze NG weinig voorstelt denk ik dat we Bram Rekoert deze spam
niet kwalijk moeten nemen.

ToonMix

"Bastiaan" <geen....@svp.nl> schreef in bericht

Gezien de weinige reactie's op de NG, moet ik je -helaas- gelijk geven.
Beter spam, dan helemaal niets!

Groeten, Ton

Traveller ®

snip...

>Gezien de weinige reactie's op de NG, moet ik je -helaas- gelijk geven.
>Beter spam, dan helemaal niets!
>
>Groeten, Ton

en daarom herhaal je het hele verhaal 2 maal.

--

de groeten van Martin

www.route1.nl
http://home.planet.nl/~usa/

Traveller ®

snip..

>Inderdaad reclame.

vandaar dat het hele verhaal herhaalt.

> Ik weet toevallig iets van Steelhead vissen in Canada. Ik weet ook dat de
>concurrentie tussen de verschillende aanbieders moordend is.

Ik weet toevallig ook iets van Steelhead vissen in Canada, en de
concurentie valt best mee.

>Wat dat betreft neem ik het Bram niet kwalijk dat hij er alles aan doet om
>klanten te winnen.

Da's machtig aardig van je

>En aangezien deze NG weinig voorstelt denk ik dat we Bram Rekoert deze spam
>niet kwalijk moeten nemen.

We wachten op je schitterende, nieuwe, uitdagende bijdragen, maar
het zal wel op blijven wachten uitdraaien.

Bastiaan

"Traveller ®" <ro...@planet.nl> schreef in bericht

Van mij mag je blijven wachten tot je een ons weegt.

bramm...@hotmail.com

Ik heb geen idee van een NG is.
Reclame? Wellicht.
Klanten winnen? Nee, geen klanten maar liefhebbers.
Als je echt iets zou weten over vliegvissen op steelhead, dan moet je
ook wel weten dat het iets meer is dan alleen maar een vlieg te water
laten.
Zalm vangen kan elke visser daar, vooral als je in de paaitijd tussen
paaiende zalmen gaat staan vissen. Diverse zal je er haken. In de rug,
in de staart en misschien zelfs wel in de bek.
Maar steelhead is een uitdaging. En ik ken genoeg vissers die zonder
een aanbeet van een steelhead zijn terug gekomen.
Misschien zou dat anders zijn geweest als ze zich wat beter hadden
voorbereid.
En ik probeer daar een beetje bij te helpen.

greetz,

Bram

Bastiaan

<bramm...@hotmail.com> schreef in bericht

Maak je niet druk Bram. Een NG dat is een nieuwsgroep en daar heb jij een
bericht in geplaatst wat een beetje overkomt als reclame.
Zulke berichten worden spam genoemd. Over het algemeen wordt er nogal
spastisch gereageerd op spam. Daar moet je je gewoon niets van aantrekken.
Ik weet dat je al jaren goed georganiseerde reizen aanbiedt. Ik ben zelf ook
in BC geweest en heb er grote Steelhead aan de vlieg gevangen. Ik begrijp je
passie maar al te goed.

TL

Bastiaan.