t.k. Honda CB500Four uit '75 i.z.g.st.!

Dethroned666

Leuk om een oldtimer op te knappen, maar erop rijden gaat me toch niet snel
genoeg. Ik wil een racer gaan kopen en daarom heb ik mijn Honda te koop. In
zeer goede staat, motorblok deze winter gereviseerd bij dealer. nieuwe accu,
accessoires etc etc. vr.pr. fl.3200,-

--
Greetz,

Karim a.k.a. Nocturnal Grave Desecrator
| | | | | | |
6 6 6

Nocthur BM Clan The Netherlands

J-P

Poehee, Dethroned666..., da`s nogal wat maar ik wil er nog ff dit over
kwijt:
[...]
:-)
:-)
:-)--
:-)Greetz,
:-)
:-)Karim a.k.a. Nocturnal Grave Desecrator
:-)| | | | | | |
:-)6 6 6
:-)
:-) Nocthur BM Clan The Netherlands
:-)

Aan je sig te zien moet het toch helemaal niet snel gaan? Een graftempo
lijkt me precies gepast ;)

--
J-P

Honda ST1100 `91 J-Pan

Edmund: Well, you could appoint him a high-court judge.
George: Is he qualified?
Edmund: He's a violent, bigoted, mindless old fool.
George: Sounds a bit overqualified.

(from: Blackadder the Third)