Waarschuwing Dylan Dubois: oplichter, dief en drugsverslaafd

Jasper

Waarom helpen we elkaar niet door te waarschuwen tegen de parasieten
van het Gay uitgaansleven. Vrijwel iedereen die de Amerikaan Dylan
Dubois kent, krijgt nog geld van hem (dus niet) en deze junk houdt er
wel hele foute manieren op na om geld van mensen los te bedelen. Voor
wie hem niet kent, hij doet zich voor als Party organisator van oa
Wasteland en heeft de Amerikaanse gewoonte van namedropping: alle
bekende artiesten zijn zogenaamd goede vrienden van hem. Zijn laatste
oplichtingspraktijken bestonden uit het verkopen van advertenties voor
Aidsbabies in Afrika waarvan hij de opbrengsten in zijn eigen neus
heeft gestopt. De meeste homo bar en discotheek eigenaren kennen hem
wel omdat hij er overal wel eens uit is gegooid vanweze openlijk
drugsmisbruik. Het verbaast me dan ook dat van de honderden homo
mannen die nog geld van hem krijgen niemand hierover iets op internet
zet.

michael nieuwenhuizen

"Jasper" <jasper...@hotmail.com> wrote

[knip]

heb je een goeie advocaat?

mike

mad...@gmail.com

Het is een oud mailtje van jouw, maar toch. Ik ben opgelicht op internet, marktplaats door een zekere D.J.M. Dubois wonende in Leeuwarden. Is het dezelfde, zo ja weet je iets meer .

Gr.
Rien de vreede

jdv1...@gmail.com

Wie kent Dylan Dubois ik krijg geld van hem!

mic...@gros144.demon.nl

Op maandag 1 mei 2017 13:12:23 UTC+2 schreef jdv1...@gmail.com:
> Wie kent Dylan Dubois ik krijg geld van hem!

Ik ben ook opgelicht door hem via marktplaats, hier zijn adres

D.J.M. Dubois

Franckenberg 8

4661 GZ

Halsteren

stanleys...@gmail.com

Ik lees net da hij is overleden

patrickm...@gmail.com

een ex van me in zijn goeie tijd....1994 tot 1996...als je jezelf laat oplichten ben je erg dom. geen slecht woord over Dylan! Hij heeft veel mensen groot en rijk gemaakt in Amsterdam!

Jan Buter

Op zaterdag 9 maart 2019 om 19:37:02 UTC+1 schreef patrickm...@gmail.com:
> een ex van me in zijn goeie tijd....1994 tot 1996...als je jezelf laat oplichten ben je erg dom. geen slecht woord over Dylan! Hij heeft veel mensen groot en rijk gemaakt in Amsterdam!

Helamaal met het laatste eens! En....Dylan, bijzonder aantrekkelijk en origineel was een héérlijke sekspartner!

Jan Buter