zoekt vriend

ko2635

Alleenstaande oudere man (ziet er echter
jonger uit), zoekt een fijne spontane vriend.
Liefst uit de omg. van Delft.
Schrijf eens een mailtje, wanneer je interessen
hebt.

ko2635

Wat ik vooral op zoek naar ben, is een soort
vader/zoon relatie, maar dan wel intiem
Zoek jij dat ook, schrijf dan een mailtle.
Woon je wat verder, dan is daar mogelijk
ookeen oplossing voor te vinden.

ko2635 <ko2...@kabelfoon.nl> schreef in berichtnieuws
87conv$qq9$1...@news.kabelfoon.nl...

ko2635

Een vader/zoon relatie.
GEEN opa/kleinzoon relatie.
Sommige zien overal spoken!!!!!!!

Cheops \||/

"ko2635" <ko2...@kabelfoon.nl> wrote in message

> Een vader/zoon relatie.

> GEEN opa/kleinzoon relatie.
> Sommige zien overal spoken!!!!!!!

Luistert eens, vieze oude man,
u maakt het er echt niet beter op.
u wilt een vader zoon relatie?
... maar wel in zijn anusje porren zeker?

Dat waar u van droomt heeft niks met vader-zoon relatie te maken
En dat kan ik weten, als houder van een vader zonen relatie,
daar komt geen enkele seksueel getinte handeling bij aan te pas.

U is niets meer dan een crypto incestueuze
pseudo pedovoogd-achtige smeerpijp.
ergo... scheert u weg... gewetenloze viezerik...

Cheops \||/ neemt tijdelijk de honneurs waar.

Cheops \||/

"Arjan vd Oest" <ar...@inventionz.org> wrote in message

> Hear hear
>
> De luser begon mij meteen via prive-mail lastig te vallen. Ik heb
hem effe
> fijntjes duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben en de
volgende
> poging aangeef bij ab...@telekabel.nl ...

Tja, meneer 'Crean'/Creanhoorn, die al over de zestig is, btw.
biedt jongens van onder de 20 een gratis vakantie aan, of een gratis
weekend, et cetera, en dat allemaal onder het mom van een vader-zoon
relatie, nou - je mag veel zeggen, maar dit doet me, als ik al een
vergelijking zou maken, eerder denken aan een opa kleinzoonrelatie,
dan een vader-zoonrelatie, maar nevertheless... het blijft een
smeerpijp die meneer van de Kraan.

Maar verder zou ik niks geen kwaads over deze Delftenaar zeggen, die
zich ook nogal bezig houdt met genealogie op het www, maar dat
terzijde - als er ook niet bij mij een mailtje van zijn hand was
binnengeleufd in mijn brievenbus.

Ook volledig ongewenst.

vandaar dat ik hem even post, omdat er nogal een behoorlijke
tegenstrijdige berichtgeving van komt, uit al die vunzigheid op het
net gaat meneer geen ene keer voor boven de twintig, maar in deze
mail, liegt ie er maar gewoon even op los door te verwijzen naar de
leeftijd van 30 jaar.. dat is dus niet waar, nergens op het net
smeekt ie om iemand van 30... telkens gaat het om -20.

onder (ge-copy en ge-paste) behoeft verder geen commentaar.

> Luistert eens, vieze oude man,
> u maakt het er echt niet beter op.
> u wilt een vader zoon relatie?
> ... maar wel in zijn anusje porren zeker?

=============
Ten eerste moet je eens goed leren lezen, want er staat:
EEN SOORT VADER/ZOON RELATIE - DUS MET NADRUK OP SOORT.
Verder zoek ik een jongere vriend van rond de 30 jaar (anders was het
een
opa/kleinzoon relatie).
DUS DAT HEEFT NIETS MET PEDOFELIE TE MAKEN.
DUS HOU JE VIEZE OPMERKINGEN IN HET VERVOLG VOOR JE.
==============

Cheops \||/

"ko2635" <ko2...@kabelfoon.nl> wrote:

> =============
> Ten eerste moet je eens goed leren lezen,

ik zou maar eens goed leren schrijven, ik heb me suf gelachen, om uw
stonekool engels, - " I look for a boy"het vooroorlogse onderwijs
was zwaar klote in uw regio, blijkt maar weer...

ik zal de minst belachelijke maar quoten:
http://www.deja.com/getdoc.xp?AN=432630235&fmt=text

I`m looking a lovely boy.
Please respond in Enlish or Dutch.
You can come visit me on a holiday or vacantion
or a weekend and stay with me - all expenses paid by me.
If you`d rather just correspond though e-mail, that`s okay.
I live in western part of The Netherlands.
I am an older man.

maar goed, verder met de mail:

want er staat:
> EEN SOORT VADER/ZOON RELATIE - DUS MET NADRUK OP SOORT.

Er bestaat geen 'soort' vader-zoon relatie, waar seks de drijfveer
is.

> Verder zoek ik een jongere vriend van rond de 30 jaar (anders was
het
> een
> opa/kleinzoon relatie).

U zoekt geen jongere vriend van rond de dertig, moet ik u nog meer
uit al die troosteloze zooi op usenet citeren? - u zoekt
uitdrukkelijk onder de 20.
zelfs toen iemand van 29 zich melde liet u per nieuwsgroep weten dat
u weliswaar wel wat gezellige tijd zou kunnen doorbrengen, maar u
zocht toch iemand van -20, moet ik dat quoten, leugenaar?

dus om met uw eigen woorden te spreken: het is een opa/kleinzoon
relatie
(maar dat soort relaties zijn er ook niet, een opa onderhoudt in de
regel geen seksuele betrekkingen met zijn kleinkind)

> DUS DAT HEEFT NIETS MET PEDOFELIE TE MAKEN.

nee? hoe noemt u dit misbruik dan, smeerpijperij?

> DUS HOU JE VIEZE OPMERKINGEN IN HET VERVOLG VOOR JE.

hou jij je vieze manieren maar voor je, kijk eens in de spiegel, zie
jezelf en ga triest sterven, oude vieze man.

Cheops /|\/|\ valt nog niet mee, dat waarnemen...

Cheops \||/

Ik kreeg nog een mail:

EN JIJ BENT MARIO en over jouw verleden zal ik maar zwijgen.

<knip>

Cheops \||/

"Arjan vd Oest" <ar...@inventionz.org> wrote in message

> Hoi Mario :)
>
> Vertel eens wat geile details over je verleden !

Hallo Arjan d-;)

Daarvoor - laat Mario desgevraagd weten- moet je Deja.com maar
raadplegen.

> a.

"Maar jou wil ik ze wel in de oren fluisteren", liet ie ook nog
weten.

Cheops /||\ met onderduiker...
er staat nog steeds een fles Champagne in de koelkast (-;

Joost-Erik

waar maak je je toch druk over?

andredes...@gmail.com

M a r i o

Op 28-7-2013 16:15, andredes...@gmail.com schreef:
Zou leuk zijn als je *ons* liet weten hoeveel reacties je hebt gekregen
van spontane mannen met interessen, nu je het allemaal via e-mail hebt
laten verlopen.

Mario... want daar heb ik best wel interessen in.

a.desm...@gmail.com

a.desm...@gmail.com